Уақыты
2 мин
5 мин
2 мин
Тұсаукесер
3 мин
Негізгі бөлім
20 мин
Қорытынды
7 мин
3 мин
Мұғалім іс-әрекеті:
Сәлемдесу, түгендеу.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.
Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай, Қорғалжын, Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыру
Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
.
1. Кестені толтыру. Физикалық картаны пайдаланып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,
2.
Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.
Солтүстік Қазақ жазығы
Формативті бағалау
«Өзін-өзі» бағалау.
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау
.
ІV. Миға шабуыл
«Ой қозғау»
Құрманғазының күйі
«Сарыарқа»
тындалымы.
-
Ендеше, балалар, бұл күйде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?
-
Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?
Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.
V. Жеке жұмыс.
1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны пайдаланып, жазу.
А.
Б.
«Еркін талқылау»
әдісі арқылы топтық жұмыстар
Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру, постер жасау.
I топ. Зерделеу.
Тілші - географ ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен геологиялық құрылысы жайлы сұхбат алады.
IІ топ. Салыстыру.
Зерртеуші-
табиғат зоналарды зерттеп,
электронды нұсқада дайындау,
III топ. Анықтау.
Турист - рекреациялық жерлерді флипчартта көрсету.
Сергіту сәті:
интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу
(Макарена) .
VI. Рефлексия.
Логикалық кесте.
2. Кері байланыс.
-
Әлі . . . дәмін татқым келеді;
-
Әлі де тоймадым, себебі. . ;
-
Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;
-
. . . аса тойдым;
-
. . . қорыта алдым;
-
Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.
Үйге тапсырма:
-
Деңгейлі тапсырма. (А)
Кескін картаға Сарыарқада жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша таралуын түсір.
-
Деңгейлі тапсырма. (В)
Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай пайдалы қазбаларға бай екенін, оның геологиялық құрылымына байланысын анықта.
-
Деңгейлі тапсырма. (С)
Сарыарқа өлкесінің экологиялық ахуалына эссе жаз.
Рөлдер
Бақылау нәтижелері
Ұсыныс-пікірлер
1. Бағалаушы
2. Тілші
3. Зерттеуші
4. Турист
5. Жалпы
Тұран жазығы
Ұқсастығы
Солтүстік қазақ жазығы
Оқушы іс-әрекеті:
мұғаліммен сәлемдесу;
- кезекшілік қызметін атқару;
- сабаққа зер салу
Оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді және сәйкес жағдайға икемделеді.
Топ мүшелерін сайлайды. Бағалаушы, тілші, зерттеуші, турист - әркім өз қызметін атқарады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша кестені, кластерді толтырады. Бір бірін тексереді.
Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.
Оқушылар өздері орындап болған соң, өздерінің тапсырмасын қасындағы көршісіне оқып, ой бөліседі.
Оқушылар қол шапалақтау арқылы бір-бірін бағалап отырады
Жаңа сабақты зер салып оқиды, мазмұнын түсінеді. Топтық талқылау жүреді.
Тақырып бойынша маңызды фактілерді дәптерге жазады. «Ойлан-Жұптас-Бөліс» (Джесси Джентильдің диаграммасы)
Оқушылар кері байланыс парағын толтыру арқылы, сабақта кездескен қиындықтар мен ұсыныстарын, әр түрлі тапсырмалар арқылы не түйгендерін көрсетеді.
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Үй тапсырмасын тексеру
1 және 2 тапсырмаларын толығымен орындады
3
1 және 2 тапсырмаларын жартылай орындады
2
1ғана тапсырмасын орындады
1
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Деректер арқылы ойын жеткізуі.
Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі.
3
Деректермен жұмыс жасай алады.
2
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
1
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Топтық талдауға қатысуы
Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады
3
Өз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз
2
Дәлелдемелері әлсіз
1
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Ойлау жолдарын анықтауы
Барлық фактілер келтіреді
3
Тең жартысы дейін фактілер келтіреді
2
Бір факті келтіре алады
1
Уақыты2 мин5 мин2 минТұсаукесер3 минНегізгі бөлім20 минҚорытынды7 мин3 мин:
Мұғалім іс-әрекеті:Сәлемдесу, түгендеу.І. Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай, Қорғалжын, Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыруТоптық жұмыстағы рөлдерді бақылауРөлдерБақылау нәтижелеріҰсыныс-пікірлер1. Бағалаушы2. Тілші3. Зерттеуші4. Турист5. ЖалпыІІ. Үй тапсырмасын сұрау.1. Кестені толтыру. Физикалық картаны пайдаланып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,Тұран жазығыҰқсастығыСолтүстік қазақ жазығы1.2.3.1.2.1.2.3.2.Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.Солтүстік Қазақ жазығыФормативті бағалау«Өзін-өзі» бағалау.ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.ІV. Миға шабуыл«Ой қозғау»Құрманғазының күйі«Сарыарқа»тындалымы.Ендеше, балалар, бұл күйде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.V. Жеке жұмыс.1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны пайдаланып, жазу.А.Б.«Еркін талқылау»әдісі арқылы топтық жұмыстарМәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру, постер жасау.I топ. Зерделеу.Тілші - географ ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен геологиялық құрылысы жайлы сұхбат алады.IІ топ. Салыстыру.Зерртеуші-табиғат зоналарды зерттеп,электронды нұсқада дайындау,III топ. Анықтау.Турист - рекреациялық жерлерді флипчартта көрсету.Сергіту сәті:интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу(Макарена) .VI. Рефлексия.Логикалық кесте.2. Кері байланыс.Әлі . . . дәмін татқым келеді;Әлі де тоймадым, себебі. . ;Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;. . . аса тойдым;. . . қорыта алдым;Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.Үйге тапсырма:Деңгейлі тапсырма. (А)Кескін картаға Сарыарқада жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша таралуын түсір.Деңгейлі тапсырма. (В)Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай пайдалы қазбаларға бай екенін, оның геологиялық құрылымына байланысын анықта.Деңгейлі тапсырма. (С)Сарыарқа өлкесінің экологиялық ахуалына эссе жаз.:
Рөлдер:
Уақыты2 мин5 мин2 минТұсаукесер3 минНегізгі бөлім20 минҚорытынды7 мин3 мин:
Мұғалім іс-әрекеті:Сәлемдесу, түгендеу.І. Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай, Қорғалжын, Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыруТоптық жұмыстағы рөлдерді бақылауРөлдерБақылау нәтижелеріҰсыныс-пікірлер1. Бағалаушы2. Тілші3. Зерттеуші4. Турист5. ЖалпыІІ. Үй тапсырмасын сұрау.1. Кестені толтыру. Физикалық картаны пайдаланып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,Тұран жазығыҰқсастығыСолтүстік қазақ жазығы1.2.3.1.2.1.2.3.2.Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.Солтүстік Қазақ жазығыФормативті бағалау«Өзін-өзі» бағалау.ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.ІV. Миға шабуыл«Ой қозғау»Құрманғазының күйі«Сарыарқа»тындалымы.Ендеше, балалар, бұл күйде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.V. Жеке жұмыс.1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны пайдаланып, жазу.А.Б.«Еркін талқылау»әдісі арқылы топтық жұмыстарМәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру, постер жасау.I топ. Зерделеу.Тілші - географ ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен геологиялық құрылысы жайлы сұхбат алады.IІ топ. Салыстыру.Зерртеуші-табиғат зоналарды зерттеп,электронды нұсқада дайындау,III топ. Анықтау.Турист - рекреациялық жерлерді флипчартта көрсету.Сергіту сәті:интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу(Макарена) .VI. Рефлексия.Логикалық кесте.2. Кері байланыс.Әлі . . . дәмін татқым келеді;Әлі де тоймадым, себебі. . ;Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;. . . аса тойдым;. . . қорыта алдым;Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.Үйге тапсырма:Деңгейлі тапсырма. (А)Кескін картаға Сарыарқада жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша таралуын түсір.Деңгейлі тапсырма. (В)Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай пайдалы қазбаларға бай екенін, оның геологиялық құрылымына байланысын анықта.Деңгейлі тапсырма. (С)Сарыарқа өлкесінің экологиялық ахуалына эссе жаз.:
Рөлдер:
Уақыты2 мин5 мин2 минТұсаукесер3 минНегізгі бөлім20 минҚорытынды7 мин3 мин:
Мұғалім іс-әрекеті:Сәлемдесу, түгендеу.І. Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай, Қорғалжын, Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыруТоптық жұмыстағы рөлдерді бақылауРөлдерБақылау нәтижелеріҰсыныс-пікірлер1. Бағалаушы2. Тілші3. Зерттеуші4. Турист5. ЖалпыІІ. Үй тапсырмасын сұрау.1. Кестені толтыру. Физикалық картаны пайдаланып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,Тұран жазығыҰқсастығыСолтүстік қазақ жазығы1.2.3.1.2.1.2.3.2.Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.Солтүстік Қазақ жазығыФормативті бағалау«Өзін-өзі» бағалау.ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.ІV. Миға шабуыл«Ой қозғау»Құрманғазының күйі«Сарыарқа»тындалымы.Ендеше, балалар, бұл күйде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.V. Жеке жұмыс.1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны пайдаланып, жазу.А.Б.«Еркін талқылау»әдісі арқылы топтық жұмыстарМәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру, постер жасау.I топ. Зерделеу.Тілші - географ ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен геологиялық құрылысы жайлы сұхбат алады.IІ топ. Салыстыру.Зерртеуші-табиғат зоналарды зерттеп,электронды нұсқада дайындау,III топ. Анықтау.Турист - рекреациялық жерлерді флипчартта көрсету.Сергіту сәті:интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу(Макарена) .VI. Рефлексия.Логикалық кесте.2. Кері байланыс.Әлі . . . дәмін татқым келеді;Әлі де тоймадым, себебі. . ;Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;. . . аса тойдым;. . . қорыта алдым;Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.Үйге тапсырма:Деңгейлі тапсырма. (А)Кескін картаға Сарыарқада жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша таралуын түсір.Деңгейлі тапсырма. (В)Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай пайдалы қазбаларға бай екенін, оның геологиялық құрылымына байланысын анықта.Деңгейлі тапсырма. (С)Сарыарқа өлкесінің экологиялық ахуалына эссе жаз.:
Рөлдер:
Уақыты2 мин5 мин2 минТұсаукесер3 минНегізгі бөлім20 минҚорытынды7 мин3 мин:
Мұғалім іс-әрекеті:Сәлемдесу, түгендеу.І. Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сарыарқаның ірі көлдері (Борабай, Қорғалжын, Шортанды) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыруТоптық жұмыстағы рөлдерді бақылауРөлдерБақылау нәтижелеріҰсыныс-пікірлер1. Бағалаушы2. Тілші3. Зерттеуші4. Турист5. ЖалпыІІ. Үй тапсырмасын сұрау.1. Кестені толтыру. Физикалық картаны пайдаланып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу,Тұран жазығыҰқсастығыСолтүстік қазақ жазығы1.2.3.1.2.1.2.3.2.Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету.Солтүстік Қазақ жазығыФормативті бағалау«Өзін-өзі» бағалау.ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.ІV. Миға шабуыл«Ой қозғау»Құрманғазының күйі«Сарыарқа»тындалымы.Ендеше, балалар, бұл күйде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр?Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.V. Жеке жұмыс.1. Сарыарқаның географиялық объектілерін картаны пайдаланып, жазу.А