Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Үйрену

Сабақтың тақырыбы:Әбдірахман Асылбеков‭ «‬Үйрену‭»

Сабақтың мақсаты:‭ ‬А‭) ‬Өлеңдегі негізгі ойды тауып ашу,өз сөзімен жеткізе біліуге үйрету.Оқушыларды байланыстырып,сөйлей білуге баулу.

Ә‭) ‬Әртүрлі тапсырмалар орындай отырып оқушылырдың ой-өрістерін дамыту,‭ ‬шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Б‭) ‬Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі:СТО технологиясының элементтері

Сабақтың түрі:‭ ‬жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың көрнекілігі:‭ ‬суреттер слайд,

Формасы:‭ ‬топтық

Пәнаралық байланыс:музыка,қазақ тілі,‭ ‬бейнелеу.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру бөлімі:‭ ‬1.Психологиялық дайындық

.Сабақтың мақсатын айту.‎(‏Оқушылардың көңілдерін сабаққа аударып,‭ ‬сабаққа қажетті заттарды даярлау.‭)

Қайталау-‭ ‬оқу анасы

‎*‏Үй тапсырмасын сұрау

1.‎ ‏Қызығушылығын ояту‭ «‬Бәйге‭» ‬сұрақтары

*Қазақ тілінде неше септік бар,‎ ‏ата‭?

* Есім сөздер дегеніміз не‎?

*Қазақ тілінде неше жалғау бар‎?‏ Ата

*Сөз құрамы неден тұрады‎?

*Мәтіннің қандай түрлерін білесіңдер‎?

*Наурыз сөзіне фонетикалық талдау жаса

Жаңа сабақ

«Үйрену‎» ‏тақырыбына байланысты ертегі әңгіме

Ерте,‭ ‬ерте,‭ ‬ертеде

Әлде одан ерте ме

Ежелгі адамадар өмір сүрген заман еді.‭ ‬Адамдардың өмірі жануарлардың өміріне ұқсас өмір сүрген екен.‭ ‬Бірақ,‭ ‬бірте-бірте адам өмірі жақсара түседі:‭ ‬олар отты қолдануды үйренеді,‭ ‬бір-бірімен тілдесіп,‭ ‬сөйлеседі,‭ ‬жабайы аңдарды қолға үйретеді.‭ ‬Қоршаған ортаны сезім мүшелері арқылы таниды.‭ (‬кішкентай баламен салыстыру‭)‬.‭ ‬Көру,‭ ‬есту,‭ ‬иіс сезу,‭ ‬дәм сезу,‭ ‬сипап сезу...‭ ‬Бірақ адамдар‭ ‬жануарлардың адамға қарағанда сезім мүшелерінің жақсы дамығанын байқайды да осы артықшылықтарын қолданады.‭ ‬Мысалы:‭ ‬қабан,‭ ‬шошқалардың азу тістері өткір екенін байқап,‭ ‬өздеріне осындай жасап алуды шешеді.‭ ‬Пышақ,‭ ‬найза т.б.‭ ‬осындай қарулар ойлап табады.‭ ‬Осындай тапқыш адамдардың бақылау байқағыш қасиеттері жақсы дамығандықтан табиғат құбылыстарына да әуес болған.‭ ‬Тастың,‭ ‬оттың жанында көп тұрса,‭ ‬онда ол‭ ‬-‭ ‬..‭ ‬не болады‭?

Дұрыс айтасыңдар,‭ ‬қатты қызады және жылуды көпке дейін сақтап тұрады.‭ ‬Осыған қарап тапқыштар,‭ ‬үңгірге ошақ дайындаған,‭ ‬жан-жағына тастар қойып от жаққан.‭ ‬Қазіргі пеш-каминдер осылай шыққан.

Тікенекті өсімдіктердің тікендері бататынынан барлығымыз білеміз,‭ ‬осыған қарап садақ,‭ ‬найза,‭ ‬ине,‭ ‬балық аулайтын ілгектер тапқан.

Ендеше,‭ ‬Әбдірахман Асылбековтың‭ «‬Үйрену‭» ‬өлеңімен танысамыз

2.Мағынаны тану

Автор туралы мәлімет‭ (‬слайд бойынша қысқаша тоқталу‭)

жылы туған.‭ ‬Ақын,‭ ‬аудармашы
Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы
Оқушылардың оқулары:‭ ‬іштей,‭ ‬дауыстап,‭ ‬тізбектей
«Бізде,‎ ‏кәне,‭ ‬кім тапқыр‭»

-топ‎ ‏-топ‎ ‏-топ
Инелік,‭ ‬аққұман‭ ‬Балық,‭ ‬паравоз‭ ‬Керік,‭ ‬қырау
Дәптермен жұмыс:‭ ‬-‭ (‬Түртіп алу‭)

Неге қарап нені жасаған‭?

Ойын:‭ «‬Ізден,‭ ‬тап‭»

-Құстарға қарап не ойлап тапқан‎? (‏Ұшақ‭)

-‎ ‏Бақбақ гүлін барлығымыз білеміз.‭ ‬Осы гүл неліктен балаларға ұнайды‭? ‬Оны үргенді ұнатамыз.‭ ‬Егер ақ бақбақ гүлін үрсе не болады‭? (‬Жан-жаққа ұшады‭)

Осыған қарап не ойлап тапқан‭? (‬Парашют‭)

Мыны гүлге ьқарап не ойлап тапқан‭? (‬қоңырау‭)

Құмырсқа илеуіне қарап не ойлап тапқан‭? (‬көп қабатты үйлер‭)

Балық қабыршағына қарап не ойлап тапқан‭? (‬үй шатыры‭)

Жаңбыр жауғанда не ойлап тапқан‭? (‬қол шатыр‭)

Қорытындылау:

Өзің не ойлап тапқың келеді‭? ‬Ойланып,‭ ‬қиялдап көр

Әбдірахман Асылбековтың‭ «‬Үйрену‭» ‬өлеңінің негізгі ойы не‭?

Осының бәрі адамның байқағыштық,‭ ‬бақылау,‭ ‬салыстыру қасиеттерінің арқасында арман-қиялдарынан туған туындылар‭

–Осындай адамдарды қалай атауға болады‎? (‏өнерлі,‭ ‬шебер,‭ ‬он саусақ т.б‭)

Ойын:‭ «‬Арман‭ ‬,‭ ‬тілек жазайық‭»

Оқушылар армандарын қағаз бетіне жазып,‭ ‬плакатқа ілу

Ой түйін.‭ «‬Балық қаңқасы‭»

Үйге тапсырма беру:

‎«‏Үйрену‭» ‬өлеңін жаттап алу.

Өзің не ойлап тапқың келеді‭?

Эссе жазу

Бағалау.‭ ‬Оқушыларды бағалап өту

‎№ ‏3‎ ‏орта мектеп

Ашық сабақ:

‎«‏Үйрену‭»

Ә.Асылбеков.

Өткізген:‭ ‬бастауыш сынып мұғалімі

Г.Ұ.Дәуітова

-2014‎ ‏оқу жылы‭


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Квадрат түбірлер
Қапшықтан таңбаша белгісінің айырмашылығы
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Оқушылардың оқулары
Топтық бағалау
Пәндер