Файл қосу

Өркениет ұғымы

Сайднасимов Қайрат Абдулазизұлы

Алматы қаласы №151 мектеп директорының оқу - тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, тарих пәні мұғалімі.


Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ежелгі өркениеттердің ұлы жетістіктерімен таныстыру. Батыс және Шығыс өркениетінің аралығында Үш мың жылға жуық тарих сахнасынан көрініс берген <<номадтық>> өмір салтының ізгілікке негізделген қоғам болғандығын түсіндіру.
Дамытушылық: Тақырыпқа байланысты әртүрлі сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру, білімдерін дамыту, өзіндік әрекетке, ізденіске бағыттай отырып, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұлттық мәдени мұраларымызды құрметтеуге, еліне, жеріне деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.
Көрнекілігі: Карта, оқулықтар, тірек-сызба, интерактивті тақта,видео, өнегелік нақыл сөздер.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, мәдениеттану.
Сабақтың жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Үй тапсырмасын сұрау.
* Жаңа сабақты түсіндіру.
* Жаңа сабақты бекіту.
* Рефлексия
* Бағалау.
* Үйге тапсырма.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Мәдениет дегеніміз не?
2. Өркениет дегеніміз не?
3. Өркениет пен мәдениет ұғымдарының айырмашылығы мен жақындығы неде?
4. Орыстың ұлы философы: Н.А.Бердяев мәдениет пен өркениет мәселелерінің байланысы
туралы қандай пікір айтқан?
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Өркениет туралы түсінік.
2. Батыс өркениеті
а) Ежелгі Греция өркениеті.
ә) Ежелгі Рим өркениеті
б) Орта ғасырлардағы батысуеуропалық өркениет.
в) Византия өркениеті.
3. Шығыс өркениеті.
а) Қытай. Конфуцийлік өркениет.
ә) Жапон өркениеті.
б) Ислам өркениеті.
в) Үнді өркениеті.
4. Көшпенділер өркениеті.

IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. <<Өркениет>> ұғымының бастапқы этимологиялық мағынасы қандай?
2. Адамзат өркениеттері географиялық жайғасуы жағынан нешеге бөлінеді?
3. Грек қоғамының полистік ұйымдастырылуының өзіндік ерекшелігі неде?
4. Эллинизм өркениетінің маңызы неде?
5. Ренессанстық мәдени өрлеу Еуропадағы қай елден басталды?
6. Қайта өрлеу дәуірінде өнердің қандай түрі үстем болды?
7. Номадизм дегеніміз не?
V. Рефлексия
* Менің сабақтағы көңіл-күйім?
* Менің бүгінгі сабақтан үйренгенім?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнағаны?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнамағаны?
VI. Бағалау.
VII. Үйге тапсырма. Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.


Ұқсас жұмыстар
Мәдениет және өркениет
Портфолио – педагогтардың кәсіби өсуін арттыруының шарты
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Қоршаған ортаның экологиялық тазалығы - баршаның ісі
Бүгінгі сайыстын әділ қазыларымен таныссақ
Мемлекет және құқық
Адамның рухани әлемі
Етістіктен өткенді қайталау жайлы ақпарат. 6-сынып
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Қарлығаш тобы
Пәндер