Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қысқы киімдер
Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы <<Ақниет>> шағын орталығының
тәрбиешісі:Мұсахан Марал.
Білім беру саласы:Қатынас.
Ұ О І Ә-Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Т\к: Ой жүйріктігін,шығармашылыққа бейімделуін,қызығушылығын
арттыру.
Д\қ Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге,белсенді әрекетті-
лікке баулу.Қимыл-қозғалысын,жүру түрлерін қалыптастыру.
Б\к Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту.Зерттеуін,қабылдауын,
түсінуін,қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу,салыстыру,сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз,киімдер,музыка.
Пәнаралық байланыс: Денсаулық,шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда.Қысқы киімдер-зимние
одежды.
Іс-әрекет
кезеңі:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
М-қ-
Қозғау-шы.
Шаттық шеңбері:- Сәлем,саған,алтын күн!
-Сәлем,саған,көк аспан!
-Сәлеметпе,достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
<<Кімнің тоны жылы?>>. Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет).
Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну.
Шебер бойына жиналып,бір-
Бірімен амандасады.
Әңгімені тыңдап,түсініктерін әңгімелейді.
Ұйым-
дасты-ру
Іздену.
Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру.
Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім.
Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім.
Малақай:--------------,
Тымақ:---------------,
Байпақ:--------------
Ұлттық қысқы киімдермен танысып,оларды ұстап көріп,сипаттап үйренеді.
Өз ойларын айтып,бас киім,аяқ киім түрлерін сипаттайды.
Суретпен жұмыс: суреттердегі қыстық ки-
імдерді сипаттап беруді ұсыну.
Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-суреттегі киідер арасынан қыстық киімдерді тауып,белгілеу.
2топ - аппликациялық қағаздан қиылған
Қыстық киімдер бөлшектерін құ-
растыру.
3 топ-қысқы аяқ киімдердің сретін салу.
Жұмыстарын мадақтау,үздіктерін үлгіге
ұсыну.
Сергіту сәті: <<Дефилье.Қысқы киім-2013>>
Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп,
Шағын подъиюммен жүріп,өз киімдерін жарнамалауды ұсыну.
Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру.Қолғап,мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.
Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.
1 топ-суретпен жұмыс,
2 топ - құрастыру.
3топ-сурет салу.
Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп,сән көрсетеді.Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады.
Киімдерін жарнамалайды.
Рефлек-
Сивті
Түзету.
Балаларды ортаға жиып,үйіліп жатқан киім-
дерден бір-біреу алып,сипаттату,зерттеу.
Қалпақ-қалың,түсі-ақ,қыздардың қыстық бас киімі.
Жейде-ұлдың жұқа,жаздық киімі.Түсі-көк....
Балалар ұстап,көріп салыстыруды үйренеді.
Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-қысқы киімдерді
2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке
бөліп ілу.
Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету.
Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау.
Ортаға жиналып,бір-бір киім алым,сипап,салыстырып,зерттейді.Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.
Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып,тапсырманы орындайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп,сипаттауы,ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып,салыстырып үйренді.
Ұлттық қысқы киімдермен танысты.
Қожакент ауылы <<Ақниет>> шағын орталығының
тәрбиешісі:Мұсахан Марал.
Білім беру саласы:Қатынас.
Ұ О І Ә-Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Т\к: Ой жүйріктігін,шығармашылыққа бейімделуін,қызығушылығын
арттыру.
Д\қ Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге,белсенді әрекетті-
лікке баулу.Қимыл-қозғалысын,жүру түрлерін қалыптастыру.
Б\к Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту.Зерттеуін,қабылдауын,
түсінуін,қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу,салыстыру,сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз,киімдер,музыка.
Пәнаралық байланыс: Денсаулық,шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда.Қысқы киімдер-зимние
одежды.
Іс-әрекет
кезеңі:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
М-қ-
Қозғау-шы.
Шаттық шеңбері:- Сәлем,саған,алтын күн!
-Сәлем,саған,көк аспан!
-Сәлеметпе,достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
<<Кімнің тоны жылы?>>. Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет).
Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну.
Шебер бойына жиналып,бір-
Бірімен амандасады.
Әңгімені тыңдап,түсініктерін әңгімелейді.
Ұйым-
дасты-ру
Іздену.
Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру.
Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім.
Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім.
Малақай:--------------,
Тымақ:---------------,
Байпақ:--------------
Ұлттық қысқы киімдермен танысып,оларды ұстап көріп,сипаттап үйренеді.
Өз ойларын айтып,бас киім,аяқ киім түрлерін сипаттайды.
Суретпен жұмыс: суреттердегі қыстық ки-
імдерді сипаттап беруді ұсыну.
Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-суреттегі киідер арасынан қыстық киімдерді тауып,белгілеу.
2топ - аппликациялық қағаздан қиылған
Қыстық киімдер бөлшектерін құ-
растыру.
3 топ-қысқы аяқ киімдердің сретін салу.
Жұмыстарын мадақтау,үздіктерін үлгіге
ұсыну.
Сергіту сәті: <<Дефилье.Қысқы киім-2013>>
Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп,
Шағын подъиюммен жүріп,өз киімдерін жарнамалауды ұсыну.
Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру.Қолғап,мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.
Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.
1 топ-суретпен жұмыс,
2 топ - құрастыру.
3топ-сурет салу.
Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп,сән көрсетеді.Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады.
Киімдерін жарнамалайды.
Рефлек-
Сивті
Түзету.
Балаларды ортаға жиып,үйіліп жатқан киім-
дерден бір-біреу алып,сипаттату,зерттеу.
Қалпақ-қалың,түсі-ақ,қыздардың қыстық бас киімі.
Жейде-ұлдың жұқа,жаздық киімі.Түсі-көк....
Балалар ұстап,көріп салыстыруды үйренеді.
Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-қысқы киімдерді
2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке
бөліп ілу.
Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету.
Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау.
Ортаға жиналып,бір-бір киім алым,сипап,салыстырып,зерттейді.Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.
Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып,тапсырманы орындайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп,сипаттауы,ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып,салыстырып үйренді.
Ұлттық қысқы киімдермен танысты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz