Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі

Тақырып

Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі

Тақырып: Сілтеме
Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі: Ғылыми-әдістемелік басылымдар, интернет материалдары
Тақырып: Жалпы мақсаты
Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі: Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту.
Тақырып: Күтілетін нәтиже
Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі: Жеке тұлғаға жаңаша көзқараспен қарап, білімді өмірге икемдеп беру мақсаты күшейеді. Заманауи технологияларды оқу үрдісінде тиімді пайдаланады.
Тақырып: Түйінді идея
Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі: Тұлғаның пайдасына бағытталған нәтижелі білім беру.
Тақырып: Ресурстар:
Бүгінгі білім беру ісін оқушы сұранысына сай тың идеяларға негіздеудің қажеттілігі: Маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары, ватман, интербелсенді тақта.
Коучинг сессияның өту барысы
Коучинг сессияның өту барысы: Коучинг сессияның өтілу кезеңдері
Уақыты
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
Коучинг сессияның өту барысы: Ұйымдастыру
2 мин
Қатысушылар ортаға шеңбер жасап тұрады да, мен ойша ұсынған мақтаны, ыстық бауырсақты және ауыр тасты рөлге еніп, түсіріп алмай кезекпен кезек бір-біріне жеткізеді. Түйінді ойы: Ақ үлпек мақта - бала, ыстық бауырсақ - жаңа технология, ауыр тас - жүгі ауыр мұғалімдік мамандық.
Коучинг сессияның өту барысы: Ой шақыру
5 мин
«Менің моделім». Өз мамандықтарының иесі ретінде өзіндік бағалау.
Коучинг сессияның өту барысы: Топқа бөлу
2 мин
Өзіндік бағалауда өз модельдерінің ұқсастығына қарай 2 топқа бөлу
Коучинг сессияның өту барысы: Топтық жұмыс
10 мин

Мектеп - жақсы жер, бірақ мен оған жоламаймын . . .

І топ - ақтау

ІІ топ - даттау

Коучинг сессияның өту барысы: Рефлексия
3 мин
45 минут - менің айнам
Коучинг сессияның өту барысы: Ақпараттық материал
5 мин
СМАРТ, Блум таксономиясы
Коучинг сессияның өту барысы: Топтық жұмыс
5 мин

Берілген сұрақтарды Блум таксономиясына салу. Флипчарт қорғау.

1. Алманы пайдаланудан денсаулық үшін қандай пайда бар? (түсіну)

2. Алмамен тамақ дайындаудың төрт тәсілін сипаттаңыз және олардың қайсысы денсаулыққа анағұрлым пайдалы? Сіздің сөздеріңізді айғақтауға арналған сілтемелер беріңіз. (жинақтау)

3. Алма мен апельсиннің адам денсаулығына қайсысы пайдалырақ? (талдау)

4. Алма бәлішінің «пайдасыз» рецептісіне өзіңіздің қалауыңызша басқа заттарды қосып, бір «пайдалы» рецепт жасаңыз. Өзіңіз таңдап алған рецептіні қай мезгілде пайдаланасыз?(қолдану)

5. Мектептен кейін балаларға алма бәлішін берген пайдалы деп санайсыз ба? Неге - ия немесе неге - жоқ? (бағалау)

6. Бәліш пісіру үшін алманың қандай түрі жарамды? (білу)

Коучинг сессияның өту барысы: Рефлексия
2 мин

Сұрақтарды Блум таксономиясына бөлген кезде қандай қиындықтар туындады?

Бұл сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың қандай білік-дағдыларын қалыптастыруға болады?

Коучинг сессияның өту барысы: Бекіту
5-7 мин
«Футбол» ойыны (лақтырылған допты қағып алып, мұғалімдер берілген тақырып бойынша жетістіктерін айтады)
Коучинг сессияның өту барысы: Ой қорыту
2 мин
Мұғалімдердің оқытудағы жаңа технологияларды қолдануы туралы оқушылардың пікірі мен көзқарасы (бейнежазбадан үзінді) .
Коучинг сессияның өту барысы: Кері байланыс
1 мин
Кейс-стади
Коучинг сессияның өту барысы:

1. Алманы пайдаланудан денсаулық үшін қандай пайда бар?

2. Алмамен тамақ дайындаудың төрт тәсілін сипаттаңыз және олардың қайсысы денсаулыққа анағұрлым пайдалы? Сіздің сөздеріңізді айғақтауға арналған сілтемелер беріңіз.

3. Алма мен апельсиннің адам денсаулығына қайсысы пайдалырақ?

4. Алма бәлішінің «пайдасыз» рецептісіне өзіңіздің қалауыңызша басқа заттарды қосып, бір «пайдалы» рецепт жасаңыз. Өзіңіз таңдап алған рецептіні қай мезгілде пайдаланасыз?

5. Мектептен кейін балаларға алма бәлішін берген пайдалы деп санайсыз ба? Неге - ия немесе неге - жоқ?

6. Бәліш пісіру үшін алманың қандай түрі жарамды?

1 - түсіну, 2-жинақтау, 3-талдау, 4- қолдану, 5- бағалау, 6-білу.


Ұқсас жұмыстар
Оқушының шығармашылық жоба жасауға қабілетін анықтау
Жаңа ақпараттық - коммуникациялық технологияны оқыту үрдісінде қолдану
Мария Монтессори педагогикасының ерекшеліктері
Өз бетінше орындалатын жұмыстардың маңызы
Дамыта оқытудың басты мақсаты - баланы оқыта отырып, жалпы дамыту
Мамандықтар саласы
Интерактивті оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру
Art
Оқу үшін бағалау
Оқу-тәрбие үдерісіндегі ақпараттық -қатынастық технология
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz