А.құнанбаев «қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Қаналиева Жұлдыз

Сабақтың тақырыбы
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі: Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:

1. «Қансонарда бүркітші шығады аңға » өлеңі туралы білу;

2. Өлең құрылысын талдау арқылы мазмұнын түсіну;

3. Өлеңді мәнерлеп оқу техникасын қолдану арқылы үйрену;

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:

1. Ақынның өмірі мен шығармалары туралы білетін болады.

2. Өлеңді бунағына, ұйқасына, тармағына талдау арқылы түсінеді;

3. Өлеңге әдеби- теориялық талдау жасап және мәнерлеп оқу

техникасын меңгеру арқылы оқып үйренеді;

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеялар
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі: Қазақ халқы бүркітті киелі құс санап, оларға «Аспан еркесі», «Құс патшасы», «Қанаттылар ханы» деп мақтау мадақтау айтқан.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
  1. Ойқозғау (сұрақ-жауап)
  2. Топтық жұмыс (мәтінді талқылау)
  3. АКТ-ны пайдалану (бейне сюжет көрсету)
  4. Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
  5. Жеке жұмыс (блум таксономиясы)
Сабақтың тақырыбы: Кезең
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:

Білу

Мақсаты : өткен сабақ бойынша алған біліміндерін нақтылау

3 минут

2 минут

6 минут

А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:

1. Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру;

2. Түрлі түсті қағаз қиындылары арқылы оқушыларды топқа бөлу; (жасыл, қызыл, сары)

«Айнымалы бекеттер» (топтық жұмыс)

«Ой қозғау» кезеңі

  • Балалар қандай жыртқыш құстарды білесіздер?
  • Не себепті бүркітті қазақ халқы киелі құс санаған?
  • Ендеше, бүркітке байланысты қандай өлең шумақтарын білесіздер ?

(оқушылардың жауаптарын мадақтап отыру

А. Құнанбаевтың «Қансонарда бүркітші шығады аңға » өлеңі

Оқушылардың назарын интер белсенді тақтасына аударып, бүркітке байланысты бейне сюжет көрсету.

Алған сурет қиындылары арқылы топтасып, топқа бөлінеді

Оқушылар Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы бойынша білетіндерін ортаға салады.

Мұғалімнің қойған ашық сұрақтарына жауап береді.

Сабақтың тақырыбы:

Түсіну

Мақсаты : оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау

7 минут

А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:

«Мағынаны тану »

1. Оқулықпен жұмыс

Әр топқа мәтінді бөліп беремін:

1-топқа 2-топқа 3-топқа

Мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын постер арқылы жеткізу.

Топтар мәтінді оқиды, өзара талқылайды. Топ болып бірігіп, тапсырманы орындайды. Топта бес рөлді анықтайды:көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы беріледі.
Сабақтың тақырыбы:

Қолдану

Мақсаты: алған теориялық білімді практикада қолдана білу

10минут

А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
  1. Дәптермен жұмыс

1-топ А. Құнанбаевтың «Қансонарда бүркітші шығады аңға » өлеңіне композициялық талдау жасайды.

2- топ ­Өлеңді құрылысына қарай талдайды

3-топ А. Құнанбаевтың «Қансонарда бүркітші шығады аңға » өлеңі бойынша сурет салады

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, өлеңді композициясына, шумақ, бунақ, ұйқас түрлерін ажыратады, өз ойларын еркін жеткізеді.

Топтар бір-бірін екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Сабақтың тақырыбы:

Талдау

Мақсаты: оқушының қиялдау дағдыларын жетілдіру

7 минут

А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
:
:
Өлеңнің атауы
Жыр жолдарын жалғастырыңыз

«Әсемпаз болма әрнеге»

«Өлең -сөздің патшасы, сөз сарасы»

«Қансонарда бүркітші шығады аңға»

Оқушылар берілген кестені толтырады.

Ұсынылған дайын жауап арқылы, жұптарда өзара бағалауы жүзеге асады.

Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
Сабақтың тақырыбы:

Жинақтау

Мақсаты: оқушылардың салыстыру және ажыра алуын қадағалау

7 минут

А. Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ойлау деңгейлері
Сұрақтармен тапсырмалар
Оқушының жауабы
Білу
А. Құнанбаев кім ?
Түсіну
Қазақ халқының өмірінде аңшылық, саятшылық, құсбегіліктің мәні неде ?
Қолдану

Түсіндірме сөздік бойынша дұрыс жауабын жазыңыз

Қансонар -

Томаға -

Қырық пышақпен қыржыңдап -

Сегіз найза -

Талдау
Өлеңнен мүлде қарама-қарсы ұғымдарды салыстыра не

Ұқсас жұмыстар
Абай құнанбаев "қансонарда бүркітші шығады аңға". 7-сынып
А. құнанбаев «қансонарда бүркітші шығады аңға»
Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Тақырып Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
А.құнанбаев «қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
Қараңғы түнде тау қалғып
Эем-де сөзбен әуендерді жазу және ойнату. фонограф
Жарық құбылыстары
А.құнанбаев «көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа » өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz