Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Үшбұрыш
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдар.
Мақсаты: Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан үшбұрыш пішінді
заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы білімін
бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар: Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.
Қостілділік компонент: үшбұрыш-треугольник.
і/ә
кез
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
Мо-
ти-
ваци-
ялық
Қоз-
ғау-
шы.
Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну.
Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
Ұй-
ым-
дас-
ты-
ру-
шы,
Ізде-
нуші.
Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.
Балалардың жауаптары:-------------,
Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.
Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.
Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.
Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)
2514604070200
Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.
Балалардың жауаптары:
Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,
<<Ғажайып үшбұрыш>> Д/о.Үшбұрыштардан үй ...т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.
20764510096502276475920750136144091440
3270255080
15967201204860022479015113000
3949912520000
563245-19050
5632816997580056388068469700
Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.
Балалардың жауаптары:
--------------------------,
------------------------------,
----------------------------,
-----------.
Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни <<үшбұрыш>> екенін дәлелдейді.
Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.
Балалардың жауаптары:
---------------------,
--------------------,
Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,... т б заттар құрастырып үйренеді.
Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттап
береді.
Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын
біледі.
Нелер құрастырылатынын біледі.
Реф-лек-сия.
Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.Сол үшін сендерге
тосын сый бар.
Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып,балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.
Қораптың пішіні қандай?
Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?
<<Тосын сый>> алып ,қуанады.
Сұрақтарға жауап береді.
Пішіндерді пысықтайды,атайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс : Үшбұрыштарды танып,түрін,түсін атай алады.
Меңгергені: Үшбұрыштардан әртүрлі заттар,пішіндер құрастырады.
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдар.
Мақсаты: Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан үшбұрыш пішінді
заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы білімін
бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар: Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.
Қостілділік компонент: үшбұрыш-треугольник.
і/ә
кез
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
Мо-
ти-
ваци-
ялық
Қоз-
ғау-
шы.
Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну.
Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
Ұй-
ым-
дас-
ты-
ру-
шы,
Ізде-
нуші.
Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.
Балалардың жауаптары:-------------,
Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.
Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.
Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.
Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)
2514604070200
Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.
Балалардың жауаптары:
Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,
<<Ғажайып үшбұрыш>> Д/о.Үшбұрыштардан үй ...т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.
20764510096502276475920750136144091440
3270255080
15967201204860022479015113000
3949912520000
563245-19050
5632816997580056388068469700
Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.
Балалардың жауаптары:
--------------------------,
------------------------------,
----------------------------,
-----------.
Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни <<үшбұрыш>> екенін дәлелдейді.
Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.
Балалардың жауаптары:
---------------------,
--------------------,
Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,... т б заттар құрастырып үйренеді.
Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттап
береді.
Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын
біледі.
Нелер құрастырылатынын біледі.
Реф-лек-сия.
Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.Сол үшін сендерге
тосын сый бар.
Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып,балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.
Қораптың пішіні қандай?
Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?
<<Тосын сый>> алып ,қуанады.
Сұрақтарға жауап береді.
Пішіндерді пысықтайды,атайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс : Үшбұрыштарды танып,түрін,түсін атай алады.
Меңгергені: Үшбұрыштардан әртүрлі заттар,пішіндер құрастырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz