8-сынып физика пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Денелердің электрленуі, электр заряды және электрөткізгіштер

Физика 8 сынып

Қысқа мерзімді жоспар

Апта:
Күні 06. 12. 14
Сабақ:
Апта:: Сабақтың атауы
Күні 06. 12. 14: Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер.
Апта:: Сілтеме
Күні 06. 12. 14: «Физика және астрономия» 8 сынып. /Б. М. Дүйсембаев, Г. З. Байжасарова, А. А. Медетбекова, - Алматы: «Мектеп» баспасы, 2012.
Апта:: Жалпы мақсаты
Күні 06. 12. 14: Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады.
Апта:: Оқушылар үшін оқу нәтижелері
Күні 06. 12. 14: Денелерді электрлей алады. Электр зарядының сақталу заңын қолдана алады. Электроскоппен электр тогын өлшейді. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтін заттарды біледі.
Апта:: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Күні 06. 12. 14: Электр заряды. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер.
Апта:: Тапсырмалар
Күні 06. 12. 14: Тәжірибе жасау.
Апта::

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

1-тапсырма

Күні 06. 12. 14: Мұғалім немен айналысады
Сабақ:: Оқушылар немен айналысады
Апта::
  • Топқа бөледі
  • Тапсырма береді
  • бағыт-бағдар береді
  • бақылайды
Күні 06. 12. 14:
  • Топқа бөлінеді
  • Постер қорғайды.
  • Талдайды, пікір алмасады, ортақ шешімге келеді.
Апта::

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

2-тапсырма

Күні 06. 12. 14: Топтың жұмысын бақылайды. Тәжірибелерін тексереді. Жұмыстарын бағалайды.
Сабақ:: Топпен отырып оқушылар ойларын тұжырымдап, тәжірибе жасайды, білімдерін бағалайды, яғни жазған жұмыстарына қорытынды жазады.
Апта:: Дерек көздер және жабдықтар: АКТ , интербелсенді тақта, электрондық оқулық, электроскоп, фольга шарлар, қағаз қиындылары, жүн, мата, эбонит, шыны таяқшалар.
Апта:: Оқыту мен оқуды бағалау: Формативті, суммативті
Апта:: Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
Күні 06. 12. 14:

Оқулық бойынша тақырып - §28, 29

108-113 бет

Апта:: Кейінгі оқу. Ежелгі гректер
Күні 06. 12. 14:
Апта:: Сабақты талдау . Екі тапсырмадан кейін қорытынды жазады.
Апта:: Тәжірибелік сабақты бағалау
Күні 06. 12. 14:

Қауіпсіздік ереженің сақталуы

Тапсырма реттілікпен орындалады

Апта:: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні 06. 12. 14: Оқушылардың талдауынан кейінгі ұсыныстар, көрсетілімдер.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Сергіту сәті

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпты электр құралдары бойынша 3 топқа бөлу.

І топ. «Электр шамдар»

ІІ топ. «Үтіктер»

ІІІ топ. «Электр шайнек»

Оқушының іс-әрекеті:

Электр құралдары бойынша

3 топқа бөлінеді

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру. 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жабық сұрақтар қояды.

1. Термодинамиканың 1-ші заңы?

2. Егер жылу мөлшері 0-ге тең болса термодинамиканың 1-ші заңы қандай болады?

3. Егер А=0 болса Т. 1-ші з. ?

4. Изобаралық процесс?

5. Изтермиялық процесс?

6. Изохоралық процесс?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топта отырып жауап береді. Топ басшысы бағалау парағына белгілеп отырады.
Сабақ кезеңдері:

І. Білу

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім тақырыптар береді.
Оқушының іс-әрекеті: Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды оқып біледі.
Сабақ кезеңдері:

ІІ. Түсіну

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың түсінгендерін постерлер, жасаған тәжірибелері арқылы көреді.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларының мағынасын ашады. Постерлер қорғайды және тақырыбына байланысты тәжірибелер орындайды.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

«Отшашу» сергіту жаттығуын жасайды.

Сабақ кезеңдері:

ІІІ. Қолдану

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тәжірибенің орындалу дұрыстығын тексереді.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топпен тәжірибеде қолданып көрсетеді.
Сабақ кезеңдері:

ІҮ. Талдау

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтар тақырыпты талдайды.

Әңгіме- дебат ұйымдастыру

Оқушының іс-әрекеті: Өз постерлері бойынша ойларын дәлелдейді.
Сабақ кезеңдері:

Ү. Жинақтау

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Электрондық оқулықтан бейне жазба көрсету.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ЭО-тан бейнкежазба көреді.
Сабақ кезеңдері:

V. Үйге тапсырмасын беру

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: §28, 29 Оқып келуге.
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Үйде №5 эксперименттік тапсырма

Сабақ кезеңдері:

VII. Рефлексия

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Стикерлерге жазу. (өте қызық, ұнады, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.

Оқушы үні


Ұқсас жұмыстар
Денелердің электрленуі мен электр заряды: сабақ жоспары және бағалау
Электр заряды мен денелердің электрленуі; Күннің жылдық қозғалысы және Күн жүйесінің құрылысы
8-сынып физикасы - Денелердің электрленуі, электр зарядының сақталу заңы және электроскоп; электр өткізгіштері мен оқшаулағыштары (ашық сабақ)
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Атом құрылысы және элементар электр заряды
10 сынып физикасы: Денелердің электрленуі - теория мен тәжірибе
Электр заряды және оның сақталу заңы - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: 8-сынып физика - Қатты денелердің деформациясы және деформация түрлері
8-сыныпқа арналған панорамалық сабақ: Атом құрылысы және элементар электр заряды
8-сыныпқа арналған электр тогы және ток көздері: қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып физикасы: Электр тогының жұмысы мен қуаты - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz