Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж


Жамбыл облысы.
Қордай ауданы.
Қайнар ауылы.
№32 В.В.Маяковский атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Отеубаева Жанар Абдибаевна
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №57-1
Күні: 28.01.2015 ж
|Тақырыбы |§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері |
|Сілтеме |Алгебра 11- сынып, слайд «көрсеткіштік теңдеу»,электронды оқулық |
|Жалпы мақсаты|1.Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің |
| |тәсілдерімен таныстыру |
| |2.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгерту |
| |3.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін,бөгде түбірін таба білуге тәрбиелеу. |
|Міндеттер |Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
| |Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
|Мұғалім үшін |Оқуға бағыт-бағдар беру; |
|оқу |Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; |
|нәтижелері |Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Әдіс- |Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, |
|тәсілдер |деңгейлеп саралап оқыту |
|Сабақтың түрі|Аралас сабақ |
|Сабақтың |тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық |
|көрнекілігі |оқулық |
|Күтілетін |Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді; |
|нәтиже |Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады |
|Дарынды,үлгер|Дарынды оқушымен жұмыс. Ашықбаева Г,Жұмахан Н |
|імі төмен |Есептеңдер. |
|оқушылармен |5х+1 =625 |
|жұмыс |Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Досымова Р,Айтжан Ж,Орынтаева Ж |
| |Есептеңдер |
| |5х =625 |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |бағалау |
|кезеңдері | | | |
|Уақыты | | | |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |
|басталуын |орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң |Оқушылар тақтада орындайды|жарайсыңдар |
|ұйымдастыру |сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. | | |
|5 мин | | | |
|БІЛУ |§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№224-4 №225-4 |Үй тапсырмасына берілген | |
|Қажетті өткен|[pic] |тапсырманы айтады. Топтағы | |
|тақырыпты | |оқушылар бір-бірінің | |
|қайталау | |дәптерлеріндегі үй жұмысын | |
| | |тексеріп бір-бірлеріне | |
|5 мин | |баға қояды Үй-жұмысын | |
| | |тексеру. §14.Логарифмдік, | |
| | |оның қасиеттері және графигі| |
| | |.№224-4 №225-4 | |
| | |Оқушылар мұғалімнің | |
| | |қойылған сұрақтарына жауап | |
| | |беріп сабақ | |
| | |тақырыбын,мақсатын ашады. | |
|Түсіну. |Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді |Оқушылар түсінбеген |Бесбұрыш,төрт|
|10 мин |көрсеткіштік теңдеу деп аталады. |сұрақтары болса қояды. |бұрыш,үшбұрыш|
| |Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады: | |пен бағалау |
| |1) Бірдей негізге келтіру; | | |
| |2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі. | | |
| |Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді | | |
| |шығару үшін келесі алгоритам қолданылады: | | |
| |теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру; | | |
| |теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ | | |
| |бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу | | |
| |алу; | | |
| |шыққан теңдеуді шешу; | | |
| |табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру; | | |
| |Берілген теңдеудің шешімін жазу, | | |
| |Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару | | |
| |үшін келесі алгоритмі қолданылады: | | |
| |Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық | | |
| |теңдеу алу; | | |
| |шыққан теңдеуді шешу; | | |
| |алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке| | |
| |қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;; | | |
| |табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын | | |
| |тексеру | | |
| |Берілген теңдеудің шешімін жазу, | | |
|Қолдану |№165 |Әр топтан жауап |Жарайсыңдар! |
|Есептер |5х =625 3) 3х =729 |береді.Топпен бірігіп |Смайликтермен|
|шығару |5х =54 3х =35 |жұмыс жасайды.топтар |,бесбұрышш |
|10 мин |Х=4 Х=5 |бір-біріне |төртбұрышш |
| |жауабы: 4 жауабы: 5 |көмектеседі.Тақатаға оқушы |үшбұрышпен |
| | |шығып есепті орындайды. |бағалау |
|Талдау 5 |№166 |Оқушылар мәтінмен танысып |Жарайсыңдар! |
|мин |1)2х+3=64 |теңдеу құру арқылы тақтада|Смайликтермен|
| | |орындайды |,бесбұрышш |
| |2х+3=24 | |төртбұрышш |
| |X+3=4 | |үшбұрышпен |
| |X=4-3 | |бағаау |
| |X=1 жауабы:X=1 | | |
|Жинақтау | |Оқушы компьютерде E-Learning|Жарайсыңдар! |
|E-Learning. | |кітапханасынан. Е-кітапхана |Смайликтермен|
|Е-кітапхана | |№1015есепті компьютерде |қошеметтеу |
|№1015 | |орындайды | |
|5 мин | | | |
|Бағалау 3 мин|Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге§11. | | |
|Рефлексия 2 |Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№165-2.4 №166-2 №169-2 | | |
|мин |[pic][pic][pic] | | |

-----------------------
[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]


Ұқсас жұмыстар
Алгебра және анализ бастамалары. Көрсеткіштік теңдеулер
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Көрсеткіштік теңдеу
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Сағат саны
Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер