<<Ағашты күйдіріп өрнектеу>> 8 сынып

«Тексерілді»

Оқу ісінің меңгерушісі

Г. Туралиева

Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014
Технология 8 сынып
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 8, 9сыныпоқулықтары
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: «Ағашты күйдіріп өрнектеу»
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Мақсаты
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:

1. Ағаш материалдарының үлгілерімен, ең қарапайым электркүйдіргіштің құрылысымен таныстыру.

2. Сыни тұрғыдан сұрақтар қою арқылы ой қозғау

3. Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер композициясын құру шеберліктерін дамыту, нүктелік күйдіру тапсырмасын орындау барысында эстетикалық талғамға, ұқыптылыққа үйрету.

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:

- Ұлттық ою-өрнектердің элементтерімен композиция құру, күйдіру тәсілдерін меңгереді.

- Сыни тұрғыдан қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, ойланады, өз ойын білдіреді.

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: Суреттер, презентация, ағаштан жасалған бұйымдар;
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: Электронды оқулық, оқулық, дерекнама, сайт
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: Уақыты
Технология 8 сынып: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- үй тапсырмасын тексеру;

- ұйымдастыру

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 15 мин
Технология 8 сынып: Сто технологиясы

Ұйымдастыру

Топқа бөлу: «Көктерек»

«Жөке»

«Қандыағаш»

Үй тапсырмасын пысықтау . Тапсырмалар:

Үй тапсырмасы бойынша үш топқа тапсырма:

1. Көктерек : «Қарлығаш құйрығы»атты ағашты біріктіру әдісін қолдана отырып бұйым жасау;

2. Кестені толтыру:Бұйым жасауда қолданылатын ағаш түрлері және бұйым түрлері;

3. Сұрақ-жауап

Оқу құралдарын жинақтап, сабаққа дайындалады

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады

«Көктерек» тобыТоптаса отырып, ағашты біріктіру әдісі бойынша бұйым жасайды

«Жөке» тобы топтаса отырып, кесте толтырады

«Қандыағаш» тобы сұрақтарға жауап береді, пікірталасады.

Қалған топтар жоқ пікірлерді толықтырады.

Өзін-өзі
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 10
Технология 8 сынып: «ЖИГСО-2» стратегиясы

Жаңа сабақ.

сратегиясы

Әр топқа мәтін таратылады.

1. Ұлттық ою-өрнектердің негізгі түрлері.

2. Күйдіруге арналған ағаш түрлері, олардың қасиеттері.

3. Күйдіру әдістері, қолданылатын құрал-жабдықтар.

Берілген мәтінді игеріп, топта талқылап, пікірлеседі. Жаңа тақырыпты игереді.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтар қояды, өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Формативті
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді,

Сергіту сәті:

Қорытындылау

Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:

10

5

Технология 8 сынып:

Мнемоника

«Сиқырлы заттар дүкені»

Викториналық сұрақтар

Бекіту: Жеке жұмыс

Ағаш материалын үстіне гүл, натюрморт, өнер көріністерін күйдіріп із салуды тапсырады

1. Гүл

2. Натюрморт

3. Өнер

Тренинг жүргізу арқылы оқушыларды сергіту

Күйдіру әдістері неше топқа бөлінеді?

Электркүйдіргіш қанша волтьта жұмыс жасайды?

Электркүйдіргіштің қызған бізінің температурасы қанша градусқа жетеді?

Бұйым дайындау үшін қанша өлшемдегі фанера қажет?

Жаңа сабақ бойынша берілген тапсырмамен оқушылар өз бетімен жеке-жеке жұмыстанады. .

Оқушылар өздерінің мінез-құлықтарының ерекшеліктерін біліп, сергіп қалады.

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 1
Технология 8 сынып: §31. оқып келуге.
«Ағашты ою. Құрал саймандар, жабдықтар мен айла бұйымдар» ағашты ою құралдары туралы жазып келу
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Бағалау
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 2
Технология 8 сынып:

Оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты игергенін сұрайды. Топ басшыларының бағалауын тыңдап, сараптайды.

Оқушының бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

7-10 ұпай жинағандар - 5

3-6 ұпай жинағандар - 4

1-2 ұпай жинағандар - 3

Бағаланушы оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Мәтінмен жұмыс
Әңгіме құрастыру
Сергіту сәті
Жалпы ұпай саны
Баға
2
1
0
2
1
0
2
1
0

1 жауап

1 ұпай

Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Топ басшысы қорытындылайды.

топпен

суммативті

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014:
Технология 8 сынып:
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыт: 31. 10. 2014: 2
Технология 8 сынып:

«БББ» әдісі

Кері байланыс

«Білемін», «Білгім келеді» бөлігін сабақ басында толтыртады

«Білдім» бөлігімен сабақты қорытындылайды

Бүгінгі сабаққа деген көзқарасыңды білдір

http://www.webliberty.ru/wp-content/uploads/2010/11/smile1.png Тақырыпты толықтай түсіндім

http://auto-access.net/d/322448/d/image_32.jpg Бұл тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

http://i041.radikal.ru/0909/24/6a028c8c467bt.jpg Тақырыпты толықтай түсіне алмадым

Жаңа сабақта білгенін, игерген ақпараты туралы жазады

Оқушылар өздерінің көңіліне сай келгенін белгілеп береді

«Тексерілді»

Оқу ісінің меңгерушісі

Г. Туралиева

Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014
Қазақстан тарихы 11 сынып
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, 9, 11 сынып оқулық
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: «Жер мен өнеркәсіп кәсіпорындарын мемлекеттік меншікке алу»
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014:
  1. ХХ ғасырдың басындағы «әскери коммунизм саясатының» экономикалық салдарларын 9 сынып бағдарламасы бойынша еске түсіру, бекіту
  2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, өз бетімен жұмысты дамыту
  3. Өз халқының тарихына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014:

- Оқушылар 9 сыныпта оқыған әскери коммунизм саясаты жөнінде еске түсіреді. Білімдерін толықтырады

- Сыни тұрғыдан ойланады.

- Уақыт үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз ойларын толық әрі ашық айта алады.

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: Суреттер, слайд-таныстырылым,
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: Электронды оқулық, оқулық, дерекнама, сайт
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: Уақыты
Қазақстан тарихы 11 сынып: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- үй тапсырмасын тексеру;

- ұйымдастыру

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: 12 мин
Қазақстан тарихы 11 сынып:

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: «1»

«2»

«3»

Үй тапсырмасын пысықтау . Тапсырмалар:

Оқу құралдарын жинақтап, сабаққа дайындалады

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады

Оқушылар сөзжұмбақтарды шешіп, жауабын айтады, қалған топтармен плакаттарын алмасытырып, танысады.

Өзін-өзі
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: 25
Қазақстан тарихы 11 сынып:

«Болжау» стратегиясы

АКТ

БЖӘ

«Ойлан,

жұптас,

пікірлес. »

Топқа бөлемін. .

4. Жаңа сабақ. «Болжау» сратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қоямын:

1. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?

2. Қандай тақырып маңайында өрбиді?

3. Қандай негізгі мәселелер көтеріледі-деп ойлайсыздар?

4. Сіздердің болжауларыңыз тура келді ме, жоқ па?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.

5. Нартәуекел .

айысы

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Оқушылар тапсырмаларда берілген сұрақтарға жауап береді

Қалған топтарға нартәуекел беріледі

Қалған топтар жоқ пікірлерді толықтырады. Пікірімен келіссе, шапалақ ұрады.

Формативті
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева:

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: 8
Қазақстан тарихы 11 сынып:

Мнемоника

«Бас бармақ» әдісі.

Бекіту: Мнемоника әдісі. Оқулықтан бір рет қарап шығуды ұсынамын.

«Бас бармақ» әдісі.

Оқулықты жауып кезекпен бүгінгі сабақтағы даталар мен жаңа сөздерді толық анықтама беріп айтады.

Қателіктерін түзейді.

Оқушылар бармақтарын көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді

топпен

суммативті

«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014: §1. оқып келуге. Келесі тақырыпты қарау.
Қазақстан тарихы 11 сынып: Жоңғарлар шапқыншылығы жқөнінде қосымша ақпараттардан ізденуді тапсырамын
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
«Тексерілді»Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыт: 04. 12. 2014:
Қазақстан тарихы 11 сынып: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

Сабақтың мақсаты : Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға Қазақстан Республикасының Ата Заңы жайында мағлұмат беру. Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрету. Ата Заңды құрметтей білуге үйрету, құқықтық тәрбие беру, азаматтық жауапкершіліктерін арттыру.

Міндеттері: - Ата заңның қабылдануы жайлы түсінік алу.

- топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйрену.


Ұқсас жұмыстар
Ағашты күйдіріп өрнектеу жайлы ақпарат
Инновациялық технологияларды пайдалану тиімділігі
Ағашты күйдіріп өрнектеу
Ағашқа күйдіріп өрнек салу
Декоративті- қолданбалы өнер.Пиротопия және пирография
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы
Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
Ағаш бұйымдарына көркемдеп өрнек салу ерекшелігі
Ағаш материалдарын оюға қажетті басты құралдар
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz