Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Үй құстары

Шағын топтағы ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологиялық картасы
Өтетін күні: 17.04.14 Тәрбиеші: Амангожина А
Білім беру саласы : Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс -әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Үй құстары
Мақсаты: Білімділгі: Балалардың үй құстары туралы түсініктерін кеңейту.. Адамзатқа тигізетін пайдасы туралы,олардан алынатын өнімдер жайлы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Жұмбақ шешу арқылы балалардың ойлау,қиялдау сөйлеу қаблеттерін арттыоу
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,үй құстарының дала құстарының суреттері,сиқырлы қорапша.
Әрекет -кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Дәлелдеу - ояту

Жылулық шеңбері;
Біз ерекше баламыз
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Қуана қарсы аламыз
Сәлем,Сәлем,Сәлем!

Балалар жылулық шеңберін орындап, бір бірімен амандасады

Ұйымдастыру - іздену

Ақ қар еріп,су көбейіп
Сай салаға толады
Ағаш басы бүршік жарып
Гүл бәйшешек толады.
Айтындаршы бөбектерім
Бұл қай кезде болады?

Көктемде ауа райы қандай болады?

Балалар, біз таңертең тұрып,далаға шыққанда аспанда не көреміз?

Осы кезде топқа күн болып киінген қыз келеді
Ән құрадым үніммен,сән құрадым гүліммен
Қуантамын бәріңді,құт береке күніммен
Сәлем елдің көктемі,әлем енді көктеді
Құрметпеннен бас идік,құстарыңа үйдегі.
Сәлеметсіз бе балалар!
* Балалар, мен бүгін мектепке келе жатып,бір қорапша тауып алдам. Ол жай қорапша емес...Бұл қораптың ішіне үй құстарын сиқырлап салып қойыпты. Оларды құтқару үшін біз сендермен жұмбақтар шешуіміз керек. Егер жұмбақтардың жауабын дұрыс тапсаңдар,үй құстары қораптан босап шығады.(Әрбір жауаптағы құстардың суретін шығарып тақтаға ілу)
Жұмбақтар:

Балалар ,бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атаймыз?

Олар қайда мекендейді? Орманда ма?
Оларға кім қарайды?
Олар немен қоректенеді?
Балалар,үй құстары сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтып жатыр.
Енді біз сендермен <<Мекенін тап>> ойынын ойнаймыз
(Дала құстарымен үй құстарынын өз мекендеріне орналастыру)

Ал балалар үй құстарының атауымен таныстық, енді олардың адамзатқа тигізетін пайдасы туралы айтайық

Балалар сендер отырып қалдыңдарғой, Ендеше бойымызды сергітіп алайық
Сергіту сәті:

Тәрбиеші:Балалар, бізге тағы қонақтар келіпті.Осы біздің мектебімізге ұшып келіпті. Сіздерді көру үшін.Кіргізейік пе?
Ал қане қанатты достар кіре қойыңдар.(Балапан мен көгершін ұшып ортаға қонады)
Тәрбиеші:Кім айтады осы екі құстың қайсысы бейбітшілік құсы?

Көктем мезгілі.

Күн жылынады,жаңбыр жауады,құстар ұшып келеді.

Күнді көреміз

Сәлеметсізбе!

Үй құстары

Жоқ,үйде
Адамдар
Арпа, бидай, жем, су

Балалар ойынға қызығушылықпен қатысады.

Сергіту сәтін орындайды

Кіргіземіз

Көгершін

Рефлекстік түзету

Әрине ақ көгершін. Ендеше ақ көгершін әнін тыңдап жіберейік.
Әнді тыңдай отырып балапанның әкелген суретін бояп берейік
Тәрбиеші: Балалар сендер тыйым сөздер білесіздер ма?

Қамқоршы боп жүреміз
Табиғатқа құстарға
Аялаймыз оларды
Жақсы көріп бәріміз!

Балалардың жұмыстарын бағалау.

Құстың ұясын бұзба,Жұмыртқасын жарма,Аққуды атпа досыңды сатпа.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Құстардың атауын,тіршілік ортасын
Игеру: Адамзатқа тигізетін падасын және олардан алынатын өнімдерді.Жұмбақтар шешуді.
Меңгеру: үй құстарын қорғауды,оларға қамқор болуды

Ұқсас жұмыстар
Әтешке арналған бұршақтар
Құстар біздің досымыз
Үй құстары.Тауық,әтеш,балапан
Үй құстары Қанатты жануарлар- құстардың табиғаттағы тіршілігі туралы
Құстардың дыбысы бөлім
Үй құстары Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Құстардың қоректенуі
Үй құстары жайлы ақпарат
Үй жануарлары мен үй құстары
Бұлбұлдың әні. 3 сынып. ана тілі
Пәндер