Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Сайын мұратбеков "қылау"әңгімесі қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы 6 а
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы : Сайын Мұратбеков << Қылау>>
Сабақтың мақсаты : Шығарманы талдап , мазмұнын түсініп ,кейіпкерлерге мінездеме бере алады .
Сабақтың нәтижелері : 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректермен танысады ; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай алады ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай алады ; 4 Шығармашылық жұмыспен айналысады .
Сабақтың типі : Аралас сабақ
Техналогия: Сындарлы оқу теориясы
Қолданатын әдіс тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау , Диалогтік оқыту , т.б
Табыс критерийлері: 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректерді білемін; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай аламын ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай аламын ; 4. Шығармашылық жұмыспен айналыстым .
Сабақтың барысы :
Р/с
Сабақ кезеңі
Оқыту дың белсенді әдіс-тәсіл дері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Баға лау
Барлы ғы қоса алған да
1
Ұйымдастыру кезеңі
1.Топқа бөлу тәсілі.
1.Оқушылар мен амандасу,тү гендеу.
2.Психология лық жайлы ахуал орнату. Тілектер тасқыны тренинг арқылы .
3.Топқа бөлу. Түсті қағаздар арқылы
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Психология лық көңіл-күйі жақсарады.
3.Топқа бөлінеді.
17 оқу шы
2
Үй тапсырма сын сұрау.
Сын тұрғы сынан ойлау. Миға шабуыл әдісі
1.Үй тапсырмасына не берілгенін сұрайды.
2. Таныстыры лым жасауға тапсырма береді . Сайын Мұратбеков тың өмірі мен шығармашы лығы .
3. Үй тапсырмасын қорытынды лайды.
1. Үйге берілген тапсырма туралы айтады.
2 Топтар берілген тапсырма бойынша таныстыры лым жасайды
3. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
Екі жұл дыз бір тілек әдісі
17 оқушы
3
Жаңа сабақ
Сын
тұрғысы нан ойлау. Ой қозғау әдісі
Оқушыларға қағаз тарқатады.
3.Бағыт-бағдар беріп отырады.
1. Жаңа тақырып туралы түсінік алады.
2. Әңгімені бөліктерге бөліп , жоспар құрғызады .
3.Өз жұмыстарын қорғайды.
Басбар мақ әдісі
17 оқушы
4
Бекіту кезеңі
Дарын ды оқушы лармен жұмыс
Ыстық орындық әдісі
Шығармада кездесетін кейіпкерлерге жарнама жасауға тапсырма береді .
Ыстық орындық әдісімен таныстырады
Бағыт бағдар береді .
Топ бойынша кейіпкерлерге жарнама жасайды .
Ыстық орындықта отырған балаға сұрақтар қояды .
Топ тық бағалау
17 оқу шы
5
Қорытынды лау
Сын тұрғысы нан ойлау
Инцерт картасы
Инцерт картасы тарқатылып беріледі .
Оқу крийтерилері тарқатылып беріледі.
Инйерт картасымен жұмыс істейді.
Оқу крийтерилері арқылы өздерін бағалайды.
Өзін-өзі бағалау.
17 оқушы
6.
Үй тапсырмасы
Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру
<<М . Жалилов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мадишева Мәншүк Қонысбайқызы
2014 жыл
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы : Сайын Мұратбеков << Қылау>>
Сабақтың мақсаты : Шығарманы талдап , мазмұнын түсініп ,кейіпкерлерге мінездеме бере алады .
Сабақтың нәтижелері : 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректермен танысады ; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай алады ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай алады ; 4 Шығармашылық жұмыспен айналысады .
Сабақтың типі : Аралас сабақ
Техналогия: Сындарлы оқу теориясы
Қолданатын әдіс тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау , Диалогтік оқыту , т.б
Табыс критерийлері: 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректерді білемін; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай аламын ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай аламын ; 4. Шығармашылық жұмыспен айналыстым .
Сабақтың барысы :
Р/с
Сабақ кезеңі
Оқыту дың белсенді әдіс-тәсіл дері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Баға лау
Барлы ғы қоса алған да
1
Ұйымдастыру кезеңі
1.Топқа бөлу тәсілі.
1.Оқушылар мен амандасу,тү гендеу.
2.Психология лық жайлы ахуал орнату. Тілектер тасқыны тренинг арқылы .
3.Топқа бөлу. Түсті қағаздар арқылы
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Психология лық көңіл-күйі жақсарады.
3.Топқа бөлінеді.
17 оқу шы
2
Үй тапсырма сын сұрау.
Сын тұрғы сынан ойлау. Миға шабуыл әдісі
1.Үй тапсырмасына не берілгенін сұрайды.
2. Таныстыры лым жасауға тапсырма береді . Сайын Мұратбеков тың өмірі мен шығармашы лығы .
3. Үй тапсырмасын қорытынды лайды.
1. Үйге берілген тапсырма туралы айтады.
2 Топтар берілген тапсырма бойынша таныстыры лым жасайды
3. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
Екі жұл дыз бір тілек әдісі
17 оқушы
3
Жаңа сабақ
Сын
тұрғысы нан ойлау. Ой қозғау әдісі
Оқушыларға қағаз тарқатады.
3.Бағыт-бағдар беріп отырады.
1. Жаңа тақырып туралы түсінік алады.
2. Әңгімені бөліктерге бөліп , жоспар құрғызады .
3.Өз жұмыстарын қорғайды.
Басбар мақ әдісі
17 оқушы
4
Бекіту кезеңі
Дарын ды оқушы лармен жұмыс
Ыстық орындық әдісі
Шығармада кездесетін кейіпкерлерге жарнама жасауға тапсырма береді .
Ыстық орындық әдісімен таныстырады
Бағыт бағдар береді .
Топ бойынша кейіпкерлерге жарнама жасайды .
Ыстық орындықта отырған балаға сұрақтар қояды .
Топ тық бағалау
17 оқу шы
5
Қорытынды лау
Сын тұрғысы нан ойлау
Инцерт картасы
Инцерт картасы тарқатылып беріледі .
Оқу крийтерилері тарқатылып беріледі.
Инйерт картасымен жұмыс істейді.
Оқу крийтерилері арқылы өздерін бағалайды.
Өзін-өзі бағалау.
17 оқушы
6.
Үй тапсырмасы
Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру
<<М . Жалилов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мадишева Мәншүк Қонысбайқызы
2014 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz