Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу
Математика. 16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу. Шымкент
қаласы, №58 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Рахимова Феруза.
Сабақтың тақырыбы: 16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға 16*5, 80:5 түріндегі өрнектердің орындалуын
түсіндіре отырып, қосындыларды санға бөлу және көбейтуді
машықтандыру.
1. Білімділігі: «Рейтинг» әдісімен алдыңғы сабақта алған білімдерін
пысықтау. Сауатты жазуға және есептеуге дағдылау.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісін, өзіндік, іс-әрекетін дүние туралы
танымын дамыту.
3. Тәрбиелік мәні: Оқушылардың алға қойған мақсаттарына жетуге өз бетінше
тапсырмаларды орындауға қызығушылығын оята отырып, сенім және білім
әрқашан қымбат екенін түсіне білуге, имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Білім туралы ұлағатты сөздер. « Қазақстан - 2030»
бағдарламасының бейнесі. Техникалық құрал пайдалану.
Сабақтың түрі: ұжымдық,топтық, жеке, жарыс сабақ.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топ өз ұранымен таныстырады.
I топ. Алғырлар тобының ұраны.
Оқу білім бұлағы-білім өмір шырағы.
II топ. Зеректілер тобының ұраны.
Білікті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
III топ. Тапқырлар тобының ұраны.
Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырма.
№4 138 бет
1) 32:2+65:5=16+13=29
2) 50:5-72:8=10-9=1
3) 69:3+44:4=23+11=34
4) 29∙2-45:3=58-15=43
5) 43∙2+36:9=86+4=90
6) 18∙2+23∙2=36+46=82
№7
а) 2∙4=8 ә) 8:4=2
12∙4=48 48:4=12
22∙4=88 88:4=22
3. Тапсырманың жауаптарын мына төмендегі торкөзге сандарды өсу ретімен
орналастырамыз.
|1 |2 |8 |12 |22 |
| | | | | |
|29 |34 |43 |48 |82 |
| | | | | |
Оқушылар қандай сөз шықты?
Балалар жауабы: Алтын қақпа.
Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін сабақты « Алтын қақпа » атты ойын
түрінде жүргіземін. Математика білім патшасы шаһарына барамыз. Шаһарға жету
үшін мына қақпалардан өтеміз.
- Балалар тақтада ілінген сурет бойынша кім не айтады?
- Ол барыс бейнесі. « Қазақстан-2030 » бағдарламасы.
- Бұл бағдарлама жөнінде не білеміз?
- Бұл бағдарламада Елбасымыз « Қазақстан-2030 » жылдарда Азиядағы ең
бай білімді дамыған елдер қатарында болу мақсаттарын айқындап
көрсетеді.
4. Кітаппен жұмыс.
|1. Жазуларды пайдаланып, көбейтудің және бөлудің қалай орындалғанын |
|түсініп ал: |
|Өрнекті оқы: 16∙5. |Өрнекті оқы: 80:5. |
|10+6 нені білдіреді? |50+30 нені білдіреді? |
|10 ше? 6 ше? |50 ше? 30 ше? |
|Өрнекті оқы: (10+6) ∙5. |Өрнекті оқы: (50+30):5. |
|10∙5+6∙5 нені білдіреді? |50:5+30:5 нені білдіреді? |
|50+30 қандай өрнектің мәні? |16 қандай өрнектің мәні? |
|Сонда |Сонда |
|(10+6)*5=10*5+6*5=80. |(50+30):5=50:5+30:5=16. |
1. Тас қақпа тапсырмалары.
№2
14∙5= 12∙5= 15∙6=
70:5= 60:5= 90:6=
2. Күміс қақпа тапсырмалары
№4
165+70:5-24= 571+14*5-35=
64:8+16*5-18=
72∙5+(29+41):5= 85:5+(30+9) ∙5= (32-14)
∙2+(125-100):5=
№5
119+81=200 950-150=800
90:5=18
200-119=81 800+150=950
18:5=90
200-81=119
3. Алтын қақпа тапсырмалары.
№3.Ағаш бұйымдарын жасайтын фирма 30 күнде 120 орындық жасап беруге
мектеппен келісім-шарт жасасты. Егер ол күніне 5-орындықтан жасаса, келісім-
шартты неше күн бұрын орындайды?
1.30 күнде-120 орындық
Күніне -? Орындық
2. Егер күніне 5 орындық жасаса
Орындайды-? Күн бұрын
Шешуі: 120:30=4
120:5=24
30-24=6
Жауабы: 6 күн бұрын бітеді.
ә) 1 шебер күніне -3 терезе
-?
2 шебер күніне-4 терезе
Егер 70 терезе жасау үшін екі шебер неше күн жұмыс істеуі керек-?
Шешуі: 70: (3+4)=70:7=10
Жауабы: 10 күн.
Қазақпыз ғой бәйге десе қозатын,
Қосатығын күрең атын, боз атын.
Басталады бәйге атты жарысың,
Шықсын шәкірт шындарға қол созатын.
Бәйге ойыны
Алтын қақпаны ашамыз. Бұл жерде сандық бар. Сандықтың ішінде не бар екен?
Мұнда мынадай сыйлықтар бар екен? 3- топтың бағалары берілген екен. Кәне,
қай топ жеңімпаз атаныпты дей отырып, сабақты қорытындылап, оқушыларды
бағалаймын.
Үйге тапсырма. №6. №7 140 бет.
-----------------------
1 –топ
57:3=
11∙4=
64:2=
2∙16=
13∙6=
117∙9=
42=
1 дм= см
15∙2=
1 т= кг
2-топ
11∙9=
60:5=
13:2=
74:2=
17:4=
34:2=
32=
1 кг= гр
30:2=
1ц = кг
3-топ
84:6=
8∙11=
96:3=
14∙3=
8∙9=
15:3=
22 =
1 км= м
30: 3=
100 кг = ц
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz