Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Өркениет ұғымы
Сайднасимов Қайрат Абдулазизұлы
Алматы қаласы №151 мектеп директорының оқу - тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, тарих пәні мұғалімі.
Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ежелгі өркениеттердің ұлы жетістіктерімен таныстыру. Батыс және Шығыс өркениетінің аралығында Үш мың жылға жуық тарих сахнасынан көрініс берген <<номадтық>> өмір салтының ізгілікке негізделген қоғам болғандығын түсіндіру.
Дамытушылық: Тақырыпқа байланысты әртүрлі сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру, білімдерін дамыту, өзіндік әрекетке, ізденіске бағыттай отырып, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұлттық мәдени мұраларымызды құрметтеуге, еліне, жеріне деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.
Көрнекілігі: Карта, оқулықтар, тірек-сызба, интерактивті тақта,видео, өнегелік нақыл сөздер.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, мәдениеттану.
Сабақтың жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Үй тапсырмасын сұрау.
* Жаңа сабақты түсіндіру.
* Жаңа сабақты бекіту.
* Рефлексия
* Бағалау.
* Үйге тапсырма.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Мәдениет дегеніміз не?
2. Өркениет дегеніміз не?
3. Өркениет пен мәдениет ұғымдарының айырмашылығы мен жақындығы неде?
4. Орыстың ұлы философы: Н.А.Бердяев мәдениет пен өркениет мәселелерінің байланысы
туралы қандай пікір айтқан?
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Өркениет туралы түсінік.
2. Батыс өркениеті
а) Ежелгі Греция өркениеті.
ә) Ежелгі Рим өркениеті
б) Орта ғасырлардағы батысуеуропалық өркениет.
в) Византия өркениеті.
3. Шығыс өркениеті.
а) Қытай. Конфуцийлік өркениет.
ә) Жапон өркениеті.
б) Ислам өркениеті.
в) Үнді өркениеті.
4. Көшпенділер өркениеті.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. <<Өркениет>> ұғымының бастапқы этимологиялық мағынасы қандай?
2. Адамзат өркениеттері географиялық жайғасуы жағынан нешеге бөлінеді?
3. Грек қоғамының полистік ұйымдастырылуының өзіндік ерекшелігі неде?
4. Эллинизм өркениетінің маңызы неде?
5. Ренессанстық мәдени өрлеу Еуропадағы қай елден басталды?
6. Қайта өрлеу дәуірінде өнердің қандай түрі үстем болды?
7. Номадизм дегеніміз не?
V. Рефлексия
* Менің сабақтағы көңіл-күйім?
* Менің бүгінгі сабақтан үйренгенім?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнағаны?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнамағаны?
VI. Бағалау.
VII. Үйге тапсырма. Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.
Алматы қаласы №151 мектеп директорының оқу - тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, тарих пәні мұғалімі.
Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ежелгі өркениеттердің ұлы жетістіктерімен таныстыру. Батыс және Шығыс өркениетінің аралығында Үш мың жылға жуық тарих сахнасынан көрініс берген <<номадтық>> өмір салтының ізгілікке негізделген қоғам болғандығын түсіндіру.
Дамытушылық: Тақырыпқа байланысты әртүрлі сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру, білімдерін дамыту, өзіндік әрекетке, ізденіске бағыттай отырып, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұлттық мәдени мұраларымызды құрметтеуге, еліне, жеріне деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.
Көрнекілігі: Карта, оқулықтар, тірек-сызба, интерактивті тақта,видео, өнегелік нақыл сөздер.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, мәдениеттану.
Сабақтың жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Үй тапсырмасын сұрау.
* Жаңа сабақты түсіндіру.
* Жаңа сабақты бекіту.
* Рефлексия
* Бағалау.
* Үйге тапсырма.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Мәдениет дегеніміз не?
2. Өркениет дегеніміз не?
3. Өркениет пен мәдениет ұғымдарының айырмашылығы мен жақындығы неде?
4. Орыстың ұлы философы: Н.А.Бердяев мәдениет пен өркениет мәселелерінің байланысы
туралы қандай пікір айтқан?
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Өркениет туралы түсінік.
2. Батыс өркениеті
а) Ежелгі Греция өркениеті.
ә) Ежелгі Рим өркениеті
б) Орта ғасырлардағы батысуеуропалық өркениет.
в) Византия өркениеті.
3. Шығыс өркениеті.
а) Қытай. Конфуцийлік өркениет.
ә) Жапон өркениеті.
б) Ислам өркениеті.
в) Үнді өркениеті.
4. Көшпенділер өркениеті.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. <<Өркениет>> ұғымының бастапқы этимологиялық мағынасы қандай?
2. Адамзат өркениеттері географиялық жайғасуы жағынан нешеге бөлінеді?
3. Грек қоғамының полистік ұйымдастырылуының өзіндік ерекшелігі неде?
4. Эллинизм өркениетінің маңызы неде?
5. Ренессанстық мәдени өрлеу Еуропадағы қай елден басталды?
6. Қайта өрлеу дәуірінде өнердің қандай түрі үстем болды?
7. Номадизм дегеніміз не?
V. Рефлексия
* Менің сабақтағы көңіл-күйім?
* Менің бүгінгі сабақтан үйренгенім?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнағаны?
* Маған бүгінгі сабақтан ұнамағаны?
VI. Бағалау.
VII. Үйге тапсырма. Өркениет ұғымы. Өткеннің өркениеттері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz