Сабақ жоспары :: Технология

Файл қосу

Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері. 9 сынып


Тексерілді.

«----»-------------2014ж.

|Пәні |Технология 9-сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік мақсаты: Оқушыларға ағашты көркемдеп |
| |өңдеу әдістерін меңгерту үшін әр түрлі станоктардың |
| |жұмыс атқару операцияларымен таныстыру. |
| |Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың икемділігін, |
| |іскерлігін, шеберлігін қалыптастырып, ұқыптылыққа |
| |баулу. |
| |Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларға еңбек және эстетикалық|
| |тәрбие беру. |
|Күтілетін нәтиже |Ағаштан жасалған бұйымдардың түрлерімен танысып, |
| |ойлау, танымдылық қабілеттері дамып, икемділік |
| |дағдылары қалыптасады. Пәнге деген қызығушылығы |
| |артады. |
|Сабаққа туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып, ой жүгірту және диалогтық |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады. |
| Тапсырмалар |Сабақтың мақсаты мен мазмұны мен таныстыру. |
|Сілтеме |Оқулық 9-сынып |
|Оқыту әдістері |Топтық жұмыс |
|Сабақтың барысы |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, топқа |
|І.Ұйымдастыру кезеңі|бөлу, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ.Үй тапсырмасын |Ағаштан және қолда бар материалдардан жасалатын кәде |
|тексеру |сыйлық бұйымдар |
|ІІІ.Жаңа сабақ |Өткен тарихымызды білмей, бүгінгі күннің қадріне |
| |жету, болашақты болжай білу өте қиын. Ата-бабамыздың |
| |жинақтаған рухани байлығының қоры ұшан-теңіз. |
| |Ата-баба жасаған бұл рухани байлықтар қазіргі таңда |
| |да өз құндылығын жойған емес. Бұлардың барлығы |
| |баршаға бірдей қазына.Сол мәдени асыл мұраларды |
| |зерттеп, танып білу,бағалай білу біздердің,кейінгі |
| |ұрпақтың абыройлы да азаматтық, ұлттық парызы. |
| |Қасиетті қазақ даласында талай ұста,зергер, құсбегі,|
| |сал-сері, тігінші, өрімші, балгер-бақсы өтті. |
| |Өкше басар ұрпаққа әлеуметтік мұра болып қалған |
| |Түркістандағы Қожа Ахмет Яссауи, Жамбылдағы Айша |
| |бибі, Қарахан, ұлытаудағы Алашахан, Аягөз бойындағы|
| |Қозы Көрпеш – Баян Сұлу зираттары да ертедегі |
| |қазақтардың сәулет өнерінің асқан шебері бола |
| |білгенін дәлелдейтін тарихи айғақ. |
| |Өрнек дегеніміз-кез келген бұйымның сыртына |
| |түсірілетін біртұтас байланысты әшекей. |
| |Ал ою дегеніміз- бұйымға түсірілген өрнекті пышақпен |
| |кесу арқылы өңдеу немесе бұйымды шабу кезіндегі ойып|
| |өңдеу жұмыстары. |
| |Ағашты қолмен өңдеу кезіндегі техника қауіпсіздігі |
| |ережелері: |
| |1.Жұмысты бастамас бұрын құрал-саймандарды түгендеп |
| |мұқият тексеру (верстактың қысқыш қораптары т.б.) |
| |2.Жұмыс кезінде әр нәрсеге алаңдаушы болма және |
| |басқаға кедергі жасама. |
| |3. Кесу, сүргілеу кезінде өңделетін ағаш мықтап |
| |бекітілуге тиіс және сол қолды араға жақын |
| |ұстамаңдар. |
| |4.Жұмыс соңында жасап жатқан бұйымыңды, материалыңды |
| | |
| |кезекшіге немесе мұғалімге тапсыр. |
|ІҮ.Сергіту сәті |Жұмбақтар шешу. |
| |1.Азулы хайуан- темір ер, |
| |Әндетіп сүйек кемірер. |
| |(Ағаш кескіш ара) |
| |2.Бір қыры- балта, |
| |Бір қыры –балға. |
| |Ағашты шапқан, |
| |Шегені қаққан. |
| |(Шаппа шот) |
| |3. Қолға алсаң қызмет етер, |
| |Бүтінді бөлшектеуге шебер. |
| |( Пышақ) |
| |4.Кедір-бұдыр тақтайды, |
| |Тегістейді тілімен. |
| |Жеген асын таппайды, |
| |Шығар желке түбінен. |
| |(Сүргі) |
| |5. Болат түкті |
| |Көсеу мықты |
| |Тозаңдатып темірді үкті. |
| |(Егеу) |
| |6. Қалпақты жымырады, |
| |Төбесінен ұрады, |
| |Түзетуге қыңырды, |
| |Дәйім дайын тұрады. |
| |(Балға) |
|Ү. Қорытынды |Материалдарды бекіту, сұрақтар. |
| |1. Бедерлеп ою дегеніміз не? |
| |2.Кертіп ою. Қиып ою тәсілдерін түсіндір. |
| |3.Жұмырлап ою дегеніміз қалай түсінесің? |
| |4.Ағаш өнерінің түрлерін ата. |
|ҮІ.Үй тапсырмасы |Ағаштан және қолда бар материалдардан жасалатын |
| |кәдесыйлық бұйымдар. |


Ұқсас жұмыстар
Ағаш өңдеу жұмыстарымен айналысатын кәсіп иесі
Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері
Ағашты көркемдеп оюдың түрлері
Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу
Ағашты күйдіріп өрнектеу жайлы ақпарат
Ағашты күйдіріп өрнектеу
8-сынып зергерлік
Күнделікті тұрмыста ағаш бұйымдарын көптеп кездестіресіндер
Ағаш материалдарын оюға қажетті басты құралдар
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Пәндер