Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Біліп ал
Сыныбы: 3 <<Г>>
Сабақтың тақырыбы: Біліп ал
Сабақтың мақсаты: - Оқушылардың уақыт туралы білімдерін тереңдету. Уақытты дұрыс айта білуге үйрету. Сағаттың түрлерін таныстыру.- Ауызекі сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту.- Уақытты үнемдеуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, әңгімелесу, аудару. Т. б.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Пән аралық байланыс: Орыс тілі, бейнелеу, музыка, дене тәрбиесі.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру:
* Сәлемдесу
* Түгелдеу
* Тіл дамыту сұрақтарын қою:
* Бір аптада қанша күн бар?
* Апта күндерін ата!
ІІ. Үй жұмысын сұрау:
* Жаттығуды оқыту. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз.
Мен бүгін мектепке бардым. Сен кеше стадионға бардың. Ол ертең дүкенге барады. Мен биыл үшінші сыныпта оқимын. Мұғалім қазір тақтаға жазды.
* Жұмбақты жатқа айтқызу, шешуін тапқызу.
Сырт-сырт етеді,
Уақыт өтеді.
Күнде есебін жаттайды,
Ешбір тыным таппайды.
Алмайды бір тағат
Оның аты - САҒАТ.
* Бекіту сұрақтарын интерактивті тақтада оқыту:
* Бір тәулікте қанша сағат бар?
* Бір сағатта қанша минут бар? т. б.
ІІІ. Жаңа сабақ:
* Сөздікпен жұмыс. (Жаңа сөздерді интерактивті тақтадан көрсету)
Дұрыс - правильно
Дұрыс емес - неправильно
А) мәнерлеп оқыту.
Б) Берілген уақыт ішінде жаттату.
В) Сөз тіркестерін құрау.
2. Интерактивті тақтамен жұмыс. (ауызша тапсырма)
1) Интерактивті тақтадан сағаттарды көрсетіп, уақыттың қанша болғанын айтқызу.
2) <<Сағат 14:00-де сен қайда болдың?>> т. б. сұрақтарға жауап бергізу.
Мысалы: Сағат жеті болды. Мен сағат жетіде үйде болдым. Ұйқыдан тұрдым.
3.Деңгейлік тапсырмалар беру: (оқулықпен, дәптермен жұмыс)
І. 3-тапсырма. Екі қатарға жаз.
Дұрыс: Мен сабақ оқыдым. Мен бес алдым. Мен тісімді тазаладым. Мен стадионға бардым.
Дұрыс емес: Сен жаттығу жазбадың. Сен кітапты жырттың. Сен бетіңді жумадың. Сен екі алдың.
ІІ. 1-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жаз.
Бүгін мен театрға бардым. Кеше мен стадионда болдым. Ертең мен киноға барамын.
* Сергіту сәті. Интерактивті тақтада музыкалық сергіту сәтін қойып, оқушыларға әні мен қимылдарын қайталату.
* Тақтадан жұамбақты оқыту. Жауабын суретпен салып көрсету.
Өмірді өлшейді,
Ешкімнен сұрамай.
Тіліңді алмайды,
Тетігін бұрамай.
* Жұптық жұмыс. 5-тапсырма. Диалогты оқыту.
* Бір жылда неше ай бар?
* Бір жылда 12 ай бар?
* Бір айда неше күн бар?
* Бір айда 30 немесе 31 күн бар.
* Бір аптада неше күн бар?
* Бір аптада жеті күн бар: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
* Суретпен жұмыс. Суреттегі сағаттың түрлерін айтқызу. Қол сағат, қабырға сағат, үстел сағат, қалта сағат, құм сағат, су сағат.
* Тақтамен жұмыс. Жанардың күн тәртібі туралы айту.
ІҮ. Сабақты бекіту: - Сағаттың түрлерін ата!
- Сен сағат қаншада мектепке барасың?
Ү. Үйге: Жұмбақты жаттау. 2-тапсырма.
ҮІ. Бағалау
Сабақтың тақырыбы: Біліп ал
Сабақтың мақсаты: - Оқушылардың уақыт туралы білімдерін тереңдету. Уақытты дұрыс айта білуге үйрету. Сағаттың түрлерін таныстыру.- Ауызекі сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту.- Уақытты үнемдеуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, әңгімелесу, аудару. Т. б.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Пән аралық байланыс: Орыс тілі, бейнелеу, музыка, дене тәрбиесі.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру:
* Сәлемдесу
* Түгелдеу
* Тіл дамыту сұрақтарын қою:
* Бір аптада қанша күн бар?
* Апта күндерін ата!
ІІ. Үй жұмысын сұрау:
* Жаттығуды оқыту. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз.
Мен бүгін мектепке бардым. Сен кеше стадионға бардың. Ол ертең дүкенге барады. Мен биыл үшінші сыныпта оқимын. Мұғалім қазір тақтаға жазды.
* Жұмбақты жатқа айтқызу, шешуін тапқызу.
Сырт-сырт етеді,
Уақыт өтеді.
Күнде есебін жаттайды,
Ешбір тыным таппайды.
Алмайды бір тағат
Оның аты - САҒАТ.
* Бекіту сұрақтарын интерактивті тақтада оқыту:
* Бір тәулікте қанша сағат бар?
* Бір сағатта қанша минут бар? т. б.
ІІІ. Жаңа сабақ:
* Сөздікпен жұмыс. (Жаңа сөздерді интерактивті тақтадан көрсету)
Дұрыс - правильно
Дұрыс емес - неправильно
А) мәнерлеп оқыту.
Б) Берілген уақыт ішінде жаттату.
В) Сөз тіркестерін құрау.
2. Интерактивті тақтамен жұмыс. (ауызша тапсырма)
1) Интерактивті тақтадан сағаттарды көрсетіп, уақыттың қанша болғанын айтқызу.
2) <<Сағат 14:00-де сен қайда болдың?>> т. б. сұрақтарға жауап бергізу.
Мысалы: Сағат жеті болды. Мен сағат жетіде үйде болдым. Ұйқыдан тұрдым.
3.Деңгейлік тапсырмалар беру: (оқулықпен, дәптермен жұмыс)
І. 3-тапсырма. Екі қатарға жаз.
Дұрыс: Мен сабақ оқыдым. Мен бес алдым. Мен тісімді тазаладым. Мен стадионға бардым.
Дұрыс емес: Сен жаттығу жазбадың. Сен кітапты жырттың. Сен бетіңді жумадың. Сен екі алдың.
ІІ. 1-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жаз.
Бүгін мен театрға бардым. Кеше мен стадионда болдым. Ертең мен киноға барамын.
* Сергіту сәті. Интерактивті тақтада музыкалық сергіту сәтін қойып, оқушыларға әні мен қимылдарын қайталату.
* Тақтадан жұамбақты оқыту. Жауабын суретпен салып көрсету.
Өмірді өлшейді,
Ешкімнен сұрамай.
Тіліңді алмайды,
Тетігін бұрамай.
* Жұптық жұмыс. 5-тапсырма. Диалогты оқыту.
* Бір жылда неше ай бар?
* Бір жылда 12 ай бар?
* Бір айда неше күн бар?
* Бір айда 30 немесе 31 күн бар.
* Бір аптада неше күн бар?
* Бір аптада жеті күн бар: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
* Суретпен жұмыс. Суреттегі сағаттың түрлерін айтқызу. Қол сағат, қабырға сағат, үстел сағат, қалта сағат, құм сағат, су сағат.
* Тақтамен жұмыс. Жанардың күн тәртібі туралы айту.
ІҮ. Сабақты бекіту: - Сағаттың түрлерін ата!
- Сен сағат қаншада мектепке барасың?
Ү. Үйге: Жұмбақты жаттау. 2-тапсырма.
ҮІ. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz