Ұбт-ға дайындау

Ұлттық біріңғай тестілеуге дайындау.
Бүгінгі таңда баланың білімін сынайтын, ұстаз шеберлігін анықтайтын, және мектептің, аудан жетістігінің көрсеткіші ол - ҰБТ.
Білімді ұрпақ дайындауда шығармашылықпен еңбек ете білген жөн. Оқұшы өздігінен еңбек етіп, талпынып, жеткен жетістігінің жемісін көре білуі тиіс . Мұғалім оқушымен үнемі тығыз байланыста болуы қажет .
Орыстың ұлы ғалымы М. В. Ломоносов «Ақыл -ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан оны оқу керек» - деген . Осыған байланысты оқушының ақыл - ойына зор ықпал жасау қажет .
ҰБТ сапасын көтеру мақсатында әр бір мұғалім өз алдына міңдеттер қойып, оларды жүзеге асыру үшін үнемі ізденіс үстінде болу керек . Әр сыныптың оқу бағдарламасындағы тақырыптарды тиянақты әрі қатесіз меңгерту қажет .
Әр жеке тұлғаның саналы және сапалы жұмыс істеуіне ықпал ету керек .
ҰБТ-ның сапасы жақсы болу үшін қосымша жұмыстар жүргізуге тура келеді .
Тестке дайындық жұмыстарын 5 - сыныптан бастаған жөн .
5- сыныптан 9- сыныптарға дейін жүргізілген тест жұмыстарын орта буын бойынша қорытындылап алған дұрыс. Осы сыныптар арасында тест кітапшасымен жақсы жұмыс істеген оқушы әріқарай да іздене береді .
Осыған орай біздің мектепте жыл сайын тамыз айында математика пәні бойынша пәндік лагерьлер ұйымдастырылады . Онда оқушыларды ҰБТ -ға дайындауға байланысты жұмыстар жүргізіледі .
5- сыныптан бастап формулалар жинағын жасап, олардың ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтау, есте сақтаудың және дұрыс қолдана білудің жолдарын көрсетуге байланысты жұмыстар қолға алынды .
Үзбей жүргізілген жүйелі жұмыстың нәтижесінде оқушылар қиындық көрген тақырыптарының сараптамасын өздері жасайды .
Қайталаудың негізі осыдан туындайды .
Оқушылардың міндетті білім, білік және дағдыларын анықтау мақсатында О. В. Узорова, Е. А. Нефедованың басшылығындағы уақытқа байланысты тез есептеу және Л. Г. Петерсонның оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыруға байланысты 1-4 сыныптар бағдарламасына сәйкес жұмыстарды бастауыш сыныптардан бастап жүргізу дәстүрге айналды .
Факультатив сабақтарында жылдам және ауызша есептеу тәсілдері, ҰБТ -да кездесетін күрделі тақырыптар, сондай - ақ стандарттық емес есептерді шығарудың жолдары қарастырылады .
Қай істің болса да, бастауы берік, ұтымды құрылып, ойластырылып жүргзілсе, дәйекті жалғасын тауып, игілік көзіне айналары сөзсіз .
Тек ізденіс, алға ұмтылу, тың идея, жаңа серпіліс қана алға итерер күш болады .
Математика пәні мұғалімі : П . Бакиева
И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Оқушының математика пәніне қызығушылығын арттыру
Оқушының математикаға ынтасын дамыту мұғалімнің негізгі мақсаты болып табылады . Оқушының пәнге қызығушылығы - оны табысты да, түбегейлі игерудің негізгі шарты .
Пәнге танымдық қызығушылықты дамытудің үш шарты бар:
Біріншісі - мазмұнның жаңғыртылуы, бұрын жария етілген фактілерді жаңаша сипаттау, хабарланып отырған материалдарға тарихи бағдар беру, ілімнің практикалық мәнін ашып көрсету және ғылымның соңғы жаңалықтарын, табыстарын жүйелі баяндау .
Екіншісі - өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, оқытудың проблемалық тұрғыда қолға алған материалды зерттеу негіздерін және оқушының шығармашылық, практикалық жұмыстарына бағытталған оқуыту тәсілдері .
Үшіншісі - оқушының қабілетін ұштау, мұғалімнің оқушыға көмек беруге дайын тұруы, олардың мүмкіндіктеріне қолдау көрсету қабілеті, талап қоюшылдығы мен адалдығы, балаларды көтермелей білу,
сондай - ақ оқушылардың өз ара бәсекесіне көмек көрсете білу қасиеті .
Сабақтың тиімділігін арттыру және оқушылардың математика пәніне қызығушылығын тудырудың жолдарының бірі - сабақ барысында оқушылардың алған білімін баяндауға ынталығын және математика тарихының элементтерін енгізе отырып, есептің текстік мазмұнының тартымдылығын арттыру керек .
Оқушы назарын аударатын, ойына түрткі болатын математика туралы қызғылықты материлдар, әр түрлі тартымды қызықты есептер, математикалық софизмдер мен ойындар сабақ үстінде өзінің орнын табу керек . Мұндай есептер оқушылардың математикаға деген ынта ықыласын арттырып, есептерді өздігінен шешуге итермелейді, логикалық ой - өрісін дамытады .
Оқушылар бірсарынды есеп шығарудан шаршамас үшін әр түрлі математикалық жарыстар, ойындар ұйымдастырылғаны жөн .
Мысалы: өткен материалды пысықтағанда оқушылармен жұмысты топтар арасында эстафеталар немесе ер балалар мен қыздар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады .
Мұғалімнің негізгі мақсаты - математикалық ойлауды қалыптастыру арқылы оқушыны өздігінен оқутуға үйрету . Ол үшін оқушылар білім негіздерін мұғалімнің басшылығымен іздестіре отырып, өздері жаңадан ашулары керек . Оқу процессі осылай ұйымдастырылғанда оқушылардың ойлау қабілеттері кеңейіп, сабаққа деген ынтасы артады .
Д. Пойа айтқандай : « Егер мұғалім өз пәніне шын ықыласымен берілсе, онда бүкіл сыныпта бұл пәнге ынтасымен берілетін болады . Егерде, пән сізді қызықтырмаса және оны терең білмесеңіз, онда сабақ беруден бас тарту керек . Себебі сіз ешқашанда сабақты жақсы бере алмайтын боласыз». Расында да, пәнді сүю және оны терең білу - мұғалімге қажетті шарт, алайда бұл жеткілікті емес . Мұғалім өзінің пәнге деген қызығушылығын өз оқушыларының бойына сіңіре білу қажет .
Қазіргі күн тәртібінде өзекті болып табылатын мәселе - оқушылардың әрқайсысының өзіндік қабілетін, мінезін танып, жетілдіріп, сол бағытта жеке тұлғаларды тәрбиелеу .
Математика сабағында оқушылардың осы пәнге деген қызығушылығын арттыру, алдына қойылған есеп шешімін өз бетінше табуын жетілдіру, ойлау деңгейін, қабілетін жоғарылату ұстаздың басты міндеті .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz