Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ұбт-ға дайындау

Ұлттық біріңғай тестілеуге дайындау.

Бүгінгі таңда баланың білімін сынайтын, ұстаз шеберлігін анықтайтын , және мектептің , аудан жетістігінің көрсеткіші ол - ҰБТ.
Білімді ұрпақ дайындауда шығармашылықпен еңбек ете білген жөн. Оқұшы өздігінен еңбек етіп , талпынып , жеткен жетістігінің жемісін көре білуі тиіс . Мұғалім оқушымен үнемі тығыз байланыста болуы қажет .
Орыстың ұлы ғалымы М.В.Ломоносов <<Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика , сондықтан оны оқу керек>> - деген . Осыған байланысты оқушының ақыл - ойына зор ықпал жасау қажет .
ҰБТ сапасын көтеру мақсатында әр бір мұғалім өз алдына міңдеттер қойып , оларды жүзеге асыру үшін үнемі ізденіс үстінде болу керек . Әр сыныптың оқу бағдарламасындағы тақырыптарды тиянақты әрі қатесіз меңгерту қажет .
Әр жеке тұлғаның саналы және сапалы жұмыс істеуіне ықпал ету керек .
ҰБТ-ның сапасы жақсы болу үшін қосымша жұмыстар жүргізуге тура келеді .
Тестке дайындық жұмыстарын 5 - сыныптан бастаған жөн .
5- сыныптан 9- сыныптарға дейін жүргізілген тест жұмыстарын орта буын бойынша қорытындылап алған дұрыс. Осы сыныптар арасында тест кітапшасымен жақсы жұмыс істеген оқушы әріқарай да іздене береді .
Осыған орай біздің мектепте жыл сайын тамыз айында математика пәні бойынша пәндік лагерьлер ұйымдастырылады . Онда оқушыларды ҰБТ - ға дайындауға байланысты жұмыстар жүргізіледі .
5- сыныптан бастап формулалар жинағын жасап , олардың ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау , есте сақтаудың және дұрыс қолдана білудің жолдарын көрсетуге байланысты жұмыстар қолға алынды .
Үзбей жүргізілген жүйелі жұмыстың нәтижесінде оқушылар қиындық көрген тақырыптарының сараптамасын өздері жасайды .
Қайталаудың негізі осыдан туындайды .


Оқушылардың міндетті білім , білік және дағдыларын анықтау мақсатында О. В.Узорова , Е. А. Нефедованың басшылығындағы уақытқа байланысты тез есептеу және Л. Г. Петерсонның оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыруға байланысты 1-4 сыныптар бағдарламасына сәйкес жұмыстарды бастауыш сыныптардан бастап жүргізу дәстүрге айналды .
Факультатив сабақтарында жылдам және ауызша есептеу тәсілдері , ҰБТ - да кездесетін күрделі тақырыптар , сондай - ақ стандарттық емес есептерді шығарудың жолдары қарастырылады .
Қай істің болса да , бастауы берік , ұтымды құрылып , ойластырылып жүргзілсе , дәйекті жалғасын тауып , игілік көзіне айналары сөзсіз .
Тек ізденіс , алға ұмтылу , тың идея , жаңа серпіліс қана алға итерер күш болады .




Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі

Оқушының математика пәніне қызығушылығын арттыру

Оқушының математикаға ынтасын дамыту мұғалімнің негізгі мақсаты болып табылады . Оқушының пәнге қызығушылығы - оны табысты да , түбегейлі игерудің негізгі шарты .
Пәнге танымдық қызығушылықты дамытудің үш шарты бар:
Біріншісі - мазмұнның жаңғыртылуы , бұрын жария етілген фактілерді жаңаша сипаттау , хабарланып отырған материалдарға тарихи бағдар беру , ілімнің практикалық мәнін ашып көрсету және ғылымның соңғы жаңалықтарын , табыстарын жүйелі баяндау .
Екіншісі - өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін , оқытудың проблемалық тұрғыда қолға алған материалды зерттеу негіздерін және оқушының шығармашылық , практикалық жұмыстарына бағытталған оқуыту тәсілдері .
Үшіншісі - оқушының қабілетін ұштау , мұғалімнің оқушыға көмек беруге дайын тұруы , олардың мүмкіндіктеріне қолдау көрсету қабілеті , талап қоюшылдығы мен адалдығы , балаларды көтермелей білу ,
сондай - ақ оқушылардың өз ара бәсекесіне көмек көрсете білу қасиеті .
Сабақтың тиімділігін арттыру және оқушылардың математика пәніне қызығушылығын тудырудың жолдарының бірі - сабақ барысында оқушылардың алған білімін баяндауға ынталығын және математика тарихының элементтерін енгізе отырып , есептің текстік мазмұнының тартымдылығын арттыру керек .
Оқушы назарын аударатын , ойына түрткі болатын математика туралы қызғылықты материлдар , әр түрлі тартымды қызықты есептер , математикалық софизмдер мен ойындар сабақ үстінде өзінің орнын табу керек . Мұндай есептер оқушылардың математикаға деген ынта ықыласын арттырып , есептерді өздігінен шешуге итермелейді , логикалық ой - өрісін дамытады .
Оқушылар бірсарынды есеп шығарудан шаршамас үшін әр түрлі математикалық жарыстар , ойындар ұйымдастырылғаны жөн .
Мысалы: өткен материалды пысықтағанда оқушылармен жұмысты топтар арасында эстафеталар немесе ер балалар мен қыздар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады .


Мұғалімнің негізгі мақсаты - математикалық ойлауды қалыптастыру арқылы оқушыны өздігінен оқутуға үйрету . Ол үшін оқушылар білім негіздерін мұғалімнің басшылығымен іздестіре отырып , өздері жаңадан ашулары керек . Оқу процессі осылай ұйымдастырылғанда оқушылардың ойлау қабілеттері кеңейіп , сабаққа деген ынтасы артады .
Д. Пойа айтқандай : << Егер мұғалім өз пәніне шын ықыласымен берілсе , онда бүкіл сыныпта бұл пәнге ынтасымен берілетін болады . Егерде , пән сізді қызықтырмаса және оны терең білмесеңіз , онда сабақ беруден бас тарту керек . Себебі сіз ешқашанда сабақты жақсы бере алмайтын боласыз>>. Расында да , пәнді сүю және оны терең білу - мұғалімге қажетті шарт , алайда бұл жеткілікті емес . Мұғалім өзінің пәнге деген қызығушылығын өз оқушыларының бойына сіңіре білу қажет .
Қазіргі күн тәртібінде өзекті болып табылатын мәселе - оқушылардың әрқайсысының өзіндік қабілетін , мінезін танып , жетілдіріп , сол бағытта жеке тұлғаларды тәрбиелеу .
Математика сабағында оқушылардың осы пәнге деген қызығушылығын арттыру , алдына қойылған есеп шешімін өз бетінше табуын жетілдіру , ойлау деңгейін , қабілетін жоғарылату ұстаздың басты міндеті .
Математика сабағын жүргізгенде әр түрлі тәсілдерді тиімді пайдалану білу керек . Білім беруді ізгілендіру , оқыту әдістерін жетілдіруді , дамыта оқыту әдістері мен тәсілдерінің тиімді пайдалануын талап етеді .
Егер берілетін білім мен оны меңгертудің арасында үйлесім болмаса , тиісті нәтижеге қол жету мүмкін емес .
Білім берудегі шамаға лайықтылық тиісті кедергілер мен қиындықты жеңе отырып меңгерілсе , ұғым - түсінік тиянақты болады .
Жүйелі түрдегі әрекет мақсат еткен нәтижеге жеткізеді және одан шәкірт рухани қуат алып , ақыл - ой еңбегінің дағдысын қалыптыстырады .
Берілетін білімнің беріктігі шәкірттің шамасына лайықтылығы мен жүйелілігіне байланысты , оқушының көңілін әр нәрсеге алаңдата бермей,
Олардың зейінін нақты бір мәселеге тиянақты бағдарласа , математиканы игерту нәтижелі болады .
Оқыту барысында шәкірттің білім деңгейін , ойлау қарқынын есте сақтау мүмкіндігін және дербестігін ескеру керек .
Оқушыларды математиканы оқуға қызықтырып тарту үшін қолайлы жағдайлар туғызу , нәтижеге жетуге ынталандыру қажет .
Математика ғылымының қыр - сырын жүйелі түрде меңгеру логикалық,
стандартты емес есептерді шеше алмаса мүмкін емес . Оқушыларға осындай есептерді шешуді үйретуді бастауыш сыныптардан бастау керек.
Есепті шығару - практикалық өнер , оны үйрену үшін тұрақты машықтану керек . Есеп оқушының ойын оятады , оның ойлау қабілетін белсендіреді .
Есеп шығару ақылдың гимнастикасы болып саналады .





Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі


Ұқсас жұмыстар
Сауалнама нәтижесі бойынша оқушыларды ортақ мақсаттары бойынша топтау
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Оқушыларды математика пәнінен ұбт-ға дайындаудың тиімді жолдары
Ұбт-ға оқушыларды дайындаудың әдістемелік ұйымдастыру мәселелері
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Технологиялық дайындауда - оқушылардың тестпен жұмыс жасау жүйесін дайындау
Ионды байланыс
Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық тұрғысынан дайындаудың жолдары мен шешімі
Баламалы тест
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Пәндер