Ғафу қайырбеков. «ана тілі»

Cабақтың тақырыбы: Ғафу Қайырбеков. «Ана тілі»
Cабақтың мақсаты: 1. Ғафу Қайырбековтің өмірбаяны мен шығармашылығынан қысқаша мағлұмат беру. Ана тілі өлеңінің мазмұнын түсіндіріп, идеясын ашу.
2. Шығармашылық тапсырмалар арқылы ой- өрісін, тіл байлығын дамыту
3. Туған жерін, тілін құрметтеуге баули отырып, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрнекілікпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың көрнекілігі: Ғ. Қайырбековтің портреті, бейнетаспа, карта, үлестірмелі материалдар.
Сабақтың барысы: 1) . Ұйымдастыру кезеңі.
2) . Үй тапсырмасын сұрау, қорытындылау.
3) . Жаңа сабақ: Ғ. Қайырбеков. Ана тілі.
- Ой қозғау. Ана тілі тақырыпты ашу ( ар, намыс, ақыл, тіл, ілім, л дыбысы, білім) . Әдептілік, ар-ұят
Адамдықтың белгісі.
- Ар сөзінің синонимі-намыс
- Ақыл-тозбайтын тон,
Білім-таусылмайтын кен.
- Адам қатынасының құралы не Тіл
- Сіздерге әкеп шашуға
Ілім-білім жинаймын.
- Біреуі белде, біреуі көлде. Л әрпі
- Ақыл-ойдың шырағы, биігіне бойлаған,
Зәулім көктей шынары, қанбайды адам құмары. Білім
Ана тілі сөзі шығады.
- Ой шақыру. Ана тілі сөзін естігенде қандай сезімде боласыңМемлекеттік тіліміз қай тілНеліктен қазақ тілін ана тілі деп атаймызҚазақ тілі мемлекеттік тіл мәртебесіне қашан ие болды.
Ғ. Қайырбеков туралы мағлұмат беру.
Ғ. Қайырбеков - қазақтың көрнекті ақыны.
Ғ. Қайырбеков (1928-1994ж. ) қазіргі Қостанай облысы, Жангелдин ауданында туылған. “Сарыарқа”, “Дала қоңырауы “, “Алтын бесік” т. б. көптеген өлең жинақтары бар.
3. Оқулықпен жұмыс.
а) . “Ана тілі “өлеңін мәнерлеп оқу;
ә) . Мазмұнын түсіндіру;
3. Сөздік жұмысы ( түртіп алу әдісі)
Таныс емес сөздерді, сөз тіркестерін белгілеу;
- Мәтінмен жұмыс.
а) . Оқушыларға тізбектей, мәнерлеп оқыту;
ә) . Өлең соңынан берілген тапсырмалармен жұмыс.
III. Ой толғау.
1. Ғ. Қайырбеков кім?
2. Ақын не жазады
3. Суретші не салады
-Олай болса, “Ана тілі “ өлеңінің мазмұны бойынша қандай сурет салар едің
- Теледидар арқылы бейнетаспадан (Туған ел, туған жер) тамашалау.
Осы көріністің мазмұнын ашатын мақал айту.
- “Ана тілі “ Эссе жазу.
IY . Жаңа сабақты қорытындылау.
а) . Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдіңдер
ә) . Өлеңде не туралы айтылған
б) . М. Мақатаев. “Үш бақытым”мәнерлеп оқу.
Y. Оқушы білімін бағалау.
YI. Үйге тапсырма: Ана тілі, мәнерлеп оқу.
№1, 2 тапсырманы орындау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz