Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Шығыстың ұлы ғалымы – әл-фараби
lefttopМаңғыстау облысы
Бейнеу ауданы
<<Есет мектеп-балабақша кешені>> КММ
Тарих пәнінің мұғалімі
Жиенбаева Гүлшат Болатбекқызы
Аудандық <<Тарих және құқық пәндері>> мұғалімдер олимпиадасы
Тақырыбы: <<Шығыстың ұлы ғалымы - Әл-Фараби.
Жүсіп Баласағұни
Сабақтыі мақсаты:
* IX-XII ғ.ғ. ғылымның дамуы және сол кезеңде өмір сүрген ғалымдар туралы, олардың ғылымның дамуына қосқан үлестері туралы оқып білу
* Тарихи тұлғаларға мінездеме бере отырып, өз ойымен қорытындылай білуге дағдыландыру
* Біртуар ғалымдардың бойындағы жақсы қасиеттерді дарыта отырып, өз Отанына, тарихына деген адамгершілікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сілтеме: Интерактивті тақта, оқулық, оқыту әдістемесі, жоспар
Оқу нәтижесі: Жаңа тақырыпты өз бетімен ұғынады, сұрақтарға нақты жауап беруге, өз
еркін айтуға үйренеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, өзіндік жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1. Сыныпты ұйымдастыру
2. Оқушыларды түгендеп, төрт топқа бөлу
3.Үй тапсырмасын пысықтау
* Ғұн мемлекетінің негізін қалаушы:
* Ғұндардың билеушісі қалай аталады:
* Ол қандай шексіз билікке ие болды?
* Ғұндардың өмірінде шаруашылықтың қай түрі маңызды болды?
* Б.з.б. Y ғ. ғұндардың батысқа жорығын қай патша басқарды?
* 445-453 ж.ж. жалғыз өзі билік жүргізген патша:
4. Жаңа сабақ
Блум жүйесі бойынша
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
Ой қозғау:
1."Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы"...
2. "Шын білім әрдайым ақиқат, анық болатын білім"
Әл-Фараби
Білу, түсіну
Мәтінмен жұмыс
Қолдану, талдау
1-тапсырма:
Топтық жұмыс ( постермен жұмыс)
2-тапсырма
Жұптық жұмыс (семантикалық карта)
3-тапсырма
Жеке жұмыс (өзіндік жұмыс)
Сергіту сәті
Жинақтау, Қорытындылау
1.Әл-Фараби кім?
2. Неліктен Әл-Фарабиді екінші ұстаз санаймыз?
3. Әл-Фарабимен қатар шыққан қандай ғалымдарды білеміз?
4. Жүсіп Баласағұни қай қалада дүниеге келген?
5. Жүсіп Баласағұн қандай ғылым салаларымен айналысқан?
Кері байланыс Рефлекция
Сабақ не туралы болды?
Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?
Бағалау
Сумативті бағалау
Формативті бағалау
Үйге тапсырма:
Қосымша деректерді пайдалана отырып, "Отырар кітапханасы" туралы шағын
эссе жазып келу.
Бейнеу ауданы
<<Есет мектеп-балабақша кешені>> КММ
Тарих пәнінің мұғалімі
Жиенбаева Гүлшат Болатбекқызы
Аудандық <<Тарих және құқық пәндері>> мұғалімдер олимпиадасы
Тақырыбы: <<Шығыстың ұлы ғалымы - Әл-Фараби.
Жүсіп Баласағұни
Сабақтыі мақсаты:
* IX-XII ғ.ғ. ғылымның дамуы және сол кезеңде өмір сүрген ғалымдар туралы, олардың ғылымның дамуына қосқан үлестері туралы оқып білу
* Тарихи тұлғаларға мінездеме бере отырып, өз ойымен қорытындылай білуге дағдыландыру
* Біртуар ғалымдардың бойындағы жақсы қасиеттерді дарыта отырып, өз Отанына, тарихына деген адамгершілікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сілтеме: Интерактивті тақта, оқулық, оқыту әдістемесі, жоспар
Оқу нәтижесі: Жаңа тақырыпты өз бетімен ұғынады, сұрақтарға нақты жауап беруге, өз
еркін айтуға үйренеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, өзіндік жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1. Сыныпты ұйымдастыру
2. Оқушыларды түгендеп, төрт топқа бөлу
3.Үй тапсырмасын пысықтау
* Ғұн мемлекетінің негізін қалаушы:
* Ғұндардың билеушісі қалай аталады:
* Ол қандай шексіз билікке ие болды?
* Ғұндардың өмірінде шаруашылықтың қай түрі маңызды болды?
* Б.з.б. Y ғ. ғұндардың батысқа жорығын қай патша басқарды?
* 445-453 ж.ж. жалғыз өзі билік жүргізген патша:
4. Жаңа сабақ
Блум жүйесі бойынша
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
Ой қозғау:
1."Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы"...
2. "Шын білім әрдайым ақиқат, анық болатын білім"
Әл-Фараби
Білу, түсіну
Мәтінмен жұмыс
Қолдану, талдау
1-тапсырма:
Топтық жұмыс ( постермен жұмыс)
2-тапсырма
Жұптық жұмыс (семантикалық карта)
3-тапсырма
Жеке жұмыс (өзіндік жұмыс)
Сергіту сәті
Жинақтау, Қорытындылау
1.Әл-Фараби кім?
2. Неліктен Әл-Фарабиді екінші ұстаз санаймыз?
3. Әл-Фарабимен қатар шыққан қандай ғалымдарды білеміз?
4. Жүсіп Баласағұни қай қалада дүниеге келген?
5. Жүсіп Баласағұн қандай ғылым салаларымен айналысқан?
Кері байланыс Рефлекция
Сабақ не туралы болды?
Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?
Бағалау
Сумативті бағалау
Формативті бағалау
Үйге тапсырма:
Қосымша деректерді пайдалана отырып, "Отырар кітапханасы" туралы шағын
эссе жазып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz