Қысқы киімдер

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы «Ақниет» шағын орталығының
тәрбиешісі:Мұсахан Марал.
Білім беру саласы :Қатынас.
Ұ О І Ә -Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Т\к : Ой жүйріктігін, шығармашылыққа бейімделуін, қызығушылығын
арттыру.
Д\қ Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге, белсенді әрекетті-
лікке баулу. Қимыл-қозғалысын, жүру түрлерін қалыптастыру.
Б\к Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту. Зерттеуін, қабылдауын,
түсінуін, қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу, салыстыру, сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз, киімдер, музыка.
Пәнаралық байланыс : Денсаулық, шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда. Қысқы киімдер-зимние
одежды.
Іс-әрекет
кезеңі:
М-қ-
Қозғау-шы.
Шаттық шеңбері :- Сәлем, саған, алтын күн!
-Сәлем, саған, көк аспан!
-Сәлеметпе, достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
«Кімнің тоны жылы?». Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет) .
Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну.
Шебер бойына жиналып, бір-
Бірімен амандасады.
Әңгімені тыңдап, түсініктерін әңгімелейді.
Ұйым-
дасты-ру
Іздену.
Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру.
Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім.
Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім.
Малақай:,
Тымақ:,
Байпақ:
Ұлттық қысқы киімдермен танысып, оларды ұстап көріп, сипаттап үйренеді.
Өз ойларын айтып, бас киім, аяқ киім түрлерін сипаттайды.
Суретпен жұмыс : суреттердегі қыстық ки-
імдерді сипаттап беруді ұсыну.
Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ -суреттегі киідер арасынан қыстық киімдерді тауып, белгілеу.
2топ -аппликациялық қағаздан қиылған
Қыстық киімдер бөлшектерін құ-
растыру.
3 топ -қысқы аяқ киімдердің сретін салу.
Жұмыстарын мадақтау, үздіктерін үлгіге
ұсыну.
Сергіту сәті: «Дефилье. Қысқы киім-2013 »
Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп,
Шағын подъиюммен жүріп, өз киімдерін жарнамалауды ұсыну.
Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру. Қолғап, мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.
Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.
1 топ-суретпен жұмыс,
2 топ -құрастыру.
3топ-сурет салу.
Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп, сән көрсетеді. Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады.
Киімдерін жарнамалайды.
Рефлек-
Сивті
Түзету.
Балаларды ортаға жиып, үйіліп жатқан киім-
дерден бір-біреу алып, сипаттату, зерттеу.
Қалпақ-қалың, түсі-ақ, қыздардың қыстық бас киімі.
Жейде-ұлдың жұқа, жаздық киімі. Түсі-көк . . .
Балалар ұстап, көріп салыстыруды үйренеді.
Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-қысқы киімдерді
2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке
бөліп ілу.
Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету.
Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау.
Ортаға жиналып, бір-бір киім алым, сипап, салыстырып, зерттейді. Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.
Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып, тапсырманы орындайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп, сипаттауы, ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып, салыстырып үйренді.
Ұлттық қысқы киімдермен танысты.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz