Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аңыз әңгімелер
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің әрекеті |Тапсырма |Оқушының әрекеті |Уақыт |
|І. Ұйымдастыру |Тренинг «Маған ұнайтын сурет»|Таңдаған суреттерін|Шаруашылыққа және салт-дәстүрге қатысты |2 минут|
|кезеңі | |топтастыру арқылы |суреттердің ішінен өздеріне ұнайтынын таңдап | |
| | |топ құрау |алады да, оларды тақырып төңірегінде | |
| | | |топтастыру арқылы екі топқа бөлінеді. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын|«Кім жүйрік» ойыны |Әр топқа берілген | I топқа |5 минут|
|сұрау кезеңі | |сұрақ-тапсырмаларға|1. Мал өсірсең ... өсір, | |
| | |белгіленген уақыт |Өнімі оның көл-көсір. | |
| | |ішінде жауап беру |(Қой) | |
| | | |2. Сәби аяғын апыл-тапыл баса бастаған кезде | |
| | | |жасалатын жоралғы. | |
| |Әрбір жауапқа смайлик | |(Тұсау кесер) | |
| |беріледі. | |3. Жиналғандар екі жаққа бөлініп, айтыс | |
| | | |түрінде орындалатын өлең. | |
| | | |(Жар-жар) | |
| | | |4. Наурыз жырын айт. | |
| | | |5. Жақсы қыз жағадағы құндыз, | |
| | | |......... (Жақсы | |
| | | |жігіт аспандағы жұлдыз) (Жақсы жігіт-аспандағы| |
| | | |жұлдыз) | |
| | | |6. Шөбіңді шапсаң шап, | |
| | | |Шапшаң шап. | |
| | | |(Ыммен) | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |7.Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең) | |
| | | |(Қима қағаз) | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |5 минут|
| | | | | |
| | | |II топқа | |
| | | |Төрт түліктің төресі-... | |
| | | |(Түйе) | |
| | | |Бұл күні әр үйде қазан көтеріліп, жеті түрлі | |
| | | |тағамнан көже пісірілген. | |
| | | |(Наурыз) | |
| | | |Ұзатылған қыздың елмен қоштасып айтатын жыры. | |
| | | |(Сыңсу) | |
| | | |Бата айт. | |
| | | |Ана алдында құрмет, | |
| | | |........... | |
| | | |(Ата алдында қызмет) | |
| | | |Шеміске шақсаң жақ, | |
| | | |Шапшаң шақ. | |
| | | |(Ыммен) | |
| | | |Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең) | |
| | | |(Қима қағаз) | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |3 минут|
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |2 минут|
|ІІІ. Жаңа сабақ. |Актив тақтадан әңгіме оқыту |Әңгіме барысында | | |
| |барысында сұрақтар қою арқылы|қойылатын сұрақтар:| | |
| |оқушыларды сыни ойға, жаңа |(І бөлімнен кейін) | | |
| |тақырыпқа жетелеу. |1.Егіншінің әйелі |Оқушылар өз ойларын айтады. | |
| | |не сұрайды деп | | |
| | |ойлайсыз? | | |
| | |(ІІ бөлімнен кейін)| | |
| | |2.Қалай | | |
| | |ойлайсыздар, егінші| | |
| | |не тілейді? | | |
| | |(Әңгіме оқылып, | | |
| | |талданып болған |Аңыз әңгіме | |
| | |соң) | | |
| |Сонымен, 2 топ, бүгінгі |Бұл қандай әңгіме | | |
| |сабағымыздың тақырыбы жөнінде|деп ойлайсыздар? |Көркем шығарманың | |
| |не білетіндігімізді тақтаға | |бір саласы | |
| |кезектесіп жазып | | | |
| |топтастырамыз. | |тарихи шындықтан туады мазмұнын | |
| | | |растайтын деректер | |
| | | |болады | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |күшейткіш | |
| | | |қоспалар | |
| | | |әсіре қиялдау | |
| | | |қолданылады | |
| | | |кездеспейді | |
| | | | | |
| | | |кейіпкерлері | |
| | | |жақсылықты дәріптейді | |
|ІV. Жаңа білімді |А) І топ тақырыбы – Аңыздың | |А )Берілген тақырыптары бойынша жоба дайындау.|7 минут|
|меңгерту кезеңі |өзіндік ерекшелігі. |Тақырыппен толық |Б) Жоба қорғау. |3 минут|
| | |танысу | | |
| |ІІ топ тақырыбы – Аңыздық | | | |
| |прозаның түрлері. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ә) Мәтінмен жұмыс. |Кейіпкерлерді |Парақта берілген мәтінмен танысып, рөлге бөліп| |
| |І топқа – Жиренше шешен |тақырыпқа |орындау. Екінші топ кейіпкерді тауып, ол | |
| |туралы әңгіме. |байланысты бөлу. |кандай кейіпкерге жататындығын анықтауы тиіс.| |
| | | | | |
| |ІІ топқа – Қожанасыр туралы |Әр топ өз | | |
| |әңгіме |кейіпкерлеріне |І топ ІІ топ |10 мин |
| | |мінездеме беріп, |Ойлы кейіпкерлер Күлдіргі | |
| | |хрестоматия бойынша|кейіпкерлер | |
| | |шығармаларын | | |
| | |әңгімелеу. | | |
| | | | | |
| | | | | |
|V.Тақырыпты бекіту|«Көпірше тұрғызу» | | | |
|кезеңі |Оқушылардың жаңа тақырып |Тақырып бойынша | | |
| |бойынша не білгендерін, |түсінгендерін | |5 минут|
| |түсінбегендерін және алдағы |қысқаша қорыту. |Екі топ бір-бірінің тақырыптары бойынша | |
| |уақытта не қажет екендігін | |түсінгендерін ретімен кезектесіп айтып шығады.| |
| |бақылау. | | | |
| | | | | |
|VІ. Бағалау |Смайликтің сандарына қарай | | | |
| |оқушының сабаққа қатысу | | |2 минут|
| |деңгейін анықтау. Ең көп | | | |
| |жинаған оқушыларға – «өте | |Әр оқушы өз смайликтерін санайды. | |
| |жақсы». | | | |
| |Орташа жинағандарға – | | | |
| |«жақсы». | | |1 минут|
|VІІ.Сабақты |Аз жинағандарға – | | | |
|қорытындылау. |«қанағат-қ» баға қойылады. | |Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен | |
| | | |бөлісіп, өз көңіл-күйлерін топ болып қолмен| |
| |«Көңіл-күй тренингі» | |барлығы бір белгі көрсету арқылы білдіреді. | |
| | | |(жұлдызша, шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш) | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
-----------------------
Аңыз әңгімелер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz