Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж
Жамбыл облысы.
Қордай ауданы.
Қайнар ауылы.
№32 В.В.Маяковский атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Отеубаева Жанар Абдибаевна
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №57-1
Күні: 28.01.2015 ж
|Тақырыбы |§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері |
|Сілтеме |Алгебра 11- сынып, слайд «көрсеткіштік теңдеу»,электронды оқулық |
|Жалпы мақсаты|1.Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің |
| |тәсілдерімен таныстыру |
| |2.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгерту |
| |3.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін,бөгде түбірін таба білуге тәрбиелеу. |
|Міндеттер |Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
| |Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
|Мұғалім үшін |Оқуға бағыт-бағдар беру; |
|оқу |Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; |
|нәтижелері |Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Әдіс- |Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, |
|тәсілдер |деңгейлеп саралап оқыту |
|Сабақтың түрі|Аралас сабақ |
|Сабақтың |тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық |
|көрнекілігі |оқулық |
|Күтілетін |Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді; |
|нәтиже |Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады |
|Дарынды,үлгер|Дарынды оқушымен жұмыс. Ашықбаева Г,Жұмахан Н |
|імі төмен |Есептеңдер. |
|оқушылармен |5х+1 =625 |
|жұмыс |Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Досымова Р,Айтжан Ж,Орынтаева Ж |
| |Есептеңдер |
| |5х =625 |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |бағалау |
|кезеңдері | | | |
|Уақыты | | | |
|Сабақтың |Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция |Оқушылар сәлемдеседі |Жақсы, |
|басталуын |орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң |Оқушылар тақтада орындайды|жарайсыңдар |
|ұйымдастыру |сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. | | |
|5 мин | | | |
|БІЛУ |§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№224-4 №225-4 |Үй тапсырмасына берілген | |
|Қажетті өткен|[pic] |тапсырманы айтады. Топтағы | |
|тақырыпты | |оқушылар бір-бірінің | |
|қайталау | |дәптерлеріндегі үй жұмысын | |
| | |тексеріп бір-бірлеріне | |
|5 мин | |баға қояды Үй-жұмысын | |
| | |тексеру. §14.Логарифмдік, | |
| | |оның қасиеттері және графигі| |
| | |.№224-4 №225-4 | |
| | |Оқушылар мұғалімнің | |
| | |қойылған сұрақтарына жауап | |
| | |беріп сабақ | |
| | |тақырыбын,мақсатын ашады. | |
|Түсіну. |Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді |Оқушылар түсінбеген |Бесбұрыш,төрт|
|10 мин |көрсеткіштік теңдеу деп аталады. |сұрақтары болса қояды. |бұрыш,үшбұрыш|
| |Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады: | |пен бағалау |
| |1) Бірдей негізге келтіру; | | |
| |2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі. | | |
| |Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді | | |
| |шығару үшін келесі алгоритам қолданылады: | | |
| |теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру; | | |
| |теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ | | |
| |бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу | | |
| |алу; | | |
| |шыққан теңдеуді шешу; | | |
| |табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру; | | |
| |Берілген теңдеудің шешімін жазу, | | |
| |Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару | | |
| |үшін келесі алгоритмі қолданылады: | | |
| |Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық | | |
| |теңдеу алу; | | |
| |шыққан теңдеуді шешу; | | |
| |алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке| | |
| |қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;; | | |
| |табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын | | |
| |тексеру | | |
| |Берілген теңдеудің шешімін жазу, | | |
|Қолдану |№165 |Әр топтан жауап |Жарайсыңдар! |
|Есептер |5х =625 3) 3х =729 |береді.Топпен бірігіп |Смайликтермен|
|шығару |5х =54 3х =35 |жұмыс жасайды.топтар |,бесбұрышш |
|10 мин |Х=4 Х=5 |бір-біріне |төртбұрышш |
| |жауабы: 4 жауабы: 5 |көмектеседі.Тақатаға оқушы |үшбұрышпен |
| | |шығып есепті орындайды. |бағалау |
|Талдау 5 |№166 |Оқушылар мәтінмен танысып |Жарайсыңдар! |
|мин |1)2х+3=64 |теңдеу құру арқылы тақтада|Смайликтермен|
| | |орындайды |,бесбұрышш |
| |2х+3=24 | |төртбұрышш |
| |X+3=4 | |үшбұрышпен |
| |X=4-3 | |бағаау |
| |X=1 жауабы:X=1 | | |
|Жинақтау | |Оқушы компьютерде E-Learning|Жарайсыңдар! |
|E-Learning. | |кітапханасынан. Е-кітапхана |Смайликтермен|
|Е-кітапхана | |№1015есепті компьютерде |қошеметтеу |
|№1015 | |орындайды | |
|5 мин | | | |
|Бағалау 3 мин|Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге§11. | | |
|Рефлексия 2 |Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№165-2.4 №166-2 №169-2 | | |
|мин |[pic][pic][pic] | | |
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz