Балаларға үшбұрыш ұғымын таныстыру және үшбұрыштардан пішіндер құрастыру

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдар.

Мақсаты: Үшбұрышқа сипаттама беруді, айналадан үшбұрыш пішінді

заттар табуды үйрету. Геометриялық пішіндер жайлы білімін

бекіту.

Қажетті құрал- жабдықтар: Геом пішіндер, ватман, ойыншықтар, құрастырғыштар.

Қостілділік компонент: үшбұрыш-треугольник.

і/ә

кез

Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
і/әкез:

Мо-

ти-

ваци-

ялық

Қоз-

ғау-

шы.

Тәрбиешінің іс-әрекеті:: Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну.
Балалардың іс-әрекеті:: Шеңбер бойына жиналып, бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
і/әкез:

Ұй-

ым-

дас-

ты-

ру-

шы,

Ізде-

нуші.

Тәрбиешінің іс-әрекеті::

Геометриялық пішіндерді еске түсіру, атап беруді ұсыну.

Балалардың жауаптары:,

Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.

Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады, қалай ойлайсыңдар.

Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.

Қане санап көрейік: 1, 2, 3. (бұрыштарын көрсетіп санау)

Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.

Балалардың жауаптары:

Жауаптарын сараптау, мақтау-мадақтау,

«Ғажайып үшбұрыш» Д/о. Үшбұрыштардан үй . . . т б суреттер құрастыру. Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.

Балалардың іс-әрекеті::

Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.

Балалардың жауаптары:

,

,

,

.

Үшбұрыш пішінімен танысып, бұрышын санап, бұрышының үшеу екенін яғни «үшбұрыш» екенін дәлелдейді.

Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.

Балалардың жауаптары:

,

,

Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш, үй, . . . т б заттар құрастырып үйренеді.

Түстерін, пішінін, көлемін атап, сипаттап

береді.

Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын

біледі.

Нелер құрастырылатынын біледі.

і/әкез: Реф-лек-сия.
Тәрбиешінің іс-әрекеті::

Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар. Сол үшін сендерге

тосын сый бар.

Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып, балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.

Қораптың пішіні қандай?

Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?

Балалардың іс-әрекеті::

«Тосын сый» алып, қуанады.

Сұрақтарға жауап береді.

Пішіндерді пысықтайды, атайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білуі тиіс : Үшбұрыштарды танып, түрін, түсін атай алады.

Меңгергені: Үшбұрыштардан әртүрлі заттар, пішіндер құрастырады.


Ұқсас жұмыстар
Балаларды пішіндер мен түстерге таныстыру сабағы
Балаларға арналған құрастыру сабағы: жүк машинасын жасау және көлік түрлерін таныстыру
Балаларға арналған музыкалық-математикалық сабақ: сандар, апта күндері және пішіндер
Технологиялық карта: Жүк машинасын құрастыру - Таным саласы бойынша балаларға арналған сабақ
Тіл дамыту сабағы: Балаларға мамандықтарды таныстыру және еңбекке тәрбиелеу
Мен ғарышкер боламын: балаларға ғарыш әлемін таныстыру және сөйлеу дағдыларын дамыту
Мектепалды даярлықтағы сенсорлық сабақ жоспары: Геометриялық пішіндер
Мектепке дейінгі геометриялық пішіндер сабағы: Монтессори және билингвальды оқу-әдістемелік жоспар
Тіл дамыту бойынша оқу іс-әрекеті Қонақтарды күтеміз: балаларға ыдыстарды таныстыру және қонақжайлылыққа тәрбиелеу
Балабақшаға арналған дидактикалық ойындар: геометриялық пішіндер, өлшемдер, кеңістік және сандық құрам
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz