Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Аспан әлемі

Технологиялық карта
Күні: 19.11.14 Тәрбиеші: Нугманова Қ.Қ.
Тақырыбы: << Аспан әлеміне саяхат>>.
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Дене тәрбиесі
Мақсаты: Саптізбекте жұптасып жүру мен жүгіруді, ирелеңдеп салынған жіп бойымен жүруді, төрт адымдап екпінмен қос аяқпен жоғарыға секіруді үйрету.
Қажетті құралдар: Аспан әлемі бейнесі- ай, жұлдыздар,зымыран бейнесі, үнтаспа,отырғыштар, жіп.
Әдіс- тәсілдер: Ой қозғау, түсіндіру,қимыл-жаттығуларды көрсету,сұрақ,жауап, ойын.
Билингвальді компонент: зымыран-ракета.

Қызмет кезендері

Педагогтің басқару
іс-қимылдары

Балалар қызметі

1 кезең
уәждік-түрткі болу

Ой қозғау:
* Балалар, біз бүгін аспан әлеміне саяхат жасаймыз.
* Аспан әлеміне бару үшін неге мінеміз?
Билингвизм: зымыран дегеніміз орыс тілінде ракета деп аталады.
* Зымыранға мініп бару үшін, біздің денеміз шыныққан, батыл,білімді болуымыз керек. Сондықтан денемізді шынықтыру үшін бірнеше жаттығулар жасалық.

Зымыранға.

Зымыран-ракета.

2 кезең
проблемалық- ізденістік
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
* Кіріспе:
* Аяқ ұшымен жеңіл жүру, жүгіру.
* Өкшемен жүру.
* Оң жақпен, сол жақпен секіру.
* Жай жүру.

* Жалпы дамыту жаттығулары: ( отырғыш үстінде)
Балаларға жан-жақты дамыту жаттығуларын көрсетіп, түсіндіру (5-6 рет )
* Б.қ: аяқ бірге, қол төменде. Қолды алға созу, жоғары көтеру, жанына созу б.қкелу.
* Б.қ:сол қалпы. Қол белде.
Басты оңға,солға кезек бұру.
Б.қ келу.
- Б.қ: сол қалпы. Қолды
отырғыш артына ұстау.
Аяқты алға созу. Б.қ. келу.
* Б.қ: отырғыш жанында тұру.
Аяқты алшақ қою,қол жоғарыда,оңға,солға тербелу.
Б.қ келу.
* Б.қ: отырғыш жанында секіру.

-Өте жақсы. Біз енді аспан әлеміне ұшуға әзірміз,солай емес пе?
Тренинг: қолымыз төменде,көзіміз жұмулы,қозғалмаймыз.
5.4.3.2.1 ұштық.
* Міне, келіп те жеттік. Қане, орнымыздан тұралық.Зымыраннан шығалық, нелерді көріп тұрмыз?

Тосын сый: << Жұлдызшы >> келеді.
Жұлдызшы : Амансыңдар ма, балаларым?
-Сәлематсыз ба?
Жұлдызшы : Қайдан келесіңдер?
- Біз <<Райхан>> балабақшасының <<Толағай>> тобынан аспан әлемін тамашалауға келеміз.
Жұлдызшы: Ендеше, менің бірнеше тапсырмам бар, соны орындарсыңдар, кім де кім жақсы орындаса, сол балаға сыйлығым бар.
Негізгі қимылдар:
* Саптізбекте жұптасып жүру,жүгіру.
* Ирелеңдеп салынған жіп бойымен жүру.
* Төрт адымдап екпінмен қос аяқпен жоғарыға секіру.
Жұлдызшы: Менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар,ризамын. Ал енді ойын ойналық.
Ойын аты: <<Кім мерген?>>
Шарты: 5 кегл қойылып, доппен атып түсіру. (Жұлдызшы мадақтап,жұлдызшалар таратады, қоштасады).
* Балалар,Жұлдызшы атаның тапсырмаларын орындадық,ойында ойнадық.Енді зымыранымызға отырып,балабақшаға қайталық.Ұшуға әзірміз бе?
* 5.4.3.2.1.

Тәрбиеші белгісімен бір қатарға тұрады,жүру,баяу жүгіру кезеңдерінен өтеді.Өкшемен жүру,оң жақпен, сол жақпен секіруді орындайды.

Жан-жақты дамыту жаттығуларын тәрбиешінің белгісімен орындайды.Әр жаттығуды өз мөлшерімен
4-5 реттен жасайды.

Қолдарын төмен ұстап,көздері жұмулы,қозғалмай тұрады.

Ай,жұлдыздарды.

Амандасады.



Негізгі қимылдарды тәрбиешінің белгісімен орындайды.

Қимылды ойынды қызығып,жүгіріп ойнайды.

Әзірміз.
3 кезең
рефлексті-түзетімдеуші

Балалар қызметінің нәтижелерін талдау

Бір қатарға тұрып жәй жүріп,жүгіру. Еркін тыныс алу жаттығуларын көрсету.

Қатармен жүреді, жүгіреді. Тыныс алу жаттығуларын орындайды.

Күтілетін нәтиже:
Білуі:Дене жаттығуларын жасауға қызығушылығы артып,жүгіру,секіру,тепе теңдікті сақтайды.
Меңгеруі: барлық жаттығуларды,қимылдарды жақсы меңгереді.
Жасай білуі: Өз еркімен қимылдайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.

Ұқсас жұмыстар
Астрофизика. 5 сынып
Біз боламыз ғарышкер
Тақырып Ғарыш әлемі
Ғарыш туралы
Ғарыш және оны мекендеушілер
Тамаша балалар
Табиғат әлемі
Ғарыш дегеніміз не ( Ашық сабақ )
Ғарышқа саяхат
Мұқағали поэзиясы
Пәндер