Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Компьютер-әмбебап есептеуіш машина



|Күні: 7.10.2014. Пәні: Информатика Сыныбы: 7А Сабақ реті: |
|6 |
|Сабақтың |Компьютер – әмбебап есептеуіш машина. Компьютер құрылғылары. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Оқушыларды ДК-мен оның негізгі блоктарымен және олардың |
|мақсаты |міндетімен таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьютердің |
| |негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ –мен, ТЖҚ-мен таныстыру. |
| |Жан-жақты болуға, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Оқушының есте|
| |сақтау қабілетін дамыту. |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|типі | |
|Күтілетін |“Компьютердің анықтамасын және компьютердің түрлерін біледі. |
|нәтиже |Компьютердің құрамын, негізгі және қосалқы құрылғыларын, енгізу |
| |және шығару құрылғыларын, жүйелік тақтаның қызметін процессорды, |
| |оперативті жадын, қатты дискті CD/DVD-ROM, дыбыстық, желілік және |
| |видеокарта (видеокарта) пернетақтадағы: Shift, Caps Losk, Enter |
| |пернелер қызметін біледі. |
|Сілтеме, |Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған |
|негізгі |таныстырылымдар, бағалау парағы, МАН, Интернеттен алынған |
|дерек |ақпараттар |
|көздері | |
|Сабақтың |Оқыту түрі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Уақыт |
|барысы | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық|Оқушылармен амандасу, |Мұғаліммен |5 мин |
|у кезеңі |атмосферасын |сынып журналына жоқ |амандасады, | |
| |қалыптастыру |оқушыларды белгілеу |Шеңберде дөңгелене | |
| | |Сыныпта ынтымақтастық |тұрған әрбір оқушы | |
| | |атмосфера қалыптастыру |өзінің есімінің | |
| | |мақсатында «Әсем - |бірінші әрпіне | |
| | |әдемі» тренингін |сәйкес сын есімді | |
| | |өткізу. |қосып айтуы қажет. | |
| |Топқа бөлу |«Өзіңе мақтау, мадақтау| | |
| | |айту жеңілге түседі ме | | |
| | |екен?» | | |
| | | |Оқушылар таңдаған | |
| | | |валюта арқылы 3 | |
| | |Валюта (теңге, доллар, |топқа бөлінеді. | |
| | |евро) арқылы топқа |Топқа ат қойып, | |
| | |бөледі |ұран құрастырады. | |
|Мақсат қою|Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жұмбақ. Қазір сіздерге |1 мин |
|кезеңі |суреттер көрсетемін сол арқылы сабақтың тақырыбын болжап | |
| |айтыңыздар. (Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды) | |
| |Сабағымыздың мақсаты ДК-мен оның негізгі блоктарымен | |
| |және олардың міндетімен танысу және жұмыс істеу. | |
| |Компьютердің негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ –мен,| |
| |ТЖҚ-мен таныстыру. | |
|Білімді тексеру кезеңі |
|Білу |Оқыту мен |Блумның білу кезеңі |Әр топ берілген |8 мин |
| |оқуда |бойынша үйге берілген |ұяшықты таңдап, | |
| |ақпараттық |тапсырма бойынша |сұраққа жауап | |
| |коммуникациял|дайындалған сұрақтарды |береді. | |
| |ық |слайд арқылы ұсынады. | | |
| |технологиялар| | | |
| |ды пайдалану.| | | |
| |Бағалау: әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі. | |
|Түсіну |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең түсіну |Білетін |5 мин |
| |ойлауға |кезеңі. Тақырып бойынша|ақпараттарына | |
| |үйрету. |мәлімет беру. |сүйене отырып, жаңа| |
| | |Презентация. |деректерді оқып, | |
| | | |дербес компьютер | |
| | | |туралы ақпараттарын| |
| | | |кеңейтеді, қызметі,| |
| | | |қолданылу аймағы | |
| | | |туралы біледі, есте| |
| | | |сақтайды. | |
|Қолдану |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең қолдану |1-топ Зерттеу. |8 мин |
| |ойлау арқылы |кезеңі. «Кубизм» |Қазіргі заманғы | |
| |оқушылар |стратегиясын негізге |Дербес компьютердің| |
| |тапсырмаларды|ала отырып ДК туралы |негізгі | |
| |орындайды |бар білімдерін, |сипаттамалары | |
| | |ақпараттарын жан-жақты |туралы мәлімет | |
| | |ояту. |береді. Негізгі | |
| |Диалогтік |Кубизм стратегиясымен|құрылғылары, | |
| |оқыту |жұмыс. |олардың қызметі, | |
| | |а/ Әр топқа кубтың бір|өзара бйланысы | |
| | |қабырғасындағы жұмыс |ұғымын түсіндіру. | |
| | |тапсырылады.б/ |2-топ Суреттеу. | |
| | |Тапсырманы әр топ |Дербес компьютер | |
| | |талқылайды, жазады. |мен оның | |
| | |Кубтың 6 қабырғасы |құрылғыларын | |
| | |бойынша тапсырма |суреттеп шығады. | |
| | |береді: |3-топ Салыстыру. | |
| | |1 айналым |Үстел үсті | |
| | |1-топ Зерттеу. |компьютері мен | |
| | |2-топ Суреттеу. |ноутбукты | |
| | |3-топ Салыстыру. |салыстырады. | |
| | |2 айналым |1-топ Қарсы шық. | |
| | |1-топ Қарсы шық. |Компьютердің әлсіз | |
| | |2-топ Оймен |жақтарына | |
| | |байланыстыру. |(кемшіліктеріне) | |
| | |3-топ Қолдану. |дәлелді пікір | |
| | | |айтады. | |
| | | |2-топ Оймен | |
| | | |байланыстыру. | |
| | | |Компьютермен қандай| |
| | | |жұмыстар жасауға | |
| | | |болады? Пайдасы бар| |
| | | |ма? Сол жөнінде ой | |
| | | |бөліседі. | |
| | | |3-топ Қолдану | |
| | | |Компьютерді қолдану| |
| | | |аймаға қаншалықты? | |
| | | |Ол тек мектепте, | |
| | | |оқу орындарында | |
| | | |ғана қолданыла ма? | |
| | | |Сол жөнінде сөз | |
| | | |етеді. | |
| |Формативты бағалау. Жұлдызша арқылы бағалау |
|Сергіту кезеңі |
| |
|/2 мин/ |
|Талдау | |Топтық жұмыс. |Топқа берілген |8 мин |
| |Сын |І топ “Компьютердің |тапсырма бойынша | |
| |тұрғысынан |құрылғылары”, |модель жасайды, | |
| |ойлау, |ІІ топ “Компьютердің |қорғайды, | |
| | |түрлері”, |дәлелдейді. | |
| |Дарынды және |ІІІ топ “ “Компьютерді | | |
| |талантты |пайдалану” моделін | | |
| |балаларды |жасату, қорғату.. | | |
| |оқыту | | | |
| |Формативты |Әр топ өзара бағалайды. | |
| |бағалау | | |
|Жинақтау |АКТ қолдану |Оқушыларға компьютермен|Компьютермен жеке |7 мин |
| | |жеке жұмыс жасауға |жұмыс жасайды. | |
| | |тапсырма беру. | | |
| | |Компьютер – күрделі | | |
| | |құрылғылардың жиыны» | | |
| | |мәтінін теру арқылы | | |
| | |Shift, Caps Losk, Enter| | |
| | |пернелер қызметін | | |
| | |түсіндіру | | |
|Бағалау |Критериалды |Табыс критерийлері: жылдамдық, қатесіз, | |
| |бағалау. |көлемі | |
|Жинақтау |Рефлекция |Тақтаға плакатта көңіл – күйі бойынша |1 мин |
|1 мин | |күлегештерге стикерді іледі | |
| | |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? | |
| | |Өз бетіңізбен жұмыс тапсырмаларын түсіне | |
| | |алдыңыз ба? | |
| | |Топпен жұмыс істеу ұнады ма? | |
| | |Өз достарыңмен тақырыпты талқылаған | |
| | |түсінікті ме? | |
| | |Маған бұл сабақ керек емес деп ойлайсыз ба?| |
| | |Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик | |
| | |арқылы көрсетіледі. | |
| | | | |
|Бағалау |Формативты |Оқушылар тапсырмаларынан жинаған ұпайларын |1 мин |
| |бағалау |қосып, мұғалімге хабарлайды. | |
| | |Оқушылардың өздері қойған бағаларын | |
| | |күнделік бетіне түсіреді. | |
|Үйге |«Болашақтың компьютері» тақырыбында эссе жазу |1 мин |


Ұқсас жұмыстар
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Эем даму кезеңдері
Есептеуіш техниканының даму тарихы
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Есептеуіш техниканың даму тарихы. Компьютер құрылғылары
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Компьютерлердің даму кезеңдері
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
7 сынып орта мерзімді жоспар
Пәндер