Ас қорыту мүшелері

Бекітемін
Мектеп директоры Ж. Сарсенғалиева
№3 қысқа мерзімді жоспар Пәні Дүниетану
А деңгейіндегі оқушылар астың адам өміріндегі маңызы, ас қорыту мүшелерінің үйлесімді қызметін ажыратып айтып бере алады
В деңгейіндегі оқушылар ас қорыту жұмысы бұзылған жағдайдағы зардаптарды нақтылай біледі
С деңгейіндегі оқушылар ас қорыту мүшелерін өз денесі арқылы пайымдай алады
Проектор, флипчарт, стикерлер, презентация - таныстырылым, «Білім ағашы», смайликтер
бағдаршам макеті
Ұйымдастыру кезеңі
Білу
Психологиялық ахуал туғызу
«Шаттық шеңбері»
Топқа бөліну
Топ басшысын сайлау
Топ ережесін құру
Табыс критерийлерімен таныстыру
Өтілген сабақты пысықтау
«ӨРМЕКШІНІҢ ТОРЫ»
Топпен жұмыс «Ретке келтір»-тізбек жасау
Ауыз қуысы
Тоқ ішек
Ішек
Қарын
Өңеш
Бауыр
Жұтқыншақ
Ортаға шығып бір-біріне сәттілік тілейді
Суреттер бойынша 3 топқа бөлінеді
Топ басшысын сайлап, ереже құрады
Әр оқушы сұрақ қояды немесе өзіне қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар ас қорыту ағзаларының реттілігін анықтап, тізбек жасайды
1 мин
3 мин
10 мин
1 мин
Өзге топтар бағалайды, топ басшысы бағасын қойып отырады
Жауаптар сол күйінде қабылданады
Миды ойландыру
Проблемалық жағдаяттан шығу
-Тамақтану гигиенасының қандай ережелері бар деп ойлайсыңдар?
-Өзің қай ережені үнемі қолданып жүрсің?
-Тек қана лимонад және тәтті кәмпитті күнде-
лікті тұтынатын болсақ, ағзаға пайдасы тие ме?
Қалай ойлайсыңдар?
Жаңа материалды оқыту
«Түртіп алу» стратегиясы
«Кемпірқосақ» әдісі
Оқулықпен жұмыс
Слайд бойынша түсіндіру
Салыстыру
Топтардың өз құрған тізбегін оқулықтағы тізбекпен салыстыруы
Сергіту сәті
Оқушылар өз пікірлерін білдіреді
Топтағы оқушылар іштей көз жүгіртіп оқып шығады
Қажет нәрселерді дәптерге жазып алады
Әр жұптан екі-екіден 4 оқушы өзге жұпқа барып түсіндіреді. Қайта келіп өз топтарына әңгімелейді. Топ басшысы толық әңгімелеп айтып береді
Топтар тізбекті қаншалықты дұрыс орындағанын тексереді.
Іс-қимылды бірге орындайды
2 мин
2 мин
10 мин
1 мин
2 мин
1 мин
Айтылған жауаптың барлығы «дұрыс» деп қабылданады
Топтар бірін-бірі бағалайды
Әр оқушы өз жұмысын тексеріп бағалайды
Деңгейлік тапсырма
А «Ойланып жауап бер»- 4ұпай
(Сұрақтарға жауап беру)
В «Жинақтау жүйесі»-3ұпай
(Кестелі тест)
С «Толықтыр» -2ұпай
(Толықтыру тесті)
Рефлексия «Бағдаршам»
Қызыл түсі-түсінбедім
Сары түс-әлі сұрақтарым бар
Жасыл түсі-маған бәрі түсінікті
Смайлик бойынша көңіл-күйді анықтау
Үйге тапсырма беру
Табыс критерийлері бойынша бағалау
Бағдаршам көздеріне стикерлер іледі
Көңіл-күйлеріне байланысты смайлик таңдайды
Мәтінді оқып келу
1 күндік ас мәзірін дайындау
1 мин
1мин
1 мин
2 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz