Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Сарыарқа
|Мұғалімнің | Есмакаева Гульмира Болатовна |
|аты-жөні: | |
|Күні: |...02.2015 жыл |
|Сабақтың | Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы) |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың түрі: |Аралас сабақ |
|Жалпы мақсаты: |Сарыарқаның географиялық орнының ерекшеліктері, геологиялық|
| |тарихындағы маңызды өзгерістер туралы білімдерін кеңейту. |
| |Оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін |
| |қалыптастыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөздік қорын |
| |молайту,оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізуге және сөйлеу|
| |дағдыларын дамытуға ықпал жасау. |
|Нәтиже: |Қазақтың ұсақ шоқысы,жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы|
| |біледі.Дүниетанымы кеңейеді,өз идеяларын еркін жеткізуге |
| |тырысады,бір-біріне өзара түсіністікке жетулеріне |
| |көмектеседі,бірін-бірі қолдай білуге үйренеді. |
|Көрнекілік: | Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, атлас, кескін |
| |карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары. |
|Негізгі идея: |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың|
| |бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына |
| |сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз |
| |пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Өзін-өзі бағалануы.|
|Әдіс-тәсіл: |Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Кезбе тілші» |
| |әдісі, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі |
| |бағалау, «Қол шапалақтау» стратегиясы арқылы топтық өзара |
| |бағалау, рефлексия парағы. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті: |Оқушы іс-әрекеті: |
|2 мин |Сәлемдесу,түгендеу. | |
| | | |
| |І.Ұйымдастыру кезеңі. |мұғаліммен сәлемдесу; |
| |Сыныпта ынтымақтастық ахуалын |- кезекшілік қызметін |
| |қалыптастыру. |атқару; |
| |Сарыарқаның ірі көлдері |- сабаққа зер салу |
| |(Борабай,Қорғалжын,Шортанды) қиындыларын |Оқушылар алдағы |
| |құрастыру арқылы үш топқа топтастыру |бірлескен жұмысқа |
| | |әзірленеді және сәйкес|
| | |жағдайға икемделеді. |
| |Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау | |
| |Рөлдер |Топ мүшелерін сайлайды. |
| |Бақылау нәтижелері |Бағалаушы,тілші,зерттеуш|
| |Ұсыныс-пікірлер |і,турист - әркім өз |
| | |қызметін атқарады. |
| |1.Бағалаушы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2.Тілші | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3.Зерттеуші | |
| | | |
| | |Оқушылар үй тапсырмасы |
|5 мин | |бойынша кестені, |
| |4.Турист |кластерді толтырады.Бір |
| | |бірін тексереді. |
| | | |
| | | |
| |5.Жалпы |Критерий |
| | |Дескриптор |
| | |Ұпай |
| | | |
| | |Үй тапсырмасын тексеру |
| | |1 және 2 тапсырмаларын |
| |ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. |толығымен орындады |
| |1. Кестені толтыру.Физикалық картаны |3 |
| |пайдаланып,ұқсастықтары мен | |
| |айырмашылықтарын табу, | |
| | |1 және 2 тапсырмаларын |
| | |жартылай орындады |
| |Тұран жазығы |2 |
| |Ұқсастығы | |
| |Солтүстік қазақ жазығы | |
| | |1ғана тапсырмасын |
| |1. |орындады |
| |2. |1 |
|2 мин |3. | |
| |1. | |
| |2. | |
| |1. | |
| |2. |Өткен материалды еске |
| |3. |түсіріп, жаңғыртуды |
| | |іске асырады. |
| | |Оқушылар өздері орындап |
| |2. |болған соң, өздерінің |
| |Кластер толтыру. 4 ауданын көрсету. |тапсырмасын қасындағы |
| |Солтүстік Қазақ жазығы |көршісіне оқып, ой |
| | |бөліседі. |
| | | |
| | | |
|Тұсаукесер | | |
| |Формативті бағалау | |
|3 мин |«Өзін-өзі» бағалау. | |
| | | |
| |ІІІ.Үй тапсырмасын қорытындылау. |Оқушылар қол шапалақтау |
| | |арқылы бір-бірін бағалап|
| | |отырады |
| | | |
| | |Критерий |
| | |Дескриптор |
| | |Ұпай |
|Негізгі | | |
|бөлім | |Деректер арқылы ойын |
|20 мин | |жеткізуі. |
| | |Нақты деректер келтіре |
| | |алады, ойы жүйелі. |
| | |3 |
| | | |
| |ІV.Миға шабуыл | |
| |«Ой қозғау» Құрманғазының күйі |Деректермен жұмыс жасай |
| |«Сарыарқа» тындалымы. |алады. |
| |Ендеше, балалар, бұл күйде қандай |2 |
| |географиялық объекті жайында әңгіме болып| |
| |отыр? | |
| |Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы |Деректер бар, толықтыру |
| |мүмкін? |ды қажет етеді |
| |Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, |1 |
| |ынталандырып отырамын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Жаңа сабақты зер салып |
| |V.Жеке жұмыс. |оқиды, мазмұнын |
|Қорытынды |1. Сарыарқаның географиялық объектілерін |түсінеді. Топтық |
|7 мин |картаны пайдаланып, жазу. |талқылау жүреді. |
| | | |
| | |Критерий |
| | |Дескриптор |
| | |Ұпай |
| |А. | |
| | |Топтық талдауға қатысуы |
| | |Өз ойын жеткізеді, идея |
| | |қосады, дәлелдей алады |
| | |3 |
| | | |
| | | |
|3 мин | |Өз ойын жеткізеді, |
| |Б. «Еркін талқылау» әдісі арқылы топтық |дәлелдемелері әлсіз |
| |жұмыстар |2 |
| |Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту | |
| |мақсатында 3 топқа тапсырмалар | |
| |беру,постер жасау. |Дәлелдемелері әлсіз |
| |I топ. Зерделеу. Тілші - географ |1 |
| |ғалымдарынан Сарыарқаның жер бедері мен | |
| |геологиялық құрылысы жайлы сұхбат алады.| |
| |IІ топ. Салыстыру. Зерртеуші- табиғат | |
| |зоналарды зерттеп, электронды нұсқада | |
| |дайындау, | |
| |III топ. Анықтау. Турист - рекреациялық| |
| |жерлерді флипчартта көрсету. | |
| | |Тақырып бойынша маңызды |
| | |фактілерді дәптерге |
| | |жазады. |
| | |«Ойлан-Жұптас-Бөліс» |
| | |(Джесси Джентильдің |
| | |диаграммасы) |
| | | |
| |Сергіту сәті: интербелсенді тақтадан | |
| |көрсетілген бейнефильм арқылы бой жазу | |
| |(Макарена). | |
| | | |
| | | |
| |VI. Рефлексия. | |
| | | |
| |Логикалық кесте. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Критерий |
| |[pic] |Дескриптор |
| | |Ұпай |
| | | |
| |2. Кері байланыс. |Ойлау жолдарын анықтауы |
| | |Барлық фактілер |
| | |келтіреді |
| | |3 |
| | | |
| | | |
| | |Тең жартысы дейін |
| | |фактілер келтіреді |
| | |2 |
| | | |
| |Әлі ... дәмін татқым келеді; | |
| |Әлі де тоймадым, себебі..; |Бір факті келтіре алады |
| |Барлық ұсынылған тағамдардан маған |1 |
| |ұнағаны ..; | |
| |... аса тойдым; | |
| |.... қорыта алдым; | |
| |Егер... қоссаңыз жақсы болар еді. | |
| | | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |Деңгейлі тапсырма. (А) | |
| |Кескін картаға Сарыарқада | |
| |жауын-шашынның ендік және биіктік бойынша| |
| |таралуын түсір. | |
| |Деңгейлі тапсырма. (В) |Оқушылар кері байланыс |
| | |парағын толтыру арқылы, |
| |Тектоникалық картаны пайдаланып, қандай |сабақта кездескен |
| |пайдалы қазбаларға бай екенін, оның |қиындықтар мен |
| |геологиялық құрылымына байланысын анықта.|ұсыныстарын, әр түрлі |
| |Деңгейлі тапсырма. (С) |тапсырмалар арқылы не |
| | |түйгендерін көрсетеді. |
| |Сарыарқа өлкесінің экологиялық ахуалына | |
| |эссе жаз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
-----------------------
Сарыарқа
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz