Файл қосу

Табыс көзі білімде



|Алматы қаласы №151 мектеп директорының |
|оқу - тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, тарих |
|пәні мұғалімі. |
|Сайднасимов Қайрат Абдулазизұлы |
| |
| |

[pic]

«ТАБЫС КӨЗІ – БІЛІМДЕ»

I.Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың мәдениеттану,құқық незіздері,тарих,әдебиет пәндері
бойынша жалпы білімдерін қорытындылау. Балалардың логикалық
ойлауқабілетін,зеректік,шешендік қабілеттерін қалыптастыру. Оқушылардың
пәнге деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін тереңдетіп, өздігінен
іздене білуге үйрету; жалпы білімдерін толықтыру, жалпы курс бойынша
түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Қазіргі заманғы нарықтық экономикаға оқушыларды
дайындау,табыстың негізгі көзі – білім екенін түсіндіру және оқушылардың
танымдық қызығушықтарын арттыру. ой-өрісін, зейінін,
шығармашылық қабілетін дамыту, нарықтық экономикаға оқушыларды
дайындау, табыстың негізгі көзі – білім екенін түсіндіру ;
Тәрбиелік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Пәнге қызығушылықтарын арттыру. Шектеулі уақытта дұрыс шешім қабылдауға
үйрету. ұқыптылыққа, ұжымдық еңбекке тәрбиелеу, информациялық білім беру;

II. Көрнекілігі: Интерактивті тақта.
«Миллион кімге бұйырады » зияткерлік ойындарының желісімен.
III. Сабақтың түрі:Танымдық ойын.
IV. Пәнаралық байланыс:Әлем тарихы,Қазақстан тарихы, әдебиет.

V. Қолданылатын әдебиет.
Негізгі: Ш.Нағымұлы «Мәдениеттану»
Қосымша:Т.Ғабитов,Ж.Мүтәліпов,А.Құлсариева «Мәдениеттану»

VI. Сабақтың барысы:
А) Ұйымдастыру кезеңі.
1-кезең: «Кім тапқыр» сайысы.
2-кезең: «Бәйге» сайысы.
3-кезең: «Көкпар» сайысы
4-кезең Қорытынды сайысы.

VII.Қорытындылау
VIII.Жеңімпаздарды марапаттау.
IX. Рефлексия

«ТАБЫС - КӨЗІ БІЛІМДЕ»
«Миллион кімге бұйырады» зияткерлік ойындарының желісімен.
1. Ойыншыларды ойын шарттарымен таныстыру
Ойынның шарты:
Барлығы 3-деңгейге бөлінген 15 сұрақ.
Ойын барысында пайдалануға болатын үш жеңілдік бар:
1- жеңілдік: Топ оқушыларының көмегі;
2- жеңілдік Екі дұрыс емес жауап алынады; (50-50)
3- жеңілдік Оқулықтарды 30 секунд пайдалану.
3. Мүмкіндіктерді кез-келген ретте пайдалануға болады;
4. Ойыншы кез-келген уақытта ойынды тоқтатып, ұтысын алуына болады;
5. Бірде-бір мүмкіндікті пайдаланбай жеңген оқушыға “5” деген баға
қойылады.

|1-ші деңгей |2-ші деңгей |3-ші деңгей |
|1|10 тг |1|200тг |1|3000тг |
|2|20тг |2|400тг |2|3500тг |
|3|40тг |3|800тг |3|4000тг |
|4|80тг |4|1600тг |4|5000тг |
|5|150тг |5|2000тг |5|7000тг |

Алғашқы бес сұраққа дұрыс жауап берілсе « орташа » баға.
Он сұраққа дұрыс жауап берілсе « жақсы » баға
Он бес сұраққа толық жауап берілсе « жеңімпаз » атанып , бестікпен
бағаланады
6. Ойыншыға сұрақ қою : /ойлануға шектеулі 1 минут уақыт беріледі ,
сұрақтар интерактивтік тақтадан көрсетіліп отырады.
«Кім тапқыр» сайысы
1-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Әмір Темір |Халық аңызында|«АЗиЯ» |Ақан серінің |Сілку арқылы |
|салдырған |қобыздың пайда|кітабының |әні? |үн шығаратын |
|кесене? |болуы кімнің |авторы? | |көне музыкалық|
|А) Жошы хан |есімімен | |А) Алуаш |аспап |
|В) Алаша хан |байланысты? |А) Мұхтар |В) Ақ сиса | |
|С) Бекет ата |А) Асан қайғы |В) Олжас |С) Балқадиша |А) Адырна |
|Д) Ахмет |В) Қорқыт-ата |С) Сәбит |Д) Үлкен айдай|В) Аса таяқ |
|Яссауй |С) Керей хан |Д) Ғабит | |С) Домбыра |
| |Д) Абылай хан | | |Д) Қобыз. |

2-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Құрманғазының |Азаматты неше |Ұзатылатын |Шахерезаданың |Шерлак Холмс |
|1836-1837жылда|жастан отау |қыз- қалыңдық |ертегісі неше |қандай |
|ры |иесі деп |киетін |түн деп |музыкалық |
|Исатай-Махамбе|есептейді |ғұрыптық киім.|аталады? |аспапта ойнады|
|т бастаған |А) 10 |А) Сәукеле |А) 1001 |А) Флейта |
|халық |В) 13 |В) Тақия |В) 1100 |В) Гитара |
|қозғалысына |С) 15 |С) Кимешек |С) 500 |С) Труба |
|арналған күйі?|Д) 18 |Д) Айыр қалпақ|Д) 100 |Д) Скрипка |
|А) Адай | | |Е) 1000 | |
|В) Сарыарқа | | | | |
|С) Кішкентай | | | | |
|Д) Алатау | | | | |

3-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Кімнің басына|Қыздан туған |Еврейлердің |Зевс |Тәж-Махал |
|алма түсіп |балалар |ұлттық діні? |ғибадатханасын|мовзолейі |
|еді? |бір-біріне кім |А) Индуизм |салған |қандай өзен |
|А) Голилей |болады ? |В) Иудаизм |мүсінші? |жағалауында |
|В) Браун |А) Бажа |С) Синтоизм |А) Фидий |орналасқан? |
|С) Ньютон |В) Бөле |Д) Ламайзм |В) Александр |А) Джамна |
|Д) Аристотель|С) Нағашы | |С) Софокл |В) Үнді |
| |Д) Жиен | |Д) Гомер |С) Ганг |
| | | | |Д) Янцзы |

«Бәйге» сайысы
1-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Олимптегі |Аспан асты елі?|Вавилонның |Родос алыбының|Пиза мұнарасы |
|Зевс мүсінін |А) Жапония |қазіргі орны ?|биіктігі? |қай елде |
|Фидий неше |В) Қытай |А) Иранда |А) 12метр |орналасқан? |
|жыл салған |С) Корея |В) Иракта |В) 22метр |А) Алжир |
|А) 7 |Д) Ресей |С) Сауд |С) 32метр |В) Греция |
|В) 10 | |Арабиясында |Д) 42метр |С) Испания |
|С) 8 | |Д) Түркияда | |Д) Италия |
|Д) 3 | | | | |

2-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Қазақстанда |Қазақстан неше |Қай елде |Пайғамбарлық |Жыл |
|сопылық |мемлекетпен |адамдар |қасиет |мезгілдерін |
|ілімнің |шектеседі? |қасталарға |Мұхамедке неше|қазақтар |
|негізін |А) 2 |бөлінген? |жасында |қандай |
|салушы? |В) 3 |А) Қытай |қонады? |жұлдызға |
|А) Мырзахмет |С) 4 |В) Үндістан |А) 30 |байланысты |
|В) Ахмет |Д) 5 |С) Тайланд |В) 37 |белгілеген? |
|С) Арыстан | |Д) Жапония |С) 40 |А) Жеті |
|Д) Жолбарыс | | |Д) 41 |қарақшы |
| | | | |В) Үркер |
| | | | |С) Шолпан |
| | | | |Д) Есекқырған |

3-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Қазақ |Ұлы жазушы |Адамдардың өз |Европа |Хаммурапи |
|тарихында |М.Әуезовтың |ата-тегін |саяхатшысы |патшаның |
|тұңғыш биші |«Абай жолы» |жануарлармен |Рубрук шөлдеп |заңдары қай |
|қыз? |романында |және |келе жатқанда |мәдениеттің |
|А) Шара |Оралбаймен |өсімдіктер |қыпшақтар |ескерткіші? |
|Жиенқұлова |Керімбаланың |дүниесімен |қандай сусын |А) Үндістан |
|В) Қыз Жібек |махабаты осы |тығыз |бергені туралы|мәдениетінің |
|С) Күлаш |ойыннан |байланыста |жазған? |В) Иран |
|Байсейітова |басталған. |қарастыратын |А) Қымыз |мәдениетінің |
|Д) Фариза |Ойынның аты? |сенім |В) Айран |С) Мысыр |
| |А) Ақсүйек |А) Магия |С) Шұбат |мәдениетінің |
| |В) Қыз қуу |В) Фетишизм |Д) Шай |Д) Вавилон |
| |С) Алтыбақан |С) Тотемизм | |мәдениетінің |
| |Д) Алтын қабақ |Д) Анимизм | | |

Көкпар сайыс
1-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Жеті қабатты | Орыстың ұлы |Қазақстандағы |Ең алғашқы |Олимптегі |
|Тағы Қаздар |философы, өмір |ең ұзын өзен? |олимпиадалық |Зевс |
|пагодасының |бойы бостандық |А) Сырдария |ойындар қашан |мүсінінің |
|биіктігі |пен мәдениет |В) Шу |өткізілген? |биіктігі |
|А) 60-метр |туралы |С) Ертіс |А) Б.д.д. 776 |А) 11-метр |
|В) 50-метр |жазған? |Д) Жайық |жылы |В) 13-метр |
|С) 40-метр |А) С.Н.Иванов | |В) Б.д.д. |С) 15- метр |
|Д) 30-метр |В) М.Ломоносов | |465жылы |Д) 17-метр |
| |С) Н.А.Бердяев.| |С) Б.д.д. | |
| |Д) Р.П. Петров | |555жылы | |
| | | |Д) Б.д.д. | |
| | | |1-ғасыры. | |

2-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Ежелгі |Күйеудің ұрын |Галикарнастың |Азаматтық |Ш.Уәлиханов |
|Грецияда |келуі қалай |аты кейіннен |тұңғыш қазақ |1865жылы |
|Даналықтың |аталады. |қандай атқа |мектебі қай |наурыз айында|
|әйел құдайы, |А) Тойбастар. |өзгертілген? |ханның тұсында |қай жерде |
|Зевс пен |В) Неке қияр |А) Измир |жұмыс істей |қайтыс болды.|
|Метистің қызы|С) Шілдехана |В) Кемер |бастады? |А) Қашқарияда|
|А) Афина |Д) Қынаменде |С) Стамбул |А) Керей хан | |
|В) Афродита | |Д) Бодрум |В) Әбілқайыр |В) Алтынемел |
|С) Артемида | | |хан. |қыраты |
|Д) Деметра | | |С) Абылай хан. |баурайында. |
| | | |Д) Жәңгір хан |С) |
| | | |Бөкей |Алма-арасанда|
| | | |Ордасында. |. |
| | | |1841жыл. |Д) Қаратауда.|

3-деңгей
| | 2-Сұрақ| | | |
|1-Сұрақ | |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|40-қойдан 1 |Мұрат ақын |А.В.Затаевич |Рим құдайлары |Шығыс Рим |
|қой, 5 |жырлағандай |кімді |грек |империясы |
|түйеден 1 |«Жасқұста қала |«Қазақтың |құдайларымен |нешінші жылға|
|түйе, 30 |салдырған, |Баяны» деп |теңестірілгенде|дейін |
|сиырдан |Меткілеп, |атады? |, Зевспен кімді|Византия |
|1-сиыр |арал қалдырған. |А) Ақан сері |теңестірді. |империясы |
|берілуге |Жеріне жеміс |Қорамсаұлы. |А) Марс |деген атпен |
|тиісті ислам|еккізген |В) Мұхит |В) Юпитер. |өмір сүрді.? |
|шарты. |Арпа мен қауын |Мералиев |С) Пасейдон |А) 1453ж |
|А) Садақа |төккізген» кім |С) Жаяу Мұса |Д) Нептун |В) 1549ж |
|В) Пітір |А) Абылай |Байжанов | |С) 1354ж |
|С) Зекет |В) Әбілқайыр |Д) Біржан сал | |Д) 1345ж |
|Д) Айт |С) Жәңгір | | | |
| |Д) Есім |Қожағұлов | | |

Қорытынды сайыс
1-деңгей
| | 2-Сұрақ| | | |
|1-Сұрақ | |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Ежелгі дүние|Апенин түбіндегі|Рим шешені |Түркі тектес |Көне рим |
|тарихының |ең ежелгі |А) Демосфен |халықтардың түп|философ-матер|
|соңы, орта |өркениеттің |В) Цицерон, |атасы саналатын|иалисі, ақын?|
|ғасырлар |иелері қандай |С) Алигьери |скифтерден |А) Спарта |
|тарихының |халықтар болған?|Д) Санти |шыққан ғұлама |В) Эванс |
|басы? |А) Этруск | |ғалым. |С) Тит |
|А) 674жыл |В) Яноки | |А) Фалес |Лукреций |
|В) 476жыл |С) Гларк | |В) Хилон |Д) Эсхил |
|С) 764жыл |Д) Бривитус | |С) Периандр | |
|Д) 356жыл | | |Д) Анахарсис | |

2-деңгей
| | 2-Сұрақ| | | |
|1-Сұрақ | |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Грек |Әбілқасым |Құқық туралы |Ә.Фердауси |Даниэл |
|классикалық |Фердауси |ғылым- |«»Шахнама» |Дефоның |
|трагедиясыны|«»Шахнама» |юруспруденция |дастанында |кітабындағы |
|ң атасы? |дастанын неше |ерекше дамыды?|қандай сәтті |басты |
|А) Фалес |жыл жазды? |А) Афиныда |400-дің үстінде|кейіпкер? |
|В) Аристофан|А) 10жыл |В) Римде |суреттеген? |А) «Робинзон |
|С) Эсхил |В) 20-жыл |С) Бағдатта |А) Күннің |Крузо» |
|Д) Алкей |С) 30-жыл |Д) Спартада |шығуын |В) «Дон |
| |Д) 40-жыл | |В) Айдың батуын|Кихот» |
| | | |С) Таңның атуын|С) «Дон |
| | | |Д) Жұлдыздарды |Карлос» |
| | | | |Д) «Давид» |

3-деңгей
| | | | | |
|1-Сұрақ |2-Сұрақ |3-Сұрақ |4-Сұрақ |5-Сұрақ |
|Симфонияның |«Петербургтен |Қаратау |Тәжік және |Кеңес |
|атасы? |Мәскеуге |тастарындағы |парсы |өкіметінің |
|А) Моцарт |саяхат» |суреттерде |халықтарының |пәрменімен |
|В) Иоганн |шығармасының |соғыс |Орта ғасырларда|корейлер |
|Себастьян |авторы? |арбалары неше|өмір сүрген ұлы|1937-1938 |
|Бах |А) А.Ф.Бестужев|жерде |ғалымы, Бұл |жылдары қай |
|С) Иозеф |В) |кездеседі? |кім? |жақтан |
|Гайдн |М.В.Ломоносов |А) 39 |А) Әлішер Науаи|көшіріліп |
|Д) Бетховен |С) А.Н.Радищев |В) 49 |В) Әбу Райхан |әкелінді? |
| |Д) Г.Р.Державин|С) 59 |әл- |А) Кореядан |
| | |Д) 69 |Бируни |В) Солтұстік |
| | | |С) Омар Хайям |Батыстан |
| | | |Д) Әл-Фараби |С) Сібірден |
| | | | |Д) Қиыр |
| | | | |Шығыстан |

VII.Қорытындылау

Оқушылар пікірлерін тыңдау және талдау. Пікір айту. Сайыстың
қорытындысын шығару үшін
әділқазы мүшелерін ортаға шақырамыз.
VIII.Жеңімпаздарды марапаттау.
Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау және бағалау
IX. Рефлексия
1. Менің сабақтағы көңіл-күйім?
2. Менің бүгінгі сабақтан үйренгенім?
3. Маған бүгінгі сабақтан ұнағаны?
4. Маған бүгінгі сабақтан ұнамағаны?


Ұқсас жұмыстар
Күш - білімде!
Қорытындылау сабағы
Менің отбасымның табысы
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Кітап - білім қазынасы
Табыс түрлері
Дарынды баланың бойындағы дамыған сана белсенділігі мен таным белсенділігі, тума қабілеті
Біз еліміздің ертеңіміз
ШЫҒЫН ТАБЫС
Білімді кітаптан үйренесің
Пәндер