Аудандық олимпиадаға арналған тарих сабағы: Әл-Фараби мен Жүсіп Баласағұни (IX-XII ғғ.)

Маңғыстау облысы

Бейнеу ауданы

«Есет мектеп-балабақша кешені» КММ

Тарих пәнінің мұғалімі

Жиенбаева Гүлшат Болатбекқызы

Аудандық «Тарих және құқық пәндері» мұғалімдер олимпиадасы

Тақырыбы: «Шығыстың ұлы ғалымы - Әл-Фараби.

Жүсіп Баласағұни

Сабақтыі мақсаты:

  • IX-XII ғ. ғ. ғылымның дамуы және сол кезеңде өмір сүрген ғалымдар туралы, олардың ғылымның дамуына қосқан үлестері туралы оқып білу
  • Тарихи тұлғаларға мінездеме бере отырып, өз ойымен қорытындылай білуге дағдыландыру
  • Біртуар ғалымдардың бойындағы жақсы қасиеттерді дарыта отырып, өз Отанына, тарихына деген адамгершілікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Сілтеме: Интерактивті тақта, оқулық, оқыту әдістемесі, жоспар

Оқу нәтижесі: Жаңа тақырыпты өз бетімен ұғынады, сұрақтарға нақты жауап беруге, өз

еркін айтуға үйренеді.

Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, өзіндік жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Сыныпты ұйымдастыру

2. Оқушыларды түгендеп, төрт топқа бөлу

3. Үй тапсырмасын пысықтау

  1. Ғұн мемлекетінің негізін қалаушы:
  2. Ғұндардың билеушісі қалай аталады:
  3. Ол қандай шексіз билікке ие болды?
  4. Ғұндардың өмірінде шаруашылықтың қай түрі маңызды болды?
  5. Б. з. б. Y ғ. ғұндардың батысқа жорығын қай патша басқарды?
  6. 445-453 ж. ж. жалғыз өзі билік жүргізген патша:

4. Жаңа сабақ

Блум жүйесі бойынша

1. Білу

2. Түсіну

3. Қолдану

4. Талдау

5. Жинақтау

Ой қозғау:

1. “Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы” . . .

2. “Шын білім әрдайым ақиқат, анық болатын білім”

Әл-Фараби

Білу, түсіну

Мәтінмен жұмыс

Қолдану, талдау

1-тапсырма:

Топтық жұмыс ( постермен жұмыс)

2-тапсырма

Жұптық жұмыс (семантикалық карта)

3-тапсырма

Жеке жұмыс (өзіндік жұмыс)

Сергіту сәті

Жинақтау, Қорытындылау

1. Әл-Фараби кім?

2. Неліктен Әл-Фарабиді екінші ұстаз санаймыз?

3. Әл-Фарабимен қатар шыққан қандай ғалымдарды білеміз?

4. Жүсіп Баласағұни қай қалада дүниеге келген?

5. Жүсіп Баласағұн қандай ғылым салаларымен айналысқан?

Кері байланыс Рефлекция

Сабақ не туралы болды?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Бағалау

Сумативті бағалау

Формативті бағалау

Үйге тапсырма:

Қосымша деректерді пайдалана отырып, “Отырар кітапханасы” туралы шағын

эссе жазып келу.


Ұқсас жұмыстар
Жүсіп Баласағұни және Құтты білік: қазақ тілі мен әдебиеті сабағы
Тарих пәні сабақтарының оқу жоспары: Астана мен рәміздер, IX-XII ғғ. қолөнер, сауда және Қимақ қағанаты
5-сыныпқа арналған тарих сабағы: Әл-Фараби - Шығыстың ғұлама ғалымы
Жүсіп Баласағұни Құтты білік дастанының тәрбиелік және дидактикалық маңызы: зерттеу-іздену сабағы
Әл-Фараби шығармаларының тәрбиелік-құндылықтық талдауы
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақ жоспары: Әбу Насыр әл-Фараби - өмірі мен шығармашылығы
Биоақпараттандыру және синергетика (БжС) технологиясының тарих сабағында қолданылуы: Әл-Фараби тақырыбы бойынша тәжірибе және оқыту сапасын мониторингі
5-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Әл-Фараби - Шығыстың ғұлама ғалымы
Әбу Насыр Әл-Фараби: өмірі мен еңбектері, 1150 жылдық мерейтойына арналған оқу-танымдық шара
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Әл-Фараби - шығыстың ұлы ғалымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz