<<Ағашты күйдіріп өрнектеу>> 8 сынып

«Тексерілді»
Оқу ісінің меңгерушісі
Г. Туралиева
1. Ағаш материалдарының үлгілерімен, ең қарапайым электркүйдіргіштің құрылысымен таныстыру.
2. Сыни тұрғыдан сұрақтар қою арқылы ой қозғау
3. Оқушыларды ұлттық ою-өрнектер композициясын құру шеберліктерін дамыту, нүктелік күйдіру тапсырмасын орындау барысында эстетикалық талғамға, ұқыптылыққа үйрету.
- Ұлттық ою-өрнектердің элементтерімен композиция құру, күйдіру тәсілдерін меңгереді.
- Сыни тұрғыдан қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, ойланады, өз ойын білдіреді.
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Ұйымдастыру
Топқа бөлу: «Көктерек»
«Жөке»
«Қандыағаш»
Үй тапсырмасын пысықтау . Тапсырмалар:
Үй тапсырмасы бойынша үш топқа тапсырма:
1. Көктерек : «Қарлығаш құйрығы»атты ағашты біріктіру әдісін қолдана отырып бұйым жасау;
2. Кестені толтыру:Бұйым жасауда қолданылатын ағаш түрлері және бұйым түрлері;
3. Сұрақ-жауап
Оқу құралдарын жинақтап, сабаққа дайындалады
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады
«Көктерек» тобыТоптаса отырып, ағашты біріктіру әдісі бойынша бұйым жасайды
«Жөке» тобы топтаса отырып, кесте толтырады
«Қандыағаш» тобы сұрақтарға жауап береді, пікірталасады.
Қалған топтар жоқ пікірлерді толықтырады.
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
Жаңа сабақ.
сратегиясы
Әр топқа мәтін таратылады.
1. Ұлттық ою-өрнектердің негізгі түрлері.
2. Күйдіруге арналған ағаш түрлері, олардың қасиеттері.
3. Күйдіру әдістері, қолданылатын құрал-жабдықтар.
Берілген мәтінді игеріп, топта талқылап, пікірлеседі. Жаңа тақырыпты игереді.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтар қояды, өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді,
Сергіту сәті:
Қорытындылау
10
5
Мнемоника
«Сиқырлы заттар дүкені»
Викториналық сұрақтар
Бекіту: Жеке жұмыс
Ағаш материалын үстіне гүл, натюрморт, өнер көріністерін күйдіріп із салуды тапсырады
1. Гүл
2. Натюрморт
3. Өнер
Тренинг жүргізу арқылы оқушыларды сергіту
Күйдіру әдістері неше топқа бөлінеді?
Электркүйдіргіш қанша волтьта жұмыс жасайды?
Электркүйдіргіштің қызған бізінің температурасы қанша градусқа жетеді?
Бұйым дайындау үшін қанша өлшемдегі фанера қажет?
Жаңа сабақ бойынша берілген тапсырмамен оқушылар өз бетімен жеке-жеке жұмыстанады. .
Оқушылар өздерінің мінез-құлықтарының ерекшеліктерін біліп, сергіп қалады.
Оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты игергенін сұрайды. Топ басшыларының бағалауын тыңдап, сараптайды.
Оқушының бағалау парағы
7-10 ұпай жинағандар - 5
3-6 ұпай жинағандар - 4
1-2 ұпай жинағандар - 3
1 жауап
1 ұпай
топпен
суммативті
«БББ» әдісі
Кері байланыс
«Білемін», «Білгім келеді» бөлігін сабақ басында толтыртады
«Білдім» бөлігімен сабақты қорытындылайды
Бүгінгі сабаққа деген көзқарасыңды білдір
Тақырыпты толықтай түсіндім
Бұл тақырып бойынша әлі де ізденуім керек
Тақырыпты толықтай түсіне алмадым
Жаңа сабақта білгенін, игерген ақпараты туралы жазады
Оқушылар өздерінің көңіліне сай келгенін белгілеп береді
«Тексерілді»
Оқу ісінің меңгерушісі
Г. Туралиева
- ХХ ғасырдың басындағы «әскери коммунизм саясатының» экономикалық салдарларын 9 сынып бағдарламасы бойынша еске түсіру, бекіту
- Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, өз бетімен жұмысты дамыту
- Өз халқының тарихына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
- Оқушылар 9 сыныпта оқыған әскери коммунизм саясаты жөнінде еске түсіреді. Білімдерін толықтырады
- Сыни тұрғыдан ойланады.
- Уақыт үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз ойларын толық әрі ашық айта алады.
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
1. Ұйымдастыру
Топқа бөлу: «1»
«2»
«3»
Үй тапсырмасын пысықтау . Тапсырмалар:
Оқу құралдарын жинақтап, сабаққа дайындалады
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады
Оқушылар сөзжұмбақтарды шешіп, жауабын айтады, қалған топтармен плакаттарын алмасытырып, танысады.
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
«Болжау» стратегиясы
АКТ
БЖӘ
«Ойлан,
жұптас,
пікірлес. »
Топқа бөлемін. .
4. Жаңа сабақ. «Болжау» сратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қоямын:
1. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?
2. Қандай тақырып маңайында өрбиді?
3. Қандай негізгі мәселелер көтеріледі-деп ойлайсыздар?
4. Сіздердің болжауларыңыз тура келді ме, жоқ па?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.
5. Нартәуекел .
айысы
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
Оқушылар тапсырмаларда берілген сұрақтарға жауап береді
Қалған топтарға нартәуекел беріледі
Қалған топтар жоқ пікірлерді толықтырады. Пікірімен келіссе, шапалақ ұрады.
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
Мнемоника
«Бас бармақ» әдісі.
Бекіту: Мнемоника әдісі. Оқулықтан бір рет қарап шығуды ұсынамын.
«Бас бармақ» әдісі.
Оқулықты жауып кезекпен бүгінгі сабақтағы даталар мен жаңа сөздерді толық анықтама беріп айтады.
Қателіктерін түзейді.
Оқушылар бармақтарын көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді
топпен
суммативті
Сабақтың мақсаты : Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға Қазақстан Республикасының Ата Заңы жайында мағлұмат беру. Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрету. Ата Заңды құрметтей білуге үйрету, құқықтық тәрбие беру, азаматтық жауапкершіліктерін арттыру.
Міндеттері: - Ата заңның қабылдануы жайлы түсінік алу.
- топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйрену.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz