А.құнанбаев «қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Қаналиева Жұлдыз

Сабақтың тақырыбы
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі: Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

1. «Қараңғы түнде тау қалғып»өлеңі туралы білу;

2. Өлеңнің мазмұның мәтіндік талдау арқылы түсіну;

3. Өлеңнің мәтінін Лермонтовтын орыс тіліндегі нұсқасымен салыстырып, талдауға үйрену;

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

1. «Қараңғы түнде тау қалғып»өлеңі туралы біетін болады;

2. Өлеңнің мазмұнын мәтіндік талдау арқылы түсінеді;

3. Өлеңнің мәтінін Лермонтовтын орыс тіліндегі нұсқасымен салыстырып, талдауға үйренеді;

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеялар
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі: А. Құнанбаевтың «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі аудармаларының шоқтығы биік озық үлгісі . Бұл өлең дүние жүзіне танымал болған, сан-алуан тілдерге аударылған әйгілі «Жолаушының түнгі жыры» еді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

1 . Концептуалды кесте(үй тапсырмасын сұрау)

2. Сұрақ қою технологиясы 3 . АКТ-ні пайдалану(жаңа тақырыпқа байланысты үнтаспадан ән тыңдату)

4. Топтық жұмыс

5. Жұптық жұмыс

6. Жеке жұмыс

Сабақтың тақырыбы: Кезең
А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:

Білу

Мақсаты : өткен сабақ бойынша алған біліміндерін нақтылау

3 минут

2 минут

3минут

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

1. Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру;

2. Қазақтың бас ақыны - ұлы Абай Құнанбайұлы жөнінде осыған дейінгі алған білімдеріне сүйене отырып нені білетіндіктерін анықтау мақсатында концептуалды кесте арқылы үй тапсырмасын сұрау

3. Тақырыпты анықтау мақсатында үнтаспадан Абай Құнанбайұлының
«Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңін тыңдату

5. Ой қозғау кезеңі

1. Абай аудармаша дегенді қалай түсінесіздер?

2. Неліктен олай ойлайсыздар ?

(оқушылардың жауаптарын мадақтап отыру)

Оқушыларды топқа бөлу

Оқушылар Абай Құнанбаевтың өмірі мен «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңінен алған білімдерін ортаға салады.

Мұғалімнің қойған ашық сұрақтарына жауап береді.

Сынып оқушылары біріншісі қазақша «бір», екіншісі орысша «екі», үшіншісі ағылшынша «үш» деп алып, үш топқа бөлінеді

Сабақтың тақырыбы:

Түсіну

Мақсаты : оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау

10 минут

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

Абай Құнанбайұлының "Қараңғы түнде тау қалғып" өлеңінің мағынасын ашу, түсіну мақсатында оқулықты пайдалану.
Оқулықпен жұмыс

Әр топқа мәтінді бөліп беремін:

1-топ өлеңнің 1- ші шумағын мәнерлеп оқиды, өлеңнің авторын, тақырыбын, жанр түрін, идеясын табады;

2-топ өлеңнің 2-ші шумағын оқиды, мазмұндайды, шумағын, тармағын, бунағын, ұйқасын табады

3-топ өлеңнің ішінен әдеби теориялық ұғымдарды табады.

Топтар мәтінді оқиды, өзара талқылайды. Топ болып бірігіп, тапсырманы орындайды. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы беріледі.
Сабақтың тақырыбы:

Қолдану

Мақсаты: алған теориялық білімді практикада қолдана білу

10минут

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

1-топ ­Өлеңді әуеніне салып айтады

2-топ Интернет желісін пайдалану арқылы ақынның басқа аударма өлеңін тауып, мәнерлеп оқып береді

3-топ «Мен қылқалам шеберімін» алған әсерлері бойынша сурет салу

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, өлеңді әуеніне салып айтады, интернет желісін пайдалану арқылы жаңа өлеңмен таныстырады, өз ойларын сурет арқылы еркін жеткізеді.

Топтар бір-бірін екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Сабақтың тақырыбы:

Талдау

Мақсаты: оқушының қиялдау дағдыларын жетілдіру

7 минут

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

Кестемен жұымыс (жұптық жұмыс)

«Шын немесе жалған»

Абай қазақ халқының ұлы ақыны шын жалған

Абай сазгер болмаған шын жалған

Қараңғы тнде тау қалғып өлеңі

аударма шын жалған

өлеңді абай Пушкиннан аударған шын жалған

өлеңнің құрылысы барлығы

12 жолдан тұрады шын жалған

Оқушылар берілген кестені толтырады.

Берілген тапсырманы ой елегінен өткізіп, салыстырады.

Ұсынылған дайын жауап арқылы, жұптарда өзара бағалауы жүзеге асады.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтау

Мақсаты: оқушылардың салыстыру және ажыра алуын қадағалау

7минут

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

. ”Болмасаң да ұқсап бақ . . . ”

(шығармашылық жұмыс) .

Жеке жұмыс. Әр оқушы өз деңгейі бойынша берілген тапсырманы орындауға тырысады.
Сабақтың тақырыбы:

Бағалау

Мақсаты: алған білімдерін саралау

3 минут

Рефлексия

А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі:

Критериалды бағалау жүзеге асады

Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді ?

Рефлексия

Не үйрендім?

Қайсысы оңай болды?

Қайсысы қиын болды?

Тағы не үйренгім келеді?

Оқушылар өздерін бағалау парақшалары арқылы шынайы бағалайды

Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі.


Ұқсас жұмыстар
Қараңғы түнде тау қалғып
Абайға арнап өлең шығару
Кіріктірілген сабақ
А.құнанбаев «көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа » өлеңі
Дұрыс жауап бір ұпай
Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау
А. Құнанбаевтың Қараңғы түнде тау қалғып өлеңі
Сағат саны Уақыты
Синтаксис... бөлімдерін қайталау
Абайдың табиғат лирикасындағы физикалық құбылыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz