Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мақал-мәтел-халық тұжырымы
Сабақтың тақырыбы: Мақал-мәтел-халық тұжырымы
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Мақал-мәтелдердің сан ғасырлық халықтық мұра екендігін, ел өміріндегі маңызын меңгерту;
2.Дамытушылық:Шығармашылық ойлау қабілетін, сыни ойлауын дамыту, өзіндік пікір қалыптастыруға дағдыландыру.
3.Тәрбиелік:шешендікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: <<Кең ауқымды дәріс>>, <<Синкуейн>>, <<Кубизм>>, <<Эссе>>
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың көрнекілігі: Мақал-мәтелдер жинағы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
<<Синкуейн>> әдісі.
Жүзеге асыру қадамдары:
1-қадам:синкуейн жазу үшін негізгі тақырыпты анықтау - 5 жол өлең(көбіне сабақ тақырыбы алынады)
2-қадам:синкуейннің алгоритмі жазуға беріледі:
Бірінші жол - тақырыптың атауы (әдетте зат есім алынады)
Екінші жол - тақырыпты сипаттайтын екі сөз(әдетте сын есім алынады)
Үшінші жол - тақырып туралы қимылды білдіретін 3 сөз (әдетте етістік алынады)
Төртінші жол - тақырыпқа қатысты 4 сөзден тұратын сөз орамы
Бесінші жол - 1 сөз - тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.
3-қадам:үйренген синкуейнді дәптерге жазып алу.Мысалы:
Үздік синкуейн:
Тақырыптың аты: Мақал-мәтел
Сипаты: тұжырымды, ойлы
Қимылы: айтамыз, нақтылаймыз, түйіндейміз.
Нақыл сөз: Тоқсан сөздің тобықтай түйіні
Синоним сөз: нақыл
4-қадам:қызығып оқиды,жұпта және топта талқылайды.
5-қадам:ең үздік синкуейн (топтардың пікірі бойынша)класта оқылады.
ІІ. Мағынаны тану.
<<Кең ауқымды>> дәріс әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
өмірлік тәжірибесі
Халықтық
Ақыл-өнегесі
Ой түйіні
Дүниеге көзқарасы
Ой-санасы
Ой дәлдігі
ІІІ. Рефлексия.
1.<<Кубизм>> әдісі.
Кубиктің көмегімен төмендегі тапсырмаларға жауап беру.
Ұсынылатын тақырып:мақал-мәтелдер
1.Суреттеңіз. (түсі, пішіні, өлшемі)
2. Салыстырыңыз (неге ұқсайды, неге ұқсамайды)
3.Байланыстарыңыз ( тура елестетіңіз)
4. Талқылаңыз. (Неден тұрады? Неден жасалған? Не үшін?)
5.Қолданыңыз (бұнымен не жасауға болады)
6. Дәлелдеңіз (<<Ия, <<жоқ>> деп алыңыз да, дәлелдеңіз, бұл жақсы ма, жаман ба?)
2. Оқушыларды іздендіре отырып кестені толтыру.
№
Мақал - мәтелдер
Тақырыптары
1
Денсаулық - зор байлық
.....
2
.....
Өнер - білім
3
Досы көпті жау алмайды,...
...
4
....
Еңбек
5
Ата көрген оқ жонар,...
...
6
....
Ынтымақ, бірлік
7
Ерді намыс өлтіреді,....
...
ІV. Үйге тапсырма.
<<Эссе>> әдісі
Мақал-мәтел - халық тұжырымы.
V.Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Мақал-мәтелдердің сан ғасырлық халықтық мұра екендігін, ел өміріндегі маңызын меңгерту;
2.Дамытушылық:Шығармашылық ойлау қабілетін, сыни ойлауын дамыту, өзіндік пікір қалыптастыруға дағдыландыру.
3.Тәрбиелік:шешендікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: <<Кең ауқымды дәріс>>, <<Синкуейн>>, <<Кубизм>>, <<Эссе>>
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың көрнекілігі: Мақал-мәтелдер жинағы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
<<Синкуейн>> әдісі.
Жүзеге асыру қадамдары:
1-қадам:синкуейн жазу үшін негізгі тақырыпты анықтау - 5 жол өлең(көбіне сабақ тақырыбы алынады)
2-қадам:синкуейннің алгоритмі жазуға беріледі:
Бірінші жол - тақырыптың атауы (әдетте зат есім алынады)
Екінші жол - тақырыпты сипаттайтын екі сөз(әдетте сын есім алынады)
Үшінші жол - тақырып туралы қимылды білдіретін 3 сөз (әдетте етістік алынады)
Төртінші жол - тақырыпқа қатысты 4 сөзден тұратын сөз орамы
Бесінші жол - 1 сөз - тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.
3-қадам:үйренген синкуейнді дәптерге жазып алу.Мысалы:
Үздік синкуейн:
Тақырыптың аты: Мақал-мәтел
Сипаты: тұжырымды, ойлы
Қимылы: айтамыз, нақтылаймыз, түйіндейміз.
Нақыл сөз: Тоқсан сөздің тобықтай түйіні
Синоним сөз: нақыл
4-қадам:қызығып оқиды,жұпта және топта талқылайды.
5-қадам:ең үздік синкуейн (топтардың пікірі бойынша)класта оқылады.
ІІ. Мағынаны тану.
<<Кең ауқымды>> дәріс әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
өмірлік тәжірибесі
Халықтық
Ақыл-өнегесі
Ой түйіні
Дүниеге көзқарасы
Ой-санасы
Ой дәлдігі
ІІІ. Рефлексия.
1.<<Кубизм>> әдісі.
Кубиктің көмегімен төмендегі тапсырмаларға жауап беру.
Ұсынылатын тақырып:мақал-мәтелдер
1.Суреттеңіз. (түсі, пішіні, өлшемі)
2. Салыстырыңыз (неге ұқсайды, неге ұқсамайды)
3.Байланыстарыңыз ( тура елестетіңіз)
4. Талқылаңыз. (Неден тұрады? Неден жасалған? Не үшін?)
5.Қолданыңыз (бұнымен не жасауға болады)
6. Дәлелдеңіз (<<Ия, <<жоқ>> деп алыңыз да, дәлелдеңіз, бұл жақсы ма, жаман ба?)
2. Оқушыларды іздендіре отырып кестені толтыру.
№
Мақал - мәтелдер
Тақырыптары
1
Денсаулық - зор байлық
.....
2
.....
Өнер - білім
3
Досы көпті жау алмайды,...
...
4
....
Еңбек
5
Ата көрген оқ жонар,...
...
6
....
Ынтымақ, бірлік
7
Ерді намыс өлтіреді,....
...
ІV. Үйге тапсырма.
<<Эссе>> әдісі
Мақал-мәтел - халық тұжырымы.
V.Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz