Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Жаман жолдас. сабақ жоспары. 6- сынып


|Сыныбы: 6 «Д» |Күні: |Мұғалімі: Кабылбекова С.Ж |
|3-сабақ | | |
|Сабақтың тақырыбы|Жаман жолдас |
|Мақсаты: |Сурет бойынша сабақтың тақырыбын анықтау, адал дос пен жаман |
| |жолдастың айырмасын ажырата білу; |
|Күтілетін |Мәтіндегі адамдардың мінезін, іс-әрекетін сипаттайды. |
|нәтижелер |Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады. |
| |Адал дос пен жаман жолдастың айырмасын ажырата алады. |
|Керекті |Презентация, қалпақтар, жазылған сөздер, қиылған түрлі түсті |
|жабдықтар |қағаздар, стикерлер, |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау |
|және тапсырма | | | |
|түрлері | | | |
|Психологиялық |Оқушыларға сәттілік |Тілекті қабылдай алу. Топтағы |қолпаштау |
|дайындық |тілеу. «Жағымсыз |балаларға қимылды көрсетіп, | |
|3 мин |эмоция» тренингін |тренингті өткізеді. | |
| |ұйымдастыру. Қағазға |Психологиялық орта құру арқылы, | |
| |жағымсыз эмоцияларын |оқушылардың көңіл-күйі | |
| |жазғызып, оны |көтеріледі. | |
| |жыртып-жыртып файлға | | |
| |салып, лақтырып | | |
| |тастау | | |
| | | | |
|Топқа бөлу |Әуен қойылып, түрлі |Ұйымшылдық, ынтымақтастық. |қолпаштау |
|2 мин |-түсті пішіндер | | |
| |беріледі, пішіндердің| | |
| |түсі мен формасына | | |
| |қарай топтарға бөлу | | |
|Үй жұмысы |«Адал дос» мәтінін |Критериалды бағалау бойынша өз |қолпаштау |
|5 мин |мазмұндату, |мүмкіндіктерін пайдалануға | |
| | |тырысады, | |
|Кіріспе |Интерактивті тақтадан|Оқушылар бар назарын сабаққа |мадақтау |
|5 мин |«Жаман жолдас» |аударып, сабақтың тақырыбына | |
| |әңгімесіне қатысты |болжау жасайды. «Жаман жолдас» | |
| |сурет көрсету. |мәтінін оқушылар тізбекпен оқып | |
| |(Әр оқушының алдында |береді. | |
| |мәтін жатады.) | | |
|Негізгі бөлім |«Алты қалпақ» |Топ көшбасшысы бағалау парағына | |
|15 мин |стратегиясымен жұмыс |бағалап отырады. |мадақтау |
| |жасату | | |
| |«Ақ қалпақ» тобы: |Мәтінді өз беттерінше оқу, | |
| |Мәтіннен |мәтіннің мазмұнын өз сөздерімен | |
| |түсінгендеріңізді |айтуға тырысу | |
| |айтасыздар. | | |
| |«Сары қалпақ» тобы: | | |
| |Достардың жағымды, |ақкөңіл, ақылды, досының қамын | |
| |жағымсыз жақтарын |ойлайды. | |
| |айтасыздар. |досын жалғыз тастап кетеді, |мадақтау |
| |«Жасыл қалпақ» тобы: |қорқақ, | |
| |Сіздер осы адамдардың| | |
| |орнында болсаңыздар |Ауру досымызға қорған болғар | |
|Жазбаша жұмыс. |не істер едіңіздер? |едік, | |
|7 мин | | | |
| |Жұптық жұмыс | | |
| |Мәтін бойынша |Сөйлемдердің дұрыс-бұрыстығын | |
| |сөйлемдердің |анықтайды, бір-бірінің | |
| |дұрыс-бұрыстығын |дәптерлерін тексереді. | |
| |анықтаңдар. Оқушылар |1.Екі адам келе жатып, бір аюға | |
| |алдында кеспе |кездесіпті. |қолпаштау |
| |қағаздарда тапсырма |2. Олардың екеуі де мықты, | |
| |жатады, жұптаса жұмыс|шапшаң екен. | |
| |істеп, бір-бірінің |3. Аюды көрген кезде, ауру адам | |
| |дәптерлерін |сау жолдасын тастап, бір ағаштың | |
| |тексертеді, қателері |басына шығып кетіпті. | |
| |болса анықтайды. |4. Ауру, әлсіз адамның ағаштың | |
| | |басына шығуға дәрмені болмайды. | |
| | |5.Өйткені аю ауру кісіге тимейді | |
| | |екен. | |
| | |6. - Достым, аю құлағыңа не деп | |
| | |сыбырлап кетті? – депті. | |
| | |7. Аю құлағыма: «Екінші рет тар | |
| | |жерде жолдасын жау қолына тастап | |
| | |кететін, өзінің ғана басын | |
| | |қорғайтын адаммен жолдас болма», | |
| | |- депті. | |
|Қорытынды |Мәтіннен нені |Қабылдаймын | |
|5 мин |өзімізге қабылдауға |Қабылдамаймын | |
| |болады, ал нені | |Қорытынды |
| |қабылдауға болмайды? |Тақтада ілулі тұрады. |бағалау |
| |Адал дос пен жаман |Стикерге жазып жапсырады. | |
| |жолдасты қалай |Ауызша жауап алу | |
| |айырасыңдар? | | |
| | | | |
| |Топбасшыларының | | |
| |бағасын тыңдап барып,| | |
| | | | |
| |қорытынды бағаларын | | |
| |шығарады. | | |
| | |Рефлексия жазды | |
|Үй жұмысы |Мәтінді мазмұндау. |Күнделіктеріне жазып алады. | |
|3 мин |«Жаман жолдас» | | |
| |Достық туралы | | |
| |мақал-мәтелдер жаттап| | |
| |келу | | |


Ұқсас жұмыстар
Жаман жолдас
Сұрақтарға жауап бер
Достық әлеміне саяхат
Адамдар асындағы достық пен өзара түсіністікті бағалай білуге үйрету
Абайдың поэмалары. «ескендір» поэмасын талдау
Біріккен сөздің емлесі
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Түбір мен қосымша. 2 сынып
Тақырып - Түбір мен қосымша
Жүзден жүйрік,мыңнан тұлпар
Пәндер