Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Сайын мұратбеков "қылау"әңгімесі қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 6 а
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы : Сайын Мұратбеков << Қылау>>
Сабақтың мақсаты : Шығарманы талдап , мазмұнын түсініп ,кейіпкерлерге мінездеме бере алады .
Сабақтың нәтижелері : 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректермен танысады ; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай алады ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай алады ; 4 Шығармашылық жұмыспен айналысады .
Сабақтың типі : Аралас сабақ
Техналогия: Сындарлы оқу теориясы
Қолданатын әдіс тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау , Диалогтік оқыту , т.б
Табыс критерийлері: 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректерді білемін; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай аламын ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай аламын ; 4. Шығармашылық жұмыспен айналыстым .

Сабақтың барысы :
Р/с
Сабақ кезеңі
Оқыту дың белсенді әдіс-тәсіл дері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Баға лау
Барлы ғы қоса алған да
1
Ұйымдастыру кезеңі
1.Топқа бөлу тәсілі.
1.Оқушылар мен амандасу,тү гендеу.
2.Психология лық жайлы ахуал орнату. Тілектер тасқыны тренинг арқылы .
3.Топқа бөлу. Түсті қағаздар арқылы
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Психология лық көңіл-күйі жақсарады.
3.Топқа бөлінеді.

17 оқу шы
2
Үй тапсырма сын сұрау.
Сын тұрғы сынан ойлау. Миға шабуыл әдісі
1.Үй тапсырмасына не берілгенін сұрайды.
2. Таныстыры лым жасауға тапсырма береді . Сайын Мұратбеков тың өмірі мен шығармашы лығы .

3. Үй тапсырмасын қорытынды лайды.
1. Үйге берілген тапсырма туралы айтады.
2 Топтар берілген тапсырма бойынша таныстыры лым жасайды
3. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
Екі жұл дыз бір тілек әдісі
17 оқушы
3
Жаңа сабақ
Сын
тұрғысы нан ойлау. Ой қозғау әдісі
Оқушыларға қағаз тарқатады.
3.Бағыт-бағдар беріп отырады.
1. Жаңа тақырып туралы түсінік алады.
2. Әңгімені бөліктерге бөліп , жоспар құрғызады .
3.Өз жұмыстарын қорғайды.
Басбар мақ әдісі
17 оқушы
4
Бекіту кезеңі
Дарын ды оқушы лармен жұмыс
Ыстық орындық әдісі
Шығармада кездесетін кейіпкерлерге жарнама жасауға тапсырма береді .
Ыстық орындық әдісімен таныстырады
Бағыт бағдар береді .
Топ бойынша кейіпкерлерге жарнама жасайды .
Ыстық орындықта отырған балаға сұрақтар қояды .
Топ тық бағалау
17 оқу шы

5

Қорытынды лау
Сын тұрғысы нан ойлау
Инцерт картасы
Инцерт картасы тарқатылып беріледі .

Оқу крийтерилері тарқатылып беріледі.
Инйерт картасымен жұмыс істейді.

Оқу крийтерилері арқылы өздерін бағалайды.

Өзін-өзі бағалау.

17 оқушы
6.
Үй тапсырмасы

Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру

<<М . Жалилов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі


Сабақтың тақырыбы:

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мадишева Мәншүк Қонысбайқызы

2014 жыл




Ұқсас жұмыстар
Қылау әңгімесі
Сайын Мұратбеков қылау әңгімесі жайлы ақпарат
Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесін талдау
Дос туралы жыр
Шағын жанрды шығармаға сыйдырған талант - с.мұратбеков
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
С.Мұратбековтың Қылау әңгімесі
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
Оқушы әрекеті. Сабақтың ортасы
Аян қай шығарманың кейіпкері
Пәндер