Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж

Жамбыл облысы.

Қордай ауданы.

Қайнар ауылы.

№32 В. В. Маяковский атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Отеубаева Жанар Абдибаевна

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №57-1

Күні: 28. 01. 2015 ж

Тақырыбы
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері
Тақырыбы: Сілтеме
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: Алгебра 11- сынып, слайд «көрсеткіштік теңдеу», электронды оқулық
Тақырыбы: Жалпы мақсаты
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

1 . Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру

2 . Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгерту

3 . Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін, бөгде түбірін таба білуге тәрбиелеу.

Тақырыбы: Міндеттер
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу

Тақырыбы: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Тақырыбы: Әдіс- тәсілдер
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Тақырыбы: Сабақтың түрі
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: Аралас сабақ
Тақырыбы: Сабақтың көрнекілігі
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады

Тақырыбы: Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Дарынды оқушымен жұмыс. Ашықбаева Г, Жұмахан Н

Есептеңдер.

5 х+1 =625

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Досымова Р, Айтжан Ж, Орынтаева Ж

Есептеңдер

5 х =625

Тақырыбы:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
бағалау
Тақырыбы:

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру.

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар тақтада орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
Тақырыбы:

БІЛУ

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

5 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

§14. Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі . №224-4 №225-4

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §14. Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі . №224-4 №225-4

Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.

Тақырыбы:

Түсіну.

10 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.

Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады:

1) Бірдей негізге келтіру;

2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі.

Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритам қолданылады:

теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру;

теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру;

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритмі қолданылады:

Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау; ;

табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.
Бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау
Тақырыбы:

Қолдану

Есептер шығару

10 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

№165
5 х =625 3) 3 х =729
5 х =5 4 3 х =3 5
Х=4 Х=5

жауабы: 4 жауабы: 5

Әр топтан жауап береді. Топпен бірігіп жұмыс жасайды. топтар бір-біріне көмектеседі. Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.

Жарайсыңдар!

Смайликтермен, бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Тақырыбы: Талдау 5 мин
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері: №166
1) 2 х+3 =64
2 х+3 =2 4
X+3=4
X=4-3
X=1 жауабы:X=1
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды

Жарайсыңдар!

Смайликтермен, бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Тақырыбы:

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №1015

5 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті компьютерде орындайды

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Тақырыбы:

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері:

Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау. Үйге§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері. №165-2. 4 №166-2 №169-2


Ұқсас жұмыстар
Алгебра және анализ бастамалары. Көрсеткіштік теңдеулер
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Көрсеткіштік теңдеу
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Сағат саны
Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz