Кулон заңы

КУЛОН ЗАҢЫ-ЭЛЕКТРОСТАТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ ЗАҢЫ ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Қансұлтанова Құралай Бұзаубаққызы
Батыс Қазақстан облысы
Сырым ауданы Бұлдырты жалпы білім беретін орта мектебінің
физика пәні мұғалімі
Оқушылардың электростатиканың негізгі заңдары тұйықталған жүйеде зарядтың сақталу заңы мен Кулон заңының маңызы мен мазмұнын түсініп есеп шығаруға дағдыландыру.
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
А. Кулон заңы туралы біледі.
В. Кулон заңын қорытып, тәжірибе арқылы түсінеді.
С. Кулон заңын тұжырымдап, есептер шығарады.
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу.
2 мин.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды жаңа тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша топқа бөлу. Топтардың атауы:
І топ:«М. В. Ламоносов», ІІ топ: «П. Н. Лебедев», ІІІ топ: «М. Фарадей», ІVтоп: «Ш. Кулон». 1 мин
Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Үй тапсырмасын «Электростатика» физиканың қандай бөлімі «Стикердегі диалог» әдісімен тексеремін.
Сұрақтар:
- Электростатика физиканың қандай бөлімі?
- Электрлеу қандай процесс
- Электр зарядының сақталу заңы. 4. Элементар зарядтың шамасы неге тең және оны анықтаған ғалымдар? 5. Денелерді қандай әдістермен электрлеуге болады?
6. Тұйық немесе оқшауланған жүйе деп қандай жүйені айтады?
8 минут
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар сабақ құралдарын тексеріп, орналасады. Топтарға бөлінеді.
Топ мүшелері сұрақтардың жауабын айтады.
Оқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс.
Жаңа тақырыпты талқылау үшін
10 минут уақыт беріледі.
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» арқылы түсінеді, талдайды.
1. АКТ-ны қолдана отырып, топқа берілген ғалымдардың өмірбаянымен танысады.
5 минут.
2. Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді берілген кестені толтырады, талқылайды Топтық жұмыс. диалог Өзін-өзі бағалау. Кестемен жұмыс: 3мин
3. Кулон заңын 8. 1-сурет бойынша түсіндір.
Жаңа тақырып бойынша сұрақтарды қайта бағыттап немесе түрткі сұрақтар арқылы жауапты нақтылауға ұмтылдырамын. 1. Қандай заряд нүктелік деп аталады.
2. Кулон заңы қалай оқылады.
3 Кулон заңын тұжырымдап, мына есептерді шығар.
- Ортаның диэлектрлік өтімділігінің физикалық мағынасы қандай.
- Суперпозиция принципін тұжырымдаңдар .
4. Ой толғау. 12 мин
Жаңа тақырыпқа байланысты есептер шығарады.
1-
Т
о
п
2-
Т
о
п
3-
т
о
п
Тақырыпты оқып, топта талдайды. АКТ-ны қолдана отырып, ғалымдардың өмірбаянымен танысады.
Оқушылар тапсырманы жеке орындап, топта талдайды.
Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді берілген кестені толтырады, талқылайды Топтық жұмыс. диалог, зерттеушілік әңгіме, өзін-өзі және өзара бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz