Жаман жолдас. сабақ жоспары. 6- сынып

Сыныбы: 6 «Д»

3-сабақ

Күні:
Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Жаман жолдас
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Мақсаты:
Күні:: Сурет бойынша сабақтың тақырыбын анықтау, адал дос пен жаман жолдастың айырмасын ажырата білу;
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Күтілетін нәтижелер
Күні::
  • Мәтіндегі адамдардың мінезін, іс-әрекетін сипаттайды.
  • Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады.
  • Адал дос пен жаман жолдастың айырмасын ажырата алады.
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Керекті жабдықтар
Күні:: Презентация, қалпақтар, жазылған сөздер, қиылған түрлі түсті қағаздар, стикерлер,
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Сабақ барысы:
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Сабақ кезеңдері және тапсырма түрлері
Күні:: Мұғалім әрекеті
Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж: Оқушы әрекеті
Бағалау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:

Психологиялық дайындық

3 мин

Күні:: Оқушыларға сәттілік тілеу. «Жағымсыз эмоция» тренингін ұйымдастыру. Қағазға жағымсыз эмоцияларын жазғызып, оны жыртып-жыртып файлға салып, лақтырып тастау
Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж:

Тілекті қабылдай алу. Топтағы балаларға қимылды көрсетіп, тренингті өткізеді.

Психологиялық орта құру арқылы, оқушылардың көңіл-күйі көтеріледі.

қолпаштау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:

Топқа бөлу

2 мин

Күні:: Әуен қойылып, түрлі -түсті пішіндер беріледі, пішіндердің түсі мен формасына қарай топтарға бөлу
Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж: Ұйымшылдық, ынтымақтастық.
қолпаштау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Үй жұмысы 5 мин
Күні:: «Адал дос» мәтінін мазмұндату,
Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж: Критериалды бағалау бойынша өз мүмкіндіктерін пайдалануға тырысады,
қолпаштау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:

Кіріспе

5 мин

Күні::

Интерактивті тақтадан «Жаман жолдас» әңгімесіне қатысты сурет көрсету.

(Әр оқушының алдында мәтін жатады. )

Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж: Оқушылар бар назарын сабаққа аударып, сабақтың тақырыбына болжау жасайды. «Жаман жолдас» мәтінін оқушылар тізбекпен оқып береді.
мадақтау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:

Негізгі бөлім 15 мин

Жазбаша жұмыс.

7 мин

Күні::

«Алты қалпақ» стратегиясымен жұмыс жасату « Ақ қалпақ» тобы: Мәтіннен түсінгендеріңізді айтасыздар. « Сары қалпақ» тобы: Достардың жағымды, жағымсыз жақтарын айтасыздар. « Жасыл қалпақ» тобы: Сіздер осы адамдардың орнында болсаңыздар не істер едіңіздер?

Жұптық жұмыс

Мәтін бойынша сөйлемдердің дұрыс-бұрыстығын анықтаңдар. Оқушылар алдында кеспе қағаздарда тапсырма жатады, жұптаса жұмыс істеп, бір-бірінің дәптерлерін тексертеді, қателері болса анықтайды.

Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж:

Топ көшбасшысы бағалау парағына бағалап отырады.

Мәтінді өз беттерінше оқу, мәтіннің мазмұнын өз сөздерімен айтуға тырысу

ақкөңіл, ақылды, досының қамын ойлайды.

досын жалғыз тастап кетеді, қорқақ,

Ауру досымызға қорған болғар едік,

Сөйлемдердің дұрыс-бұрыстығын анықтайды, бір-бірінің дәптерлерін тексереді.

1. Екі адам келе жатып, бір аюға кездесіпті.

2. Олардың екеуі де мықты, шапшаң екен.

3. Аюды көрген кезде, ауру адам сау жолдасын тастап, бір ағаштың басына шығып кетіпті.

4. Ауру, әлсіз адамның ағаштың басына шығуға дәрмені болмайды.

5. Өйткені аю ауру кісіге тимейді екен.

6. - Достым, аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті? - депті.

7. Аю құлағыма: «Екінші рет тар жерде жолдасын жау қолына тастап кететін, өзінің ғана басын қорғайтын адаммен жолдас болма», - депті.

мадақтау

мадақтау

қолпаштау

Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:

Қорытынды

5 мин

Күні::

Мәтіннен нені өзімізге қабылдауға болады, ал нені қабылдауға болмайды?

Адал дос пен жаман жолдасты қалай айырасыңдар?

Топбасшыларының бағасын тыңдап барып,

қорытынды бағаларын шығарады.

Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж:

Тақтада ілулі тұрады.

Стикерге жазып жапсырады.

Ауызша жауап алу

Рефлексия жазды

Қабылдаймын
Қабылдамаймын
Қорытынды бағалау
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ:
Күні::
Сыныбы: 6 «Д»3-сабақ: Үй жұмысы 3 мин
Күні::

Мәтінді мазмұндау. «Жаман жолдас»

Достық туралы мақал-мәтелдер жаттап келу

Мұғалімі: Кабылбекова С. Ж: Күнделіктеріне жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Жаман жолдас
Сұрақтарға жауап бер
Достық әлеміне саяхат
Адамдар асындағы достық пен өзара түсіністікті бағалай білуге үйрету
Топ аттары
Абайдың поэмалары. «ескендір» поэмасын талдау
Біріккен сөздің емлесі
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Түбір мен қосымша. 2 сынып
Жақсылық тамшысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz