Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Уақыт және өлшеу

Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оны өлшеу.Сағат (сағ). Минут (мин).
Мақсаты:Қандай да қайталайтын құбылысты сипаттайтын шамалардың бірі ретінде уақыт аралығы жайында түсінік беру және оның бірліктері сағатпен және минутпен таныстыру; сағат және минуттың ара қатынасын тағайындау, өзара кері есептер құру және шығаруды пысықтау; сандарды және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды салыстыра қарастыру; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыру.
I.Ұйымдастыру сәті
II.Тірек білімді еске түсіру
А) Ассоциация картасын құру.

-Осы сөзді естігенде,сендердің бастарыңа қандай ой келеді?
-Неліктен уақытты үнемдеу керек?
-Уақыт жайында қандай мақалдарды білесіңдер?
Балалар ассосациясы жазылады.Барлық сөздердің ішінен сабақта қолданылатын сөздер айшықталып бөлініп алынады.
Ә)Ойын: <<Сағат сатып ал>>
Адамға ең қажет нәрсенің бірі - сағат. Ол әрбір уақыттың маңызды екенін көрсетіп тұрады. Сондықтан өздеріңе ұнаған сағатты сатып алыңдар.

III.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Оқулықпен жұмыс
Өздерің таңдаған сағатпен танысамыз.
№1.Сағат моделі пайдаланылып, практикалық жұмыстар жүргізіледі. Қолдарындағы сағат модельдерімен оқушылар бір сағатқа дейінгі дәлдікпен уақытты анықтауға жаттығады. Толық дөңгелекті минуттық тілдің бір айналып шығуы 1 сағат, ал 1сағ=60 мин екенін мұғалім түсіндіреді.
№2.Практикалық жұмыс.
Еркін талқылау түрінде жұмыс жалғасады. Қолдарындағы сағат модельдерімен оқушылар қашан ұйқыдан тұратынын, ойнайтынын, демалатынын, сабаққа баратынын, ұйықтайтынын т.с.с. бір сағатқа дейінгі дәлдікпен көрсетуді талап етеді.
№3. Жұппен жұмыс.Уақыт 2-3 минут.Оқушылар жолдасына неліктен сағат тілдерінің осылайша
орналасатынын түсіндіреді. Осыдан соң қажетті түзетулер енгізе отырып, мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды.
№4.Математикалық диктант.
Жауаптың дұрыс нұсқалары тақтаға ілініп, оқушылар өзара тексеруді орындайды. Жиі кездескен қателер бойынша талдау жүргізіледі.
Сергіту сәті
Суреттегі қоян әрбір 13-ші сәбізді жегенде ең соңынан қызыл сәбізді жейді екен. Сағат тілінің бағытымен санағанда қай сәбізден бастап жейді?

№5.Есепті шығару мұғалім басшылығымен тақтада жүргізіледі. Бір кері есеп талқыланады және жазылады. Екінші кері есепті оқушыларға өздігінен жазу ұсынылады.
Рефлексия.
№6. Ойын жарыс:<<Кім жылдам?>>
Оқушы бір минут ішінде жауаптың нұсқаларын ғана жазады. Жұмыс алдында шамаларды қосудың ерекшелігі міндетті түрде еске түсіріледі.
Топпен жұмыс. <<Менің күн режимім>> жобасын дайындап,қорғау
Үй тапсырмасы. 43-бет, <<Жасыл қоршау>>


Ұқсас жұмыстар
Температураны өлшеу әдістері
Уақытты анықтау не үшін қажет
Есептеулер жүргізіп, дененің толық көлемін табыңдар
Аспап жұмысының негізгі тәртібі
Физикалық шама
Атмосфералық қысымды өлшеу
Температура.Температураны өлшеу әдістері
Датчиктердің сипаттамалары
Электр шамының ток күші мен кернеуін анықтау
Электр кернеуі
Пәндер