Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып

Мұнайлы ауданы Батыр селосы «10» мектеп

Басбаева Айнұр ағылшын тілі пәні мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:14. 01. 15
Сыныбы :7а, ә

Тақырыбы:Animals are in danger.

Жануарлар қауіпті жағдайда.

Күні:14. 01. 15: Мақсаты
Сыныбы :7а, ә: Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту.
Күні:14. 01. 15: Күтілетін нәтиже
Сыныбы :7а, ә: Оқушылардың сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Күні:14. 01. 15: Әдіс тәсілдер
Сыныбы :7а, ә: СТО технологиясы
Күні:14. 01. 15: Ресустар
Сыныбы :7а, ә: 7 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Күні:14. 01. 15: Жоспар мазмұны
Сыныбы :7а, ә: Мұғалімнің іс -әрекеті
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушының іс- әрекеті
Күні:14. 01. 15: Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы :7а, ә: Сыныппен амандасып, жануарлардың атын атау арқылы топқа бөледі.
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар мұғаліммен амадасып, жануарлардың атын атау арқылы топқа бөлінеді.
Күні:14. 01. 15: Үй тапсырмасын тесеру
Сыныбы :7а, ә:

What was your homework for today?

Write about my favourite animals to learn by heart the new words.

Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар cүйікті жануарлары туралы жазып келеді.
Күні:14. 01. 15:

Негізгі бөлім

Қығызушылығын ояту

Сыныбы :7а, ә:

Ішке сыртқа стратегиясы

Мұғалім піл туралы жазуға тпсырма береді.

Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар пілге байланысты сөздерді жазады.
Күні:14. 01. 15: Жаңа сөздер
Сыныбы :7а, ә:

Ivory tusk-пілдің тісі

Hunt- аң аулау

Hunter-аңшы

Appear-пайда болу

Enough-жеткілікті

Species-түр

Threaten-қауіп төндіру

Disappear-жоғалу

Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді.
Күні:14. 01. 15:

Оқулықпен жұмыс

INSERT стратегиясы

Сыныбы :7а, ә:

Ex-4 read the text

:
:
:
:

Ex-5 match the Kazakh words with the English

Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Бұрыннан таныс ақп
Мен үшін жаңалық
Менде басқа ақп
Түсінбедім
˅
+
-
?

Мәтінді оқып, сөздерді түртіп алады.

Берілген сөздерді сәйкестендіреді

Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15: Сергіту сәті
Сыныбы :7а, ә: Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Күні:14. 01. 15: Концептуалды карта стратегиясы
Сыныбы :7а, ә:

Мұғалім кестені толтыруға тапсырма береді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Animals
Habitat
How many … are left?
Why do people threaten them?
Elephants
Tigers
Blue whales
Оқушылар берілген кестені толтырады.
Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15:
Сыныбы :7а, ә:
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:
Күні:14. 01. 15: Рефлексия
Сыныбы :7а, ә: Әр топқа постер қорғауға тапсырма береді.
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Әр топ тақырып бойынша постер қорғайды.
Күні:14. 01. 15: Үй жұмысы
Сыныбы :7а, ә: Ex-10 read the text
Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.: Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Күні:14. 01. 15: Бағалау
Сыныбы :7а, ә:

Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды, мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye.

Тақырыбы:Animals are in danger.Жануарлар қауіпті жағдайда.:

Топтар бірін бірі бағалайды. Өз пікірлерін айтады.

Good-bye.

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:
Сыныбы :9а

Тақырыбы:Jobs of the future

Болашақтағы жұмыс

Күні:: Мақсаты
Сыныбы :9а: Болашақтағы жұмыс туралы жалпы түсінік беру.
Күні:: Күтілетін нәтиже
Сыныбы :9а: Оқушылардың «мамандық» тақырыбында сөздік қоры артады;
«Сен болашақта кім болғын келеді?» диалогты құрай алады. Оқушылар Венн диаграмасын қолданып, мамандықтардың түрлерін салыстыра және ажырата алады.
Күні:: Әдіс тәсілдер
Сыныбы :9а: АКТ, Диалогтік оқыту, бағалау, салыстыру, әңгімелеу, талдау
Күні:: Ресустар
Сыныбы :9а: 9 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Күні:: Жоспар мазмұны
Сыныбы :9а: Мұғалімнің іс -әрекеті
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушының іс- әрекеті
Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы :9а: Сыныппен амандасып, мамандыққа байланысты сыныпты үш топқа бөледі.
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар мұғаліммен амадасып, мамандыққы байланысты сөздерді таңдап үш топқа бөлінеді.
Күні:: Үй тапсырмасын тесеру
Сыныбы :9а:

What was your homework for today?

Ex10

Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар үйге берілген жаттығуларды орындайды
Күні:: Ой қозғау
Сыныбы :9а:

What kind of Jobs do you know деген сұраққа, бірінші ойларына не келгенін (ассоцияция) топтастырады.

Берілген плакатарға мамандық туралы жалпы не білетіндерін, кластер арқылы толықтырады.

(топ ішінде спикер, тайм кипер, хатшы рөлдерін болу)

Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар өз білетіндерін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды.
Күні::

Негізгі бөлім

Семантикалық карта

Сыныбы :9а:

Жаңа лексиканы еңгізу мақсатында оқушыларға жаңа сөздер мен олардың анықтамалары береді.

Match the pictures to the sentences

journalist, a cooker, a mechanic, a pilot, tea- cher, a singer, a nurse, a translator, alawyer,

Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар сөздер мен анықтамаларды бір бірімен сәйкестендіреді.
Күні:: Диалогті оқыту
Сыныбы :9а: What do you want to be? Тақырыбына диалог құрастырады.
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар «Кім болғың келеді және не себептен?» деген сұраққа бір бірден жауап береді.
Күні:: Сергіту сәті
Сыныбы :9а: «Hippo and dog» олеңі
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар тұрып билейді.
Күні:: Мағынаны тану
Сыныбы :9а:

Джигсо тәсілін қолдану. « Do you know that… »мәтінін оқу.

Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар мәтінмен танысады, мәтінді жақсылап оқып, түсіну қажет. Әр топтан 1 оқушы келесі топқа барып, 1 бөлігін айтады, екінші оқушы 2 топқа барып, екінші бөлігін айтады.
Күні:: Венн диаграммасы
Сыныбы :9а:

Қазақстан мен басқа мемлекеттердегі мамандықтарды салыстырады. Берілген мамандықтар бойынша қайсы жақсы төленетін, және төмен төленетінге бөлу.

Well -paid, low-paid:Bus driver, dustman, lawyer, teacher, company director, government minister, housewife, university professor, doctor, army general, journalist

Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар бір бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына берілген мамандықтарды жазады.
Күні::

Қорытындылау

Бағалау

Сыныбы :9а: Мұғалім топтарды және оқушыларды жеке бағалайды.
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: өз жұмыстарын топта, жұпта бағалайды.
Күні:: Рефлексия
Сыныбы :9а: Стикерлер таратылады.
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс:

Не ұнады? Ұсыныс

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады .

Күні:: Үй жұмысы
Сыныбы :9а: «Болашақтағы мамандығым» туралы эссе жазып келу
Тақырыбы:Jobs of the futureБолашақтағы жұмыс: Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:
Сыныбы :2а, ә, б
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.
Күні:: Мақсаты
Сыныбы :2а, ә, б: Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту.
Күні:: Күтілетін нәтиже
Сыныбы :2а, ә, б: Оқушылардың сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Күні:: Әдіс тәсілдер
Сыныбы :2а, ә, б: СТО стратегиялары.
Күні:: Ресустар
Сыныбы :2а, ә, б: 2 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Күні:: Жоспар мазмұны
Сыныбы :2а, ә, б: Мұғалімнің іс -әрекеті
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушының іс- әрекеті
Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы :2а, ә, б: Сыныппен амандасып, сандарды атау арқылы оқушыларды топқа бөледі.
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар мұғаліммен амадасып, сандарды атау арқылы топқа бөлінеді.
Күні:: Үй тапсырмасын тесеру
Сыныбы :2а, ә, б:

What was your homework for today?

Review and to learn by heart the new words.

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады.
Күні:: Фонетикалық жаттығу
Сыныбы :2а, ә, б:

Мұғалім [ ᵑ] дыбысына байланысты бірнеше сөздерді береді.

Ki ng , ri ng , si ng , so ng

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар берілген сөздерді оқып, аударып тілдерін жаттықтырады.
Күні::

Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту

Сыныбы :2а, ә, б:

Кластер стратегиясы

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: η
Оқушылар η дыбысынан аяқталатын сөздерді жазады.
Күні::
Күні:: Жаңа сөздер
Сыныбы :2а, ә, б:

Swimming-жүзу

Dancing-билеу

Reading-оқу

Playing-ойнау

King-патша

Ring-сақина

Sing-ән айту

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді.
Күні:: Оқулықпен жұмыс
Сыныбы :2а, ә, б:

Ex-2 listen and tick

Ex -3 write

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.:

Берілген сөздерді тыңдайды.

Жаңа сөздерді жазады.

Күні:: Сәйкестендір
Сыныбы :2а, ә, б:

Match the Kazakh words with the English.

Жүгіру- swimming

Секіру-dancing

Ойнау-runnig

Билеу-jumping

Жүзу-playing

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Берілген қазақша сөздердің ағылшын тіліндегі аудармасын табады.
Күні:: Сергіту сәті
Сыныбы :2а, ә, б: Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Күні:: Ой толғаныс
Сыныбы :2а, ә, б: Мұғалім оқушылар тапсырма береді.
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Әр топтан 1оқушы шығып өзіне ұнайтын іс-қимылды көрсетеді, келесі топ ағылшынша аудармасын айтады.
Күні:: Рефлексия
Сыныбы :2а, ә, б: Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар сабақта нені оқып үйренгендігі туралы жазады.
Күні:: Үй жұмысы
Сыныбы :2а, ә, б:

Ex-4 look and write

To learn by heart new words

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Күні:: Бағалау
Сыныбы :2а, ә, б:

Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды, мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye.

Тақырыбы:We like dancing . Біз билегенді ұнатамыз.: Good-bye.

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:
Сыныбы :5а, ә
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.
Күні:: Мақсаты
Сыныбы :5а, ә: Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту.
Күні:: Күтілетін нәтиже
Сыныбы :5а, ә: Оқушылардың сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Күні:: Әдіс тәсілдер
Сыныбы :5а, ә: СТО стратегиялары.
Күні:: Ресустар
Сыныбы :5а, ә: 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Күні:: Жоспар мазмұны
Сыныбы :5а, ә: Мұғалімнің іс -әрекеті
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушының іс- әрекеті
Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы :5а, ә: Сыныппен амандасып, сандарды атау арқылы оқушыларды топқа бөледі.
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар мұғаліммен амадасып, сандарды атау арқылы топқа бөлінеді.
Күні:: Үй тапсырмасын тесеру
Сыныбы :5а, ә:

What was your homework for today?

Review and to learn by heart the new words.

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады.
Күні:: Фонетикалық жаттығу
Сыныбы :5а, ә:

Мұғалім [ ᵑ] дыбысына байланысты бірнеше сөздерді береді.

Ki ng , ri ng , si ng , so ng

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар берілген сөздерді оқып, аударып тілдерін жаттықтырады.
Күні::

Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту

Сыныбы :5а, ә:

Кластер стратегиясы

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: η
Оқушылар η дыбысынан аяқталатын сөздерді жазады.
Күні::
Күні:: Жаңа сөздер
Сыныбы :5а, ә:

Swimming-жүзу

Dancing-билеу

Reading-оқу

Playing-ойнау

King-патша

Ring-сақина

Sing-ән айту

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді.
Күні:: Оқулықпен жұмыс
Сыныбы :5а, ә:

Ex-2 listen and tick

Ex -3 write

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.:

Берілген сөздерді тыңдайды.

Жаңа сөздерді жазады.

Күні:: Сәйкестендір
Сыныбы :5а, ә:

Match the Kazakh words with the English.

Жүгіру- swimming

Секіру-dancing

Ойнау-runnig

Билеу-jumping

Жүзу-playing

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Берілген қазақша сөздердің ағылшын тіліндегі аудармасын табады.
Күні:: Сергіту сәті
Сыныбы :5а, ә: Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Күні:: Ой толғаныс
Сыныбы :5а, ә: Мұғалім оқушылар тапсырма береді.
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Әр топтан 1оқушы шығып өзіне ұнайтын іс-қимылды көрсетеді, келесі топ ағылшынша аудармасын айтады.
Күні:: Рефлексия
Сыныбы :5а, ә: Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар сабақта нені оқып үйренгендігі туралы жазады.
Күні:: Үй жұмысы
Сыныбы :5а, ә:

Ex-4 look and write

To learn by heart new words

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Күні:: Бағалау
Сыныбы :5а, ә:

Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды, мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye.

Тақырыбы: Food and drink. Тамақ және сусын.: Good-bye.
Бұрыннан таныс ақпарат
Мен үшін жаңалық
Менде басқа ақпарат
Түсінбедім
Бұрыннан таныс ақпарат: ˅
Мен үшін жаңалық: +
Менде басқа ақпарат: -
Түсінбедім: ?
Бұрыннан таныс ақпарат:
Мен үшін жаңалық:
Менде басқа ақпарат:
Түсінбедім:
Бұрыннан таныс ақпарат
Мен үшін жаңалық
Менде басқа ақпарат
Түсінбедім
Бұрыннан таныс ақпарат: ˅
Мен үшін жаңалық: +
Менде басқа ақпарат: -
Түсінбедім: ?
Бұрыннан таныс ақпарат:
Мен үшін жаңалық:
Менде басқа ақпарат:
Түсінбедім:

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:12. 01 . 15
Сыныбы :10ә
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.
Күні:12. 01 . 15: Мақсаты
Сыныбы :10ә: Оқушыларға зат есімді екі тілде меңгерту.
Күні:12. 01 . 15: Күтілетін нәтиже
Сыныбы :10ә: Оқушылардың сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Күні:12. 01 . 15: Әдіс тәсілдер
Сыныбы :10ә: СТО стратегиялары.
Күні:12. 01 . 15: Ресустар
Сыныбы :10ә: Грамматикалық кесте, 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Күні:12. 01 . 15: Жоспар мазмұны
Сыныбы :10ә: Мұғалімнің іс -әрекеті
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушының іс- әрекеті
Күні:12. 01 . 15: Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы :10ә: Сыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі.
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Күні:12. 01 . 15: Үй тапсырмасын тесеру
Сыныбы :10ә:

What was your homework for today?

Ex -9 and to learn by heart the new words.

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады.
Күні:12. 01 . 15:

Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту

Сыныбы :10ә:

Ой баспалдағы стратегиясы

Зат есім деген не

Зат есімнің түрлері қандай

Зат есімнің түрлерінің айырмашылығы неде

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар сұрақтар бойынша өз ойларын айтады.
Күні:12. 01 . 15: Топтастыру стратегиясы
Сыныбы :10ә:

Мұғалім оқушыларға зат есім туралы жазуға тапсырма береді.

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: зат есім
Оқушылар зат есімді топтастырып жазады.
Күні:12. 01 . 15:
Күні:12. 01 . 15: Жаңа сөздер
Сыныбы :10ә:

Herb-дәрілік өсімдік

Pasta-паста

Information-ақпарат

Bowl-тостаған

Cancer-шаян, жек көру, қатерлі ісік

Butter-май

Toast-нан тілімі

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді.
Күні:12. 01 . 15: Оқулықпен жұмыс
Сыныбы :10ә:

Ex-10 Which of these words are countable

Ex -11

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Зат есімге байланысты берілген жаттығуларды орындайды.
Күні:12. 01 . 15: Венн диаграммасы
Сыныбы :10ә:
:
:
:
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Countable nouns only
Uncountable nouns only
Both countable and uncountable nouns
a/an
much
a lot of
Оқушылар зат есім тақырыбы бойынша кестені толтырады.
Күні:12. 01 . 15:
Сыныбы :10ә:
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.:
Күні:12. 01 . 15:
Сыныбы :10ә:
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.:
Күні:12. 01 . 15: Сергіту сәті
Сыныбы :10ә: Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Күні:12. 01 . 15: Рефлексия
Сыныбы :10ә: Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді.
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Әр топ тақырып бойынша постер қорғайды.
Күні:12. 01 . 15: Үй жұмысы
Сыныбы :10ә: Ex-14 choose the correct word
Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Күні:12. 01 . 15: Бағалау
Сыныбы :10ә:

Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды, мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye.

Тақырыбы: Countable and uncountable nouns. Саналатын және саналмайтын зат есімдер.: Good-bye.

Қысқа мерзімді жоспар.


Ұқсас жұмыстар
Сұрақ қою қайта сұрақ қою
Keep warm
Ақпараттық- коммуникациялық технология элементтерін қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Оқушылардың әрекеті
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Практика жетекшісінің қолы
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA
Where is my bag
Мектепті дамыту жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz