Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама



|Оңтүстік Қазақстан облысы |
|Ордабасы ауданы |
| |
|«М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық|
|мемлекеттік мекемесі. |
| |
| |
|Жалпы орта білім беретін мектеп |
|оқу жоспарының (кіріктірілген)курсы бойынша |
|информатикадан |
|5-сыныпқа арналған |
|Бағдарламасы |
| |
|Тақырыбы: |
|«Ақпарат және ақпараттық үрдістер.» |
|Дайындаған: |
|Исаева Ардақ Тұрғанбекқызы. |
| |
|Көкарал—2014. |
| |

Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Оқушы анықтама , 1999 ж.
2. Информатика журналы .№6 2008
3. Информатика 9-сынып
4. Информатика 7-сынып
5. Информатика 8-сынып
|№ |Тақырыптар атауы |Сат |мерзі|
| | |саны|м |
|1 |Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс |1 | |
| |орнын ұйымдастыру. | | |
|2 |Информатика және ақпарат. |1 | |
|3 |Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды |1 | |
| |өңдеудің тәсілдері. | | |
|4 |Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі. |1 | |
|5 |Компьютердің негізгі құрылғыларының |1 | |
| |міндеттері және мүмкіндіктері. | | |
|6 |Пернетақта. Пернелер тобы. |1 | |
|7 |Программалық қамтамасыз етудің жалпы |1 | |
| |сипаттамасы және жіктелуі. | | |
|8 |Практикалық жұмыс |1 | |
|9 |Операциялық жүйе және оның объектілері. |1 | |
|10 |Операциялық жүйені басқарудың негізгі |1 | |
| |тәсілдері. | | |
|11 |Терезелер. Терезе элементтері. |1 | |
|12 |Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен|1 | |
| |белгішелерді құру. Атын өзгерту. Практикалық | | |
| |жұмыс. | | |
|13 |Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және |1 | |
| |жою. | | |
|14 |Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты |1 | |
| |тасымалдаушылар. Практикалық жұмыс. | | |
|15 |Практикалық жұмыс |1 | |
|16 |Қарапайым графикалық редакторы. Сурет салу |1 | |
| |кезеңдері. | | |
|17 |Графикалық редактордың сурет салу құралдары. |1 | |
| |Практикалық жұмыс. | | |
|18 |Редактордың командалары. Практикалық жұмыс. |1 | |
|19 |Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің |1 | |
| |үзінділерімен жұмыс. Практикалық жұмыс. | | |
|20 |Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді |1 | |
| |масштабтау, трансформациялау). Практикалық | | |
| |жұмыс. | | |
|21 |Баспаға дайындау. Баспадан шығару. |1 | |
| |Практикалық жұмыс. | | |
|22 |Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор |1 | |
| |интерфейсі. | | |
|23 |Мәтінді теру ережесі. Мәтінді енгізу және |1 | |
| |редакциялау. Практикалық жұмыс. | | |
|24 |Мәтінді пішімдеу. Практикалық жұмыс. |1 | |
|25 |Практикалық жұмыс |1 | |
|26 |Редактордың командалары. Құжаттарды ашу және |1 | |
| |сақтау. Практикалық жұмыс. | | |
|27 |Мәтін үзінділерімен жұмыс. Мәтінді іздеу және|1 | |
| |ауыстыру. Практикалық жұмыс. | | |
|28 |Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу. |1 | |
| |Аралас құжаттарды құру. Практикалық жұмыс. | | |
|29 |Блокнот бағдарламасы. |1 | |
|30 |Калькулятор бағдарламасы. |1 | |
|31 |Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш.|1 | |
|32 |Жобалық іс-әрекет. Мәтіндік құжатты рәсімдеу |1 | |
| |тәсілдері. | | |
| |Өзіндік жұмыс. | | |
|33 |Жобалық іс-әрекет. Дыбыстық файлдар құру. |1 | |
| |Өзіндік жұмыс. | | |
|34 |Практикалық жұмыс |1 | |

«Бекітемін»
«Келісемін»
Мектеп директоры: Р.Сман
Әдіскер: Бекпейіс Б

Түсінік хат.
Бұл курста төменгі сынып оқушыларының жас ерекшелігіне
байланысты материалдар жинақталған. «Ақпарат және ақпараттық
үрдістер.» курсында қазіргі кезде компьютерлік техниканы
пайдаланбай жұмыс жасайтын сала жоқ деуге болады. Ал, компьютерді
пайдалану технологиясының жұмыс жасауға өзіне тән талаптар қоятыны
белгілі сондай талаптардың бірі информатика пәнін білу. Информатика
.Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің
тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі. Ақпарат қасиеті.
Әлемнің ақпараттық бейнесі. Растрлық графика. Растрлық графиканы
өңдеу бойынша программа интерфейсі.Растрлық бейнелердің
параметрлері. Растрлық бейнелермен жалпы жұмыс жасау тәсілдері.
Түстер. Салу құралдары. Курс оқушылардың информатика пәніне деген
қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Болашақта оқушылардың
информатика пәніне қатысты мамандықтарды таңдауға ықпал жасайды.

Курстың мақсаты:
Оқушылардың информатика ғылымына деген құштарлығын арттыру, танымдық
белсенділігін тереңдету. Информатика пәні бойынша алғырттыққа, ізденуге,
терең білімділікке баулу.
Көрнекті, қызықты, сонымен қатар компьютердің мүмкіндіктері, құралдары
қызметтері және артықшылығын баяндау.
Курстың міндеттері:
1. Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш
машиналардың кезеңдері
Microsoft Word Мәтіндік процессоры жайлы жалпы
мағлұмат,
программа интерфейсі.
2. Информатика өнеркәсіптерде, медицинада, бизнесте ауыл
шаруашылығында пайдалану.
3. Енгізу және шығару операторлары, меншіктеу операторын қолданып
есептер шығаруды меңгерту.
4. Программалау-алгоритмді формальды жазу тәсілі мен жолдарын үйрету.
Microsoft WORD мәтіндік процессорында мәтіндік құжаттарды
форматтау.
5. Қандай мамандық саласын таңдасада, барлық салада информатиканы
меңгеру.
6. Редактордың командалары. Құжаттарды ашу және сақтау
Күтілетін нәтиже:
1. Компьютердің пайдасын, жетік білетін;
2. Компьютердің меңгерген;
3. Ғылыми-көзқарасы бар;
4. Жоғары мәдениетті, адамгершілігі бар;
5. Салауатты өмір салтын сақтайтын;
6. Компьютерлік білімді;
Бұл қасиеттердің қалыптасуына оқушы үнемі өздігінен жұмыс істеп ең
алдымен қызығушылығын таныта алуы қажет. Және жақсы нәтижеге жетуі үшін
орындалатын жұмысты жетілдіруі мен жаңартуы тиіс.
1) қауіпсіздік техникасының ережесін;
2) информатика пəні нені оқытатының;
3) ақпарат түсінігін;
4) ақпарат түрлерін;
5) ақпаратты өңдеу тəсілдерін;
6) ақпараттың өлшеу бірлігін;
7) компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін;
8) компьютердің бағдарламалық қамтамасыз етудің міндеттері мен түрлерін;
9) операциялық жүйе ұғымын;
10) операциялық жүйеде жұмыс істеу тəсілдерін;
11) операциялық жүйені басқару тəсілдері мен негізгі объектілерін;
12) ақпараттарды тасымалдаушылар міндетін;
13) графиктік редакторда жұмыс істеу тəсілдерін;
14) мəтіндік редакторда жұмыс істеу тəсілдерін;
15) мəтінде теру ережесін;
16) мəтінді редакциялау жəне пішімдеу тəсілдерін;
17) калькуляторда жұмыс істеу тəсілдерін;
18) сандық, дыбыстық ақпараттарды өңдеу бойынша бағдарламаларда
жұмыс істеу тəсілдерін;
19) мəтіндік құжатты рəсімдеу тəсілдерін.
«Ақпарат және ақпараттық үрдістер.» курсының
мазмұны мен құрылымы.
(Барлығы 17 сағат, аптасына 0,5 сағаттан)

|қ/с|Тақырыбы. | |
| | |Сағат|
| | |саны |
|1 |Кіріспе |1 |
| |ИЕТН кабинетіндегі қауіпсіздік | |
| |ережесі.Адам өміріндегі пайдалануы. | |
|2 |Ақпарат және ақпараттық үрдістер. |6 |
| |Информатика .Ақпарат. Ақпарат \тардың | |
| |алуан түрлілігі және оларды өңдеудің | |
| |тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем | |
| |бірлігі. Ақпарат қасиеті. Әлемнің | |
| |ақпараттық бейнесі. | |
|3 |Операциялық жүйе және оның объектілері |7 |
|4 |Microsoft Word Мәтіндік процессоры |10 |
| |жайлы жалпы мағлұмат, программа | |
| |интерфейсі. | |
| |Құжаттарды құру және сақтау. | |
|5 |Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор |10 |
| |интерфейсі | |


Ұқсас жұмыстар
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Авторлық оқу бағдарламаларын құрастыруға әдістемелік ұсыныстар
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
РОБОТО ТЕХНИКА
Cанау жүйелері (2,8,10,16)
Білім беруді ақпараттандырудың интернет жүйесінде
Компьютерлік вирус
Кітапхана сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану
Cандарды бір санау жүйесінен екінші санау
Бағалау өлшемдері
Пәндер