Символдық шамалармен жұмыс қмж

Сыныбы: 9
Күні: Пәні: Информатика
Сыныбы: 9: Сабақтың тақырыбы:
Күні: Пәні: Информатика:

Символдық шамалармен жұмыс

Сыныбы: 9: Сілтеме
Күні: Пәні: Информатика:

Оқулық Информатика 9 сынып, Сапарғалиева Б. Қ, Маслимова Н. Е. Алматы «Арман ПВ» 2014 жыл

Информатикадан электронды оқулық 9-сынып,

Сыныбы: 9: Мақсаты:
Күні: Пәні: Информатика:
  • Символдық шамалар туралы мәлімет алады.
  • Паскаль тілінде символдық шамалармен жұмыс істеу жолдарын түсінеді, оларға қолданатын функциялар жайлы меңгереді.
  • Программаны ықшамдап, сапалы жазу дағдысы қалыптасады.
  • Ойлау, есте сақтау, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыланды;
  • Еңбекке, өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиеленеді, ;
Сыныбы: 9: Күтілетін нәтиже:
Күні: Пәні: Информатика:
  • Символдық шамалар жайлы біледі;
  • Символдық опарторлардың қолдану жолдарын біледі;
  • Стандартты функциялардың қызметтерін қолданады;
Сыныбы: 9: Сабақтың түрі:
Күні: Пәні: Информатика: Аралас сабақ
Сыныбы: 9: Негізгі дереккөздер:
Күні: Пәні: Информатика: Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, электронды оқулық, слайдтар, интернет материалдары, таратпа материалдар, көңіл күй дидары, топ ережесі
Сыныбы: 9: Әдіс -тәсілдер:
Күні: Пәні: Информатика: Диалог, жұптық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, «Көршіңе баянда», «Стикерлер», сәйкестендіру, талдау, қорыту, формативті бағалау
Сыныбы: 9:

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (45 мин)

Күні: Пәні: Информатика: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 9: Сабақтың барысы:
Күні: Пәні: Информатика:
Сыныбы: 9: Ұйымдастыру (2 мин)
Күні: Пәні: Информатика:

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу «тіркесті тілектер»; (оқушылар бір -біріне тілек білдіру)

- Оқушыларды топқа бөлу (молекулалар жұптастыру)

- Оқушылар жағымды ахуал қалыптасырады

- Оқушылар моллекула лар әдісі бойынша жұптасады.

Сыныбы: 9: «Білу» теориясы. Үй тапсырмасын тексеру. (5 мин) (Диалог әдісі, )
Күні: Пәні: Информатика:

- Кіру сұрақтары; (үлестірмелерге жауаптар алу)

1. Паскаль тілінің объектілерін ата?

2. Айнымалы шама дегеніміз не?

3. Паскаль тілінде айнымалы нақты тип қаншаға бөлінеді?

4. Паскаль тіліндегі стандартты типтер қалай бөлінеді

5. Символдық типті қалай белгілейміз?

6. String - неніңтипін көрсетеді.

Оқушылар үй тапсырмасын кіру сұрақтары арқылы орындайды
Сыныбы: 9: «Түсіну» теориясы. (15 мин) Мағынаны тану
Күні: Пәні: Информатика:
  • Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.
  • Жұптар арасында «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша жаңа сабақты оқып, бір- біріне баяндап берулері жайлы тапсырма беріледі.
  • Тақырыппен танысқан соң «Стикерлер» әдісі бойынша жұптар арасында сұрақтарға жауаптар беріледі
  • Стикердегі сұрақтар:
  1. Символдық шама деген -
  2. Қандай қызметші сөзбен белгіленеді-
  3. Жолдың ұзындығын анықтайтын оператор-
  4. белгілі бір символды өшіруге арналған оператор-
  5. белгілі бір символды көшіру операторы-
  6. белгілі бір сөздердің бар немесе жоқ екенін анықтантын оператор-
  7. символдарды біріктіруге арналған оператор-
  • Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
  • Оқушылар берілген тапсырма бойыншатопта «Көршіңе әңгімлеп бер» әдісі бойынша жұмыс жасайды.
  • Оқушылар берілген тақырып бойынша оқып, жұпта талқылайды
  • -«Стикерлер» әдісі бойынша жұмыс жасайды. Әр жұптағы оқушылар өздеріне берілген стикердегі сұраққа жауап беріп, ол стикер келесі жұпқа ауыстырылады. Тапсырма толық орындалғанда бір- біріне баяндайды.
Сыныбы: 9:

«Қолдану» практикасы. (6мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

Күні: Пәні: Информатика:
  • Үлестірмедегі берілген мысалдарға паскаль тілінде программа құру
  • Оқушылар үлестірмедегі тапсырмаларға программа құрып, түсіріп, айтады.
Сыныбы: 9:

«Талдау» теориясы. (12 мин)

(Компьютерде программа құру, жауабын көрсету)

Күні: Пәні: Информатика:
  1. «Informatika» сөзінің ұзындығын табу және жаңа сөз шығару бағдарламасын құру.
  • Оқушылар жеке беріілген тапсрмаға программа құрып, компьютерге жауабын алады.
Сыныбы: 9: «Жинақтау» теориясы (3мин)
Күні: Пәні: Информатика:
  • тест шешу
  • Сәйкестендіру кестесін толтырып, шығу сұрақтарын жауап береді
Сыныбы: 9: «Бағалау» практикасы. (1 мин)
Күні: Пәні: Информатика: Критерийлер арқылы бағалау

Оқушылар өздерін бағалайды

Сыныбы: 9: Рефлексия (1мин)
Күні: Пәні: Информатика: Оқушыларға кері байланыс жасау үшін «Бағдаршам» таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Сыныбы: 9: Үйге тапсырма.
Күні: Пәні: Информатика: 10-11 параграф:Символдық және жолдық шамалар
практикалық тапсыралар №1, 2, 8, 9 программа құру

Бектімен:

Мектеп директоры: Серғазиев Е Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Утапова Р

Символдық және жолдық шамалар

9 сынып

Пәні: Информатика

Пән иесі: Қайнар орта мектебінің информатика пәні мұғалімі

Смағұлова Айнұр

2014-2015 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Бейсик тілінде литерлік шамалармен жұмыс
Сызықтық кесте
Зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік құрал
Оқушыларды топ ережесімен таныстыру
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
Бедербелгілік шамалар. 9 сынып
Бала мен ойыншық
Шартты операторы таңдау операторы
Көшбасшы мұғалім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz