Аңыз әңгімелер

Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма: Тапсырма
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Уақыт: Уақыт
Сабақтың кезеңдері: І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті: Тренинг «Маған ұнайтын сурет»
Тапсырма: Таңдаған суреттерін топтастыру арқылы топ құрау
Оқушының әрекеті: Шаруашылыққа және салт-дәстүрге қатысты суреттердің ішінен өздеріне ұнайтынын таңдап алады да, оларды тақырып төңірегінде топтастыру арқылы екі топқа бөлінеді.
Уақыт: 2 минут
Сабақтың кезеңдері: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
Мұғалімнің әрекеті:

«Кім жүйрік» ойыны

Әрбір жауапқа смайлик беріледі.

Тапсырма: Әр топқа берілген сұрақ-тапсырмаларға белгіленген уақыт ішінде жауап беру
Оқушының әрекеті:

I топқа

1. Мал өсірсең . . . өсір,

Өнімі оның көл-көсір.

(Қой)

2. Сәби аяғын апыл-тапыл баса бастаған кезде жасалатын жоралғы.

(Тұсау кесер)

3. Жиналғандар екі жаққа бөлініп, айтыс түрінде орындалатын өлең.

(Жар-жар)

4. Наурыз жырын айт.

5. Жақсы қыз жағадағы құндыз,

. . . (Жақсы жігіт аспандағы жұлдыз) (Жақсы жігіт-аспандағы жұлдыз)

6. Шөбіңді шапсаң шап,

Шапшаң шап.

(Ыммен)

7. Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең)

(Қима қағаз)

II топқа

  1. Төрт түліктің төресі- . . .

(Түйе)

  1. Бұл күні әр үйде қазан көтеріліп, жеті түрлі тағамнан көже пісірілген.

(Наурыз)

  1. Ұзатылған қыздың елмен қоштасып айтатын жыры.

(Сыңсу)

  1. Бата айт.
  2. Ана алдында құрмет,

. . .

(Ата алдында қызмет)

  1. Шеміске шақсаң жақ,

Шапшаң шақ.

(Ыммен)

  1. Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең)

(Қима қағаз)

Уақыт:

5 минут

5 минут

3 минут

2 минут

Сабақтың кезеңдері: ІІІ. Жаңа сабақ.
Мұғалімнің әрекеті:

Актив тақтадан әңгіме оқыту барысында сұрақтар қою арқылы оқушыларды сыни ойға, жаңа тақырыпқа жетелеу.

Сонымен, 2 топ, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жөнінде не білетіндігімізді тақтаға кезектесіп жазып топтастырамыз.

Тапсырма:

Әңгіме барысында қойылатын сұрақтар:

(І бөлімнен кейін)

1. Егіншінің әйелі не сұрайды деп ойлайсыз?

(ІІ бөлімнен кейін)

2. Қалай ойлайсыздар, егінші не тілейді?

(Әңгіме оқылып, талданып болған соң)

Бұл қандай әңгіме деп ойлайсыздар?

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз ойларын айтады.

Аңыз әңгіме

Көркем шығарманың

бір саласы

тарихи шындықтан туады мазмұнын растайтын деректер

болады

күшейткіш

қоспалар әсіре қиялдау

қолданылады кездеспейді

кейіпкерлері

жақсылықты дәріптейді

Сабақтың кезеңдері:

ІV. Жаңа білімді меңгерту кезеңі

V. Тақырыпты бекіту кезеңі

VІ. Бағалау

VІІ. Сабақты қорытындылау.

Мұғалімнің әрекеті:

А) І топ тақырыбы - Аңыздың өзіндік ерекшелігі.

ІІ топ тақырыбы - Аңыздық прозаның түрлері.

Ә) Мәтінмен жұмыс.

І топқа - Жиренше шешен туралы әңгіме.

ІІ топқа - Қожанасыр туралы әңгіме

« Көпірше тұрғызу»

Оқушылардың жаңа тақырып бойынша не білгендерін, түсінбегендерін және алдағы уақытта не қажет екендігін бақылау.

Смайликтің сандарына қарай оқушының сабаққа қатысу деңгейін анықтау. Ең көп жинаған оқушыларға - «өте жақсы».

Орташа жинағандарға - «жақсы».

Аз жинағандарға - «қанағат-қ» баға қойылады.

«Көңіл-күй тренингі»

Тапсырма:

Тақырыппен толық танысу

Кейіпкерлерді тақырыпқа байланысты бөлу.

Әр топ өз кейіпкерлеріне мінездеме беріп, хрестоматия бойынша шығармаларын әңгімелеу.

Тақырып бойынша түсінгендерін қысқаша қорыту.

Оқушының әрекеті:

А ) Берілген тақырыптары бойынша жоба дайындау.

Б) Жоба қорғау.

Парақта берілген мәтінмен танысып, рөлге бөліп орындау. Екінші топ кейіпкерді тауып, ол кандай кейіпкерге жататындығын анықтауы тиіс.

І топ ІІ топ

Ойлы кейіпкерлер Күлдіргі кейіпкерлер

Екі топ бір-бірінің тақырыптары бойынша түсінгендерін ретімен кезектесіп айтып шығады.

Әр оқушы өз смайликтерін санайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп, өз көңіл-күйлерін топ болып қолмен барлығы бір белгі көрсету арқылы білдіреді.

(жұлдызша, шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш)

Уақыт:

7 минут

3 минут

10 мин

5 минут

2 минут

1 минут


Ұқсас жұмыстар
Ыбырай Алтынсарин Әке мен бала
Аңыз әңгімелер. қожанасырдың тойға баруы. қазақ әдебиеті 5 сынып
Аңыз әңгімелер. аңыз әңгімелер туралы
Аңыз әңгімелер. «асан қайғының жерұйықты іздегені»
Қожаның аты
Ақсақ құлан, Жошы хан
Ағаш өңдеу технологиясы
Абылай ерлігінен үлгі - өнеге алу
Қазақ әдебиеті энциклопедия
Сүтқоректілер класы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz