Білімді, саналы ұрпақ болашаққа негіз болмақ. коучинг жоспары


Коучинг жоспары

Коуч: Төлеуқан Д.Т., Отегенова Д.С., директордың орынбасарлары

|Тақырыбы |Білімді, саналы ұрпақ – болашаққа негіз болмақ |
|Мақсаты |Еліміздің ертеңі – білімді, саналы ұрпақтың қолында |
| |екенін айқындау. |
|Күтілетін нәтиже |Мұғалімдер оқушыларға сапалы білім бере отырып, |
| |жетістікке жету жолдарын анықтайды және жолға |
| |қояды. |
|Түйінді сөз |Болашақ – білімді ұрпақтың қолында |
|Ресурстар |Постерлер, маркер, стикерлер, таратпа парақтар, |
| |видео-роликтер |
|Бағалау | Екі жұлдыз, бір тілек |

|Сабақтың барысы |
|Кезеңдері: |Уақ. |Коуч әрекеті |Коучингке қатысушылар әрекеті |
|Тренинг |3 мин |«Екі өтірік, бір шындық»|Шеңберде тұрған қатысушы өзіне |
| | |тренингі, шартын |байланысты екі шындыққа жанаспайтын |
| | |түсіндіріледі |және бір ақиқат сөз айтады. |
| | | |Мысалы,«Мен ҚРБҒ министрімін, |
| | | |жақында президентке кеңесші болуға |
| | | |шақырылдым және екі баланың |
| |3 мин | |анасымын» |
|Топқа бөлу | |Смайликтер арқылы 3 |Қатысушылар стакандағы сокты ішіп, |
| | |топқа бөлінеді. |астында тұрған смайликтер арқылы |
| |5 мин | |бөлінеді. |
| | | | |
|Тақырыпқа ену | |Ауданымыздан шыққан |Мұғалімдер суретке қарап, ойларын |
| | |атақты азаматтар мен |айтады |
| | |азаматшалардың суреттері| |
| | |көрсетіледі. | |
|Тақырыпты өрбіту |15 мин|«Мир меняется...» | |
|мақсатындағы | |бей-неролигі |Қатысушылар көрсетілген |
|бейнеролик | |көрсетіледі. |бейнероликтерді ауызша талдап, |
| | | |ойларымен бөліседі. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Тақырыпты өрбіту |9 |«Білімді, саналы |Постердің ережесі: |
|мақса-тындағы |мин |ұрпақ-ты қалыптастыру |Тақырыптың мазмұндылығы |
|топ-тық жұмыс | |жол-дары» тақырыбында |Эстетикалық талғамы |
|/постер қорғау/ | |постер құрғызу |Қорғалуы |
| | | |Топтар постерлерін жасап, қорғайды. |
| | | |Өз ойларымен бөліседі. |
|Бағалау |2 |Топтар бірін бірі түстер|Көк – өте жақсы; сары – жақсы; қызыл|
| |мин |/көк, сары, қызыл/ |– орташа дегенді білдіреді. |
| | |арқылы бағалайды. | |
|Сергіту сәті |2 мин |«Аяқ киім»ойыны |Топ қатысушылары бір – бірінің аяқ |
| | |ойналады. |киімдерін айырбастап, сыңарларын |
| | | |табады. |
|шығармашы-лық |5 |Тапсырма. |Қатысушылар өз қолдарынан мерекелік |
|жұмыс |мин |Ауданымыздын және білім |сыйлықтар жасайды. Мыс: кітапша, гул|
| | |беру бөлімінің 50 |десте, ашық хаттар және т.б. |
| | |жылдығына арналған | |
| | |мұғалімдер | |
| | |шығарма-шылығы | |
| | | | |
|Бағалау |2 мин |Смайликтер беріледі |смайликтер арқылы бағалайды, ойларын|
| | | |айтады |
|Кері байланыс |4 мин |Стикерлер беріледі |Стикерлерге коучингтің 2 ұнаған |
| | | |сәтін және 1 өтініш, тілектерін |
| | | |жазады. |


Ұқсас жұмыстар
Білімді, саналы ұрпақ – болашаққа негіз болмақ . қалай нәтижеге жетеміз?
Оқу нәтижелері
Елбасымыздың жолдауымен таныстыру
Сто технологиясын сабақта тиімді пайдалану жолдары
Келешегі кемел Қазақстан
"бір халық – бір ел – бір тағдыр" ашық тәрбие сағаты 7-8 сынып
Болашаққа үміт, жастарға сенім
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Топ басшы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz