Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Жасуша органоидтары, омж, қмж. 8-сынып
Пәні:биология
Сыныбы: 8 «ә»
.
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт
Орта мерзімді жоспар
|№ |Тақырыбы |Оқыту мақсаты |Күтілетін | Сабақта |Бағалау, соның|Барлық оқушы |дереккөздер |
| | | |оқу |қолданатын әдіс |ішінде |қамтитын | |
| | | |нәтижелері |–тәсілдер |оқыту үшін |тапсырмалар | |
| | | | | |бағалау | | |
|1 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Сұрақ – жауап, | |Сұрақ –жауап, |Оқулық: |
| |құрылысы |құрылысымен |құрылысымен |кластер құру, ой |Кері байланыс |кластер құру |биологияАлматы |
| | |таныса |атқаратын |шақыру, жұппен |арқылы бағалау|ой шақыру. |«Атамұра»2004 |
| | |отырып,оның |қызметі |жұмыс, Джигсо | | | |
| | |атқаратын |жайында |әдісі, кері | | |Таратпа,электро|
| | |қызметі жайында |білу |байланыс,АКТ | | |нды |
| | |түсініктерін | | | | |оқулық»жасуша |
| | |қалыптастыру. | | | | |құрылысы» |
| | | | | | | |слайдынан |
|2 |Жасуша |Жасушаның |Жасушаның | жұптық жұмыс, | | диалогты |Оқу құралы: |
| |органоидтары |тіршілік |тіршілік |Диалогты оқыту |Өзін – өзі |оқыту, |плакат, маркер,|
| | |қасиеттерімен |қасиеттерін,|әдісі,фиш боун |бағалау топтық|синквейн, фиш |электронды |
| | |танысып, |жануарлармен|әдісі, INSERT |бағалау |боун, жұптық |оқулық «жасуша |
| | |жануарлармен |өсімдік |әдісі, синквейн. | |жұмыс, |органойды» |
| | |өсімдік |жасушаларыны|АКТ | | |слайдынан |
| | |жасушаларының |ң | | | | |
| | |айырмашылығын |айырмашылығы| | | | |
| | |меңгерту |н білу | | | | |
|3 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Фиш боун, жұптық |Топтық |Фиш боун, | |
| |химиялық |химиялық құрамы |химиялық |жұмыс, бағдаршам |бағалау |Бағдаршам | |
| |құрамы |органикалық және|құрамы |әдісі | |әдісі, | |
| | |бейорганикалық |жайында |Талантты және | |INSERT әдісі |Жасушаның |
| | |қосылыстардан |білу. |дарынды оқушыларды| | |химиялық құрамы|
| | |тұратыны жайында| |оқыту. INSERT | | |слаидынан |
| | |түсініктерін | |әдісі | | | |
| | |дамыту | | | | | |
|4 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушалардың|Сергіту сәті, |Топтық | рефлексия, ой|Электронды |
| |тіршілік |тіршілік |тіршілік |рефлексия,, |бағалау. |шақыру |оқулық |
| |әрекеті |әрекеттері |әрекеттері |синквейн әдісі, | |синквейн | |
| | |туралы |жайында білу|кері байланыс, фиш| |әдісі, кері | |
| | |түсініктерін | |боун, АКТ | |байланыс,фиш | |
| | |қалыптастыру . | | | |боун жұптық | |
| | | | | | |жұмыс | |
|5 |Жасушаның |Ағзада |Ағзада |Фиш боун, топтық |Кері байланыс |Фиш | Жасушаның |
| |бөлінуі |жасушалардың |жасушалардың|жұмыс, |арқылы бағалау|боун,топтық |бөлінуі слаиды |
| | |бөліну үдерісі |бөлінуі |синквейн,INSERT | |жұмыс,синквейн| |
| | |жайында меңгерту|жайында білу|әдісі,АКТ | |, INSERT әдісі| |
| | | | | | | | |
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
Тұрапбеков Т.
Күні: 11.09. 2014ж
Сынып: 8»ә»
Пәні: биология
Тақырыбы: Жасуша органоидтары
Мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен
өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту.
Күтілетін оқу нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен
өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу.
Бағалау критерийлері:
1. Жасушалардың құрылысымен органоидтарын біледі.
2. Сұрақтарға жауап бере алады
Әдіс – тәсілдер:кері байланыс, жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун,
INSERT, синквейн, АКТ
Сабақтың барысы:
|қ/с|кезеңі |Мұғалімнің іс - |Оқушының әс- әрекеті |Ресурстар |
| | |әрекеті | | |
|1 |Ұйымдасты|Оқушылармен |Сәлемдеседі | |
| |ру кезең |сәлемдесу |Оқушылар бір –біріне | |
| |2минут |Электронды оқулықтан|сұрақтар қойып, | |
| |Кері |слайд көрсету. |сұрақтарға жауап береді: | |
| |байланыс |Жасушаның реттеуші |Жасушаның реттеуші | |
| |әдісі |орталығы неболып |орталығы- ядро. Плазмалық| |
| |2минут |табылады? Жасушаның |жарғақша деп атайды. Ол | |
| | |сыртқы қабатын не |май мен нәруызды | |
| | |деп атайды? |заттардан тұрады. | |
| | |Ол неден тұрады? | | |
| | | | | |
|2 |Кластер |Жасуша деген сөзге |Кластер құрады: пішіні |А4 парағы |
| |құру |кластер құрғызу |ұзынша, домалақ, | |
| |5минут | |көпқырлы, жұлдызша | |
| | | |тәрізді | |
|3 |«Джиксо» | АКТ –дан жасушаның |Тапсырманы оқып, бір |ноутбук |
| |әдісі |құрыылысын көреді |–біріне мәтіннің |электр. |
| |7минут | |мағынасын түсіндірді. |оқулық |
| | | | | |
|4 | |Оқушыларға әр топқа|Әр топ берілген тапсырма |Маркер, |
| |Талдау |тапсырма беремін: |бойынша оқып, жұбымен |плакат, |
| |Топтық |ЭПТ,рибосома |талқылап, түсіндіріп |қалам, |
| |жұмыс |Митихондрия, |береді. |қайшы, |
| |12минут |лизосома | |желім |
| | |Голдьжи жиынтығымен | | |
| | |жасуша орталығы | | |
|5 |АКТ |АКТ қолдану |Электронды оқулықтан |Элек. |
| |5минут | |тапсырманы бірге |оқулық |
| | | |орындады. | |
| | | | | |
| | |«Синквейн» әдісін |Оқушылар сабақты 5 жолды | |
| | |топқа беру: |өлең әдісімен | |
|6 |Қорытынды|I зат есім |қорытындылайды. | |
| |5минут |II сын есім |I Жасуша | |
| | |III етістік |II жұлдызша, домалақ | |
| | |IV бір сөйлем |III көбейеді, өседі, | |
| | |V баламасы |бірігеді | |
| | | |IV жасуша тіршіліктің | |
| | | |өлшем бірлігі | |
| | | |V клетка | |
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт
Қазақстан облысы
Сайрам ауданы
№ 41 Молыбай Оразалиев атындағы орта мектебі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz