Менің досым. 6-сынып

Мұғалімі: Қабылбекова С. Ж.
- досы туралы айтады;
- досының сырт келбеті мен мінезіне сипаттама береді;
Психологиялық дайындық
3 мин
Топқа бөлу
2 мин
Кіріспе
5 мин
Топтық жұмыс
1-топ -Дос
2-топ -Досымның мінезі
3-топ - Досымның сырт келбеті
Жұптық жұмыс
(диалог құрастыру)
Диалогта қолданған сын есімдерді тауып, сұрақ қояды,
Берілген сын есімдермен сөз тіркесі мен сөйлем құрастырып жазады.
Топ болып талқылайды, постерге жазады, бір-бірінің жазғандарына сыни қарайды. Топ болып қорғайды.
«Менің досым» тақырыбына диалог құрастырады. Топтағы оқушылар бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы сөйлеседі, ойларын айтып, қорытынды жасайды.
Бір-бірінің дәптерлерін тексереді.
Сын есімнің ережесін шығарады.
Берілген сын есімдерді қатыстырып сөйлем құрастырады (адал, ізетті, мейірімді, ақылды, шыншыл, әділ), сөйлемдерді дәптеріне жазады, оқиды.
мадақтау
қолпаштау
мадақтау
Қорытынды
10 мин
Тақырыпты қорытындылай келе
«Менің досым» тақырыбына шағын әңгіме жазғызу
Қорытынды бағаларын айту
«Менің досым» тақырыбына ойын жинақтап, досының мінезі мен сырт келбетіне сипаттама береді.
«Менің досым» тақырыбына шағын әңгіме жазады. Мәтіндерін оқиды. Басқа топтың оқушылары толықтырады.
Кері байланыс жазады
3 мин
Өзіндік есеп № 1
- досы туралы айтады;
- досының сырт келбеті мен мінезіне сипаттама береді;
- Сергіту сәтін ұйымдастырдым,
- Суреттерді табу арқылы топқа бөлдім.
- Оқушыларға ой шақыру үшін миға шабуыл жасадым, сабаққа кіріспе ретінде достар жайлы слайд көрсеттім.
- СТО стратегиясы бойынша топтық жұмыс жасаттым.
- «Менің досым» туралы әр топтың пікірін білдім.
- Сабақты қорытындылап өттім, "Менің досым" тақырыбына шағын әңгіме жазғыздым.
- Д/Т балаларды анықтау мақсатында жұмыс жүргіздім.
- Үй тапсырмасын бердім.
- Рефлексия жазғыздым.
- Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты.
- Оқушылардың сабаққа деген ынтасы оянды.
- Жаңа тақырыпқа сай әрқайсысы өз пікірлерін айтты.
- Оқушылар топта бірлесіп жұмыс жасай бастады.
- Тақырып бойынша үш топ кезектесіп қорғады, сұрақтар қойып нақтылап отырды.
- Олар постерге достарын сипаттап жазды.
- Жаңа сабақтан алған әсерлерін жазды.
- Рефлексия жазды
- СТО;
- АКТ;
- Дарындылық және көшбасшылық;
- Білім берудегі бағалау;
- Диалогтық әдіс;
- Дарынды балалармен жұмыс.
- Өз ойын ашық айтуға;
- Топта белсенділік танытуға;
- Өз білімін сабақ үстінде қолдануға;
- Мұғаліммен және жолдастарымен пікір алмасуға;
- Өзіне сенімділікпен қарауға.
- Оқушылардың уақытпен санаспауы;
- Оқушылар топ жұмыстарын қорғау барысында пікірлерді тыңдамай, өз жұмыстарын ары қарай жалғастыру;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz