7 сынып орта мерзімді жоспар

7 сынып.

Ақпарат ұғымы және ақпараттық процестер

Сабақтың тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсатары
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері)

Негізгі дерек көздері

№: 1
Сабақтың тақырыбы:

Ақпарат, ақпарат мазмұны, түрлері және қасиеттері

Оқытудың негізгі мақсатары: Ақпарат ұғымы және оның шығу тегі, оның түрлері, таралуы, қолданылу, қасиеттері жайлы білімді меңгереді
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу: Ақпарат сөзінің шығуы жайлы тарихи деректерді білмейді. Ақпараттың қасиеттерін ажырата алмайды
Оқу нәтижелері: ақпарат қасиеттері, ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері, ақпарат көздері, ұсынылуын ажырата біледі
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Топта джигсо әдісін қолдану. Пострмен жұмыс жасау.
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz www. referaty. kz

www. 45minut. org www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты өлшеу

Оқытудың негізгі мақсатары: Ақпарттың өлшем бірліктері және оны қолданудағы білім-дікке дағдыланды;
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, сын тұрғыс-ынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу: Ақпаратың өлшем біріліктерін, оның қолдану аясын білмейді.
Оқу нәтижелері: Компьютерде ақпаратық өлшем біріліктердің қандай түрде бейнеленетіні туралы мәлімет алады
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау: Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім,
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Кіру сұрақтары. Үлестірмелер, жұпта жұмыс жүргізу, сәйкестендіру
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра

Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz www. referaty. kz

www. 45minut. org www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

№: 3
Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты компьютерде кодтау

Оқытудың негізгі мақсатары:

Ақпаратты кодтау тәсілдерін меңгереді

ASCII кодтау кестесін пайдалана білуге үйренеді. Ақпараттарды кодтауға дағдыланады.

Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу: Ақпаратты кодтауды және кодтаудың әдіс тәсілдерін білмейді морзе әліппесімен ASCII кодтау кестесін пайдалана алмайды.
Оқу нәтижелері: компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдері, сандық, мәтіндік және графиктік ақпараттарды кодтау, кодтан шығаруды үйренеді
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау: критерийлер арқылы өзін -өзі бағалау
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Ойлан, бөліс, топтас әдісін қолдану, постер қорғау, тест сұрақтары
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра

Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz www. referaty. kz

www. 45minut. org www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

№:
Сабақтың тақырыбы:

Әртүрлі табиғат жүйесіндег ақапараттық процестер

Оқытудың негізгі мақсатары: Ақпарттық процесттердің жүзеге асуы табиғаттағы ақпаратты пайдалану жүйелері туралы мәліметтер қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу: Ақпараттық процестердің қалай орыдалатындығы, қайда қолданылатындығы жайлы білмейді.
Оқу нәтижелері: ақпарттық процесттердің жүзеге асуы табиғаттағы ақпаратты пайдалану жүйелері туралы мәліметтер алады.
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзара бағалау

Кері байланыс

Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Кір жаятын жіп, үлестірмелер, электрондық оқулық тапсырмалары
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра

Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz www. referaty. kz

www. 45minut. org www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

2 тарау Компьютер.

Сабақтың тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсатары
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері)

Негізгі дерек көздері

№: 1
Сабақтың тақырыбы:

Есептеуіш техникасының даму тарихымен

танысу

Оқытудың негізгі мақсатары: Оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыта отырып, компьютердің даму кезеңдері туралы терең білімді меңгереді
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер:

АКТ, СТО,

(блум таксан-омиясы) диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау

Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу: Алғашқы есептеу құралдарының пайда болуын және дамуындағы тарихи деректерді жайлы білмейді. ЭЕМ-нің даму буындарына жіктелуін меңгермеген.
Оқу нәтижелері: Есептеуіш техникасының даму тарихымен танысады, оларды ажырата біледі. Даму буындарына қарай ажырата алады.
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау, кері байланыс
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Электрондық оқулық тапсырмалары, үлестірмелер, джигсо әдісі. Постер қорғау
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра

Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz

www. referaty. kz

www. 45minut. org

www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Компьютер- әмбебап есептеуіш машина

Оқытудың негізгі мақсатары:

Компьютер құрылғысы мен құрамдас құрылғыларының құрылымы және мүмкіндіктерін меңгереді

Ойлау, есте сақтау, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыланды;

Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу:

Компьютер және компьютер құрылғы-ларының атын, атқаратын қызметін

пайдалана алмайды

Оқу нәтижелері: Компьютер құрылғыларын атқаратын қызметіне құрай топтастыра алады. Компьютер архитектурасы, компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері туралы мәлімет алады
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау: Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім,
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері): Топпен жұмыс, кіру сұрақтары үлестірмелері, постер қорғау, электрондық оқулық тапсырмалары
Негізгі дерек көздері:

7 сынып оқулығы, Атамұра

Н. Ермеков, Н. Стифутина

Лабараториялық практикум. Мухаметжанова С. Т, Балапанов

Электрондық оқулық 7 сынып.

Www. wiki. iteach. kz

www. referaty. kz

www. 45minut. org

www. bilimdiler. kz

www. infust. kz

№: 3
Сабақтың тақырыбы:

Компьютер құрылғылары-ның міндеттері мен мүмкіндіктері

Оқытудың негізгі мақсатары: Компьютер құрылғылары-ның атқаратын қызметтеріне қарай міндеттері мен мүмкіндіктерін меңгереді
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер: АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Әріпті өрнек, санды өрнек
Сабақ жоспарларының түрлері
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тізбектелген сабақтар
Мектепті дамыту жоспары
Оқушының әрекетің әрекеті
Ғаламтор қазақ тілінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz