Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді, саналы ұрпақ болашаққа негіз болмақ. коучинг жоспары


Коучинг жоспары

Коуч: Төлеуқан Д.Т., Отегенова Д.С., директордың орынбасарлары

|Тақырыбы |Білімді, саналы ұрпақ – болашаққа негіз болмақ |
|Мақсаты |Еліміздің ертеңі – білімді, саналы ұрпақтың қолында |
| |екенін айқындау. |
|Күтілетін нәтиже |Мұғалімдер оқушыларға сапалы білім бере отырып, |
| |жетістікке жету жолдарын анықтайды және жолға |
| |қояды. |
|Түйінді сөз |Болашақ – білімді ұрпақтың қолында |
|Ресурстар |Постерлер, маркер, стикерлер, таратпа парақтар, |
| |видео-роликтер |
|Бағалау | Екі жұлдыз, бір тілек |

|Сабақтың барысы |
|Кезеңдері: |Уақ. |Коуч әрекеті |Коучингке қатысушылар әрекеті |
|Тренинг |3 мин |«Екі өтірік, бір шындық»|Шеңберде тұрған қатысушы өзіне |
| | |тренингі, шартын |байланысты екі шындыққа жанаспайтын |
| | |түсіндіріледі |және бір ақиқат сөз айтады. |
| | | |Мысалы,«Мен ҚРБҒ министрімін, |
| | | |жақында президентке кеңесші болуға |
| | | |шақырылдым және екі баланың |
| |3 мин | |анасымын» |
|Топқа бөлу | |Смайликтер арқылы 3 |Қатысушылар стакандағы сокты ішіп, |
| | |топқа бөлінеді. |астында тұрған смайликтер арқылы |
| |5 мин | |бөлінеді. |
| | | | |
|Тақырыпқа ену | |Ауданымыздан шыққан |Мұғалімдер суретке қарап, ойларын |
| | |атақты азаматтар мен |айтады |
| | |азаматшалардың суреттері| |
| | |көрсетіледі. | |
|Тақырыпты өрбіту |15 мин|«Мир меняется...» | |
|мақсатындағы | |бей-неролигі |Қатысушылар көрсетілген |
|бейнеролик | |көрсетіледі. |бейнероликтерді ауызша талдап, |
| | | |ойларымен бөліседі. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Тақырыпты өрбіту |9 |«Білімді, саналы |Постердің ережесі: |
|мақса-тындағы |мин |ұрпақ-ты қалыптастыру |Тақырыптың мазмұндылығы |
|топ-тық жұмыс | |жол-дары» тақырыбында |Эстетикалық талғамы |
|/постер қорғау/ | |постер құрғызу |Қорғалуы |
| | | |Топтар постерлерін жасап, қорғайды. |
| | | |Өз ойларымен бөліседі. |
|Бағалау |2 |Топтар бірін бірі түстер|Көк – өте жақсы; сары – жақсы; қызыл|
| |мин |/көк, сары, қызыл/ |– орташа дегенді білдіреді. |
| | |арқылы бағалайды. | |
|Сергіту сәті |2 мин |«Аяқ киім»ойыны |Топ қатысушылары бір – бірінің аяқ |
| | |ойналады. |киімдерін айырбастап, сыңарларын |
| | | |табады. |
|шығармашы-лық |5 |Тапсырма. |Қатысушылар өз қолдарынан мерекелік |
|жұмыс |мин |Ауданымыздын және білім |сыйлықтар жасайды. Мыс: кітапша, гул|
| | |беру бөлімінің 50 |десте, ашық хаттар және т.б. |
| | |жылдығына арналған | |
| | |мұғалімдер | |
| | |шығарма-шылығы | |
| | | | |
|Бағалау |2 мин |Смайликтер беріледі |смайликтер арқылы бағалайды, ойларын|
| | | |айтады |
|Кері байланыс |4 мин |Стикерлер беріледі |Стикерлерге коучингтің 2 ұнаған |
| | | |сәтін және 1 өтініш, тілектерін |
| | | |жазады. |


Ұқсас жұмыстар
Білімді, саналы ұрпақ – болашаққа негіз болмақ . қалай нәтижеге жетеміз?
Оқу нәтижелері
Елбасымыздың жолдауымен таныстыру
Сто технологиясын сабақта тиімді пайдалану жолдары
Келешегі кемел Қазақстан
"бір халық – бір ел – бір тағдыр" ашық тәрбие сағаты 7-8 сынып
Болашаққа үміт, жастарға сенім
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Топ басшы
Пәндер