Жаңаша оқытудың мәні

Тақырыбы
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні
Тақырыбы: Сілтеме
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні: МАН, ақпараттық материалдар, интернет ресурстары
Тақырыбы: Жалпы мақсаты
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні: Бүгінгі білім бала болашағына бағытталып берілуі үшін деңгейлік курс бітірген аудан мұғалімдерімен бірлесе отырып мұғалім құзіреттілігін көтеру, үздіксіз дамуына әсер ету.
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні: Шынайы білім сапасына қол жеткізу нысандарын түсіну, білімді жеке тұлғаға бағыттап жаңаша беру.
Тақырыбы: Түйінді идея
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні: Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді .
Тақырыбы: Ресурстар
Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні: Маркер, стикер, ақ парақ, ватман, кеспе қағаздар, видеожазба.

Коучинг

Коучингтің өтілу кезеңдері
Уақыты
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
Коучингтің өтілу кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Уақыты: 2 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті: Тренинг «Менің тұлғам». Қатысушылар ақ бетті екіге бүктеп, өз қолдарымен жыртып бала бейнесін жасайды.
Коучингтің өтілу кезеңдері: Топқа бөлу
Уақыты: 2 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті:

1. Өз мамандығымызға жақын бес сөзді атаңыз. (Білім, оқушы, мұғалім, сабақ, мектеп)

2. Осы сөздерді рет бойынща айту арқылы топқа бөліну.

Коучингтің өтілу кезеңдері: Ой шақыру
Уақыты: 5 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті: «Мектеп білім сапасымен бағаланады . . . »- деген ойға топтардың көзқарастарын білу.
Коучингтің өтілу кезеңдері: Ой тастау
Уақыты: 5 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті:

Кеспе қағаздарда дайындалған 1. «Оқушы»,

2. «Білім», 3. «Сабақ», 4. «Мұғалім», 5. «Мектеп» сөздерін өз қалаулары бойынша ретімен орналастыру. Ойларын дәлелдеу.

Коучингтің өтілу кезеңдері: Ой қорыту
Уақыты:

5 мин

+

5 мин

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті: « Мектеп білім сапасымен бағаланады, бірақ білім сапасы мектеп үшін басты мақсат емес . . . »- деген ойды өз көзқарастарынша ашу және алдыңғы ретімен орналастырған сөз тізбектерін қорытынды ойлары бойынша қайта орналастыру. Егер реттік көзқарастары өзгерген болса, оған не түрткі болғандығын түсіндіру.
Коучингтің өтілу кезеңдері: Тұжырым
Уақыты: 5 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті: Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз - адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді . (20 тоқтаммен таныстыру)
Коучингтің өтілу кезеңдері: Топтық жұмыс
Уақыты:

7 мин

+

қорғауға

2 минуттан

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті:

Қандай болуы керек? Қалай жасауымыз керек?

  1. Оқушы тобына - «Мінсіз оқушы»
  2. Білім тобына - «Мінсіз білім»
  3. Сабақ тобына - «Мінсіз сабақ»
  4. Мұғалім тобына - «Мінсіз мұғалім»
  5. Мектеп тобына - «Мінсіз мектеп»
Коучингтің өтілу кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 5мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті:

А) Топтық жұмысқа пікір жазу арқылы стикермен бағалау.

Ә) Бүгінгі таңда оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні қандай? (пікір алысу)

Коучингтің өтілу кезеңдері: Қорытынды ой
Уақыты:

2 мин +

1 мин

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті:

1. Бейнежазба «Бәрі өз қолыңда».

2. «Ұстаз - болашақтың ұстасы». Ойды түйіндеу.

Коучингтің өтілу кезеңдері: Кері байланыс
Уақыты: 2 мин
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік оқытудың тиімді жолдары
«ежелгі дәуір әдебиеті» факультативтік курсының бағдарламасы
Ақпараттық технологияларды физиканы оқыту үрдісінде пайдалану - сапалы білім негізі
Ғылыми жұмыс
Оқытудың интерактивті әдістері
Бұлақ көрсең- көзін аш туралы ақпарат
Проблемалық оқыту технологиясы
Дарынды балалар
Оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны қолдану
Абайдың шығармалар жинағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz