Массаны өлшеу. масса бірліктерінің арақатынасы.

Қарағанды қаласы

C:\Users\user\Desktop\газет\DSC_7468.JPG

«№92 гимназия» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі Акмагамбетова Акшегуль Мажитовна

Пән: математика

Сынып: 3

2 Апта
Күн 21. 01. 2015ж
Сабақ -2
2 Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күн 21. 01. 2015ж: Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы
2 Апта: Ресурстар:
Күн 21. 01. 2015ж: АКТ, суреттер, сөзжұмбақ, оқулық, карточкалар, маркер, стикерлер, бағалау бетшесі
2 Апта: Міндеті:
Күн 21. 01. 2015ж:
  • Масса бірліктері, олардың арақатынасы туралы түсінік алады.
  • Есеп шығару дағдыларын арттыру
  • Масса бірліктерінің де бір - біріне айналдырылатындығы туралы қорытынды жасай отырып, кешірімді болуға, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
2 Апта: Мақсаты:
Күн 21. 01. 2015ж: Масса бірліктерін массаны өлшеуде дұрыс қолдана білуге, арақатынасы арқылы дұрыс айналдыруға үйрету.
2 Апта: Тапсырмалар
Күн 21. 01. 2015ж:

1-тапсырма. Миға шабуыл.

Доппен көбейту кестесін қайталап аламыз.

5- модуль . Талантты және дарынды балаларды оқыту .

Сабақ -2:

2-тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу.

Ә - Өз бетімен жұмыс( бір -бірін тексеру )

6-модуль. Жас ерекшелік модулі

2 Апта: Сергіту сәті. «Табиғат аясында», «Сұрақ жауап: «Ең, ең, ең» . . . АКТ
Күн 21. 01. 2015ж:

3- тапсырма .

№2, есеп топтық жұмыс

№5, 6 «Ыстық орындық»

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

2 Апта: Оқу нәтижесі:
Күн 21. 01. 2015ж:

Сабақ аяғында оқушылар:

- Сипаттама бере біледі, массаның байырғы өлшем бірліктері туралы мағлұмат алады.

- Үлкен өлшемнен кіші өлшемге, керісінше кіші өлшемнен үлкен өлшемге айналдыруда амалдарды таңдай алады.

- Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады.

- Табиғатты қорғау, қиянат жасамау керектігін қорытындылайды, ойларын айтады.

2 Апта: Түйінді сөздер:
Күн 21. 01. 2015ж: Массаның өлшем бірліктерін қолдану жолдарына сәйкес түйіндейді.
2 Апта: Сабақтың этаптары:
Күн 21. 01. 2015ж: Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ -2: Модульдер мен уақыт
2 Апта:

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру

Білу

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін

қызықтыру.

Күн 21. 01. 2015ж:

1. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты еңбек.

Сабағыңа жөндеп

Әзірленсең еңбек.

Қиындықтың бәрін

Еңбек қана жеңбек.

Бүгінгі біздің еңбегіміз не болмақ?

Олай болса, алдымызға мақсат қоя отырып, еңбектенеміз.

Активод арқылы үй тапсырмасын тексеру:

  1. 1 кг =

А. 1000 грамм

Б. 100грамм

В. 10 грамм

2. с · 6 = 360

А. 60

Б. 2100

В. 6

3. 42 : 3 =

А. 4

Б. 24

В. 14

4. 4² көбейтіндімен алмастыр:

А. 4 + 4

Б. 2 · 2 · 2 · 2

В. 4 · 4

5. 8 · 8 · 8 өрнегін көбейткіштің квадраты немесе кубымен алмастыр:

А. 8²

Б. 8³

В. 512

6. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті

А. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәндерін қосуға болады

Б. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.

В. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.

7. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті

А. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәндерін қосуға болады

Б. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.

В. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.

8. Көбейтудің терімділік қасиеті

А. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәндерін қосуға болады

Б. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.

В. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.

Сабақ -2:

1 минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

5 минут. 1-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау ға үйрету

СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Проблеманы шешу

2 Апта:

Сабақ мақсатын анықтау .

Логикалық ойлауға жетелеу

Слайд

Оқулықпен

жұмыс

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/

Күн 21. 01. 2015ж:

Тұсаукесер. «Артығын тап» тапсырмасын орындайды. Артық сөзді алып таста, қалған сөздерді топтастыру.

«Масса» бірліктері. Олай болса, бүгінгі өтетін тақырыбыз «Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы»

Ол қандай өлшем бірлігі? Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.

Масса бірліктерімен танысу.

- Есептің шартын құра білуіміз керек

-Тиісті амал таңбаларын қоя білуіміз керек

-Топта белсенді жұмыс жасауы

-Сұрақтарға қысқа - нұсқа жауап беру

Жаңа тақырыппен танысу слайд арқылы

Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді

Сабақ -2:

5 минут. АКТ модулі.

Интерактивті тақта

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

3 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

2 Апта:

Сабақ мақсатының жүзеге асуы

Түсіну кезеңі

Талдау

Сергіту

Жинақтау

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

Күн 21. 01. 2015ж:

№2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу Ә бөлігі талдай отырып, әрқайсысы орындайды. Жалпы сыныппен тексеріледі.

3 - ауызша орындалады.

№5 кесте бойынша есеп құрастырып, шығарады.

200 грамнан 2 қорап кәмпит және 50 грамман 2 қорап печенье әкелінді. Барлығы неше кг?

Ш: 200 · 2 + 50 · 2

(200 + 50) · 2

  • Көбейтудің қандай қасиетін қолдандық?

№6 мысалдарды орындауға 4 оқушы тақтаға шығады, қалғандары орындарында отырып орындайды.

  • Көбейтудің қандай қасиетін қолдандық?

«Көңілді күн»

Табиғат аясына барамыз. Көңілді әуенмен оқушылар түрлі қимылдар жасайды. Жүріп бара жатқан, жәндіктерді көрген, қолдарына ұстаған. Өте қызық, табиғатта неше түрлі таңғажайыптар бар.

Ең, ең, ең слайды көрсетіледі. Оқушылар оқиды.

Қосымша дерек:

1960 ж. өлшем және көлем бірліктерін енгізу мақсатында Бас конференция өтіп, оған 32 мемлекеттің өкілдері қатысты. Осы конференцияда Халықаралық өлшем бірліктері енгізілді.

1963 жылдан бастап, ол барлық салада ғылым, техника және ауыл шаруашылығында пайдаланылуда.

«Ыстық орындық» стратегиясы №7. Әр оқушы өзіне таңдап алады да, есеп құрастырады.

Қазақтың байырғы өлшем бірліктері арқылы оқушылардың танысуына қарай отырып, талданады.

Бағалау бетшесі арқылы әр оқушы өзін - өзі бағалайды

Салмақ өлшемдерін халық былайшы жіктеген. Мысқал (1гр), қадақ (750 г), келі (1к), пұт (16кг), батпан (100 кг


Ұқсас жұмыстар
Массаның өлшем бірліктері
Оқушыларға химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық, молекулалық массаларын есептеуге және салыстыруды үйрету
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың ортасы
Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік
Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу
Масса бірлігі - грамм
Денелердің өзрара әрекеттесуі. дененің массасы. 7-сынып
Шамалар және оны өлшеу. 4 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz