Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әдептілік, әділдік


Сабақ жоспары Молдағалиева Ж.Е.
|Пәні: |Өзін-өзі тану |
|Тобы: |3аКШО |
|Уақыты: | |
|Сабақтың тақырыбы: |Әдептілік, әділдік |
|Құзыреттілікке | |
|жеткізетін сабақтың | |
|мақсат-міндеттері: | |
|А) ақпараттық |А) Әдептілік», «әділдік», адами қасиеттер туралы ақпарат беру арқылы білімдерін кеңейту ; |
|Ә) коммуникативтік |Ә) Оқушылардың өзара жағымды қарым-қатынастарын дамыту үшін диалог, монолог әдістерін ұғындыру; |
|Б) проблеманы шешу |Б) Өмірлік қиын жағдаяттарды шеше білу, өзгелермен үйлесімді тіршілік ету дағдысын қалыптастыру;|
|Сабақтың типі: |Жаңа білімді хабарлау |
|Сабақта қолданылатын | АКТ, білім беруді ізгілендіру, түсіндіре отырып, оза оқыту технологиясы |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Түсіндірмелі−иллюстративті, практикалық |
|Пәнаралық байланыс: |Әдебиеттік оқу, музыка, информатика |
|Оқыту құралдары: |проектор, интерактивтік тақта,оқулық, оқушы дәптері, компьютер |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |Амандасады, түгендейді. |Оқытушымен амандасады. |Сабаққа зейінін аударады, |
| |Аудиторияның сабаққа |Сабақтағы жұмыстарға дайындалу, |сабаққа қызығушылығын |
| |дайындығын тексереді. |оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін |арттырады. |
| |Қажетті көрнекіліктер мен |және қажетті құрал-жабдықтарды |-нақты мәселелерді шешуге үлес |
| |құралдарды дайындайды. |әзірлейді. |қосады. |
| |оқушыларды жұмылдырады. |Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен | |
| |Тыныштық сәті. |танысады. | |
| |«Баяу сазды әуен үнімен үшке |Студенттер өздеріне ұнаған гүлді | |
| |дейін санап, гүл бағына |айтады және өздерінің көңіл | |
| |саяхатқа барайық. |күйлерін жөнінде әңгімелейді. | |
| |«Қараңдаршы, гүл бағында |[pic] | |
| |гүлдер қандай көп!!! Әсем | |Тыныштық сәтінін өткізу арқылы |
| |әдемі гүлдер жайқалып тұр». | |өзін еркін сезінеді. |
| |Гүлдерге қарап күн күлімдеп | | |
| |тұр. Гүлдер күлтелерін ашып, | | |
| |күнге күлімдейді. «Қараңдаршы!| | |
| |Бақтағы сайран құстың дауысы, | | |
| |сылдырап аққан судың дауысы | | |
| |естіледі. Бетімізге самал жел | | |
| |лебі еседі. Аңқыған гүлдердің | | |
| |хош иісі келіп тұр. Осы | | |
| |гүлдердің арасынан ұнағанын | | |
| |теріп алып, ең жақын досына | | |
| |сыйла» | | |
|ІІІ. Өткен материалды |Әдеп | | Әңгімелесу арқылы оқушылар |
|қайталау арқылы жаңа |ҮЙДЕ: Ата - анамен, іні – |Студенттертақырып төңірегінде |сабақтың тақырыбын анықтайды. |
|материалды қабылдауға |қарындаспен, аға – апамен |мұғалімнің қойған сұрақтарына | |
|дайындық |қалай сыйласу, қонақ келгенде |толық әрі нақты жауап береді. |Оза оқыту технологиясына сай |
| |сәлемдесу, қонақ қабылдау; | |«Әңгімелесу» әдіснамалық |
| |КӨШЕДЕ: Дұрыс, сымбатты жүру, |-Әдептілік, әділдік адам |ұстанымы бойынша оқушылар |
| |үлкен – кішімен сәлемдесу, |бойындағы баға жетпес рухани |сұрақтарға жауап беріп,әрбір |
| |қарт адам кездессе көмектесу, |құндылықтардың бірі. Бұл |оқушы өз пікірін айта айтып, |
| |орынсыз ысқыру, тағы |қасиеттері бар адам көп нәрседе |тақырыпқа өзінің көзқарасын |
| |басқаларға жол бермеу; |жақсы нәтижеге жетеді. |білдіреді |
| |МЕКТЕПТЕ: Оқушыларға арналған |−Иа,бұл қасиеттерді өз бойымнан |Тақырыпқа орайлас әдеп |
| |ережелерді сақтау, |сезіне алдым. |турасында қойылған сұрақтарды |
| |жолдастарымен, ұстаздарымен | |талдау арқылы әрбір бала |
| |сәлемдесу, оқу орындарындағы | |аталған адами ізгі, баға жетпес|
| |қоғам мүлкіне дүрыс көзқараста|[pic] |құндылықтарға қарай ұмтылады. |
| |болу, сабақты бар зейінімен | |Бұл қасиеттер адам баласы үшін |
| |тыңдау, сабақ үстіндегі | |үлкен маңызға ие екендігін |
| |бірыңғай талап ережелерін |Әдепті және |тереңірек ұғынады және |
| |сақтау; |әділ адам студенттер кластер |оқушылардың сұрақтарға жауап |
| |ҚОНАҚТА: Қонаққа келген үйінің|құрады. |беру барысында ойлау |
| |ішіне тесіле қарай бермеу, әр | |қабілеттері шыңдала түседі. |
| |нәрсеге таңданып орынсыз | | |
| |дүниелерді қайдан алғанын | | |
| |тексеріп сұрай бермеу, босқа | | |
| |абыржымау, екеу – екеуден | | |
| |сыбырласып әңгіме айтпау, ерсі| | |
| |күлмеу, үн –түнсіз, өзімен – | | |
| |өзі мұңайып отырмау, басқа | |Әңгімелесуден оқушыларыдң |
| |қонақтардың, үй иесінің | |әділдік ұғымдары туралы ойларын|
| |пікірлерімен санасу; | |айқындай келе, тұжырым |
| |ДАСТАРХАНДА: Кітап оқымау, | |жасалынады. |
| |әңгіме айтпау, тырнақты ауызға| | |
| |салмау, басын ұстап қасымау, | | |
| |үлкеннен бұрын төрді | | |
| |иемденбеу; | | |
| |ҚАЛАДА: Жинақы, қарапайым киім| | |
| |кию, көліктер арасында жол | | |
| |ережелерін сақтау, автобуста | | |
| |үлкен адамдарға, балалы | | |
| |адамдарға орын беру; | | |
| |Әңгімелесу | | |
| |1.Әдептілікті және әділдікті | | |
| |қалай түсінесіңдер? | | |
| |2. Өз бойларыңда осындай | | |
| |қасиеттер бар деп ойлайсыздар | | |
| |ма? | | |
|III. Іс әрекет түрлері|«Мәтінмен жұмыс» | | |
|мен |«Әдептілік» Ы.Алтынсарин | | |
|Жаңа түсініктерді |Бір жұрттың үлкен оқымысты |Мәтінді мұқият зейін қойып |Студенттердің тыңдай және ести|
|қалыптастыру |кісісі екінші бір елдің |тыңдап, берілген сұрақтарға |білуді,сезіне алу және сезіммен|
| |байымен сөйлесіп тұрғанда, |тиянақты жауап береді. |қабылдауды, ой елегінен өткізу |
| |қастарынан бір жарлы адам өтіп| |мен пайымдай алуды үйренеді. |
| |бара жатып, оқымыстыға келіп, | |Әңгімедегі әдептің мән – |
| |басын иіп сәлем береді. |−Адам бойында аталған қасиеттер, |мағынасын тереңірек ұғына |
| |Оқымысты басын одан да |яғни төзімділік пен табандылық |түседі. |
| |төменірек иіп |болса қиындықтан қорықпайсың. |Адам бойында бұл екі қасиеттің |
| |сәлемдеседі.Қасындағы бай: | |болуы, адамды еш қорықпауға, |
| |- Тақсыр, осынша біліміңіз бар| |төзімді, табанды болуға |
| |ғалымсыз. Сөйте тұрып, жарлы | |жетелейтінін ұғады. |
| |адамға соншалық иіліп |− Бойында әдептілік, әділдік | |
| |сәлемдесуіңіздің мәні қалай? -|қасиеті бар адам еш мойымайды. |Өз беттерімен пайымдап, жаңа |
| |деп сұрайды.Сонда ғалым тұрып:|Себебі, бойында аталға |ақпараттан алған білімдерін |
| |Ешбір ғылым - білім үйренбеген|құндылықтар болған жағдайда ғана |қалай қолданатынын үйренеді. |
| |ол кісі әдептілік көрсеткенде,|адам алға қарай еш қорықпастан |Сабақта қаралып отырған мәселе |
| |мен одан әдепсіз болып |ұмтыла түседі. |түйінделеді. |
| |көрінсем, лайық па? - деген | | |
| |екен. | | |
| | | | |
| |- Жарлы адам мен ғалымның |[pic] | |
| |кішіпейілділігі олардың қандай| | |
| |іс - әрекеті арқылы | | |
| |көрінеді? | | |
| |- Әңгімеден қандай ой | | |
| |қорытуға болады? | |Студенттер ән айту арқылы көңіл|
| | | |күйлері сергіп, демалады.. |
| |Ән шырқайық достар. | |Әннің сөдеріне мән беріп |
| |Мен қазақ қыздарына қайран | |ұғынады, өз бойларына дарытады.|
| |қалам | |Эстетикалық талғамдары |
| |Мен қазақ қыздарына қайран | |күшейеді. |
| |қалам | | |
| |Жанары жаны жаздай жайраңдаған| | |
| |Қыз өссе-елдің көркі-деген | | |
| |сөзді | | |
| |Қапысыз қалай айтқан қайран | | |
| |бабам | | |
| |Қыз өссе-елдің көркі-деген | | |
| |сөзді | | |
| |Қапысыз қалай айтқан қайран | | |
| |бабам | | |
| | | | |
| |Намысын бермеу үшін жатқа | | |
| |қолдан | | |
| |Арулар аз болды ма атқа | | |
| |қонған? | | |
| |Көңілде қалған сыз бар өткен | | |
| |күннен | | |
| |Өмірде қалған із бар | | |
| |Ақтабаннан | | |
| |Көңілде қалған сыз бар өткен | | |
| |күннен | | |
| |Өмірде қалған із бар | | |
| |Ақтабаннан | | |
|IY. Білік пен дағдыны |Дәйек сөзбен жұмыс |Дәйек сөзбен топтық жұмыс |Студенттердің назары нақыл |
|бекіту |«Қара қылды қақ жарған – |атқарылады. |сөзіне аударылып, ондағы |
| |жақсылардың белгісі. |[pic] |айтылатын астарлы ойды кеңінен |
| |Әйтеке Байбекұлы | |талдап, дәйексөздің мағынасын |
| |Әділ сөз ащы көрінер. |[pic] |ашады. Студенттер өздерін жақсы|
| |Жүсіп Баласағұн | |қасиеттерге қарай бағыттап, |
| |Халқыңа адал бол, жауыңа | |бойларына дарытуға тырысады. |
| |қатал бол, досыңа әділ бол! | | |
| |Төле би Әлібекұлы | | |
| | | | |
| | | | |
| |Шығармашылық жұмыс | | |
| |І топ. Поэзия минуты | |Тапсырманы орындау барысында |
| |ІІ топ. Коллаж жасау | |студенттердің ойлау қабілеттері|
| |ІІІ топ. Эссе | |тағы бір мәрте шыныға түседі. |
| |«Түйіндеме» | |Әр адам баласының бойынан |
| |Осы екі адамгершілік құндылық | |табылу керек құнды әдептілік, |
| |адамды қандай жетістіктерге | |әділдік, сияқты қасиеттердің |
| |қол жеткізуге мүмкіндік | |мағынасын ұғына түседі. |
| |береді? | |Шыдамды, төзімді, әдепті адам |
| |- Өзгелерді түсінуге; | |ғана көп жерде жеңіске |
| |Өмірге құштарлыққа; | |жететінін түсінеді. |
| |Өз күшіне сенуге; | |Студенттер сабақ барысында |
| |Ұтқыр шешім қабылдауға; | |айтылған түйіндемеден адам |
| |Жеңіске; | |бойындағы осы асыл қасиеттер |
| | | |арқылы жетістікке жету жолдары |
| | | |айқындап, өз бойларына сіңіруге|
| | | |дағдыланады. |
|Y.Қорытындылау |Тренинг «Жүрек жылуы» | | |
| |Мақсаты: топтағы сенімді |Студенттер тренингті орындау |Оқушыларға ұйымдастырылған бұл |
| |атмосфераның болуына, сонымен |арқылы өз жүректерінің үніне |ойын - жаттығу олардың |
| |қатар кездескен қиыншылықтарға|құлақ асады. |төзімділікке, шыдамдылыққа |
| |сабырлықпен, шыдамлықпен | |қарай ұмтылуға деген |
| |қарауға тәрбиелейді. |[pic] |талпыныстарын шыңдай түседі. |
| |Студенттер, Қане, оң | |Адам қарағайдай шыдамды болу |
| |алақанымызды жүрегіміздің |Студенттер сабақ бойынша өз |керектігін ұғады. |
| |тұсына қойып, лүпілдеп соққан |ой-пікірлерін айтып, | |
| |кішкене жүрегіміздің дүрсіліне|қорытындылайды. | |
| |бір сәт құлақ түріп көрейікші.| | |
| |- Жүректеріңнің соғысын |Әдептілік, әділіктік ұғымдарын | |
| |сезесіңдер ме? |меңгереді, ұғынады. | |
| |- Біздің жүрегіміз қандай, не | | |
| |деп соғады екен? |[pic] | |
| |- Менің жүрегім сендерге деген| | |
| |мейірімділікке толы. | | |
| | | |Студенттер бүгінгі сабақтан |
| |Қорытынды: | |өздеріне керекті көптеген |
| |Бүгінгі сабақтың нәтижесінде | |мағлұматтармен танысып, |
| |әдептілік, әділдік, адалдық, | |әдептілік, әділдік дағдыларын |
| |ақтық пен пәктіктің әрқашан да| |одан әрі дамытады, күнделікті |
| |өміршіл, қиындықты жеңуге | |өмірде оны жүзеге асыру |
| |жеткізетін жолдарын | |жолдарын меңгереді. |
| |қарастырып, білімдерің | | |
| |толықтырылды. Шығармашылық | | |
| |жұмыс, дәйек сөз, ән шырқау, | | |
| |трениг, мәтінмен жұмыс және | | |
| |түйіндеме жасау арқылы | | |
| |әдептілік пен әділдіктің зор | | |
| |құндылық екендігіне көз | | |
| |жеткіздік деп ойлаймын. | | |
| |Адам баласы бір-бірін сыйлап, | | |
| |қадірлеп, қиналған | | |
| |сәттерінде қайырымдылығын | | |
| |жасап, | | |
| |өздерінің иман жүзді адам екен| | |
| |дігін білдіре білсе, | | |
| |жерімізде бақытты жандар көп ө| | |
| |мір сүрері анық. Бір-бірімізге| | |
| |жақсы ниет, адал көңіл сыйлап,| | |
| |қадірлеп жүрейік. | | |
|ҮІ. Үйге тапсырма. |Студенттердің жұмысына |Оқушылар қажетті жерлерін жазып |Ақпараттармен жұмыс істей |
| |басшылық етеді. Үйге тапсырма |алады. Эссе: «Әдептен озбайық»|білуге |
| |орындалу жолын түсіндіру | |дағдыланады.Анықтамалықтарды, |
| |арқылы берілді. Эссе: «Әдептен| |энциклопедияларды қолданады, |
| |озбайық» | |мазмұны бойынша кітаптарға |
| | | |бағдар жасайды |


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиелі тәртіптің құлы
Имандылық жүрекке ұяласа
Имандылық қасиеттер
Адамгершілік қасиетті бала бойына дарыту
Адамгершілікке қандай қасиеттерді жатқыздық
Әдептілік тәрбиесі
Оқушылардың бойына адами игі қасиеттерді қалыптастыруға тәрбиелеу
Тәртіп-тәрбие бастауы, тәртіпсіздік- өміріңнің қас жауы
Адалдық пен шындықтың адами қарым - қатынастағы мәнін түсіндіру
«адамгершілік тәрбиесі— басты мақсат»
Пәндер