Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әдептілік, әділдік


Сабақ жоспары Молдағалиева Ж.Е.
|Пәні: |Өзін-өзі тану |
|Тобы: |3аКШО |
|Уақыты: | |
|Сабақтың тақырыбы: |Әдептілік, әділдік |
|Құзыреттілікке | |
|жеткізетін сабақтың | |
|мақсат-міндеттері: | |
|А) ақпараттық |А) Әдептілік», «әділдік», адами қасиеттер туралы ақпарат беру арқылы білімдерін кеңейту ; |
|Ә) коммуникативтік |Ә) Оқушылардың өзара жағымды қарым-қатынастарын дамыту үшін диалог, монолог әдістерін ұғындыру; |
|Б) проблеманы шешу |Б) Өмірлік қиын жағдаяттарды шеше білу, өзгелермен үйлесімді тіршілік ету дағдысын қалыптастыру;|
|Сабақтың типі: |Жаңа білімді хабарлау |
|Сабақта қолданылатын | АКТ, білім беруді ізгілендіру, түсіндіре отырып, оза оқыту технологиясы |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Түсіндірмелі−иллюстративті, практикалық |
|Пәнаралық байланыс: |Әдебиеттік оқу, музыка, информатика |
|Оқыту құралдары: |проектор, интерактивтік тақта,оқулық, оқушы дәптері, компьютер |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |Амандасады, түгендейді. |Оқытушымен амандасады. |Сабаққа зейінін аударады, |
| |Аудиторияның сабаққа |Сабақтағы жұмыстарға дайындалу, |сабаққа қызығушылығын |
| |дайындығын тексереді. |оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін |арттырады. |
| |Қажетті көрнекіліктер мен |және қажетті құрал-жабдықтарды |-нақты мәселелерді шешуге үлес |
| |құралдарды дайындайды. |әзірлейді. |қосады. |
| |оқушыларды жұмылдырады. |Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен | |
| |Тыныштық сәті. |танысады. | |
| |«Баяу сазды әуен үнімен үшке |Студенттер өздеріне ұнаған гүлді | |
| |дейін санап, гүл бағына |айтады және өздерінің көңіл | |
| |саяхатқа барайық. |күйлерін жөнінде әңгімелейді. | |
| |«Қараңдаршы, гүл бағында |[pic] | |
| |гүлдер қандай көп!!! Әсем | |Тыныштық сәтінін өткізу арқылы |
| |әдемі гүлдер жайқалып тұр». | |өзін еркін сезінеді. |
| |Гүлдерге қарап күн күлімдеп | | |
| |тұр. Гүлдер күлтелерін ашып, | | |
| |күнге күлімдейді. «Қараңдаршы!| | |
| |Бақтағы сайран құстың дауысы, | | |
| |сылдырап аққан судың дауысы | | |
| |естіледі. Бетімізге самал жел | | |
| |лебі еседі. Аңқыған гүлдердің | | |
| |хош иісі келіп тұр. Осы | | |
| |гүлдердің арасынан ұнағанын | | |
| |теріп алып, ең жақын досына | | |
| |сыйла» | | |
|ІІІ. Өткен материалды |Әдеп | | Әңгімелесу арқылы оқушылар |
|қайталау арқылы жаңа |ҮЙДЕ: Ата - анамен, іні – |Студенттертақырып төңірегінде |сабақтың тақырыбын анықтайды. |
|материалды қабылдауға |қарындаспен, аға – апамен |мұғалімнің қойған сұрақтарына | |
|дайындық |қалай сыйласу, қонақ келгенде |толық әрі нақты жауап береді. |Оза оқыту технологиясына сай |
| |сәлемдесу, қонақ қабылдау; | |«Әңгімелесу» әдіснамалық |
| |КӨШЕДЕ: Дұрыс, сымбатты жүру, |-Әдептілік, әділдік адам |ұстанымы бойынша оқушылар |
| |үлкен – кішімен сәлемдесу, |бойындағы баға жетпес рухани |сұрақтарға жауап беріп,әрбір |
| |қарт адам кездессе көмектесу, |құндылықтардың бірі. Бұл |оқушы өз пікірін айта айтып, |
| |орынсыз ысқыру, тағы |қасиеттері бар адам көп нәрседе |тақырыпқа өзінің көзқарасын |
| |басқаларға жол бермеу; |жақсы нәтижеге жетеді. |білдіреді |
| |МЕКТЕПТЕ: Оқушыларға арналған |−Иа,бұл қасиеттерді өз бойымнан |Тақырыпқа орайлас әдеп |
| |ережелерді сақтау, |сезіне алдым. |турасында қойылған сұрақтарды |
| |жолдастарымен, ұстаздарымен | |талдау арқылы әрбір бала |
| |сәлемдесу, оқу орындарындағы | |аталған адами ізгі, баға жетпес|
| |қоғам мүлкіне дүрыс көзқараста|[pic] |құндылықтарға қарай ұмтылады. |
| |болу, сабақты бар зейінімен | |Бұл қасиеттер адам баласы үшін |
| |тыңдау, сабақ үстіндегі | |үлкен маңызға ие екендігін |
| |бірыңғай талап ережелерін |Әдепті және |тереңірек ұғынады және |
| |сақтау; |әділ адам студенттер кластер |оқушылардың сұрақтарға жауап |
| |ҚОНАҚТА: Қонаққа келген үйінің|құрады. |беру барысында ойлау |
| |ішіне тесіле қарай бермеу, әр | |қабілеттері шыңдала түседі. |
| |нәрсеге таңданып орынсыз | | |
| |дүниелерді қайдан алғанын | | |
| |тексеріп сұрай бермеу, босқа | | |
| |абыржымау, екеу – екеуден | | |
| |сыбырласып әңгіме айтпау, ерсі| | |
| |күлмеу, үн –түнсіз, өзімен – | | |
| |өзі мұңайып отырмау, басқа | |Әңгімелесуден оқушыларыдң |
| |қонақтардың, үй иесінің | |әділдік ұғымдары туралы ойларын|
| |пікірлерімен санасу; | |айқындай келе, тұжырым |
| |ДАСТАРХАНДА: Кітап оқымау, | |жасалынады. |
| |әңгіме айтпау, тырнақты ауызға| | |
| |салмау, басын ұстап қасымау, | | |
| |үлкеннен бұрын төрді | | |
| |иемденбеу; | | |
| |ҚАЛАДА: Жинақы, қарапайым киім| | |
| |кию, көліктер арасында жол | | |
| |ережелерін сақтау, автобуста | | |
| |үлкен адамдарға, балалы | | |
| |адамдарға орын беру; | | |
| |Әңгімелесу | | |
| |1.Әдептілікті және әділдікті | | |
| |қалай түсінесіңдер? | | |
| |2. Өз бойларыңда осындай | | |
| |қасиеттер бар деп ойлайсыздар | | |
| |ма? | | |
|III. Іс әрекет түрлері|«Мәтінмен жұмыс» | | |
|мен |«Әдептілік» Ы.Алтынсарин | | |
|Жаңа түсініктерді |Бір жұрттың үлкен оқымысты |Мәтінді мұқият зейін қойып |Студенттердің тыңдай және ести|
|қалыптастыру |кісісі екінші бір елдің |тыңдап, берілген сұрақтарға |білуді,сезіне алу және сезіммен|
| |байымен сөйлесіп тұрғанда, |тиянақты жауап береді. |қабылдауды, ой елегінен өткізу |
| |қастарынан бір жарлы адам өтіп| |мен пайымдай алуды үйренеді. |
| |бара жатып, оқымыстыға келіп, | |Әңгімедегі әдептің мән – |
| |басын иіп сәлем береді. |−Адам бойында аталған қасиеттер, |мағынасын тереңірек ұғына |
| |Оқымысты басын одан да |яғни төзімділік пен табандылық |түседі. |
| |төменірек иіп |болса қиындықтан қорықпайсың. |Адам бойында бұл екі қасиеттің |
| |сәлемдеседі.Қасындағы бай: | |болуы, адамды еш қорықпауға, |
| |- Тақсыр, осынша біліміңіз бар| |төзімді, табанды болуға |
| |ғалымсыз. Сөйте тұрып, жарлы | |жетелейтінін ұғады. |
| |адамға соншалық иіліп |− Бойында әдептілік, әділдік | |
| |сәлемдесуіңіздің мәні қалай? -|қасиеті бар адам еш мойымайды. |Өз беттерімен пайымдап, жаңа |
| |деп сұрайды.Сонда ғалым тұрып:|Себебі, бойында аталға |ақпараттан алған білімдерін |
| |Ешбір ғылым - білім үйренбеген|құндылықтар болған жағдайда ғана |қалай қолданатынын үйренеді. |
| |ол кісі әдептілік көрсеткенде,|адам алға қарай еш қорықпастан |Сабақта қаралып отырған мәселе |
| |мен одан әдепсіз болып |ұмтыла түседі. |түйінделеді. |
| |көрінсем, лайық па? - деген | | |
| |екен. | | |
| | | | |
| |- Жарлы адам мен ғалымның |[pic] | |
| |кішіпейілділігі олардың қандай| | |
| |іс - әрекеті арқылы | | |
| |көрінеді? | | |
| |- Әңгімеден қандай ой | | |
| |қорытуға болады? | |Студенттер ән айту арқылы көңіл|
| | | |күйлері сергіп, демалады.. |
| |Ән шырқайық достар. | |Әннің сөдеріне мән беріп |
| |Мен қазақ қыздарына қайран | |ұғынады, өз бойларына дарытады.|
| |қалам | |Эстетикалық талғамдары |
| |Мен қазақ қыздарына қайран | |күшейеді. |
| |қалам | | |
| |Жанары жаны жаздай жайраңдаған| | |
| |Қыз өссе-елдің көркі-деген | | |
| |сөзді | | |
| |Қапысыз қалай айтқан қайран | | |
| |бабам | | |
| |Қыз өссе-елдің көркі-деген | | |
| |сөзді | | |
| |Қапысыз қалай айтқан қайран | | |
| |бабам | | |
| | | | |
| |Намысын бермеу үшін жатқа | | |
| |қолдан | | |
| |Арулар аз болды ма атқа | | |
| |қонған? | | |
| |Көңілде қалған сыз бар өткен | | |
| |күннен | | |
| |Өмірде қалған із бар | | |
| |Ақтабаннан | | |
| |Көңілде қалған сыз бар өткен | | |
| |күннен | | |
| |Өмірде қалған із бар | | |
| |Ақтабаннан | | |
|IY. Білік пен дағдыны |Дәйек сөзбен жұмыс |Дәйек сөзбен топтық жұмыс |Студенттердің назары нақыл |
|бекіту |«Қара қылды қақ жарған – |атқарылады. |сөзіне аударылып, ондағы |
| |жақсылардың белгісі. |[pic] |айтылатын астарлы ойды кеңінен |
| |Әйтеке Байбекұлы | |талдап, дәйексөздің мағынасын |
| |Әділ сөз ащы көрінер. |[pic] |ашады. Студенттер өздерін жақсы|
| |Жүсіп Баласағұн | |қасиеттерге қарай бағыттап, |
| |Халқыңа адал бол, жауыңа | |бойларына дарытуға тырысады. |
| |қатал бол, досыңа әділ бол! | | |
| |Төле би Әлібекұлы | | |
| | | | |
| | | | |
| |Шығармашылық жұмыс | | |
| |І топ. Поэзия минуты | |Тапсырманы орындау барысында |
| |ІІ топ. Коллаж жасау | |студенттердің ойлау қабілеттері|
| |ІІІ топ. Эссе | |тағы бір мәрте шыныға түседі. |
| |«Түйіндеме» | |Әр адам баласының бойынан |
| |Осы екі адамгершілік құндылық | |табылу керек құнды әдептілік, |
| |адамды қандай жетістіктерге | |әділдік, сияқты қасиеттердің |
| |қол жеткізуге мүмкіндік | |мағынасын ұғына түседі. |
| |береді? | |Шыдамды, төзімді, әдепті адам |
| |- Өзгелерді түсінуге; | |ғана көп жерде жеңіске |
| |Өмірге құштарлыққа; | |жететінін түсінеді. |
| |Өз күшіне сенуге; | |Студенттер сабақ барысында |
| |Ұтқыр шешім қабылдауға; | |айтылған түйіндемеден адам |
| |Жеңіске; | |бойындағы осы асыл қасиеттер |
| | | |арқылы жетістікке жету жолдары |
| | | |айқындап, өз бойларына сіңіруге|
| | | |дағдыланады. |
|Y.Қорытындылау |Тренинг «Жүрек жылуы» | | |
| |Мақсаты: топтағы сенімді |Студенттер тренингті орындау |Оқушыларға ұйымдастырылған бұл |
| |атмосфераның болуына, сонымен |арқылы өз жүректерінің үніне |ойын - жаттығу олардың |
| |қатар кездескен қиыншылықтарға|құлақ асады. |төзімділікке, шыдамдылыққа |
| |сабырлықпен, шыдамлықпен | |қарай ұмтылуға деген |
| |қарауға тәрбиелейді. |[pic] |талпыныстарын шыңдай түседі. |
| |Студенттер, Қане, оң | |Адам қарағайдай шыдамды болу |
| |алақанымызды жүрегіміздің |Студенттер сабақ бойынша өз |керектігін ұғады. |
| |тұсына қойып, лүпілдеп соққан |ой-пікірлерін айтып, | |
| |кішкене жүрегіміздің дүрсіліне|қорытындылайды. | |
| |бір сәт құлақ түріп көрейікші.| | |
| |- Жүректеріңнің соғысын |Әдептілік, әділіктік ұғымдарын | |
| |сезесіңдер ме? |меңгереді, ұғынады. | |
| |- Біздің жүрегіміз қандай, не | | |
| |деп соғады екен? |[pic] | |
| |- Менің жүрегім сендерге деген| | |
| |мейірімділікке толы. | | |
| | | |Студенттер бүгінгі сабақтан |
| |Қорытынды: | |өздеріне керекті көптеген |
| |Бүгінгі сабақтың нәтижесінде | |мағлұматтармен танысып, |
| |әдептілік, әділдік, адалдық, | |әдептілік, әділдік дағдыларын |
| |ақтық пен пәктіктің әрқашан да| |одан әрі дамытады, күнделікті |
| |өміршіл, қиындықты жеңуге | |өмірде оны жүзеге асыру |
| |жеткізетін жолдарын | |жолдарын меңгереді. |
| |қарастырып, білімдерің | | |
| |толықтырылды. Шығармашылық | | |
| |жұмыс, дәйек сөз, ән шырқау, | | |
| |трениг, мәтінмен жұмыс және | | |
| |түйіндеме жасау арқылы | | |
| |әдептілік пен әділдіктің зор | | |
| |құндылық екендігіне көз | | |
| |жеткіздік деп ойлаймын. | | |
| |Адам баласы бір-бірін сыйлап, | | |
| |қадірлеп, қиналған | | |
| |сәттерінде қайырымдылығын | | |
| |жасап, | | |
| |өздерінің иман жүзді адам екен| | |
| |дігін білдіре білсе, | | |
| |жерімізде бақытты жандар көп ө| | |
| |мір сүрері анық. Бір-бірімізге| | |
| |жақсы ниет, адал көңіл сыйлап,| | |
| |қадірлеп жүрейік. | | |
|ҮІ. Үйге тапсырма. |Студенттердің жұмысына |Оқушылар қажетті жерлерін жазып |Ақпараттармен жұмыс істей |
| |басшылық етеді. Үйге тапсырма |алады. Эссе: «Әдептен озбайық»|білуге |
| |орындалу жолын түсіндіру | |дағдыланады.Анықтамалықтарды, |
| |арқылы берілді. Эссе: «Әдептен| |энциклопедияларды қолданады, |
| |озбайық» | |мазмұны бойынша кітаптарға |
| | | |бағдар жасайды |


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиелі тәртіптің құлы
Имандылық жүрекке ұяласа
Имандылық қасиеттер
Адамгершілік қасиетті бала бойына дарыту
Адамгершілікке қандай қасиеттерді жатқыздық
Әдептілік тәрбиесі
Сыпайылық ассоцация
Оқушылардың бойына адами игі қасиеттерді қалыптастыруға тәрбиелеу
Тәртіп-тәрбие бастауы, тәртіпсіздік- өміріңнің қас жауы
Адалдық пен шындықтың адами қарым - қатынастағы мәнін түсіндіру
Пәндер