Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұбт-ға дайындау
Ұлттық біріңғай тестілеуге дайындау.
Бүгінгі таңда баланың білімін сынайтын, ұстаз шеберлігін анықтайтын , және мектептің , аудан жетістігінің көрсеткіші ол - ҰБТ.
Білімді ұрпақ дайындауда шығармашылықпен еңбек ете білген жөн. Оқұшы өздігінен еңбек етіп , талпынып , жеткен жетістігінің жемісін көре білуі тиіс . Мұғалім оқушымен үнемі тығыз байланыста болуы қажет .
Орыстың ұлы ғалымы М.В.Ломоносов <<Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика , сондықтан оны оқу керек>> - деген . Осыған байланысты оқушының ақыл - ойына зор ықпал жасау қажет .
ҰБТ сапасын көтеру мақсатында әр бір мұғалім өз алдына міңдеттер қойып , оларды жүзеге асыру үшін үнемі ізденіс үстінде болу керек . Әр сыныптың оқу бағдарламасындағы тақырыптарды тиянақты әрі қатесіз меңгерту қажет .
Әр жеке тұлғаның саналы және сапалы жұмыс істеуіне ықпал ету керек .
ҰБТ-ның сапасы жақсы болу үшін қосымша жұмыстар жүргізуге тура келеді .
Тестке дайындық жұмыстарын 5 - сыныптан бастаған жөн .
5- сыныптан 9- сыныптарға дейін жүргізілген тест жұмыстарын орта буын бойынша қорытындылап алған дұрыс. Осы сыныптар арасында тест кітапшасымен жақсы жұмыс істеген оқушы әріқарай да іздене береді .
Осыған орай біздің мектепте жыл сайын тамыз айында математика пәні бойынша пәндік лагерьлер ұйымдастырылады . Онда оқушыларды ҰБТ - ға дайындауға байланысты жұмыстар жүргізіледі .
5- сыныптан бастап формулалар жинағын жасап , олардың ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау , есте сақтаудың және дұрыс қолдана білудің жолдарын көрсетуге байланысты жұмыстар қолға алынды .
Үзбей жүргізілген жүйелі жұмыстың нәтижесінде оқушылар қиындық көрген тақырыптарының сараптамасын өздері жасайды .
Қайталаудың негізі осыдан туындайды .
Оқушылардың міндетті білім , білік және дағдыларын анықтау мақсатында О. В.Узорова , Е. А. Нефедованың басшылығындағы уақытқа байланысты тез есептеу және Л. Г. Петерсонның оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыруға байланысты 1-4 сыныптар бағдарламасына сәйкес жұмыстарды бастауыш сыныптардан бастап жүргізу дәстүрге айналды .
Факультатив сабақтарында жылдам және ауызша есептеу тәсілдері , ҰБТ - да кездесетін күрделі тақырыптар , сондай - ақ стандарттық емес есептерді шығарудың жолдары қарастырылады .
Қай істің болса да , бастауы берік , ұтымды құрылып , ойластырылып жүргзілсе , дәйекті жалғасын тауып , игілік көзіне айналары сөзсіз .
Тек ізденіс , алға ұмтылу , тың идея , жаңа серпіліс қана алға итерер күш болады .
Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Оқушының математика пәніне қызығушылығын арттыру
Оқушының математикаға ынтасын дамыту мұғалімнің негізгі мақсаты болып табылады . Оқушының пәнге қызығушылығы - оны табысты да , түбегейлі игерудің негізгі шарты .
Пәнге танымдық қызығушылықты дамытудің үш шарты бар:
Біріншісі - мазмұнның жаңғыртылуы , бұрын жария етілген фактілерді жаңаша сипаттау , хабарланып отырған материалдарға тарихи бағдар беру , ілімнің практикалық мәнін ашып көрсету және ғылымның соңғы жаңалықтарын , табыстарын жүйелі баяндау .
Екіншісі - өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін , оқытудың проблемалық тұрғыда қолға алған материалды зерттеу негіздерін және оқушының шығармашылық , практикалық жұмыстарына бағытталған оқуыту тәсілдері .
Үшіншісі - оқушының қабілетін ұштау , мұғалімнің оқушыға көмек беруге дайын тұруы , олардың мүмкіндіктеріне қолдау көрсету қабілеті , талап қоюшылдығы мен адалдығы , балаларды көтермелей білу ,
сондай - ақ оқушылардың өз ара бәсекесіне көмек көрсете білу қасиеті .
Сабақтың тиімділігін арттыру және оқушылардың математика пәніне қызығушылығын тудырудың жолдарының бірі - сабақ барысында оқушылардың алған білімін баяндауға ынталығын және математика тарихының элементтерін енгізе отырып , есептің текстік мазмұнының тартымдылығын арттыру керек .
Оқушы назарын аударатын , ойына түрткі болатын математика туралы қызғылықты материлдар , әр түрлі тартымды қызықты есептер , математикалық софизмдер мен ойындар сабақ үстінде өзінің орнын табу керек . Мұндай есептер оқушылардың математикаға деген ынта ықыласын арттырып , есептерді өздігінен шешуге итермелейді , логикалық ой - өрісін дамытады .
Оқушылар бірсарынды есеп шығарудан шаршамас үшін әр түрлі математикалық жарыстар , ойындар ұйымдастырылғаны жөн .
Мысалы: өткен материалды пысықтағанда оқушылармен жұмысты топтар арасында эстафеталар немесе ер балалар мен қыздар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады .
Мұғалімнің негізгі мақсаты - математикалық ойлауды қалыптастыру арқылы оқушыны өздігінен оқутуға үйрету . Ол үшін оқушылар білім негіздерін мұғалімнің басшылығымен іздестіре отырып , өздері жаңадан ашулары керек . Оқу процессі осылай ұйымдастырылғанда оқушылардың ойлау қабілеттері кеңейіп , сабаққа деген ынтасы артады .
Д. Пойа айтқандай : << Егер мұғалім өз пәніне шын ықыласымен берілсе , онда бүкіл сыныпта бұл пәнге ынтасымен берілетін болады . Егерде , пән сізді қызықтырмаса және оны терең білмесеңіз , онда сабақ беруден бас тарту керек . Себебі сіз ешқашанда сабақты жақсы бере алмайтын боласыз>>. Расында да , пәнді сүю және оны терең білу - мұғалімге қажетті шарт , алайда бұл жеткілікті емес . Мұғалім өзінің пәнге деген қызығушылығын өз оқушыларының бойына сіңіре білу қажет .
Қазіргі күн тәртібінде өзекті болып табылатын мәселе - оқушылардың әрқайсысының өзіндік қабілетін , мінезін танып , жетілдіріп , сол бағытта жеке тұлғаларды тәрбиелеу .
Математика сабағында оқушылардың осы пәнге деген қызығушылығын арттыру , алдына қойылған есеп шешімін өз бетінше табуын жетілдіру , ойлау деңгейін , қабілетін жоғарылату ұстаздың басты міндеті .
Математика сабағын жүргізгенде әр түрлі тәсілдерді тиімді пайдалану білу керек . Білім беруді ізгілендіру , оқыту әдістерін жетілдіруді , дамыта оқыту әдістері мен тәсілдерінің тиімді пайдалануын талап етеді .
Егер берілетін білім мен оны меңгертудің арасында үйлесім болмаса , тиісті нәтижеге қол жету мүмкін емес .
Білім берудегі шамаға лайықтылық тиісті кедергілер мен қиындықты жеңе отырып меңгерілсе , ұғым - түсінік тиянақты болады .
Жүйелі түрдегі әрекет мақсат еткен нәтижеге жеткізеді және одан шәкірт рухани қуат алып , ақыл - ой еңбегінің дағдысын қалыптыстырады .
Берілетін білімнің беріктігі шәкірттің шамасына лайықтылығы мен жүйелілігіне байланысты , оқушының көңілін әр нәрсеге алаңдата бермей,
Олардың зейінін нақты бір мәселеге тиянақты бағдарласа , математиканы игерту нәтижелі болады .
Оқыту барысында шәкірттің білім деңгейін , ойлау қарқынын есте сақтау мүмкіндігін және дербестігін ескеру керек .
Оқушыларды математиканы оқуға қызықтырып тарту үшін қолайлы жағдайлар туғызу , нәтижеге жетуге ынталандыру қажет .
Математика ғылымының қыр - сырын жүйелі түрде меңгеру логикалық,
стандартты емес есептерді шеше алмаса мүмкін емес . Оқушыларға осындай есептерді шешуді үйретуді бастауыш сыныптардан бастау керек.
Есепті шығару - практикалық өнер , оны үйрену үшін тұрақты машықтану керек . Есеп оқушының ойын оятады , оның ойлау қабілетін белсендіреді .
Есеп шығару ақылдың гимнастикасы болып саналады .
Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Бүгінгі таңда баланың білімін сынайтын, ұстаз шеберлігін анықтайтын , және мектептің , аудан жетістігінің көрсеткіші ол - ҰБТ.
Білімді ұрпақ дайындауда шығармашылықпен еңбек ете білген жөн. Оқұшы өздігінен еңбек етіп , талпынып , жеткен жетістігінің жемісін көре білуі тиіс . Мұғалім оқушымен үнемі тығыз байланыста болуы қажет .
Орыстың ұлы ғалымы М.В.Ломоносов <<Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика , сондықтан оны оқу керек>> - деген . Осыған байланысты оқушының ақыл - ойына зор ықпал жасау қажет .
ҰБТ сапасын көтеру мақсатында әр бір мұғалім өз алдына міңдеттер қойып , оларды жүзеге асыру үшін үнемі ізденіс үстінде болу керек . Әр сыныптың оқу бағдарламасындағы тақырыптарды тиянақты әрі қатесіз меңгерту қажет .
Әр жеке тұлғаның саналы және сапалы жұмыс істеуіне ықпал ету керек .
ҰБТ-ның сапасы жақсы болу үшін қосымша жұмыстар жүргізуге тура келеді .
Тестке дайындық жұмыстарын 5 - сыныптан бастаған жөн .
5- сыныптан 9- сыныптарға дейін жүргізілген тест жұмыстарын орта буын бойынша қорытындылап алған дұрыс. Осы сыныптар арасында тест кітапшасымен жақсы жұмыс істеген оқушы әріқарай да іздене береді .
Осыған орай біздің мектепте жыл сайын тамыз айында математика пәні бойынша пәндік лагерьлер ұйымдастырылады . Онда оқушыларды ҰБТ - ға дайындауға байланысты жұмыстар жүргізіледі .
5- сыныптан бастап формулалар жинағын жасап , олардың ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау , есте сақтаудың және дұрыс қолдана білудің жолдарын көрсетуге байланысты жұмыстар қолға алынды .
Үзбей жүргізілген жүйелі жұмыстың нәтижесінде оқушылар қиындық көрген тақырыптарының сараптамасын өздері жасайды .
Қайталаудың негізі осыдан туындайды .
Оқушылардың міндетті білім , білік және дағдыларын анықтау мақсатында О. В.Узорова , Е. А. Нефедованың басшылығындағы уақытқа байланысты тез есептеу және Л. Г. Петерсонның оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыруға байланысты 1-4 сыныптар бағдарламасына сәйкес жұмыстарды бастауыш сыныптардан бастап жүргізу дәстүрге айналды .
Факультатив сабақтарында жылдам және ауызша есептеу тәсілдері , ҰБТ - да кездесетін күрделі тақырыптар , сондай - ақ стандарттық емес есептерді шығарудың жолдары қарастырылады .
Қай істің болса да , бастауы берік , ұтымды құрылып , ойластырылып жүргзілсе , дәйекті жалғасын тауып , игілік көзіне айналары сөзсіз .
Тек ізденіс , алға ұмтылу , тың идея , жаңа серпіліс қана алға итерер күш болады .
Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Оқушының математика пәніне қызығушылығын арттыру
Оқушының математикаға ынтасын дамыту мұғалімнің негізгі мақсаты болып табылады . Оқушының пәнге қызығушылығы - оны табысты да , түбегейлі игерудің негізгі шарты .
Пәнге танымдық қызығушылықты дамытудің үш шарты бар:
Біріншісі - мазмұнның жаңғыртылуы , бұрын жария етілген фактілерді жаңаша сипаттау , хабарланып отырған материалдарға тарихи бағдар беру , ілімнің практикалық мәнін ашып көрсету және ғылымның соңғы жаңалықтарын , табыстарын жүйелі баяндау .
Екіншісі - өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін , оқытудың проблемалық тұрғыда қолға алған материалды зерттеу негіздерін және оқушының шығармашылық , практикалық жұмыстарына бағытталған оқуыту тәсілдері .
Үшіншісі - оқушының қабілетін ұштау , мұғалімнің оқушыға көмек беруге дайын тұруы , олардың мүмкіндіктеріне қолдау көрсету қабілеті , талап қоюшылдығы мен адалдығы , балаларды көтермелей білу ,
сондай - ақ оқушылардың өз ара бәсекесіне көмек көрсете білу қасиеті .
Сабақтың тиімділігін арттыру және оқушылардың математика пәніне қызығушылығын тудырудың жолдарының бірі - сабақ барысында оқушылардың алған білімін баяндауға ынталығын және математика тарихының элементтерін енгізе отырып , есептің текстік мазмұнының тартымдылығын арттыру керек .
Оқушы назарын аударатын , ойына түрткі болатын математика туралы қызғылықты материлдар , әр түрлі тартымды қызықты есептер , математикалық софизмдер мен ойындар сабақ үстінде өзінің орнын табу керек . Мұндай есептер оқушылардың математикаға деген ынта ықыласын арттырып , есептерді өздігінен шешуге итермелейді , логикалық ой - өрісін дамытады .
Оқушылар бірсарынды есеп шығарудан шаршамас үшін әр түрлі математикалық жарыстар , ойындар ұйымдастырылғаны жөн .
Мысалы: өткен материалды пысықтағанда оқушылармен жұмысты топтар арасында эстафеталар немесе ер балалар мен қыздар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады .
Мұғалімнің негізгі мақсаты - математикалық ойлауды қалыптастыру арқылы оқушыны өздігінен оқутуға үйрету . Ол үшін оқушылар білім негіздерін мұғалімнің басшылығымен іздестіре отырып , өздері жаңадан ашулары керек . Оқу процессі осылай ұйымдастырылғанда оқушылардың ойлау қабілеттері кеңейіп , сабаққа деген ынтасы артады .
Д. Пойа айтқандай : << Егер мұғалім өз пәніне шын ықыласымен берілсе , онда бүкіл сыныпта бұл пәнге ынтасымен берілетін болады . Егерде , пән сізді қызықтырмаса және оны терең білмесеңіз , онда сабақ беруден бас тарту керек . Себебі сіз ешқашанда сабақты жақсы бере алмайтын боласыз>>. Расында да , пәнді сүю және оны терең білу - мұғалімге қажетті шарт , алайда бұл жеткілікті емес . Мұғалім өзінің пәнге деген қызығушылығын өз оқушыларының бойына сіңіре білу қажет .
Қазіргі күн тәртібінде өзекті болып табылатын мәселе - оқушылардың әрқайсысының өзіндік қабілетін , мінезін танып , жетілдіріп , сол бағытта жеке тұлғаларды тәрбиелеу .
Математика сабағында оқушылардың осы пәнге деген қызығушылығын арттыру , алдына қойылған есеп шешімін өз бетінше табуын жетілдіру , ойлау деңгейін , қабілетін жоғарылату ұстаздың басты міндеті .
Математика сабағын жүргізгенде әр түрлі тәсілдерді тиімді пайдалану білу керек . Білім беруді ізгілендіру , оқыту әдістерін жетілдіруді , дамыта оқыту әдістері мен тәсілдерінің тиімді пайдалануын талап етеді .
Егер берілетін білім мен оны меңгертудің арасында үйлесім болмаса , тиісті нәтижеге қол жету мүмкін емес .
Білім берудегі шамаға лайықтылық тиісті кедергілер мен қиындықты жеңе отырып меңгерілсе , ұғым - түсінік тиянақты болады .
Жүйелі түрдегі әрекет мақсат еткен нәтижеге жеткізеді және одан шәкірт рухани қуат алып , ақыл - ой еңбегінің дағдысын қалыптыстырады .
Берілетін білімнің беріктігі шәкірттің шамасына лайықтылығы мен жүйелілігіне байланысты , оқушының көңілін әр нәрсеге алаңдата бермей,
Олардың зейінін нақты бір мәселеге тиянақты бағдарласа , математиканы игерту нәтижелі болады .
Оқыту барысында шәкірттің білім деңгейін , ойлау қарқынын есте сақтау мүмкіндігін және дербестігін ескеру керек .
Оқушыларды математиканы оқуға қызықтырып тарту үшін қолайлы жағдайлар туғызу , нәтижеге жетуге ынталандыру қажет .
Математика ғылымының қыр - сырын жүйелі түрде меңгеру логикалық,
стандартты емес есептерді шеше алмаса мүмкін емес . Оқушыларға осындай есептерді шешуді үйретуді бастауыш сыныптардан бастау керек.
Есепті шығару - практикалық өнер , оны үйрену үшін тұрақты машықтану керек . Есеп оқушының ойын оятады , оның ойлау қабілетін белсендіреді .
Есеп шығару ақылдың гимнастикасы болып саналады .
Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz