Файл қосу

Жасуша органоидтары, омж, қмж. 8-сынып

Пән: Биология

Пәні:биология
Сыныбы: 8 «ә»

.
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт

Орта мерзімді жоспар

|№ |Тақырыбы |Оқыту мақсаты |Күтілетін | Сабақта |Бағалау, соның|Барлық оқушы |дереккөздер |
| | | |оқу |қолданатын әдіс |ішінде |қамтитын | |
| | | |нәтижелері |–тәсілдер |оқыту үшін |тапсырмалар | |
| | | | | |бағалау | | |
|1 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Сұрақ – жауап, | |Сұрақ –жауап, |Оқулық: |
| |құрылысы |құрылысымен |құрылысымен |кластер құру, ой |Кері байланыс |кластер құру |биологияАлматы |
| | |таныса |атқаратын |шақыру, жұппен |арқылы бағалау|ой шақыру. |«Атамұра»2004 |
| | |отырып,оның |қызметі |жұмыс, Джигсо | | | |
| | |атқаратын |жайында |әдісі, кері | | |Таратпа,электро|
| | |қызметі жайында |білу |байланыс,АКТ | | |нды |
| | |түсініктерін | | | | |оқулық»жасуша |
| | |қалыптастыру. | | | | |құрылысы» |
| | | | | | | |слайдынан |
|2 |Жасуша |Жасушаның |Жасушаның | жұптық жұмыс, | | диалогты |Оқу құралы: |
| |органоидтары |тіршілік |тіршілік |Диалогты оқыту |Өзін – өзі |оқыту, |плакат, маркер,|
| | |қасиеттерімен |қасиеттерін,|әдісі,фиш боун |бағалау топтық|синквейн, фиш |электронды |
| | |танысып, |жануарлармен|әдісі, INSERT |бағалау |боун, жұптық |оқулық «жасуша |
| | |жануарлармен |өсімдік |әдісі, синквейн. | |жұмыс, |органойды» |
| | |өсімдік |жасушаларыны|АКТ | | |слайдынан |
| | |жасушаларының |ң | | | | |
| | |айырмашылығын |айырмашылығы| | | | |
| | |меңгерту |н білу | | | | |
|3 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Фиш боун, жұптық |Топтық |Фиш боун, | |
| |химиялық |химиялық құрамы |химиялық |жұмыс, бағдаршам |бағалау |Бағдаршам | |
| |құрамы |органикалық және|құрамы |әдісі | |әдісі, | |
| | |бейорганикалық |жайында |Талантты және | |INSERT әдісі |Жасушаның |
| | |қосылыстардан |білу. |дарынды оқушыларды| | |химиялық құрамы|
| | |тұратыны жайында| |оқыту. INSERT | | |слаидынан |
| | |түсініктерін | |әдісі | | | |
| | |дамыту | | | | | |
|4 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушалардың|Сергіту сәті, |Топтық | рефлексия, ой|Электронды |
| |тіршілік |тіршілік |тіршілік |рефлексия,, |бағалау. |шақыру |оқулық |
| |әрекеті |әрекеттері |әрекеттері |синквейн әдісі, | |синквейн | |
| | |туралы |жайында білу|кері байланыс, фиш| |әдісі, кері | |
| | |түсініктерін | |боун, АКТ | |байланыс,фиш | |
| | |қалыптастыру . | | | |боун жұптық | |
| | | | | | |жұмыс | |
|5 |Жасушаның |Ағзада |Ағзада |Фиш боун, топтық |Кері байланыс |Фиш | Жасушаның |
| |бөлінуі |жасушалардың |жасушалардың|жұмыс, |арқылы бағалау|боун,топтық |бөлінуі слаиды |
| | |бөліну үдерісі |бөлінуі |синквейн,INSERT | |жұмыс,синквейн| |
| | |жайында меңгерту|жайында білу|әдісі,АКТ | |, INSERT әдісі| |
| | | | | | | | |

БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры:

Тұрапбеков Т.

Күні: 11.09. 2014ж

Сынып: 8»ә»

Пәні: биология

Тақырыбы: Жасуша органоидтары

Мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен
өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту.

Күтілетін оқу нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен
өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу.

Бағалау критерийлері:

1. Жасушалардың құрылысымен органоидтарын біледі.

2. Сұрақтарға жауап бере алады

Әдіс – тәсілдер:кері байланыс, жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун,
INSERT, синквейн, АКТ

Сабақтың барысы:

|қ/с|кезеңі |Мұғалімнің іс - |Оқушының әс- әрекеті |Ресурстар |
| | |әрекеті | | |
|1 |Ұйымдасты|Оқушылармен |Сәлемдеседі | |
| |ру кезең |сәлемдесу |Оқушылар бір –біріне | |
| |2минут |Электронды оқулықтан|сұрақтар қойып, | |
| |Кері |слайд көрсету. |сұрақтарға жауап береді: | |
| |байланыс |Жасушаның реттеуші |Жасушаның реттеуші | |
| |әдісі |орталығы неболып |орталығы- ядро. Плазмалық| |
| |2минут |табылады? Жасушаның |жарғақша деп атайды. Ол | |
| | |сыртқы қабатын не |май мен нәруызды | |
| | |деп атайды? |заттардан тұрады. | |
| | |Ол неден тұрады? | | |
| | | | | |
|2 |Кластер |Жасуша деген сөзге |Кластер құрады: пішіні |А4 парағы |
| |құру |кластер құрғызу |ұзынша, домалақ, | |
| |5минут | |көпқырлы, жұлдызша | |
| | | |тәрізді | |
|3 |«Джиксо» | АКТ –дан жасушаның |Тапсырманы оқып, бір |ноутбук |
| |әдісі |құрыылысын көреді |–біріне мәтіннің |электр. |
| |7минут | |мағынасын түсіндірді. |оқулық |
| | | | | |
|4 | |Оқушыларға әр топқа|Әр топ берілген тапсырма |Маркер, |
| |Талдау |тапсырма беремін: |бойынша оқып, жұбымен |плакат, |
| |Топтық |ЭПТ,рибосома |талқылап, түсіндіріп |қалам, |
| |жұмыс |Митихондрия, |береді. |қайшы, |
| |12минут |лизосома | |желім |
| | |Голдьжи жиынтығымен | | |
| | |жасуша орталығы | | |
|5 |АКТ |АКТ қолдану |Электронды оқулықтан |Элек. |
| |5минут | |тапсырманы бірге |оқулық |
| | | |орындады. | |
| | | | | |
| | |«Синквейн» әдісін |Оқушылар сабақты 5 жолды | |
| | |топқа беру: |өлең әдісімен | |
|6 |Қорытынды|I зат есім |қорытындылайды. | |
| |5минут |II сын есім |I Жасуша | |
| | |III етістік |II жұлдызша, домалақ | |
| | |IV бір сөйлем |III көбейеді, өседі, | |
| | |V баламасы |бірігеді | |
| | | |IV жасуша тіршіліктің | |
| | | |өлшем бірлігі | |
| | | |V клетка | |

ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт

Қазақстан облысы

Сайрам ауданы

№ 41 Молыбай Оразалиев атындағы орта мектебі




Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Сабақ жоспарларының түрлері
Цитология және оның органоидтары
Нағыз вакуоль
Жасушаның құрылымы
Жасуша органоидтары
Оргоноидтар
Прокариоттық жасушаның құрылысы
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Пәндер