Достық өлкесінің заңы

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»
№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ
Сыныбы: 2 «а» Пәні: әдебиеттік оқу
Бастауыш сынып мұғалімі: Кощанова Айна Канаевна
І. Білу
Сапарғали Бегалиннің «Мейірім» әңгімесі кім туралы? Олар қайда барды ? Не көрді? Жылқышылар қандай озбырлық жасады? Шоқан не үшін арашаға түсті? Шыңғыс сұлтан қандай шешім жасады?
Табиғат - біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін меңгертер,
Әдебиеттік оқу сабағы.
Топқа бөлу
- Күз
- Қыс
- Көктем
- Жаз
Ел отан картиналары
суреттер
Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
Түрткі
болу
Сынақтан
өткізу
Қайта
бағыттау
Бағалау шкаласы
«5»- күн суреті
«4»- бұлт суреті
«3»- тамшы суреті
ІІ. Түсіну.
«Түрткі болу» әдісі
Қалай ойлайсың жылқышылардың іс-әрекеті дұрыс па? Шоқанның ше? Шыңғыстың шешімі ұнады ма? Сен осындай жағдайға кезіксең не істер едің? Сенің пікірің?
«Туған ел» топтастыру стратегиясы
Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу. Іштей, тізбектей оқу. Бала ақын Мұхтар нағашысының үйіне кімді ертіп апарды? Досы не істеді? Олар кімнен қорықты? Әжесінің мінезі қандай еді? Көзәйнекті сындырған кім еді, оны кім мойнына алды? Неге? Кім сыбыр етті, не деп? Балаларды жазалады ма? Неге жазаламады? Кім араша түсті?
Суреттегі табиғат құбылысындағы өзгерістер туралы айтады, сөйлем құрайды.
Жалпы сөйлем жайлы өз ойларын айтады
ІІІ. Қолдану.
«Сынақтан өткізу» әдісі
Теріп оқу:
1. Нағашы атасының сөзін тауып оқы.
2. Өлеңдегі оқиғаны қара сөзбен әңгімелеп көр.
Топтық жұмыс
Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.
Плакат
Маркер
ІV. Талдау
« Қайта бағыттау » әдісі
а) Мәтіндегі осы сөздерге қатысты қандай оқиға айтылған?
б) Сен осы пікірмен келісесің бе? Өз пікіріңді айт. Әңгімені тағы қалай атауға болады?
Өз ойларын ортаға салады
Нелерден аулақ бол дейді?
V. Жинақтау
Ой қозғау
Сабақты қорыту: Бүгін сабақтан не білдік? Дүниені көп көрген қария қандай әңгіме айтты? Не туралы? Сенің өз пікірің?
Жеке жұмыс
Оқушылар найзағай туралы өз түсініктерін айтады.
“ INSERT” әдісі бойынша кері байланыс
+ - толық түсіндім
- жартылай түсіндім
V - мен үшін қызықты болды
? - мүлдем түсінбедім
INSERT әдісі бойынша кестені толтырады
ҮІ Бағалау
Балаларға таратылған күн, бұлт, тамшылардың суреттері арқылы бағалау
Мұнда «күн»- 5 ұпай (толық жауап)
«бұлт»- 4 ұпай (жеткілікті біледі)
«тамшылар»- 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)
Үйге тапсырма
Нағыз адам туралы о йланып кел. .
ҮІІ Бағалау
Стикер
плакат
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»
№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ
Сыныбы: 2 «а» Пәні: математика
Бастауыш сынып мұғалімі: Кощанова Айна Канаевна
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»
Топқа бөлу
Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу
Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
Бағалау шкаласы
«5»- 15 ұпай
«4»- 10 ұпай
«3»- 5 ұпай
І. Білу
Қызығушылықты ояту.
Венн диаграммасы
Бағасы, саны, құны, шамалары арасындағы тәуелділіктің қандай айырмашылығы бар?
ІІ. Түсіну
Миға шабуыл
- Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділіктәсілдері деген не?
- Көбейту деп нені атайды?
- Бөлу деп нені атайды?
ІІІ. Мағынаны тану
Кестемен жұмыс
Есептер шығару
IV. Қолдану
Ойтолғау
Ұжымдық жұмыс. № 1 Санды көбейтіндіге көбейту үшін ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке көбейтуге болады.
5*/3*2/=30
2 тапсырма есептерді салыстыр және шығар
1/ /3*2/*5=30
2/ 3*/2*5/=30
3/ /5*4/*2=40
№ 3. Өрнекті жаз мәнін тап
1/ /2*4/*2 2/ /6+3/*7
3/ 36+/81:9/ 4/ 7*6-24
V Талдау
«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы
Ауызша түсіндіру қалай құрылған.
№ 5. Тура теңсіздіктерді теріп жаз
8 ∙ 7 * 7 ∙ 8
9 ∙ 7 * 7 ∙ 9
№ 6 48*8:6
№ 7
/36+27/:9= 7
9*4= 36:6= 6
Жеке жұмыс
Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді
VІ. Жинақтау
«Сынақтан өткізу» әдісі
8 тапсырма Қалдықпен дұрыс бөлінген ба тексер?
9 тапсырма 3*60=180 секунд
Топтық жұмыс
Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды.
Сурет
А4 парақшалары
VІІ. Рефлексия.
Өткен сабаққа кері байланыс жасау
- Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
- Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?
- Бұл сен үшін неге қиын болды?
- Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?
Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады
Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.
VІІІ. Бағалау
10 тапсырма
Ауданы да 3 есе артады.
ІХ. Үйге тапсырма.
«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»
«Кесте» тақырыбы б\ша іздену
№5, 10 амалдарды орындау, теңдеуді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz