Аңыз әңгімелер

«Кім жүйрік» ойыны
Әрбір жауапқа смайлик беріледі.
I топқа
1. Мал өсірсең . . . өсір,
Өнімі оның көл-көсір.
(Қой)
2. Сәби аяғын апыл-тапыл баса бастаған кезде жасалатын жоралғы.
(Тұсау кесер)
3. Жиналғандар екі жаққа бөлініп, айтыс түрінде орындалатын өлең.
(Жар-жар)
4. Наурыз жырын айт.
5. Жақсы қыз жағадағы құндыз,
. . . (Жақсы жігіт аспандағы жұлдыз) (Жақсы жігіт-аспандағы жұлдыз)
6. Шөбіңді шапсаң шап,
Шапшаң шап.
(Ыммен)
7. Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең)
(Қима қағаз)
II топқа
- Төрт түліктің төресі- . . .
(Түйе)
- Бұл күні әр үйде қазан көтеріліп, жеті түрлі тағамнан көже пісірілген.
(Наурыз)
- Ұзатылған қыздың елмен қоштасып айтатын жыры.
(Сыңсу)
- Бата айт.
- Ана алдында құрмет,
. . .
(Ата алдында қызмет)
- Шеміске шақсаң жақ,
Шапшаң шақ.
(Ыммен)
- Жолдарды үйлестір. (Өтірік өлең)
(Қима қағаз)
5 минут
5 минут
3 минут
2 минут
Актив тақтадан әңгіме оқыту барысында сұрақтар қою арқылы оқушыларды сыни ойға, жаңа тақырыпқа жетелеу.
Сонымен, 2 топ, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жөнінде не білетіндігімізді тақтаға кезектесіп жазып топтастырамыз.
Әңгіме барысында қойылатын сұрақтар:
(І бөлімнен кейін)
1. Егіншінің әйелі не сұрайды деп ойлайсыз?
(ІІ бөлімнен кейін)
2. Қалай ойлайсыздар, егінші не тілейді?
(Әңгіме оқылып, талданып болған соң)
Бұл қандай әңгіме деп ойлайсыздар?
Оқушылар өз ойларын айтады.
Аңыз әңгіме
Көркем шығарманың
бір саласы
тарихи шындықтан туады мазмұнын растайтын деректер
болады
күшейткіш
қоспалар әсіре қиялдау
қолданылады кездеспейді
кейіпкерлері
жақсылықты дәріптейді
ІV. Жаңа білімді меңгерту кезеңі
V. Тақырыпты бекіту кезеңі
VІ. Бағалау
VІІ. Сабақты қорытындылау.
А) І топ тақырыбы - Аңыздың өзіндік ерекшелігі.
ІІ топ тақырыбы - Аңыздық прозаның түрлері.
Ә) Мәтінмен жұмыс.
І топқа - Жиренше шешен туралы әңгіме.
ІІ топқа - Қожанасыр туралы әңгіме
« Көпірше тұрғызу»
Оқушылардың жаңа тақырып бойынша не білгендерін, түсінбегендерін және алдағы уақытта не қажет екендігін бақылау.
Смайликтің сандарына қарай оқушының сабаққа қатысу деңгейін анықтау. Ең көп жинаған оқушыларға - «өте жақсы».
Орташа жинағандарға - «жақсы».
Аз жинағандарға - «қанағат-қ» баға қойылады.
«Көңіл-күй тренингі»
Тақырыппен толық танысу
Кейіпкерлерді тақырыпқа байланысты бөлу.
Әр топ өз кейіпкерлеріне мінездеме беріп, хрестоматия бойынша шығармаларын әңгімелеу.
Тақырып бойынша түсінгендерін қысқаша қорыту.
А ) Берілген тақырыптары бойынша жоба дайындау.
Б) Жоба қорғау.
Парақта берілген мәтінмен танысып, рөлге бөліп орындау. Екінші топ кейіпкерді тауып, ол кандай кейіпкерге жататындығын анықтауы тиіс.
І топ ІІ топ
Ойлы кейіпкерлер Күлдіргі кейіпкерлер
Екі топ бір-бірінің тақырыптары бойынша түсінгендерін ретімен кезектесіп айтып шығады.
Әр оқушы өз смайликтерін санайды.
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп, өз көңіл-күйлерін топ болып қолмен барлығы бір белгі көрсету арқылы білдіреді.
(жұлдызша, шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш)
7 минут
3 минут
10 мин
5 минут
2 минут
1 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz