Қалалық әдістемелік мастер-класс: проблемалық оқыту арқылы оқушылардың танымдық дербестігі мен шығармашылық ойлауын дамыту

Проблемалық оқытуы бойынша өткізілген қалалық әдістеме бірлестігі педагогтарына мастер-класс сабағы.

Білім беру- оқытудың, тәрбие мен дамытудың үздіксіз процесі.

Оқу-тәрбиесінде мынандай өзекті проблемалар бар: оқушылардың өз бетінше ойланып, әрекет етулері жеткіліксіз.

Бұл проблемаларды шешу үшін, білім үрдісінде инновациялық технологияларды оқып үйреніп, өз іс-әрекетімде енгізу қажет деп ойлаймын.

Проблемалық оқытудың мақсаты - ғылыми таным нәтижелерін, білімдер жүйесін ғана меңгеріп қоймай, сонымен бірге бұл нәтижелерге жету жолының өзін де, процессін де меңгеру, оқушының таным дербестігін қалыптастырып, оның шығармашылық қабілеттерін дамыту. Проблемалық оқыту-ойлау операциялары логикасы (талдау, қорытындылау және тағы басқа) мен оқушылардың ізденіс әрекетінің заңдылықтарын (проблемалық ситуация, танымдық қызығушылығының, қажетсінуінің және тағы басқа) ескере отырып жасалған оқу мен оқытудың бұрыннан мәлім тілдерін қолдану ережелерінің жаңа жүйесі. Сондықтан да көбінесе мектеп оқушыларының ойлау кабілеттерін дамытады және сенімдерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

Проблемалық оқытудың негізі ерекшелігі - оқушының білетіні мен білмейтінінің арасында қайшылықтар пайда болады және проблемалары міндетті шешуге дайын тәсіл болмағандықтан, проблемалық ситуация пайда болады, осыған орай оқушының ізденушілік әрекетімен ынтасы күшейе түседі.

Сабақ барысы: Физминутка өткізу

H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0121.JPG

H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0122.JPG Топқа бөлу әріптестерді.

Сұрақтар:

  • Сабақ барысында проблемалық ситуациялар неден туындайды?
  • Тәртібі нашар оқушылар үшін.
  • Сабаққа дайын болмаған кезде.
  • Қиын тақырып туындағанды.

H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0137.JPG H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0131.JPG

Қысқа мәтін оқып беріледі .

«FILA» әдісі бойынша. Орындалу мағынасын түсіндіру. Әр әріпте мағына бар.

F - дәлел. Шыдамсыз, ренжіді, әжесі жалынды, атасы ұрысты

I- болжам. Ерке, үлкеннің тілін алмайды, өзін ғана ойлайды.

L- мақсат. Баланы қалай тәрбиелеу керек?

A- жоспар. Мырзабайға үлгі болатын достар, интернет желісі, кітаптар оқу.

Әріптестер «ФИЛА»әдісі бойынша мәтінмен жұмыс орындайды.

Проблемалық жағдай: Ситуацияны жалғастыру «Болжау » әдісі бойынша.

  • Мүмкін ол балақатты ұйықтап қалды.
  • Қатты жылады.
  • Кешірім сұрады.

Қызықтыру: Қалай ойлайсыздар әрі қарай не болуы мүмкін ?

Шешімі: Түн ортасында әжесі ас үйге барса . . . Мәссаған . . . Мырзабай қалған тамақты соғып отыр екен.

Ойландыратын сұрақтар:

  • Егер сенің досың осы баладай болса, қандай кеңес берер едің?
  • Қонаққа барған кезде, үй иесінің баласы сол Мұраттай болса, сенің іс-әрекетің?

H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0142.JPG Жоғарыдағы кесте бойынша бекіту.

H:\Мастер-класс ГМО\PHOT0145.JPG Ойын: «Сұрақ арқылы сөйлем »

Кім? Кммен? Қайда? Қашан? Не істеді?

А. С. Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп-лицейі


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан тарихы пәнінде проблемалық оқыту арқылы оқушылардың шығармашылық пен танымдық дағдыларын қалыптастыру (1960-1980 жылдар мысалы)
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын шығармашылық жаттығулар арқылы дамыту
Математика пәнінде оқушылардың сыни ойлауын және құзыреттілігін белсенді-әрекетті технологиялар арқылы дамыту
Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту: физиканы проблемалық оқыту мен критериалды бағалау
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде ойын негізіндегі интербелсенді тәсілдер арқылы оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту
Физика сабағында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Бастауыш мектепте мұғалімдердің кәсіби шеберлігі арқылы оқушылардың танымдық құзыреттілігі мен сыни ойлауын қалыптастыру
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету: мастер-класс
Бастауыш сыныптарда интеллектуалдық ойындар арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту
Бастауыш сыныпта инновациялық әдістер мен АКТ арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz