Жабайы және үй жануарлары

Атырау қаласы

№10 С. Мұқанов атындағы орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Унайжанова Шолпан

Оқу

Шы

ның аты-тегі

Тірек сызбамен жұ

мыс

Сурет

пен жұмыс

Топ

тық жұмыс

Сынақтан өту
Бағалау
Күні: Күні
06 . 03. 14: 06 . 03. 14
Сыныбы: 2 сынып: Сыныбы: 2 сынып
Мұғалімі: Унайжанова Ш. З.: Мұғалімі: Унайжанова Ш. З.
Күні: Сабақтың тақырыбы
06 . 03. 14: Жабайы және үй жануарлары
Күні: Сілтеме
06 . 03. 14: Дүниетану «Атамұра»-2013, «әдістемелік құрал»
Күні: Жалпы мақсаттары
06 . 03. 14: Оқушыларды жабайы және үй жануарларымен таныстыру. Жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы мағлұмат беру.
Күні: Әдіс-тәсілдер
06 . 03. 14: СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Күні: Оқыту нәтижесі
06 . 03. 14: Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажыратады. Жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы мағлұмат алады.
Күні: Сабақ барысы:
Күні: Уақыты
06 . 03. 14: Мұғалімнің әрекеті
Сыныбы: 2 сынып: Оқушы әрекеті
Күні:

2 мин.

2 мин.

1 мин

5 мин .

15 мин

3- мин.

8- мин

5 - мин

1 мин

3 мин

06 . 03. 14:

I Ұйымдастыру

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сылдыр-сылдыр шапалақ,

Міне, менің қолым.

Міне, менің жүрегім,

Сені жақсы көремін.

Топқа бөлу

Жануарлардың суретін (құстар, бунақденелілер, балықтар, жануарлар) таңдату арқылы топқа бөлу

Сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
:
:
:

Бағалау шкаласы

5 ұпай - ақ аю

4 ұпай - қоңыр аю

3 ұпай - көк аю

Ой қозғау

Ребус шешу «Жануарлар»

Жануарлар туралы не білесіңдер?

Тірек-сызбаны пайдаланып әңгімеле.

Топтық жұмыс. Бірге ойлаймыз

1-топ. Венн диаграммасы.

Жабайы жануарлар Үй жануарлары

2-топ . Бес жолды өлең стратегиясы.

  1. Не? Жануар
  2. Қандай?
  3. Не істейді?
  4. Түйін
  5. Синоним

3-топ . Жануарлар туралы ертегі құрастыру

4-топ . Берілген кеспе сөздерден мақал құрастырады.

Сергіту сәті «Сен білесің бе?»

Сынып «А» және «Б» болып екі топқа бөлінеді. «А» тобы қолдарына парақ, қарындаш алып үстел жанына тұрады.

«Б» тобы олардың артына орналасады. Мұғалім «Б» тобына жеке суреттер көрсетеді. Олар «А» тобына келіп арқалары -на суреттегі заттың атауын бейнелейді немесе жазады. «А» тобы сол бейнені қағазға түсіреді. Егер дәл тапса индейцтердің ұранын салады. Ойын барысында «А» мен «Б» тобы бір-бірімен сөйлеспеу керек.

«Сынақтан өткізу» әдісі

1-оқушыға . Берілген әріптерден жануарлардың аттарын құрастыр. А, Б, М, Қ, К, Т, П, Е, С, Ж.

2-оқушыға . Сәйкестендір. Жануарлардың төлдерін тап.

Ешкі торай

Сиыр көжек

Доңыз лақ

Киік бұзау

Қоян құралай

Ит жаутаң

Түлкі күшік

Қасқыр бота

Түйе қонжық

Аю бөлтірік

3-оқушыға.

Берілген дыбыстардың ішінен сөздерді тауып, теріп жаз.

шйтү түлкікиік лдфмв қасқыр шкдац түйепіл жапв ит генуял

мысық лопдшяавя қоян ждпнеңғ барыс ңуенангк ешкі на қой

марал нгкссипр сиыр ңғкгпа керік кенгао қонжық нкғңұқұүа

бұғы киетиі тиін цйфыя торай йааыкенг борсық ғіә жылқы аъ

4-оқушыға Кестемен жұмыс.

Жануарлар түрлерін топтап жаз.

:
:

Бағалау

Балаларға таратылған түрлі түсті аюлардың суреттері арқылы бағалау.

Ақ аю - 5 ұпай (толық жауап берсе)

Қоңыр аю - 4 ұпай (жеткілікті біледі)

Көк аю - 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)

«5» - 12-15 ұпай

«4» - 7- 10 ұпай

«3» - 3-6 ұпай

Үйге тапсырма. Жабайы және үй жануарлары туралы қызықты мәліметтер жинап келу.

Рефликсия

Өткен сабаққа кері байланыс жасау.

Бүгінгі сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?

Не түсініксіз болды? Алдағы уақытта осындай сабақтың болғанын қалайсың ба?

Сыныбы: 2 сынып:
Мұғалімі: Унайжанова Ш. З.:
Жабайы жануарлар
Үй жануарлары

Оқушылар шеңбер жасап тұрып айтады, қимылмен көрсетеді.

Оқушылар жануарлар топтарының суретін таңдау арқылы

4 топқа бөлінеді.

Ребусты шешеді. Тақырыбы бойынша слайд көреді.

Тірек сызбаны пайдаланып жануарлар туралы өз ойларын айтады.

Оқушылар топтасып ойланады, талқылайды.

Топтан бір оқушы жауап береді.

Дарынды және талантты оқушылар -мен жұмыс.

«Б» тобы «А» тобының арқаларына суретте бейнеленген жануарды салады немесе атын жазады. «А» тобы сол бейнеленген затты тауып, алдарындағы қағазға жазады.

Жеке оқушымен жұмыс

Оқушылар берілген жеке жұмыстар арқылы жаңа сабақ -тан алған білімдерін пысықтайды.

Балалар сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды.

Оқушылар стикер арқылы ұсыныс пікірлерін жазады.

Күні:
06 . 03. 14:
Сыныбы: 2 сынып:
Мұғалімі: Унайжанова Ш. З.:
Күні:
06 . 03. 14:
Сыныбы: 2 сынып:
Мұғалімі: Унайжанова Ш. З.:
Күні:
06 . 03. 14:
Күні:
06 . 03. 14:

Ұқсас жұмыстар
Адамдар жануарлардан не алады
Қоян сүйек
Жануарлардың қандай түрлері болады
Жабайы аңдар. сын есімнің шырайлары
Мектеп жасына дейінгі балаларды жабайы аңдар және үй жануарларымен таныстыру
Қазақстан қорықтары
Жануарлардың балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылар топтарымен таныстыру
Тақырып Қамқор болып өсемін
Үй құстары мен үй жануарлары
Толағай отбасылық сайысы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz