Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика, 3 сынып
Бекітемін: ________________
Математика
3-сынып
Сабақ № 71
Сабақтың тақырыбы: 1000 көлемінде көбейту және бөлу <<Жұлдызды сәт>> ойыны
Сабақтың мақсаты:
1) 40*7, 280:7 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу тәсілдерін меңгерту, екі-үш амалды өрнектерді шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Логикалық ойлау қабілетін, тез есептеу дағдыларын дамыту
3) Өз бетімен жұмыс жасауға баулу, зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: жалпы кластық топшама
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақтың барысы:
І. ҚЫҒЫЗУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1.Сабаққа психологиялық дайындық
Балаларды ойынның ережесімен таныстыру
2. <<Бәйге>>
* Санды сөзжұмбақ
400
3
700
90
60
80
100
800
20
10
т
і
л
ә
з
у
с
е
к
д
100*4
10*9
10*8
100*8
7*100
500:5
300:100
600:10
50:5
30:10
10*2
т
ә
у
е
л
с
і
з
д
і
к
Тәуелсіз дегенді қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздік күнін қашан тойлаймыз? (16-желтоқсан)
Биыл Тәуелсіздік алғанымызға неше жыл толып отыр? (21 жыл)
* <<Куббизм>>
* Бөрененің ұзындығы 5 метр. 1 минутта бөрененің 1 метрі кесілсе, бөренені кесіп бітуге неше минут керек? - 4 минут
* Екі залда 50 орындық бар. Бір залдан 10 орындықты алып кеткенде, екі залдағы орындықтар саны бірдей болды. Әуелде әр залда неше орындықтан болды? - 30 және 20
* Сөздерді дұрыс құрастыр және артық сөзді алып таста: ҚРАЫБЗ, АУЫҚН, МААЛ, АЛМАҚ, МҰТРЛА. - Қарбыз, қауын, алма, қалам, алмұрт.
* Бозторғайлар 9 болса, сарышымшықтардың олардан 3-і артық. Барлық құстардың үштен бір бөлігі ұшып кетті. Неше құс ұшып кетті? - 7 құс
* Жарасқа таңертең сағат 9-да тұру керек. Сондықтан ол кешкі 6-да сағаттың қоңырауын қосты да, ұйықтап қалды. Қоңырау неше сағат өткен соң шырылдайды? - 3 сағат
* Анасы балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш-үштен, ұлдарына екі-екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу? - 2 қыз, 2 ұл.
ІІ. МАҒЫНАНЫ ТАНУ
1-бөлім. <<Есепте>>
4*7=28 40*7=4 онд.*7=28 онд.=280 80*9=720 6*70=420
7*4=28 7*40=280 9*80=720 70*6=420
28:7=4 280:7=40 720:9=80 420:6=70
28:4=7 280:4=70 720:80=9 420:70=6
5 ұяшық бойынша оқушылар өздеріне тапсырманы таңдайды:
540:9=60 630:9=70 6*40=240 23*10=230 6*80=480
50*6=300 80*7=560 400:80=5 400:10=40 700:100=7
810:9=90 480:80=6 270:9=30 90*6=540 10*40=400
<<Венн диаграммасы>>
Суретке ұсынылған нұсқаларды таңда
* Дөңгелектің ортақ бөлігінде барлығы қара немесе кішкентай мысықтар бар.
* Дөңгелектің ортақ бөлігінде бөлігінде барлығы қара және кішкентай мысықтар бар.
Алдарында жатқан <<иә>> дегенде жасыл дөңгелек, <<жоқ>> дегенде қызыл дөңгелек карточкаларымен үндемей көтеру арқылы жауап береді.
2-бөлім. <<Есепті шығар>>
1.
бағасы
саны
құны
бірдей
6
180
?
270
Шешуі: 180:6=30 (1 қаламның бағасы)
270:30=9 (қалам)
Жауабы: 9 қалам сатып алуға болады2. 3 вагонда - 180 орын Шешуі: 180:3=60 (1 вагондағы орын саны) Жауабы: 420 орын
7 вагонда - ? 7*60=420 (орын)
3. 6 кг - 3 л Шешуі: 6:3=2 (кг) 180:2=90 (л)
180 кг - ? л Жауабы: 90 литр шырын
4. 100 кг - 50 кг Шешуі: 100:50=2 (кг) 200:2=100 (кг)
200 кг - ? кг Жауабы: 100 килограмм джем
5. 10 шелекте - 50 кг Шешуі: 50:10=5 (1 шелектегі алма) 5*20=100 (кг)
20 шелекте - ? кг Жауабы: 100 килограмм алма
3-бөлім. <<Амалдарды орында>>
5 ұяшық ішінен өздеріне ұнағанын таңдайды, есепті шығарады және шешуін үш тілде айтады.
(500-20):60=8 (сегіз, восемь, eight)
(420+30):5=9 (тоғыз, девять, nine)
560:8-65=5 (бес, пять, five)
16-360:60=10 (он, десять, ten)
(120+240):90=4 (төрт, четыре, four)
ІІІ. ТОЛҒАНЫС
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Олай болса жинаған <<жұлдыздарымызды>> санайық!
<<Шығармашылық тапсырма>>
Сандықша кілтпен кілтелінген. Кілтін табу үшін жазуларға қөңіл аудар. Егер кілттегі жазулар жалған болса, онда сандықшаның кілтін тап.
сары кілт емес бұл кілт емес осы кілт
Сандықша ашылғаннан кейін ішіндегі кәмпиттер оқушыларға таратылады
Қорытындылау
Өсер елдің қай сәтте де бірлік болмақ қалауы,
Лаула! Лаула! Желтоқсанның мұзға жаққан алауы!
Өздеріндей өр намысты жас өркені бар елдің,
Ешқашанда еңкеюге тиісті емес жалауы!
* Үйге тапсырма
№ 6, 171 бет
* Бағалау, мадақтау
Математика
3-сынып
Сабақ № 71
Сабақтың тақырыбы: 1000 көлемінде көбейту және бөлу <<Жұлдызды сәт>> ойыны
Сабақтың мақсаты:
1) 40*7, 280:7 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу тәсілдерін меңгерту, екі-үш амалды өрнектерді шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Логикалық ойлау қабілетін, тез есептеу дағдыларын дамыту
3) Өз бетімен жұмыс жасауға баулу, зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: жалпы кластық топшама
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақтың барысы:
І. ҚЫҒЫЗУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1.Сабаққа психологиялық дайындық
Балаларды ойынның ережесімен таныстыру
2. <<Бәйге>>
* Санды сөзжұмбақ
400
3
700
90
60
80
100
800
20
10
т
і
л
ә
з
у
с
е
к
д
100*4
10*9
10*8
100*8
7*100
500:5
300:100
600:10
50:5
30:10
10*2
т
ә
у
е
л
с
і
з
д
і
к
Тәуелсіз дегенді қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздік күнін қашан тойлаймыз? (16-желтоқсан)
Биыл Тәуелсіздік алғанымызға неше жыл толып отыр? (21 жыл)
* <<Куббизм>>
* Бөрененің ұзындығы 5 метр. 1 минутта бөрененің 1 метрі кесілсе, бөренені кесіп бітуге неше минут керек? - 4 минут
* Екі залда 50 орындық бар. Бір залдан 10 орындықты алып кеткенде, екі залдағы орындықтар саны бірдей болды. Әуелде әр залда неше орындықтан болды? - 30 және 20
* Сөздерді дұрыс құрастыр және артық сөзді алып таста: ҚРАЫБЗ, АУЫҚН, МААЛ, АЛМАҚ, МҰТРЛА. - Қарбыз, қауын, алма, қалам, алмұрт.
* Бозторғайлар 9 болса, сарышымшықтардың олардан 3-і артық. Барлық құстардың үштен бір бөлігі ұшып кетті. Неше құс ұшып кетті? - 7 құс
* Жарасқа таңертең сағат 9-да тұру керек. Сондықтан ол кешкі 6-да сағаттың қоңырауын қосты да, ұйықтап қалды. Қоңырау неше сағат өткен соң шырылдайды? - 3 сағат
* Анасы балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш-үштен, ұлдарына екі-екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу? - 2 қыз, 2 ұл.
ІІ. МАҒЫНАНЫ ТАНУ
1-бөлім. <<Есепте>>
4*7=28 40*7=4 онд.*7=28 онд.=280 80*9=720 6*70=420
7*4=28 7*40=280 9*80=720 70*6=420
28:7=4 280:7=40 720:9=80 420:6=70
28:4=7 280:4=70 720:80=9 420:70=6
5 ұяшық бойынша оқушылар өздеріне тапсырманы таңдайды:
540:9=60 630:9=70 6*40=240 23*10=230 6*80=480
50*6=300 80*7=560 400:80=5 400:10=40 700:100=7
810:9=90 480:80=6 270:9=30 90*6=540 10*40=400
<<Венн диаграммасы>>
Суретке ұсынылған нұсқаларды таңда
* Дөңгелектің ортақ бөлігінде барлығы қара немесе кішкентай мысықтар бар.
* Дөңгелектің ортақ бөлігінде бөлігінде барлығы қара және кішкентай мысықтар бар.
Алдарында жатқан <<иә>> дегенде жасыл дөңгелек, <<жоқ>> дегенде қызыл дөңгелек карточкаларымен үндемей көтеру арқылы жауап береді.
2-бөлім. <<Есепті шығар>>
1.
бағасы
саны
құны
бірдей
6
180
?
270
Шешуі: 180:6=30 (1 қаламның бағасы)
270:30=9 (қалам)
Жауабы: 9 қалам сатып алуға болады2. 3 вагонда - 180 орын Шешуі: 180:3=60 (1 вагондағы орын саны) Жауабы: 420 орын
7 вагонда - ? 7*60=420 (орын)
3. 6 кг - 3 л Шешуі: 6:3=2 (кг) 180:2=90 (л)
180 кг - ? л Жауабы: 90 литр шырын
4. 100 кг - 50 кг Шешуі: 100:50=2 (кг) 200:2=100 (кг)
200 кг - ? кг Жауабы: 100 килограмм джем
5. 10 шелекте - 50 кг Шешуі: 50:10=5 (1 шелектегі алма) 5*20=100 (кг)
20 шелекте - ? кг Жауабы: 100 килограмм алма
3-бөлім. <<Амалдарды орында>>
5 ұяшық ішінен өздеріне ұнағанын таңдайды, есепті шығарады және шешуін үш тілде айтады.
(500-20):60=8 (сегіз, восемь, eight)
(420+30):5=9 (тоғыз, девять, nine)
560:8-65=5 (бес, пять, five)
16-360:60=10 (он, десять, ten)
(120+240):90=4 (төрт, четыре, four)
ІІІ. ТОЛҒАНЫС
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Олай болса жинаған <<жұлдыздарымызды>> санайық!
<<Шығармашылық тапсырма>>
Сандықша кілтпен кілтелінген. Кілтін табу үшін жазуларға қөңіл аудар. Егер кілттегі жазулар жалған болса, онда сандықшаның кілтін тап.
сары кілт емес бұл кілт емес осы кілт
Сандықша ашылғаннан кейін ішіндегі кәмпиттер оқушыларға таратылады
Қорытындылау
Өсер елдің қай сәтте де бірлік болмақ қалауы,
Лаула! Лаула! Желтоқсанның мұзға жаққан алауы!
Өздеріндей өр намысты жас өркені бар елдің,
Ешқашанда еңкеюге тиісті емес жалауы!
* Үйге тапсырма
№ 6, 171 бет
* Бағалау, мадақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz