Жасуша органоидтары, омж, қмж. 8-сынып

Пәні:биология

Сыныбы: 8 «ә» .

ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт

Орта мерзімді жоспар

Тақырыбы
Оқыту мақсаты
Күтілетін оқу нәтижелері
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер

Бағалау, соның ішінде

оқыту үшін бағалау

Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар
дереккөздер
№: 1
Тақырыбы: Жасушаның құрылысы
Оқыту мақсаты: Жасушаның құрылысымен таныса отырып, оның атқаратын қызметі жайында түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін оқу нәтижелері: Жасушаның құрылысымен атқаратын қызметі жайында білу
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер: Сұрақ - жауап, кластер құру, ой шақыру, жұппен жұмыс, Джигсо әдісі, кері байланыс, АКТ
Бағалау, соның ішіндеоқыту үшін бағалау: Кері байланыс арқылы бағалау
Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар: Сұрақ -жауап, кластер құру ой шақыру.
дереккөздер:

Оқулық: биологияАлматы

«Атамұра»2004

Таратпа, электронды оқулық»жасуша құрылысы» слайдынан

№: 2
Тақырыбы: Жасуша органоидтары
Оқыту мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылығын меңгерту
Күтілетін оқу нәтижелері: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылығын білу
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер:

жұптық жұмыс,

Диалогты оқыту әдісі, фиш боун әдісі, INSERT әдісі, синквейн.

АКТ

Бағалау, соның ішіндеоқыту үшін бағалау: Өзін - өзі бағалау топтық бағалау
Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар: диалогты оқыту, синквейн, фиш боун, жұптық жұмыс,
дереккөздер: Оқу құралы: плакат, маркер, электронды оқулық «жасуша органойды» слайдынан
№: 3
Тақырыбы: Жасушаның химиялық құрамы
Оқыту мақсаты: Жасушаның химиялық құрамы органикалық және бейорганикалық қосылыстардан тұратыны жайында түсініктерін дамыту
Күтілетін оқу нәтижелері: Жасушаның химиялық құрамы жайында білу.
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер:

Фиш боун, жұптық жұмыс, бағдаршам әдісі

Талантты және дарынды оқушыларды оқыту. INSERT әдісі

Бағалау, соның ішіндеоқыту үшін бағалау: Топтық бағалау
Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар:

Фиш боун,

Бағдаршам әдісі,

INSERT әдісі

дереккөздер: Жасушаның химиялық құрамы слаидынан
№: 4
Тақырыбы: Жасушаның тіршілік әрекеті
Оқыту мақсаты: Жасушаның тіршілік әрекеттері туралы түсініктерін қалыптастыру .
Күтілетін оқу нәтижелері: Жасушалардың тіршілік әрекеттері жайында білу
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер: Сергіту сәті, рефлексия,, синквейн әдісі, кері байланыс, фиш боун, АКТ
Бағалау, соның ішіндеоқыту үшін бағалау: Топтық бағалау.
Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар: рефлексия, ой шақыру синквейн әдісі, кері байланыс, фиш боун жұптық жұмыс
дереккөздер: Электронды оқулық
№: 5
Тақырыбы: Жасушаның бөлінуі
Оқыту мақсаты: Ағзада жасушалардың бөліну үдерісі жайында меңгерту
Күтілетін оқу нәтижелері: Ағзада жасушалардың бөлінуі жайында білу
Сабақта қолданатын әдіс -тәсілдер: Фиш боун, топтық жұмыс, синквейн, INSERT әдісі, АКТ
Бағалау, соның ішіндеоқыту үшін бағалау: Кері байланыс арқылы бағалау
Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар: Фиш боун, топтық жұмыс, синквейн, INSERT әдісі
дереккөздер: Жасушаның бөлінуі слаиды

БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры:

Тұрапбеков Т.

Күні: 11. 09. 2014ж

Сынып: 8»ә»

Пәні: биология

Тақырыбы: Жасуша органоидтары

Мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту.

Күтілетін оқу нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу.

Бағалау критерийлері:

  1. Жасушалардың құрылысымен органоидтарын біледі.
  2. Сұрақтарға жауап бере алады

Әдіс - тәсілдер:кері байланыс, жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун, INSERT, синквейн, АКТ

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Цитология және оның органоидтары
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Нағыз вакуоль
Сабақ жоспарларының түрлері
Жасушаның құрылымы
Жасуша органоидтары
Оргоноидтар
Прокариоттық жасушаның құрылысы
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz