Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
"у" дыбысын қайталау қазақ тілі 2-сынып
Апта 3
Күні
Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:
У дыбысын қайталау.
Сілтеме:
2-сынып Қазақ тілі оқулығы 9-10 беттер
Жалпы мақсаттары:
Удыбысы туралы алған білімдерін тиянақтау
Ойларын анық, тура айтуға және қатесіз оқып, жазуға үйрету.
Оқыту нәтижесі:
У дыбысы дауысты және дауыссыз болуы туралы алған білімдері тиянақталады. Оқушылар ойларын ашық, тура айтуға және қатесіз оқып жазуға үйренеді.
Негізгі идеялар
Сабаққа қызығушылығын оята отырып, у дыбысы бойынша алған білімдерін тиянақтау.
Пайдаланған әдіс тәсілдер
Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, интер тақта, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
1.Сергіту сәті
Шыршамен жаттығу жасаймыз
2мин
Орындарынан тұрғызу.
Бейнекөрініс көрсету.
Орындарынан тұрып, шыршаның қимылдарын қайталайды.
2.топқа бөлу
оқу құралдары бойынша
3 мин
87947533909000-Кім маған кітап әкеледі?...
3556003175000
44450-16129000 <<Ыстық орындық>> иесін анықтау.
Кітап, дәптер, сөмке тобына бөлінеді. Орындықтың артындағы жасырылған жұлдызшаны табу арқылы <<Ыстық орындық>> анықталады.
* Ой қозғау
8 мин
-Кітап не үшін керек? (оқу)
-....
-Сонымен <<у>> дыбысы
Электрондық оқулықтағы тапсырмаларды ашады.
Әр топ құралдар не үшін керектігін айтады. Оқу, жазу, салу сөздеріндегі у дыбысына тоқталады.
1. Ереже оқиды
2 .<<у>> дыбысы бар сөздерді табады
3. Өлеңді оқып, <<у>> дыбысы бр сөздерді талдайды
Көркем жазу минуты.
4. Миға шабуыл
18 мин
Топтарға тапсырмалар таратады.
* <<Туған дала>> деген өлеңді оқып, сурет салып жауын жауғанын келтіріп, көздің жауын алады тіркесімен салыстырады.
* Жауын сөзіне синквейн құрастырады
* <<Суыр>> туралы мәтінді оқып, тұжырымдамалық карта жасайды
5. Бағалау
2мин
Топтарға басбармақ арқылы бағалауды айту.
Мимкамен өздерін өздері бағалайды.
6.Ой толғаныс
6 мин
Сөздерді таңдауы бойынша топтарға таратады
.
Сөздегі <<у>> дыбысы туралы айтып, сөйлем құрайды.
Әр топ айтқан сөйлемдерін жазады.
7. Кері байланыс
4мин
<<Ыстық орындық>> иесіне нұсқау береді
Өтілген сабақ <<Ыстық орындық>> иесі , сұрақтар қойып, оқушылардың сұрақтарына өзі жауап береді.
8. Үй тапсырмасы
2 мин
Күнделікке жаздырады
26-жаттығу ереже қайталау
Күні
Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:
У дыбысын қайталау.
Сілтеме:
2-сынып Қазақ тілі оқулығы 9-10 беттер
Жалпы мақсаттары:
Удыбысы туралы алған білімдерін тиянақтау
Ойларын анық, тура айтуға және қатесіз оқып, жазуға үйрету.
Оқыту нәтижесі:
У дыбысы дауысты және дауыссыз болуы туралы алған білімдері тиянақталады. Оқушылар ойларын ашық, тура айтуға және қатесіз оқып жазуға үйренеді.
Негізгі идеялар
Сабаққа қызығушылығын оята отырып, у дыбысы бойынша алған білімдерін тиянақтау.
Пайдаланған әдіс тәсілдер
Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, интер тақта, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
1.Сергіту сәті
Шыршамен жаттығу жасаймыз
2мин
Орындарынан тұрғызу.
Бейнекөрініс көрсету.
Орындарынан тұрып, шыршаның қимылдарын қайталайды.
2.топқа бөлу
оқу құралдары бойынша
3 мин
87947533909000-Кім маған кітап әкеледі?...
3556003175000
44450-16129000 <<Ыстық орындық>> иесін анықтау.
Кітап, дәптер, сөмке тобына бөлінеді. Орындықтың артындағы жасырылған жұлдызшаны табу арқылы <<Ыстық орындық>> анықталады.
* Ой қозғау
8 мин
-Кітап не үшін керек? (оқу)
-....
-Сонымен <<у>> дыбысы
Электрондық оқулықтағы тапсырмаларды ашады.
Әр топ құралдар не үшін керектігін айтады. Оқу, жазу, салу сөздеріндегі у дыбысына тоқталады.
1. Ереже оқиды
2 .<<у>> дыбысы бар сөздерді табады
3. Өлеңді оқып, <<у>> дыбысы бр сөздерді талдайды
Көркем жазу минуты.
4. Миға шабуыл
18 мин
Топтарға тапсырмалар таратады.
* <<Туған дала>> деген өлеңді оқып, сурет салып жауын жауғанын келтіріп, көздің жауын алады тіркесімен салыстырады.
* Жауын сөзіне синквейн құрастырады
* <<Суыр>> туралы мәтінді оқып, тұжырымдамалық карта жасайды
5. Бағалау
2мин
Топтарға басбармақ арқылы бағалауды айту.
Мимкамен өздерін өздері бағалайды.
6.Ой толғаныс
6 мин
Сөздерді таңдауы бойынша топтарға таратады
.
Сөздегі <<у>> дыбысы туралы айтып, сөйлем құрайды.
Әр топ айтқан сөйлемдерін жазады.
7. Кері байланыс
4мин
<<Ыстық орындық>> иесіне нұсқау береді
Өтілген сабақ <<Ыстық орындық>> иесі , сұрақтар қойып, оқушылардың сұрақтарына өзі жауап береді.
8. Үй тапсырмасы
2 мин
Күнделікке жаздырады
26-жаттығу ереже қайталау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz