Рационал сандарды көбейту. 6 сынып

- білімге деген қызығушылығын тудыру;
- жүйелі білім алуға баулу;
- сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
- топтық жұмысқа бейімдеу;
- өзіне деген сенімділігін қалыптастыру.
1. Үй жұмысына талдау жасайды. №513(2, 4), №515 (слайд арқылы дайын жауап көрсетіледі) . 2. Жалпы білімін тексеру мақсатында сұрақ-жауап стратегиясын қолданады.
3. Жаңа сабаққа дайындық сұрақтарын ұсынады.
1. Қателіктерін анықтайды, түзетеді, өзін-өзі бағалайды.
2. Сұрақтарға әр топтан бір оқушыдан жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.
3. Жеке оқушылар жауап береді.
Тапсырмалар ұсынады.
1. №521 (1-6) 2. №522 (1-4) 3. №524 (1-4)
4. №531
1. Топтық жұмыс 2. Топтық жұмыс 3. Топтық жұмыс
4. Ой қозғау
Тақырыпты бағалау
Бағалау
Ойларын білдіреді.
Өзін-өзі бағалайды
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру:
1. Сәлемдесу, дайындығын тексеру, көңіл-күйін сұрау, тілек айту.
2. Түгендеу.
Білу.
Үй жұмысын тексеру.
№513. Теңдеуді шешіңдер:
- - ( 523\frac{2}{3}- 1, 6 ) - х = 613\frac{1}{3}; 4) х - (- 4, 6 + 347\frac{4}{7}) = - 8114\frac{1}{14};
- 5 + 1, 6 - х = 6 ; х + 4, 6 - 3 = - 8 ;
- х = 6 + 5 - 1, 6 ; х = - 8 + 3 - 4, 6 ;
- х = 12 - 1, 6 ; х = - 4, 5 - 4, 6 ;
- х = 10, 4 ; х = - 9, 1 ;
х = - 10, 4 ;
№515. АВСD квадратының АВ қабырғасы бірлік кесіндісі 1 см-ге тең координаталық түзу бойында орналасқан: А(- 2, 8) және В( 3, 7) . АВСD квадратының периметрі неше сантиметр?
А. 26 см; В. 24 см; С. 28 см; D. 32 см;
Шешуі: АВ = 3, 7- (- 2, 8) = 3, 7+ 2, 8 = 6, 5 см; Р = 6, 5 см ∙ 4 = 26 см.
Жауабы: 26 см.
Сұрақ-жауап стратегиясы
- Теріс сандарды қосу ережесін тұжырымдаңдар.
- Екі теріс санның қосындысы теріс сан ба, әлде оң сан ба?
- Бірнеше теріс санның қосындысы теріс сан ба, әлде оң сан ба?
- Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдаңдар.
- Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан ба, әлде оң сан ба?
- Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?
- Қосуды тиімді тәсілмен орындау үшін қосудың қандай қасиеттері пайдаланылады?
- Рационал сандар қалай азайтылады?
- Таңбалары әр түрлі сандарды азайту таңбалары қандай сандарды қосумен есептеледі?
- Таңбалары бірдей сандар қалай азайтылады?
- Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табады?
Жаңа сабаққа дайындық үшін тапсырма:
Сүңгуір әрбір 1 секундта - 3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді?
Мақсат қойдыру.
Түсіну
Екі көбейткіштің таңбалары әр түрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейтінді теріс сан болады.
( - ) ∙ ( + ) = ( - ) ( + ) ∙ ( - ) = ( - )
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.
( -a ) ∙ b = - ab, a ∙ ( -b ) = - ab
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz