Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қысқы киімдер

Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы <<Ақниет>> шағын орталығының
тәрбиешісі:Мұсахан Марал.
Білім беру саласы:Қатынас.
Ұ О І Ә-Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Т\к: Ой жүйріктігін,шығармашылыққа бейімделуін,қызығушылығын
арттыру.
Д\қ Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге,белсенді әрекетті-
лікке баулу.Қимыл-қозғалысын,жүру түрлерін қалыптастыру.
Б\к Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту.Зерттеуін,қабылдауын,
түсінуін,қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу,салыстыру,сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз,киімдер,музыка.
Пәнаралық байланыс: Денсаулық,шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда.Қысқы киімдер-зимние
одежды.
Іс-әрекет
кезеңі:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
М-қ-
Қозғау-шы.

Шаттық шеңбері:- Сәлем,саған,алтын күн!
-Сәлем,саған,көк аспан!
-Сәлеметпе,достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
<<Кімнің тоны жылы?>>. Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет).
Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну.
Шебер бойына жиналып,бір-
Бірімен амандасады.

Әңгімені тыңдап,түсініктерін әңгімелейді.

Ұйым-
дасты-ру
Іздену.

Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру.
Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім.
Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім.
Малақай:--------------,
Тымақ:---------------,
Байпақ:--------------

Ұлттық қысқы киімдермен танысып,оларды ұстап көріп,сипаттап үйренеді.

Өз ойларын айтып,бас киім,аяқ киім түрлерін сипаттайды.

Суретпен жұмыс: суреттердегі қыстық ки-
імдерді сипаттап беруді ұсыну.
Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-суреттегі киідер арасынан қыстық киімдерді тауып,белгілеу.
2топ - аппликациялық қағаздан қиылған
Қыстық киімдер бөлшектерін құ-
растыру.
3 топ-қысқы аяқ киімдердің сретін салу.
Жұмыстарын мадақтау,үздіктерін үлгіге
ұсыну.
Сергіту сәті: <<Дефилье.Қысқы киім-2013>>
Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп,
Шағын подъиюммен жүріп,өз киімдерін жарнамалауды ұсыну.
Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру.Қолғап,мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.

Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.

1 топ-суретпен жұмыс,
2 топ - құрастыру.
3топ-сурет салу.

Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп,сән көрсетеді.Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады.
Киімдерін жарнамалайды.
Рефлек-
Сивті
Түзету.
Балаларды ортаға жиып,үйіліп жатқан киім-
дерден бір-біреу алып,сипаттату,зерттеу.
Қалпақ-қалың,түсі-ақ,қыздардың қыстық бас киімі.
Жейде-ұлдың жұқа,жаздық киімі.Түсі-көк....
Балалар ұстап,көріп салыстыруды үйренеді.
Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-қысқы киімдерді
2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке
бөліп ілу.
Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету.
Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау.
Ортаға жиналып,бір-бір киім алым,сипап,салыстырып,зерттейді.Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.

Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып,тапсырманы орындайды.


Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп,сипаттауы,ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып,салыстырып үйренді.
Ұлттық қысқы киімдермен танысты.


Ұқсас жұмыстар
Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету
Қысқы киімдер жайлы ақпарат
Киімдер жайлы
Әйелдің сырт киімі
Киім дүкені
Технологиялық карта "қысқы орманға саяхат" 2-ші кіші топ
Күзгі киімдерді ата
Киім және аяқ киім
Үйсіндердің шаруашылығы
Салт құпиясы
Пәндер