Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Жаман жолдас. сабақ жоспары. 6- сынып


|Сыныбы: 6 «Д» |Күні: |Мұғалімі: Кабылбекова С.Ж |
|3-сабақ | | |
|Сабақтың тақырыбы|Жаман жолдас |
|Мақсаты: |Сурет бойынша сабақтың тақырыбын анықтау, адал дос пен жаман |
| |жолдастың айырмасын ажырата білу; |
|Күтілетін |Мәтіндегі адамдардың мінезін, іс-әрекетін сипаттайды. |
|нәтижелер |Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады. |
| |Адал дос пен жаман жолдастың айырмасын ажырата алады. |
|Керекті |Презентация, қалпақтар, жазылған сөздер, қиылған түрлі түсті |
|жабдықтар |қағаздар, стикерлер, |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау |
|және тапсырма | | | |
|түрлері | | | |
|Психологиялық |Оқушыларға сәттілік |Тілекті қабылдай алу. Топтағы |қолпаштау |
|дайындық |тілеу. «Жағымсыз |балаларға қимылды көрсетіп, | |
|3 мин |эмоция» тренингін |тренингті өткізеді. | |
| |ұйымдастыру. Қағазға |Психологиялық орта құру арқылы, | |
| |жағымсыз эмоцияларын |оқушылардың көңіл-күйі | |
| |жазғызып, оны |көтеріледі. | |
| |жыртып-жыртып файлға | | |
| |салып, лақтырып | | |
| |тастау | | |
| | | | |
|Топқа бөлу |Әуен қойылып, түрлі |Ұйымшылдық, ынтымақтастық. |қолпаштау |
|2 мин |-түсті пішіндер | | |
| |беріледі, пішіндердің| | |
| |түсі мен формасына | | |
| |қарай топтарға бөлу | | |
|Үй жұмысы |«Адал дос» мәтінін |Критериалды бағалау бойынша өз |қолпаштау |
|5 мин |мазмұндату, |мүмкіндіктерін пайдалануға | |
| | |тырысады, | |
|Кіріспе |Интерактивті тақтадан|Оқушылар бар назарын сабаққа |мадақтау |
|5 мин |«Жаман жолдас» |аударып, сабақтың тақырыбына | |
| |әңгімесіне қатысты |болжау жасайды. «Жаман жолдас» | |
| |сурет көрсету. |мәтінін оқушылар тізбекпен оқып | |
| |(Әр оқушының алдында |береді. | |
| |мәтін жатады.) | | |
|Негізгі бөлім |«Алты қалпақ» |Топ көшбасшысы бағалау парағына | |
|15 мин |стратегиясымен жұмыс |бағалап отырады. |мадақтау |
| |жасату | | |
| |«Ақ қалпақ» тобы: |Мәтінді өз беттерінше оқу, | |
| |Мәтіннен |мәтіннің мазмұнын өз сөздерімен | |
| |түсінгендеріңізді |айтуға тырысу | |
| |айтасыздар. | | |
| |«Сары қалпақ» тобы: | | |
| |Достардың жағымды, |ақкөңіл, ақылды, досының қамын | |
| |жағымсыз жақтарын |ойлайды. | |
| |айтасыздар. |досын жалғыз тастап кетеді, |мадақтау |
| |«Жасыл қалпақ» тобы: |қорқақ, | |
| |Сіздер осы адамдардың| | |
| |орнында болсаңыздар |Ауру досымызға қорған болғар | |
|Жазбаша жұмыс. |не істер едіңіздер? |едік, | |
|7 мин | | | |
| |Жұптық жұмыс | | |
| |Мәтін бойынша |Сөйлемдердің дұрыс-бұрыстығын | |
| |сөйлемдердің |анықтайды, бір-бірінің | |
| |дұрыс-бұрыстығын |дәптерлерін тексереді. | |
| |анықтаңдар. Оқушылар |1.Екі адам келе жатып, бір аюға | |
| |алдында кеспе |кездесіпті. |қолпаштау |
| |қағаздарда тапсырма |2. Олардың екеуі де мықты, | |
| |жатады, жұптаса жұмыс|шапшаң екен. | |
| |істеп, бір-бірінің |3. Аюды көрген кезде, ауру адам | |
| |дәптерлерін |сау жолдасын тастап, бір ағаштың | |
| |тексертеді, қателері |басына шығып кетіпті. | |
| |болса анықтайды. |4. Ауру, әлсіз адамның ағаштың | |
| | |басына шығуға дәрмені болмайды. | |
| | |5.Өйткені аю ауру кісіге тимейді | |
| | |екен. | |
| | |6. - Достым, аю құлағыңа не деп | |
| | |сыбырлап кетті? – депті. | |
| | |7. Аю құлағыма: «Екінші рет тар | |
| | |жерде жолдасын жау қолына тастап | |
| | |кететін, өзінің ғана басын | |
| | |қорғайтын адаммен жолдас болма», | |
| | |- депті. | |
|Қорытынды |Мәтіннен нені |Қабылдаймын | |
|5 мин |өзімізге қабылдауға |Қабылдамаймын | |
| |болады, ал нені | |Қорытынды |
| |қабылдауға болмайды? |Тақтада ілулі тұрады. |бағалау |
| |Адал дос пен жаман |Стикерге жазып жапсырады. | |
| |жолдасты қалай |Ауызша жауап алу | |
| |айырасыңдар? | | |
| | | | |
| |Топбасшыларының | | |
| |бағасын тыңдап барып,| | |
| | | | |
| |қорытынды бағаларын | | |
| |шығарады. | | |
| | |Рефлексия жазды | |
|Үй жұмысы |Мәтінді мазмұндау. |Күнделіктеріне жазып алады. | |
|3 мин |«Жаман жолдас» | | |
| |Достық туралы | | |
| |мақал-мәтелдер жаттап| | |
| |келу | | |


Ұқсас жұмыстар
Жаман жолдас
Достық әлеміне саяхат
Адамдар асындағы достық пен өзара түсіністікті бағалай білуге үйрету
Абайдың поэмалары. «ескендір» поэмасын талдау
Біріккен сөздің емлесі
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Түбір мен қосымша. 2 сынып
Тақырып - Түбір мен қосымша
Жүзден жүйрік,мыңнан тұлпар
Жақсылық тамшысы
Пәндер