Мектеп мұғалімдері үшін 7-модуль: заманауи оқыту әдістерін қалыптастыруға арналған коучинг

Коучинг тақырыбы: 7 модуль - заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру

Мерзімі
15. 04. 2014 жыл
Мерзімі: Тақырыбы
15. 04. 2014 жыл: 7 модуль - заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру
Мерзімі: Мақсаты
15. 04. 2014 жыл:

Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдер арқылы оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету, мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке

ынталандыру, 7 модуль туралы маңызды ақпарат алу, .

Мерзімі: Күтілетін нәтиже
15. 04. 2014 жыл: Коучингке қатысушылар 7 модуль туралы көзқарастарын одан әрі дамыта отырып, тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды пайдаланады.
Мерзімі: Ресурс
15. 04. 2014 жыл: МАН, үлестірме, бағдарлама, глосарий
Мерзімі: Құрал - жабдықтар
15. 04. 2014 жыл: интерактивті тақта, бейнеслайдтар, постерлер, маркер

Коучинг

кезеңдері

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

Уақыты

Коучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

Күтілетін

нәтиже

№: 1
Коучингкезеңдері:

Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топқа

бөлу)

қатысушыларға түрлі-түсті кәмпиттер

тарату, сол

бойынша бөлу

Қолданатынәдіс-тәсілдер: Топқа бөлу
Уақыты: 5 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:

Шеңберде

тұрып бір-

біріңізге

тілек айту

Күтілетіннәтиже:

Ынтымақтас-

тық байланыс

орнату.

№: 2
Коучингкезеңдері: Фильм көрсету
Қолданатынәдіс-тәсілдер:

Интербелсенді

тақта

Бейнеролик «Уәж»

Уақыты: 5 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Күтілетіннәтиже:
№: 3
Коучингкезеңдері: Интерпретация
Қолданатынәдіс-тәсілдер:

Бейнероликті

талдау

Уақыты: 10 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:

Фильм туралы

өз ойларын

айту

Күтілетіннәтиже:

Қатысушылар-дың сыни

тұрғыдан

ойлауын

дамыту.

№: 4
Коучингкезеңдері: 7 модуль туралы түсініктерін кеңейту
Қолданатынәдіс-тәсілдер:

Интербелсенді

тақта

Слайд арқылы

түсіндіру

Уақыты:

20

минут

Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:

Тыңдау. Сұрақ-

тарға жауап

беру.

Күтілетіннәтиже:

Қатысушыла

рдың ойын

біріктіру,

топтастыру. Мұғалімдер алған ақпаратты өздеріні тәжірибесімен салыстыра отырып, білімдерін толықтырады

№: 5
Коучингкезеңдері:

7 модуль бойынша 3 топқа бөлу

1 топ - «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

2 топ - «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану»

3 топ - « Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ж»не оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

Қолданатынәдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, постер жасау, қорғау
Уақыты: 30 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Топпен жұмыс, постер құрастырады, әр топтың лидері жобаны қорғайды, ортада талқылайды
Күтілетіннәтиже: Топпен жұмыс топтағы жұмысты өзара бекітеді, жеке дара проблеманы шешуге мүмкіндік береді, тапсырманы орындау барысында өзара толықтыру үрдісі психологиялық ахуалды жақсартады, диалогты жүргізуге бейімделеді және өз ойын қосуға үлесін қосады
№: 6
Коучингкезеңдері:

«Әткеншек» әдісі бойынша коуч жобаларды бағалауға ұсынады.

1) эстетикалық талап - 1ұпай

2) тақырыптың ашылуы - 1 ұпай

3) жобаны қорғау - 1 ұпай

4) сұрақтарға жауап - 1 ұпай

Қолданатынәдіс-тәсілдер: Критерии
Уақыты:

20

минут

Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті: Топтар бір-бірімен жобаларымен алмасады, бағалайды
Күтілетіннәтиже: Мұғалімдер тәжірибе барысында «бағалау» модульін пайдалана отырып, өздерін критерии бойынша бағалауды үйренеді
№: 7
Коучингкезеңдері: Сергіту сәті
Қолданатынәдіс-тәсілдер:

Би

жаттығулары

Уақыты: 5 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:
Күтілетіннәтиже:

Қимыл жасау

арқылы

сергіту ъ

№: 8
Коучингкезеңдері:

Қорытынды

Рефлексия

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQclOhhAODwssvSmEB4lzfj94bjeophf4VSxYu9A4PDQ4Cxa4NJEtIwb9ZO

Қолданатынәдіс-тәсілдер:
  • Әлі . . . дәмін татқым келеді;
  • Әлі де тоймадым, себебі. . ;
  • Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;
  • . . . аса тойдым;
  • . . . қорыта алдым;
  • Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.
Уақыты: 5 минут
Коучингқатысушы-лардың іс-әрекеті:

Не ұнады?

Не

ұнамады?

Сұрақтарға

жауап

береді.

Қатысушыл

ар өзін өзі

бағалау.

Күтілетіннәтиже:

Қатысушылар -дың пікірін

анықтау


Ұқсас жұмыстар
5-сынып оқушылары мен мұғалімдері арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған мектеп психологының сабақ жоспары
Оқыту мен оқу үшін бағалау бойынша Ұ. Санатбаеваның коучинг-сабағы
Бала тәрбиесіндегі ата-аналық жауапкершілікті қалыптастыруға арналған коучинг жоспары
Сыни тұрғысынан ойлау: коучинг сессиясы мен оқыту үшін бағалау семинар жоспары
Коучинг пен менторинг негізінде оқыту мен бағалау үдерісіндегі өзгерістердің тиімділігін бағалау: мектеп тәжірибесі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған коучинг-сабақ жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг сабағының әдістемелік шолуы
Диалогтік оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг бағдарламасы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: топтық және өзін-өзі бағалауға бағытталған мұғалімдерге арналған коучинг сабақ жоспары
7-сынып әдебиетін модульдік технология бойынша оқыту: Модуль №8 Ауыл тіршілігі (оқыту жоспары)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz