Рационал сандарды көбейту. 6 сынып

Сабақтың тақырыбы
Рационал сандарды көбейту
6-сынып
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Рационал сандарды көбейту: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Рационал сандарды көбейту:
  • білімге деген қызығушылығын тудыру;
  • жүйелі білім алуға баулу;
  • сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
  • топтық жұмысқа бейімдеу;
  • өзіне деген сенімділігін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі мақсаттар
Рационал сандарды көбейту: Рационал сандарды көбейту бойынша білім қалыптастыру; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгендерін математика тілінде жеткізе білуге баулу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижелері
Рационал сандарды көбейту: Рационал сандарды көбейту бойынша білімдері қалыптасып, білімін есептер шығаруда пайдалана біледі, өз бетімен есептер шығара алады, түсінгендерін математика тілінде жеткізе біледі.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Рационал сандарды көбейту: 6 сынып математика оқулығы (Т. Алдамұратова, «Атамұра», 2011ж. ), слайдтар, бағалау парақтары, АЗ парақтар.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері
Рационал сандарды көбейту: Блум таксономиясы, СТО, топтық, жұптық, жеке жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Рационал сандарды көбейту: Оқушылардың қызығушылығын ояту, өз ойын қорытындылай білуге қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: Кезеңдер
Рационал сандарды көбейту: Мұғалімнің әрекеті
6-сынып: Оқушының әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Рационал сандарды көбейту: Сәлемдеседі, сынып оқушыларының көңіл-күйін сұрайды, дайындығын тексереді, жақсы тілек тілейді. (топ бойынша бағалау парақтарын үлестіреді), түгендейді.
6-сынып: Мұғаліммен сәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді
Сабақтың тақырыбы: Білу
Рационал сандарды көбейту:

1. Үй жұмысына талдау жасайды. №513(2, 4), №515 (слайд арқылы дайын жауап көрсетіледі) . 2. Жалпы білімін тексеру мақсатында сұрақ-жауап стратегиясын қолданады.

3. Жаңа сабаққа дайындық сұрақтарын ұсынады.

6-сынып:

1. Қателіктерін анықтайды, түзетеді, өзін-өзі бағалайды.

2. Сұрақтарға әр топтан бір оқушыдан жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.

3. Жеке оқушылар жауап береді.

Сабақтың тақырыбы: Мақсат қою
Рационал сандарды көбейту: Сабақтың тақырыбын хабарлайды.
6-сынып: Сабақтың мақсатын қояды
Сабақтың тақырыбы: Түсіну
Рационал сандарды көбейту: Тақырып мазмұнын ашады
6-сынып: Тақырыпты үйренеді
Сабақтың тақырыбы: Қолдану
Рационал сандарды көбейту:

Тапсырмалар ұсынады.

1. №521 (1-6) 2. №522 (1-4) 3. №524 (1-4)

4. №531

6-сынып:

1. Топтық жұмыс 2. Топтық жұмыс 3. Топтық жұмыс

4. Ой қозғау

Сабақтың тақырыбы: Талдау
Рационал сандарды көбейту: Слайд арқылы талдау сұрақтарын ұсынады.
6-сынып: Жеке оқушылар жауап береді
Сабақтың тақырыбы: Жинақтау
Рационал сандарды көбейту: Қорытындылау сұрағын қояды.
6-сынып: А3 параққа қорытынды жасайды
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Рационал сандарды көбейту: § 16. Рационал сандарды көбейту. 1. №521 (7-12) 2. №522 (5-9) 3. №524 (5-6)
6-сынып: Дәптерлеріне белгілеп алады
Сабақтың тақырыбы:

Тақырыпты бағалау

Бағалау

Рационал сандарды көбейту: Тақырыптың маңыздылығы жайлы айтады Оқуды бағалайды
6-сынып:

Ойларын білдіреді.

Өзін-өзі бағалайды

Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Рационал сандарды көбейту: Бүгінгі сабақтан алған әсері туралы сұрайды
6-сынып: Бағалау парағының келесі бетіне сабақтан алған әсері туралы жазады

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру:

1. Сәлемдесу, дайындығын тексеру, көңіл-күйін сұрау, тілек айту.

2. Түгендеу.

Білу.

Үй жұмысын тексеру.

№513. Теңдеуді шешіңдер:

  1. - ( 523\frac{2}{3}- 1, 6 ) - х = 613\frac{1}{3}; 4) х - (- 4, 6 + 347\frac{4}{7}) = - 8114\frac{1}{14};

- 5 2 3 \frac{2}{3} + 1, 6 - х = 6 1 3 \frac{1}{3} ; х + 4, 6 - 3 4 7 \frac{4}{7} = - 8 1 14 \frac{1}{14} ;

- х = 6 1 3 \frac{1}{3} + 5 2 3 \frac{2}{3} - 1, 6 ; х = - 8 1 14 \frac{1}{14} + 3 4 7 \frac{4}{7} - 4, 6 ;

- х = 12 - 1, 6 ; х = - 4, 5 - 4, 6 ;

- х = 10, 4 ; х = - 9, 1 ;

х = - 10, 4 ;

№515. АВСD квадратының АВ қабырғасы бірлік кесіндісі 1 см-ге тең координаталық түзу бойында орналасқан: А(- 2, 8) және В( 3, 7) . АВСD квадратының периметрі неше сантиметр?

А. 26 см; В. 24 см; С. 28 см; D. 32 см;

Шешуі: АВ = 3, 7- (- 2, 8) = 3, 7+ 2, 8 = 6, 5 см; Р = 6, 5 см ∙ 4 = 26 см.

Жауабы: 26 см.

Сұрақ-жауап стратегиясы

  1. Теріс сандарды қосу ережесін тұжырымдаңдар.
  2. Екі теріс санның қосындысы теріс сан ба, әлде оң сан ба?
  3. Бірнеше теріс санның қосындысы теріс сан ба, әлде оң сан ба?
  4. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдаңдар.
  5. Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан ба, әлде оң сан ба?
  6. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?
  7. Қосуды тиімді тәсілмен орындау үшін қосудың қандай қасиеттері пайдаланылады?
  8. Рационал сандар қалай азайтылады?
  9. Таңбалары әр түрлі сандарды азайту таңбалары қандай сандарды қосумен есептеледі?
  10. Таңбалары бірдей сандар қалай азайтылады?
  11. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табады?

Жаңа сабаққа дайындық үшін тапсырма:

Сүңгуір әрбір 1 секундта - 3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді?

Мақсат қойдыру.

Түсіну

Екі көбейткіштің таңбалары әр түрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейтінді теріс сан болады.

( - ) ∙ ( + ) = ( - ) ( + ) ∙ ( - ) = ( - )

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.

( -a ) ∙ b = - ab, a ∙ ( -b ) = - ab


Ұқсас жұмыстар
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Рационал сандарды көбейту жайлы
Теңдеуге есептер шешу
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Рационал сандарды көбейту туралы ақпарат
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Таңбалар ережесі
Лекция мод сандарды қосу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz