Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Кулон заңы


|КУЛОН ЗАҢЫ-ЭЛЕКТРОСТАТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ ЗАҢЫ ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР |
| |
|Қансұлтанова Құралай Бұзаубаққызы |
|Батыс Қазақстан облысы |
|Сырым ауданы Бұлдырты жалпы білім беретін орта мектебінің |
|физика пәні мұғалімі |
| |
|Сыныбы: 10 |Күні |
|Сабақтың тақырыбы | Кулон заңы- электростатиканың негізгі заңы. |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Мақсаты |Оқушылардың электростатиканың негізгі заңдары тұйықталған |
| |жүйеде зарядтың сақталу заңы мен Кулон заңының маңызы мен |
| |мазмұнын түсініп есеп шығаруға дағдыландыру. |
| |Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |А. Кулон заңы туралы біледі. |
| |В. Кулон заңын қорытып, тәжірибе арқылы түсінеді. |
| |С. Кулон заңын тұжырымдап, есептер шығарады. |
|Керекті жабдықтар |оқулық, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, АКТ интернет |
| |желісі, суреттер бойынша «Стоп кадр»,бағалау парақтары, |
| |кестелер. |
|Әдіс – тәсілдер |Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «Стикердегі диалог», |
| |кеңейтілген тапсырмалар,жоғары дәрежелі сұрақтар, |
| |«Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Температураны өлшеу», «Бір сөйлеммен |
| |тұжырымдау». |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу. |Мұғаліммен амандасады. |
|11 мин |2 мин. |Оқушылар сабақ |
| |Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды |құралдарын тексеріп, |
| |жаңа тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша |орналасады.Топтарға |
| |топқа бөлу. Топтардың атауы: |бөлінеді. |
| |І топ:«М.В.Ламоносов», ІІ топ: | |
| |«П.Н.Лебедев», ІІІ топ: «М.Фарадей», ІVтоп: | |
| |«Ш.Кулон». 1 мин | |
| |Топтағы оқушыларға бағалау парақтары | |
| |беріледі. Үй тапсырмасын «Электростатика» | |
| |физиканың қандай бөлімі «Стикердегі диалог» | |
| |әдісімен тексеремін. |Топ мүшелері |
| |Сұрақтар: |сұрақтардың жауабын |
| |Электростатика физиканың қандай бөлімі? |айтады. |
| |Электрлеу қандай процесс | |
| |Электр зарядының сақталу заңы. | |
| |4. Элементар зарядтың шамасы неге тең және | |
| |оны анықтаған ғалымдар? | |
| |5. Денелерді қандай әдістермен электрлеуге | |
| |болады? | |
| |6.Тұйық немесе оқшауланған жүйе деп қандай | |
| |жүйені айтады? | |
| |8 минут | |
|Тұсаукесер 2 |1.«Стоп кадр» арқылы Ш.Кулонның суреті |Жаңа тақырыпты болжап |
|мин |көрсетіледі. |айтады. |
|Негізгі бөлім|Оқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс. | |
|25 мин |Жаңа тақырыпты талқылау үшін |Тақырыпты оқып, топта |
| |10 минут уақыт беріледі. |талдайды. АКТ-ны |
| |«Ойлан.Жұптас.Бөліс» арқылы түсінеді, |қолдана отырып, |
| |талдайды. |ғалымдардың |
| |1.АКТ-ны қолдана отырып, топқа берілген |өмірбаянымен танысады. |
| |ғалымдардың өмірбаянымен танысады. | |
| |5 минут. | |
| |2. Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді | |
| |берілген кестені толтырады, талқылайды   | |
| |Топтық жұмыс. диалог Өзін-өзі бағалау. | |
| |Кестемен жұмыс: 3мин |Оқушылар тапсырманы |
| |Топ |жеке орындап,топта |
| |Берілетін ұғымдар |талдайды. |
| |Менің түсінігім | |
| | | |
| |I | |
| |Ш.Кулонның өмірбаяны | |
| | |Оқушылар жұмыс |
| | |дәптерімен жұмыс |
| |II |істейді берілген |
| |Кулон заңы |кестені толтырады, |
| | |талқылайды Топтық |
| | |жұмыс. диалог, |
| |III |зерттеушілік |
| |Кулон күші, өлшем бірлігі |әңгіме,өзін-өзі және |
| | |өзара бағалау |
| | | |
| |IY | |
| |8.1-сурет бойынша түсіндіру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3.Кулон заңын 8.1-сурет бойынша түсіндір. | |
| | | |
| | | |
| |1- | |
| |Т | |
| |о | |
| |п | |
| |2- | |
| |Т | |
| |о | |
| |п | |
| |3- | |
| |т | |
| |о | |
| |п | |
| |4-топ | |
| | | |
| |Кулон заңы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ережесі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |формуласы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Есептер шығару | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кеңейтілген тапсырма | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жаңа тақырып бойынша сұрақтарды қайта | |
| |бағыттап немесе түрткі сұрақтар арқылы | |
| |жауапты нақтылауға ұмтылдырамын. | |
| |1.Қандай заряд нүктелік деп аталады. | |
| |2.Кулон заңы қалай оқылады. | |
| |3 Кулон заңын тұжырымдап, мына есептерді | |
| |шығар. | |
| |Ортаның диэлектрлік өтімділігінің физикалық | |
| |мағынасы қандай. | |
| |Суперпозиция принципін тұжырымдаңдар | |
| |. | |
| |4.Ой толғау. 12 мин | |
| |Жаңа тақырыпқа байланысты есептер шығарады. | |
|Қортынды |«Бір сөйлеммен тұжырымдау» әдісімен сабақты | |
|Бөлім 3мин |аяқтаймын. | |
| | | |
|Үйге тапсырма|Дайындық сұрақтары. |Үй тапсырмасын |
|1 мин | |күнделікке жазады. |
| | |§ 8.4 |
| |Рефлексия парағы мен өзін-өзі бағалау және | |
|Бағалау 2мин |реттеу парағы. | |

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі . Кулон заңы
Электростатика бөлімі бойынша сайыс сабағы
Электр өрісі тарауы. кулон заңы. кернеулік. потенциал. конденсаторлар
Электростатиканың негізгі заңы – кулон заңы
Мелликен - Иоффе тәжірибесі
Электрсыйымдылық. конденсаторлардың құрылысы және түрлері
Магнит индукциясы
«электр өрісі» тарауына сапалық есептер шығару. жалпылау сабағы. 8 сынып
Электр зарядының өлшем бірлігі айт
Бірінші ойыншыға қойылатын сұрақтар
Пәндер