Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Менің досым. 6-сынып
|Сыныбы: 6 «Д» |Күні: |Мұғалімі: Қабылбекова С.Ж. |
|Сабақтың тақырыбы|Менің досым |
|Мақсаты |достары жайлы айта алу, досына сипаттама бере отырып, жаңа сөздерді|
| |меңгеру. |
|Күтілетін |досы туралы айтады; |
|нәтижелер |досының сырт келбеті мен мінезіне сипаттама береді; |
|Керекті | презентация, постер, түрлі-түсті қағаздар, маркерлер |
|жабдықтар | |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау |
|және тапсырма | | | |
|түрлері | | | |
|Психологиялық | «Шаттық шеңбері» |Психологиялық орта құру арқылы, |қолпаштау |
|дайындық |тренингін ұйымдастыру|оқушылардың көңіл-күйі | |
|3 мин | |көтеріледі. Оқушылар шеңберге | |
| | |тұрып бір-біріне жақсы тілектер | |
| | |айтады. | |
|Топқа бөлу |Әр түрлі суреттер |Ұйымшылдық, ынтымақтастық. |қолпаштау |
|2 мин |салынған қағаз | | |
| |таратылады. Сол | | |
| |бойынша топтарға | | |
| |бөлініп отырады | | |
|Кіріспе |Интерактивті тақтадан|Оқушылар бар назарын сабаққа |қолдау |
|5 мин |достар туралы |аударып, сабақтың тақырыбына | |
| |суреттер көрсету |болжау жасайды. | |
| |арқылы миға шабуыл | | |
| |жасау | | |
|Негізгі бөлім | Топтық жұмыс |Топ болып талқылайды, постерге |мадақтау |
|20 мин |1-топ –Дос |жазады, бір-бірінің жазғандарына | |
| |2-топ –Досымның |сыни қарайды. Топ болып қорғайды.| |
| |мінезі | | |
| |3-топ – Досымның сырт| |қолпаштау |
| |келбеті |«Менің досым» тақырыбына диалог | |
| | |құрастырады. Топтағы оқушылар | |
| |Жұптық жұмыс |бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы | |
| |(диалог құрастыру) |сөйлеседі, ойларын айтып, | |
| | |қорытынды жасайды. |мадақтау |
| | |Бір-бірінің дәптерлерін | |
| |Диалогта қолданған |тексереді. | |
| |сын есімдерді | | |
| |тауып,сұрақ қояды, | | |
| |Берілген сын |Сын есімнің ережесін шығарады. | |
| |есімдермен сөз | | |
| |тіркесі мен сөйлем | | |
| |құрастырып жазады. |Берілген сын есімдерді қатыстырып| |
| | |сөйлем құрастырады (адал, ізетті,| |
| | |мейірімді, ақылды, шыншыл, әділ),| |
| | |сөйлемдерді дәптеріне жазады, | |
| | |оқиды. | |
|Қорытынды |Тақырыпты |«Менің досым» тақырыбына ойын |қорытынды |
|10 мин |қорытындылай келе |жинақтап, досының мінезі мен сырт| |
| |«Менің досым» |келбетіне сипаттама береді. | |
| |тақырыбына шағын |«Менің досым» тақырыбына шағын | |
| |әңгіме жазғызу |әңгіме жазады. Мәтіндерін оқиды.| |
| | |Басқа топтың оқушылары | |
| | |толықтырады. | |
| | | | |
| | |Кері байланыс жазады | |
| |Қорытынды бағаларын |3 мин | |
| |айту | | |
|Үй жұмысы | «Менің досым» |Күнделіктеріне жазып алады. | |
|3 мин |мәтінді мазмұндау, 21| | |
| |б. 1-тап. Достары | | |
| |жайлы | | |
| |слайд-презентация | | |
| |дайындау. | | |
Өзіндік есеп № 1
|Сабақтың тақырыбы |Менің досым. |
|Сабақтың мақсаты |достары жайлы айта алу, досына сипаттама бере отырып, жаңа |
| |сөздерді меңгеру. |
|Күтілетін нәтиже |досы туралы айтады; |
| |досының сырт келбеті мен мінезіне сипаттама береді; |
|Тапсырмалар түрлері |Мұғалімнің рөлі |Оқушы белсенділігі |
| |Сергіту сәтін ұйымдастырдым, |Сыныпта ынтымақтастық |
| |Суреттерді табу арқылы топқа |атмосферасы қалыптасты. |
| |бөлдім. |Оқушылардың сабаққа деген |
| |Оқушыларға ой шақыру үшін миға|ынтасы оянды. |
| |шабуыл жасадым, сабаққа |Жаңа тақырыпқа сай әрқайсысы |
| |кіріспе ретінде достар жайлы |өз пікірлерін айтты. |
| |слайд көрсеттім. |Оқушылар топта бірлесіп жұмыс |
| |СТО стратегиясы бойынша топтық|жасай бастады. |
| |жұмыс жасаттым. |Тақырып бойынша үш топ |
| |«Менің досым» туралы әр топтың|кезектесіп қорғады, сұрақтар |
| |пікірін білдім. |қойып нақтылап отырды. |
| |Сабақты қорытындылап өттім, |Олар постерге достарын |
| |"Менің досым" тақырыбына шағын|сипаттап жазды. |
| |әңгіме жазғыздым. |Жаңа сабақтан алған әсерлерін |
| |Д/Т балаларды анықтау |жазды. |
| |мақсатында жұмыс жүргіздім. |Рефлексия жазды |
| |Үй тапсырмасын бердім. | |
| |Рефлексия жазғыздым. | |
|Қолданылған модульдер |Келесі модульдерді қолдандым |Оқушылар не үйренді |
| |СТО; |Өз ойын ашық айтуға; |
| |АКТ; |Топта белсенділік танытуға; |
| |Дарындылық және көшбасшылық; |Өз білімін сабақ үстінде |
| |Білім берудегі бағалау; |қолдануға; |
| |Диалогтық әдіс; |Мұғаліммен және жолдастарымен |
| |Дарынды балалармен жұмыс. |пікір алмасуға; |
| | |Өзіне сенімділікпен қарауға. |
|Мен не үйрендім |Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін сергіту |
| |сәтін өткізу керек екенін, топтың жұмыс барысында әр оқушыға |
| |көңіл бөлу керек екенін үйрендім. Сергіту сәтін жүргізуді |
| |үйрендім. |
|Кедергілер |Оқушылардың уақытпен санаспауы; |
| |Оқушылар топ жұмыстарын қорғау барысында пікірлерді тыңдамай,|
| |өз жұмыстарын ары қарай жалғастыру; |
|Түйін |Әр сабақта сергіту сәтін өткізу керек деген ой түйдім. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz