Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Абай. "жазғытұры" 3 -сынып
Сабақтың тақырыбы: Абай <<Жазғұтыры>>, І.Жансүгіров <<Жазғытұрым>>
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың Абай мен І.Жансүгіров туралы білімдерін кеңейту. Екі ақынның жазғытұрымғы уақыт туралы жазған өлеңдерімен таныса отырып, мазмұнын ашу және жыл мезгілінің ерекшеліктерін білдіру.
2. Өлеңді мәнерлеп оқуға жаттықтыра отырып, сөздік қорларын молайту. Ауызекі сөйлеу және жазбаша өз ойын бере білуге , сын тұрғысынан өз пікірлерін пайымдауға, талдауға дағдыландыру. Дүниетанымын кеңейту.
3. Жыл мезгіліндегі өзгерістерімен, еңбек түрлерімен таныстыра отырып, оқушыларды еңбек етуге баулу. Табиғатты сүюге тәрбиелеу. Эстетикалық талғамын арттыру.
4. Салауатты өмір салты- сергіту сәтін жасау. (Сыныптың санитарлық - гигиеналық жағдайын қамтамасыз ету).
5. Аймақтық компонент Шығыс Қазақстан облысы бойынша Семей өңіріндегі Абайдың туған жері туралы таныстыру. Абай туралы жасалған буклетпен таныстыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі- тәсілдері: Сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Көрнекіліктері: Суреттер, портреттер, буклет.ақын шығармалары.
Жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Гүл өсірсең терлеп
Мұның аты-еңбек,
Сабағыңа жөңдеп.
әзірленсең - еңбек,
қиындықтың бәрін
еңбек қана жеңбек.
ІІ:Жаңа сабақ:
А) (алдын - ала берілген тапсырма бойынша 2 оқушы А.Құнанбаев және
І.Жансүгіров өмірінен қысқаша мәлімет жасайды)
Ә) Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
IІІ. Сұрақ:
<<Алтын қақпа>> ойыны: Жұмбақ сөзді табу Қысқы соғымнан адамдар көктемге сыбаға сақтап күтетін уақыт не деп аталады?
<<Әлемді шарлау>> стратегиясы: Көктемнің ерекшеліктері мен табиғаттағы өзгерістер.
<<Топтастыру>> стратегиясы:
(1-тапсырма) тас қақпа ашылады.
жазғытұрым
Қар ериді Күн ұзарып, түн қысқарады бәйшешек
гүлдейді
Күн жылиды ағаш
отырғызады
8 наурыз 22 наурыз
егін себеді
құстар келеді ұя басады мал өріске шығады Мал
төлдейді
Егін жыртады, көкеністер егеді
ІV. Оқулықпен жұмыс. Мәнерлеп оқу.
<<Мағынаны ажырату>> <<Инсерт>> (2-тапсырма) күміс қақпа ашылды.
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Күн қысқарды
Түн ұзарды
Егін егеді
Құстар келеді
Масатыдай
Қаңқыл-қаңқыл
Желіндейді
Қыстау
Күздеу
Ұя түзеді
Жылғалар
Кілем түсі
Қаз дауысы
Сүт жиналу
Қыстайтын жер
Қырқады
Ұя басады
Су ағады.
V. Сергіту сәті:
Абай Құнанбаев <<Жазғытұры>> І.Жансүгіров <<Жазғытұры
VI: : <<Венн диаграммасы>> - (3 тапсырма) алтын қақпа ашылады.
Табиғатты адамға ұқсату бар, өлең жолдары ұзақ
Көктем туралы
Өлең жолдары қысқа.көктемгі еңбек басым суреттелген
<<Алтын сандық>> тапсырмасы:
1.Көктем туралы эссе жазу.
2. Ен деген не?
VII: Сабақты бекіту:
<<Интервю>>стратегиясы
* Жазғытұры жер беті қалай өзгереді?
* Көктем қандай мерекелер бар?
* Бұл сабақта не туралы жаңа мағлұмат алдың?
* Абайдың бұдан өзге қандай шығармасын білесің?
* Ілиястың қандай шығармасы таныс?
6)Абай атты буклетпен таныстыру?
VIII.
Қорытындылау
ІХ. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Өлең мазмұнына сәйкес сурет салу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың Абай мен І.Жансүгіров туралы білімдерін кеңейту. Екі ақынның жазғытұрымғы уақыт туралы жазған өлеңдерімен таныса отырып, мазмұнын ашу және жыл мезгілінің ерекшеліктерін білдіру.
2. Өлеңді мәнерлеп оқуға жаттықтыра отырып, сөздік қорларын молайту. Ауызекі сөйлеу және жазбаша өз ойын бере білуге , сын тұрғысынан өз пікірлерін пайымдауға, талдауға дағдыландыру. Дүниетанымын кеңейту.
3. Жыл мезгіліндегі өзгерістерімен, еңбек түрлерімен таныстыра отырып, оқушыларды еңбек етуге баулу. Табиғатты сүюге тәрбиелеу. Эстетикалық талғамын арттыру.
4. Салауатты өмір салты- сергіту сәтін жасау. (Сыныптың санитарлық - гигиеналық жағдайын қамтамасыз ету).
5. Аймақтық компонент Шығыс Қазақстан облысы бойынша Семей өңіріндегі Абайдың туған жері туралы таныстыру. Абай туралы жасалған буклетпен таныстыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі- тәсілдері: Сұрақ-жауап, СТО стратегиялары.
Көрнекіліктері: Суреттер, портреттер, буклет.ақын шығармалары.
Жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Гүл өсірсең терлеп
Мұның аты-еңбек,
Сабағыңа жөңдеп.
әзірленсең - еңбек,
қиындықтың бәрін
еңбек қана жеңбек.
ІІ:Жаңа сабақ:
А) (алдын - ала берілген тапсырма бойынша 2 оқушы А.Құнанбаев және
І.Жансүгіров өмірінен қысқаша мәлімет жасайды)
Ә) Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
IІІ. Сұрақ:
<<Алтын қақпа>> ойыны: Жұмбақ сөзді табу Қысқы соғымнан адамдар көктемге сыбаға сақтап күтетін уақыт не деп аталады?
<<Әлемді шарлау>> стратегиясы: Көктемнің ерекшеліктері мен табиғаттағы өзгерістер.
<<Топтастыру>> стратегиясы:
(1-тапсырма) тас қақпа ашылады.
жазғытұрым
Қар ериді Күн ұзарып, түн қысқарады бәйшешек
гүлдейді
Күн жылиды ағаш
отырғызады
8 наурыз 22 наурыз
егін себеді
құстар келеді ұя басады мал өріске шығады Мал
төлдейді
Егін жыртады, көкеністер егеді
ІV. Оқулықпен жұмыс. Мәнерлеп оқу.
<<Мағынаны ажырату>> <<Инсерт>> (2-тапсырма) күміс қақпа ашылды.
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Күн қысқарды
Түн ұзарды
Егін егеді
Құстар келеді
Масатыдай
Қаңқыл-қаңқыл
Желіндейді
Қыстау
Күздеу
Ұя түзеді
Жылғалар
Кілем түсі
Қаз дауысы
Сүт жиналу
Қыстайтын жер
Қырқады
Ұя басады
Су ағады.
V. Сергіту сәті:
Абай Құнанбаев <<Жазғытұры>> І.Жансүгіров <<Жазғытұры
VI: : <<Венн диаграммасы>> - (3 тапсырма) алтын қақпа ашылады.
Табиғатты адамға ұқсату бар, өлең жолдары ұзақ
Көктем туралы
Өлең жолдары қысқа.көктемгі еңбек басым суреттелген
<<Алтын сандық>> тапсырмасы:
1.Көктем туралы эссе жазу.
2. Ен деген не?
VII: Сабақты бекіту:
<<Интервю>>стратегиясы
* Жазғытұры жер беті қалай өзгереді?
* Көктем қандай мерекелер бар?
* Бұл сабақта не туралы жаңа мағлұмат алдың?
* Абайдың бұдан өзге қандай шығармасын білесің?
* Ілиястың қандай шығармасы таныс?
6)Абай атты буклетпен таныстыру?
VIII.
Қорытындылау
ІХ. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Өлең мазмұнына сәйкес сурет салу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz