Достық өлкесінің заңы

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»

№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы: 2 «а» Пәні: әдебиеттік оқу

Бастауыш сынып мұғалімі: Кощанова Айна Канаевна

Сабақтың тақырыбы
Достық өлкесінің заңы. Мұхтар Шаханов
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Достық өлкесінің заңы.Мұхтар Шаханов: Оқушыларға Достық өлкесінің заңы. Мұхтар Шаханов жайлы түсінік бере отырып, сабақтың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау; ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге ықпал жасау; табиғат әсемдігін бақылай білуге, зер салуға баулу. Зеректікке, білімділікке, жақсыдан үлгі алуға тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Достық өлкесінің заңы.Мұхтар Шаханов: АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Достық өлкесінің заңы.Мұхтар Шаханов: Оқушылар сөйлем туралы өткенді қайталау туралы білімдерін толықтырады.
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Білу

Сапарғали Бегалиннің «Мейірім» әңгімесі кім туралы? Олар қайда барды ? Не көрді? Жылқышылар қандай озбырлық жасады? Шоқан не үшін арашаға түсті? Шыңғыс сұлтан қандай шешім жасады?

Оқушының іс-әрекеті:

Табиғат - біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Әдебиеттік оқу сабағы.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 2
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу

  1. Күз
  2. Қыс
  3. Көктем
  4. Жаз
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жыл мезгілдеріне қарай суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Ел отан картиналары

суреттер

№: 3
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
Оқушының іс-әрекеті:

Түрткі

болу

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Сынақтан

өткізу

Қайта

бағыттау

Ой толғау
Бағалау

Бағалау шкаласы

«5»- күн суреті

«4»- бұлт суреті

«3»- тамшы суреті

№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
№: 4
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІ. Түсіну.

«Түрткі болу» әдісі

Қалай ойлайсың жылқышылардың іс-әрекеті дұрыс па? Шоқанның ше? Шыңғыстың шешімі ұнады ма? Сен осындай жағдайға кезіксең не істер едің? Сенің пікірің?

«Туған ел» топтастыру стратегиясы

Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу. Іштей, тізбектей оқу. Бала ақын Мұхтар нағашысының үйіне кімді ертіп апарды? Досы не істеді? Олар кімнен қорықты? Әжесінің мінезі қандай еді? Көзәйнекті сындырған кім еді, оны кім мойнына алды? Неге? Кім сыбыр етті, не деп? Балаларды жазалады ма? Неге жазаламады? Кім араша түсті?

Оқушының іс-әрекеті:

Суреттегі табиғат құбылысындағы өзгерістер туралы айтады, сөйлем құрайды.

Жалпы сөйлем жайлы өз ойларын айтады

Дерек көздер, көрнекілік-тер: сурет
№: 5
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Қолдану.

«Сынақтан өткізу» әдісі

Теріп оқу:

1. Нағашы атасының сөзін тауып оқы.

2. Өлеңдегі оқиғаны қара сөзбен әңгімелеп көр.

Оқушының іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Плакат

Маркер

№: 6
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті
Оқушының іс-әрекеті: Бейнероликтегі би қимылдарын жасайды
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 7
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІV. Талдау

« Қайта бағыттау » әдісі

а) Мәтіндегі осы сөздерге қатысты қандай оқиға айтылған?

б) Сен осы пікірмен келісесің бе? Өз пікіріңді айт. Әңгімені тағы қалай атауға болады?

Оқушының іс-әрекеті:

Өз ойларын ортаға салады

Нелерден аулақ бол дейді?

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 8
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Дәптермен жұмыс . Мәтіндегі ақыл сөзді дәптеріңе жаз. (« Азықсыз аш адамға ат басындай алтыннан түк пайда жоқ . » )
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар суреттен көрген көріністер жайлы өз ойларын ортаға салады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: сурет
№: 9
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

V. Жинақтау

Ой қозғау

Сабақты қорыту: Бүгін сабақтан не білдік? Дүниені көп көрген қария қандай әңгіме айтты? Не туралы? Сенің өз пікірің?

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Оқушылар найзағай туралы өз түсініктерін айтады.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 10
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

INSERT” әдісі бойынша кері байланыс

+ - толық түсіндім

- жартылай түсіндім

V - мен үшін қызықты болды

? - мүлдем түсінбедім

Оқушының іс-әрекеті:

INSERT әдісі бойынша кестені толтырады

:
:
:
:
Дерек көздер, көрнекілік-тер: +
-
v
?
А4 парақшалары
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
№: 11
Уа-қыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ҮІ Бағалау

Балаларға таратылған күн, бұлт, тамшылардың суреттері арқылы бағалау

Мұнда «күн»- 5 ұпай (толық жауап)

«бұлт»- 4 ұпай (жеткілікті біледі)

«тамшылар»- 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)

Оқушының іс-әрекеті: Балалар сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 12
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге тапсырма

Нағыз адам туралы о йланып кел. .

ҮІІ Бағалау

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар стикерге «Не үйрендім?», «Не үйренгім келеді?» сұрақтарына жауап жазады. Стикерді плакатқа салынған ақ желкенге апарып жапсырады
Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Стикер

плакат

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»

№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы: 2 «а» Пәні: математика

Бастауыш сынып мұғалімі: Кощанова Айна Канаевна

Сабақтың тақырыбы
Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті: Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті: АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог, жеке жұмыс, топтық жұмыс Қайталау
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті: Өз бетінше қорытынды жасай алады.
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Гүлдер
№: 2
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу

Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Көгершіндердің макеттері
№: 3
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Қызығушылығын ояту
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Миға шабуыл
Мағынаны тану
Ой толғау
Белгі бойынша іздеу
Сынақтан өткізу
1 ұпай
4 ұпай
1 ұпай
3 ұпай
5 ұпай
2 ұпай

Бағалау шкаласы

«5»- 15 ұпай

«4»- 10 ұпай

«3»- 5 ұпай

№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
№: 4
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Білу

Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

Бағасы, саны, құны, шамалары арасындағы тәуелділіктің қандай айырмашылығы бар?

Оқушының іс-әрекеті: Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: плакаттар
№: 5
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІ. Түсіну

Миға шабуыл

  1. Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділіктәсілдері деген не?
  2. Көбейту деп нені атайды?
  3. Бөлу деп нені атайды?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 6
Уа-қыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Есептер шығару

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: сызба
№: 7
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

IV. Қолдану

Ойтолғау

Ұжымдық жұмыс. № 1 Санды көбейтіндіге көбейту үшін ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке көбейтуге болады.

5*/3*2/=30

2 тапсырма есептерді салыстыр және шығар

1/ /3*2/*5=30

2/ 3*/2*5/=30

3/ /5*4/*2=40

№ 3. Өрнекті жаз мәнін тап

1/ /2*4/*2 2/ /6+3/*7

3/ 36+/81:9/ 4/ 7*6-24

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, есептер шығаруқалай құралғаны жайлы айтады.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 8
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

V Талдау

«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

Ауызша түсіндіру қалай құрылған.

№ 5. Тура теңсіздіктерді теріп жаз

8 ∙ 7 * 7 ∙ 8

9 ∙ 7 * 7 ∙ 9

№ 6 48*8:6

№ 7

/36+27/:9= 7

9*4= 36:6= 6

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 9
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІ. Жинақтау

«Сынақтан өткізу» әдісі

8 тапсырма Қалдықпен дұрыс бөлінген ба тексер?

9 тапсырма 3*60=180 секунд

Оқушының іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Сурет

А4 парақшалары

№: 10
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІІ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

  1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
  2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?
  3. Бұл сен үшін неге қиын болды?
  4. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады

Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

Дерек көздер, көрнекілік-тер: А4 парақшалары
№: 11
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІІІ. Бағалау

10 тапсырма

Ауданы да 3 есе артады.

Оқушының іс-әрекеті: Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Бағалау парақшалары
№: 12
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

«Кесте» тақырыбы б\ша іздену

№5, 10 амалдарды орындау, теңдеуді


Ұқсас жұмыстар
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
Достық әлеміне саяхат
Мен өз Отанымның азаматымын
Сабақ тақ
Тақырып - Патша және жер қазушы
Оқо әкімшілік аумақтары мен тарихи ескерткіштері
Оқушылардың мемлекеттік рәміздерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу
Саялы өлкем, сазды өлкем - атырауым!
Елтаңба елі
Ата заңымыз айбатты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz