Компьютер-әмбебап есептеуіш машина

Күні: 7. 10. 2014 . Пәні: Информатика Сыныбы: Сабақ реті: 6
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Сабақтың тақырыбы
Компьютер - әмбебап есептеуіш машина. Компьютер құрылғылары.
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Сабақтың мақсаты
Оқушыларды ДК-мен оның негізгі блоктарымен және олардың міндетімен таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьютердің негізгі құрылғылары -процессормен, ЖЖҚ -мен, ТЖҚ-мен таныстыру. Жан-жақты болуға, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Оқушының есте сақтау қабілетін дамыту.
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Сабақтың типі
Жаңа сабақ
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Күтілетін нәтиже

“Компьютердің анықтамасын және компьютердің түрлерін біледі.

Компьютердің құрамын, негізгі және қосалқы құрылғыларын, енгізу және шығару құрылғыларын, жүйелік тақтаның қызметін процессорды, оперативті жадын, қатты дискті CD/DVD-ROM, дыбыстық, желілік және видеокарта (видеокарта) пернетақтадағы: Shift, Caps Losk, Enter пернелер қызметін біледі.

Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Сілтеме, негізгі дерек көздері
Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған таныстырылымдар, бағалау парағы, МАН, Интернеттен алынған ақпараттар
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Сабақтың барысы
Оқыту түрі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыт
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу

Оқушылармен амандасу, сынып журналына жоқ оқушыларды белгілеу

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Әсем - әдемі» тренингін өткізу.

«Өзіңе мақтау, мадақтау айту жеңілге түседі ме екен?»

Валюта (теңге, доллар, евро) арқылы топқа бөледі

Мұғаліммен амандасады, Шеңберде дөңгелене тұрған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айтуы қажет.

Оқушылар таңдаған валюта арқылы 3 топқа бөлінеді. Топқа ат қойып, ұран құрастырады.

5 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Мақсат қою кезеңі

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жұмбақ. Қазір сіздерге суреттер көрсетемін сол арқылы сабақтың тақырыбын болжап айтыңыздар. (Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды)

Сабағымыздың мақсаты ДК-мен оның негізгі блоктарымен және олардың міндетімен танысу және жұмыс істеу. Компьютердің негізгі құрылғылары -процессормен, ЖЖҚ -мен, ТЖҚ-мен таныстыру.

1 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Білімді тексеру кезеңі
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Білу
Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану.
Блумның білу кезеңі бойынша үйге берілген тапсырма бойынша дайындалған сұрақтарды слайд арқылы ұсынады.
Әр топ берілген ұяшықты таңдап, сұраққа жауап береді.
8 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6:
Бағалау: әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Түсіну
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Келесі кезең түсіну кезеңі. Тақырып бойынша мәлімет беру. Презентация.
Білетін ақпараттарына сүйене отырып, жаңа деректерді оқып, дербес компьютер туралы ақпараттарын кеңейтеді, қызметі, қолданылу аймағы туралы біледі, есте сақтайды.
5 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Қолдану

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар тапсырмаларды орындайды

Диалогтік оқыту

Келесі кезең қолдану кезеңі. «Кубизм» стратегиясын негізге ала отырып ДК туралы бар білімдерін, ақпараттарын жан-жақты ояту.

Кубизм стратегиясымен жұмыс.

а/ Әр топқа кубтың бір қабырғасындағы жұмыс тапсырылады. б/ Тапсырманы әр топ талқылайды, жазады. Кубтың 6 қабырғасы бойынша тапсырма береді:

1 айналым

1-топ Зерттеу.

2-топ Суреттеу.

3-топ Салыстыру .

2 айналым

1-топ Қарсы шық.

2-топ Оймен байланыстыру.

3-топ Қолдану.

1-топ Зерттеу. Қазіргі заманғы Дербес компьютердің негізгі сипаттамалары туралы мәлімет береді. Негізгі құрылғылары, олардың қызметі, өзара бйланысы ұғымын түсіндіру.

2-топ Суреттеу. Дербес компьютер мен оның құрылғыларын суреттеп шығады.

3-топ Салыстыру . Үстел үсті компьютері мен ноутбукты салыстырады.

1-топ Қарсы шық. Компьютердің әлсіз жақтарына (кемшіліктеріне) дәлелді пікір айтады.

2-топ Оймен байланыстыру. Компьютермен қандай жұмыстар жасауға болады? Пайдасы бар ма? Сол жөнінде ой бөліседі.

3-топ Қолдану Компьютерді қолдану аймаға қаншалықты? Ол тек мектепте, оқу орындарында ғана қолданыла ма? Сол жөнінде сөз етеді.

8 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6:
Формативты бағалау. Жұлдызша арқылы бағалау
Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6:

Сергіту кезеңі

/2 мин/

Күні: 7. 10. 2014.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:6: Талдау

Сын тұрғысынан ойлау,

Дарынды және талантты балаларды оқыту

Топтық жұмыс.

І топ “Компьютердің құрылғылары”,

ІІ топ “Компьютердің түрлері”,

ІІІ топ “ “Компьютерді пайдалану” моделін жасату, қорғату. .

Топқа берілген тапсырма бойынша модель жасайды, қорғайды, дәлелдейді.
8 мин
Күні: 7. 10. 2014.Пәні

Ұқсас жұмыстар
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Эем даму кезеңдері
Есептеуіш техниканының даму тарихы
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Есептеуіш техниканың даму тарихы. Компьютер құрылғылары
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Компьютерлердің даму кезеңдері
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
7 сынып орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz