Денелердің электрленуі. электр заряды. электроскоп

Физика 8 сынып

Қысқа мерзімді жоспар

Апта:
Күні 06. 12. 14
Сабақ:
Апта:: Сабақтың атауы
Күні 06. 12. 14: Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер.
Апта:: Сілтеме
Күні 06. 12. 14: «Физика және астрономия» 8 сынып. /Б. М. Дүйсембаев, Г. З. Байжасарова, А. А. Медетбекова, - Алматы: «Мектеп» баспасы, 2012.
Апта:: Жалпы мақсаты
Күні 06. 12. 14: Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады.
Апта:: Оқушылар үшін оқу нәтижелері
Күні 06. 12. 14: Денелерді электрлей алады. Электр зарядының сақталу заңын қолдана алады. Электроскоппен электр тогын өлшейді. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтін заттарды біледі.
Апта:: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Күні 06. 12. 14: Электр заряды. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер.
Апта:: Тапсырмалар
Күні 06. 12. 14: Тәжірибе жасау.
Апта::

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

1-тапсырма

Күні 06. 12. 14: Мұғалім немен айналысады
Сабақ:: Оқушылар немен айналысады
Апта::
  • Топқа бөледі
  • Тапсырма береді
  • бағыт-бағдар береді
  • бақылайды
Күні 06. 12. 14:
  • Топқа бөлінеді
  • Постер қорғайды.
  • Талдайды, пікір алмасады, ортақ шешімге келеді.
Апта::

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

2-тапсырма

Күні 06. 12. 14: Топтың жұмысын бақылайды. Тәжірибелерін тексереді. Жұмыстарын бағалайды.
Сабақ:: Топпен отырып оқушылар ойларын тұжырымдап, тәжірибе жасайды, білімдерін бағалайды, яғни жазған жұмыстарына қорытынды жазады.
Апта:: Дерек көздер және жабдықтар: АКТ , интербелсенді тақта, электрондық оқулық, электроскоп, фольга шарлар, қағаз қиындылары, жүн, мата, эбонит, шыны таяқшалар.
Апта:: Оқыту мен оқуды бағалау: Формативті, суммативті
Апта:: Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
Күні 06. 12. 14:

Оқулық бойынша тақырып - §28, 29

108-113 бет

Апта:: Кейінгі оқу. Ежелгі гректер
Күні 06. 12. 14:
Апта:: Сабақты талдау . Екі тапсырмадан кейін қорытынды жазады.
Апта:: Тәжірибелік сабақты бағалау
Күні 06. 12. 14:

Қауіпсіздік ереженің сақталуы

Тапсырма реттілікпен орындалады

Апта:: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні 06. 12. 14: Оқушылардың талдауынан кейінгі ұсыныстар, көрсетілімдер.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Сергіту сәті

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпты электр құралдары бойынша 3 топқа бөлу.

І топ. «Электр шамдар»

ІІ топ. «Үтіктер»

ІІІ топ. «Электр шайнек»

Оқушының іс-әрекеті:

Электр құралдары бойынша

3 топқа бөлінеді

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру. 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жабық сұрақтар қояды.

1. Термодинамиканың 1-ші заңы?

2. Егер жылу мөлшері 0-ге тең болса термодинамиканың 1-ші заңы қандай болады?

3. Егер А=0 болса Т. 1-ші з. ?

4. Изобаралық процесс?

5. Изтермиялық процесс?

6. Изохоралық процесс?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топта отырып жауап береді. Топ басшысы бағалау парағына белгілеп отырады.
Сабақ кезеңдері:

І. Білу

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім тақырыптар береді.
Оқушының іс-әрекеті: Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды оқып біледі.
Сабақ кезеңдері:

ІІ. Түсіну

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың түсінгендерін постерлер, жасаған тәжірибелері арқылы көреді.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларының мағынасын ашады. Постерлер қорғайды және тақырыбына байланысты тәжірибелер орындайды.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

«Отшашу» сергіту жаттығуын жасайды.

Сабақ кезеңдері:

ІІІ. Қолдану

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тәжірибенің орындалу дұрыстығын тексереді.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топпен тәжірибеде қолданып көрсетеді.
Сабақ кезеңдері:

ІҮ. Талдау

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтар тақырыпты талдайды.

Әңгіме- дебат ұйымдастыру

Оқушының іс-әрекеті: Өз постерлері бойынша ойларын дәлелдейді.
Сабақ кезеңдері:

Ү. Жинақтау

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Электрондық оқулықтан бейне жазба көрсету.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ЭО-тан бейнкежазба көреді.
Сабақ кезеңдері:

V. Үйге тапсырмасын беру

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: §28, 29 Оқып келуге.
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Үйде №5 эксперименттік тапсырма

Сабақ кезеңдері:

VII. Рефлексия

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Стикерлерге жазу. (өте қызық, ұнады, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.

Оқушы үні


Ұқсас жұмыстар
Денелердін электрленуі, электр заряды, электр зарядының сақталу заңы. электроскоп. электрөткізгіштер және электр тоғын өткізбейтіндер. 8 сынып
Денелердің электрленуі
Токтар
Электр зарядының сақталу заңы
Электр өрісі тарауы. кулон заңы. кернеулік. потенциал. конденсаторлар
Электр заряды таразы
Электр тогы. Электр тогының көздері
Атом құрылысы. Элементар электр заряды туралы
Импульстің және энергияның сақталу заңдарына арналған есептерді шығару
Атом құрылысы.Элементар электр заряды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz