Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Үшбұрыш

Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдар.
Мақсаты: Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан үшбұрыш пішінді
заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы білімін
бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар: Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.
Қостілділік компонент: үшбұрыш-треугольник.
і/ә
кез
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
Мо-
ти-
ваци-
ялық
Қоз-
ғау-
шы.
Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну.
Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
Ұй-
ым-
дас-
ты-
ру-
шы,
Ізде-
нуші.

Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.
Балалардың жауаптары:-------------,

Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.
Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.
Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.
Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)
2514604070200

Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.

Балалардың жауаптары:

Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,
<<Ғажайып үшбұрыш>> Д/о.Үшбұрыштардан үй ...т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.

20764510096502276475920750136144091440
3270255080

15967201204860022479015113000

3949912520000

563245-19050

5632816997580056388068469700
Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.

Балалардың жауаптары:

--------------------------,
------------------------------,
----------------------------,
-----------.
Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни <<үшбұрыш>> екенін дәлелдейді.
Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.

Балалардың жауаптары:
---------------------,
--------------------,

Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,... т б заттар құрастырып үйренеді.

Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттап
береді.
Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын
біледі.

Нелер құрастырылатынын біледі.
Реф-лек-сия.

Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.Сол үшін сендерге
тосын сый бар.
Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып,балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.
Қораптың пішіні қандай?
Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?

<<Тосын сый>> алып ,қуанады.
Сұрақтарға жауап береді.
Пішіндерді пысықтайды,атайды.

Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс : Үшбұрыштарды танып,түрін,түсін атай алады.
Меңгергені: Үшбұрыштардан әртүрлі заттар,пішіндер құрастырады.

Ұқсас жұмыстар
Ертегіші апай
Үшбұрыштардың түрлері
Үшбұрыштар елінде. 7-сынып
Үшбұрыш. үшбұрыштың түрлері. 7 сынып
Үшбұрыш және оның түрлері
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
Үшбұрыштар логикасы
Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пәндер