Параллелограмның ауданы. 8 сынып

Сынып: 8
1-сабақ
Пәні: Геометрия
Сынып: 8: Сабақтың тақырыбы
1-сабақ: Параллелограмның ауданы
Сынып: 8: Жалпы мақсаттар:
1-сабақ:

- параллелограмның, ромбының аудандарын біледі;

- тең құрамдас фигуралар туралы түсінік қалыптасады;

- параллелограмм, ромбының аудандарын және олардың элементтерін анықтау үшін есептер шығаруға жаттығады;

- бұрын білетін ақпаратпен байланыстырады.

Сынып: 8: Ресурстар:
1-сабақ: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 8: Әдіс - тәсілдер
1-сабақ: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: Геометрия: Әдісі: АКТ, СТО
Сынып: 8: Оқыту нәтижесі:
1-сабақ: Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір - біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 8: Түйінді идеялар
1-сабақ: Параллелограмм, параллелограмның қабырғасы, биіктігі, бұрышы, диагоналі, периметрі; тіктөртбұрыш, тіктөртбұрыштың ауданы, үшбұрыштардың теңдігінің белгісі.
Сынып: 8: Дерек көздер
1-сабақ: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық
Сынып: 8: Сабақтың барысы :
1-сабақ: Уақыты:
Пәні: Геометрия: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сынып: 8: Ұйымдастыру кезеңі:
1-сабақ: 2 мин
Пәні: Геометрия: Көңіл - күйін анықтау. Мұғалім оқушылармен амандасады, слайд арқылы қызықты суреттер көрсе-тіп, жақсы көңіл-күй сыйлайды.
Жақсы көңіл-күйді білдіретін смайликтер таңдап алып, бір-біріне сыйлайды.
Сынып: 8: 2 мин
1-сабақ: Топқа бөлу. Тіктөртбұрыш, квадрат, параллелограмм, ромб
Пәні: Геометрия: Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, топ ережесін сақтайды.
Сынып: 8: Ой жинау
1-сабақ: 5 мин
Пәні: Геометрия:

Өткенді жинақтау. Сұрақтарға жауап беру. 1) Температура оң, теріс сандар-мен және нөлмен де өрнектеле алады. Аудан неге тек оң санмен өрнектеледі?

2) Өздеріңе таныс жазық фигура-ларды естеріңе түсіріңдер. Олар-дың қайсылары жай фигура болады? Неге?

3) Егер тіктөртбұрыштың қабыр-ғаларының ұзындықтары шектел-ген ондық бөлшектермен өрнек-телуі мүмкін бе? Жауабын түсіндіріңдер.

4) Тікбұрыштың ауданы шектел-ген ондық бөлшекпен өрнектелген. Оның іргелес қабырғалары шексіз ондық бөлшекпен өрнектелуі мүм-кін бе? Жауабын түсіндіріңдер.

Оқушылар жекелеме жұмыс жасайды, жұппен ақылдасады, топпен бірігіп, ортақ шешім шығарылып, өнім жасалады, скипер қорғайды. Түрлі-түсті стикерлер арқылы бағаланады.
Сынып: 8:

Жаңа тақырып:

Мағынаны ажырату.

1-сабақ: 20 мин
Пәні: Геометрия: Әр топтағы оқушыларға жеке оқулықтағы жаңа тақырыпты оқып, «Түртіп алу» әдісін пайда-ланып, жұппен, топпен талқылап, «Параллелограмның ауданы» та-қырыбына постер жасауды сұрай-ды. Уақытты дұрыс пайдалануды тапсырады.
Әр оқушы оқулықтағы тақырыпты жеке оқып, жұппен, топпен талдайды. Әр топтан бір-бір оқушыдан шығып, постерді жариялайды, топ жетекшісі қорғайды.
Сынып: 8: Ой толғаныс
1-сабақ: 10 мин
Пәні: Геометрия:

Жаңа материалдағы білімді түсін-генін анықтау үшін, диалогтық байланыс жасау. Оқушылардың ойларын өзгеше түрде сұрау.

І - ІІ топтарға: Ромбының ауданын S=a² sinα формуласымен есептеуге болатынын дәлелдеп көріңдер. Мұндағы α - ромбының қабырғасы, ал α - ромбының бұрышы.

ІІІ - ІV топтарға: Ромбының ауданы оның диагональдарының көбейтіндісінің жартысына тең дәлелдеңдер: S= d * d 2 \frac{d₁*d₂}{2} , мұндағы d₁, d₂ - ромбының диагональдары.

Есептер шығарады.

№ 252, № 254

Ойларын айтады, дәлелдейді, ерекшелігін көрсетеді, сұрақтар береді.

№ 252

Берілгені: а=4, 5 дм, һ=2, 6 дм. Табу керек: S

Шешуі: S = a ∙ h

S = 4, 5 дм ∙2, 6 дм = 11, 7 дм² Жауабы: 11, 7 дм²

№ 254

1) Берілгені: S = 2, 4 м², a = 1, 5 м. Табу керек: һ

Шешуі: h = S a \frac{S}{a}

h = 2 , 4 1 , 5 \frac{2, 4}{1, 5} = 1, 6 м.

Жауабы: 1, 6 м.

Сынып: 8: Сергіту сәті
1-сабақ: 2 мин
Пәні: Геометрия:

Логикалық сұрақтар қойылады.

1) Үстелдің төрт бұрышының бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрышы қалады?

2) Квадраттың диагональдарын жүргізсе неше үшбұрыш пайда болады?

3) Айдар қабырғасы 5 см болатын шаршыны 2 тіктөртбұрышқа бөлді. Біреуінің периметрі 16 см болса, келесі тіктөртбұрыштың периметрін анықта.

4) Шаршыны бірдей бөліктерге бөлді. Шахмат тақтасы сияқты бөліктерді ақ және қара түспен бояғанда ақ бөліктердің саны 25 болды. Шаршыны барлығы қанша бөлікке бөлді?

Жауабы: бесбұрыш

Жауабы: 8 үшбұрыш

Жауабы: Жауабы: 14 см

Жауабы: 49 бөлік

Сынып: 8: Бағалау
1-сабақ: 2 мин
Пәні: Геометрия: Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралармен арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Сынып: 8: Кері байланыс
1-сабақ: 1 мин
Пәні: Геометрия: Оқушылар сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып жапсырады. Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?
Сынып: 8: Кейінгі жұмыс
1-сабақ: 1 мин
Пәні: Геометрия: № 253, № 255

Ұқсас жұмыстар
Параллелограмның ауданын табыңдар
Параллелограмның ауданы
Тақырып Параллелограмның ауданы
Параллелограмм . Төртбұрыш
Оқушыларды фигуралар арқылы топтау
Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең
«төртбұрыштар» тақырыбын қайталау
Параллелограмның белгілері. 8-сынып
ІІІ топ
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz