Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қысқы баспана ертегісі
Күні айы:___________
Білім беру саласы: «Қатынас».
Тақырыбы: «Қысқы баспана» ертегі.
Мақсаты:
Білімділік:_ Балаларға қыс мезгілі туралы түсінік бере отырып, балаларды
жыл мезгілдерін ажырата білуге үйрету. Қыстың ерекшіліктерімен қызықтыра
білу.
Дамытушылық: Балаларға ертегіні оқып,таныстыру арқылы ойлау қабілетін
дамыту.
Тәрбиелік : Бір-біріне қамқор болуға,адалдыққа,шыншылдыққа ,ормандағы
аңдарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс : тақтай.
Көрнекі -құралдар:интерактивті тақта,қалам,суреттер,үнтаспа,маска
жануарлар.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,әңгімелесу,көрсету.
Пәнаралық байланыс:көркем әдебиет, қоршаған орта танысу,музыка.
|Іс-әрекет сатылары |Тәрбиешінің басқару әрекеті |Балалардың іс әрекеті |
|Мотивациялық |Қайырлы күн, балалар!Алтын |Балалар шаттық |
|оятушылық |күн, жер анаға өзінің мейірлі|шеңберіне |
| |шуағын төгіп, біздің жан |тұрып,бір-біріне жылы |
| |дүниемізге жарық сәулесін |лебіздерін білдіреді. |
| |шашып тұр.Бізде | |
| |бір-бірімізге жүрек | |
| |жылуымызды сыйлайықшы. | |
| |Қане, балалар бәріміз | |
| |орнымыздан тұрайық. | |
| |Амансың ба, алтын күн! | |
| |Амансың ба, жер ана! | |
| |Амансың ба, достарым! | |
| |Сендерді көріп қуандым. | |
| |Үнтаспадан боран ,жел ызғар |Боран дауысын естиді. |
| |дыбысын естиді. | |
|Ұйымдастырушылық |-Балалар ненің дыбысы? |Денеміз |
|ізденушілік |-Естігенде өздеріңді қалай |түршігіп,денемізден |
| |сезіндіңдер? |суық өткендей болды. |
| |-Қазір қай жыл мезгілі? | |
| |-Қыс мезгілі екенін қайдан |Балалар ертегіні өздері|
| |білдіңдер? |құрастырып айтып |
| |-Ертегінің суретін тақтаға |көреді. |
| |көрсетіп,балалардан өз | |
| |ойларымен ертегіні | |
| |көріп,қалай аяқтауға болады? | |
| |-Бүгін біз сендермен «Қысқы | |
| |баспана» ертегісімен |Ертегіні үнтаспадан |
| |танысамыз. |тыңдайды. |
| |-Әліппе дәпертердегі суретке | |
| |назар аудару балалардың. | |
| |-Қазір балалар ертегіні | |
| |үнтаспадан,компьютердан |Жауап береді |
| |тыңдаймыз. |сұрақтарға. |
| |-Орманда қандай аңдар өмір | |
| |сүреді? |Ия. |
| |-Олардың үйлеріне нелер | |
| |келді? | |
| |-Қасқырлар неден қорықты? | |
| |-Балалар,сендер ормандағы | |
| |жануарларға үй тұрғызып | |
| |берейік пе? |Жұмбақтың жауабын |
| |-Ол үшін әртүрлі тапсырмалар |айтады. |
| |беріледі,соны орындаған сайын| |
| |,үйді құрастыра аламыз. | |
| |- 1 тапсырма.Жұмбақтар. | |
| |-Еріксе ,құйрығымен ойнайды, | |
| |Зеріксе,ұйқыға бір тоймайды. | |
| |-Қызыл бұжыр айдары бар, | |
| |Қоқилаған айбары бар. | |
| |-Жарайсыңдар,балалар! Өте |Өлең жолдарын бірге |
| |жақсы,тапқыр екенсіңдер. |айтып,қимыл-қозғалыспен|
| |-2 тапсырма. Балалар, біз |көрсетеді. |
| |үлкен жұмыс жасадық. Енді | |
| |өлең арқылы демалып, сергіту | |
| |сәтін жасайық. | |
| |Сергіту сәті: «Қар биі». | |
| |Жаттығудың түрлері: | |
| |(Музыкамен) | |
| |1.Басқа малақай киеміз. | |
| |2.Қолымызға қолғап киіп. | |
| |3.Аққала жасап бірге |Жануарлардың дауысын |
| |ойнаймыз, |ажыратып,айту. |
| |4. Бір-бірімізге ұлпақарды | |
| |атып. | |
| |5. Бетіміз тонды, жылытайық. | |
| |-3 тапсырма.Дидактикалық |Қысқы киімдерді |
| |ойын: «Қай жануардың |қаламсаппен апару. |
| |дауысы?». | |
| |Шарты:Үнтаспадан жануарлардың|Көрініс қояды. |
| |дауысы шығады,балалар табу | |
| |керек.Қалай дыбысталатынын | |
| |айтады. | |
| |-4 тапсырма.Қыс мезгілінде | |
| |киілетін киімдерді | |
| |реттеу.(қаламсаппен апару). | |
| |-5 тапсырма.Көрініс. «Қысқы | |
| |баспана». | |
| |-Міне, балалар біз сендермен | |
| |үй құрастырып бердік. | |
|Рефелексивтік түзету|-«Бірлік түбі –береке» деген |Мақал-мәтелдің |
| |мақал-мәтелдің мағынасын |мағынасын түсіндіреді. |
| |қалай түсінесіңдер? | |
| |-Біз қандай пішіндерден үй |Сұрақтарға жауап |
| |құрастырдық? |береді. |
| |-Үйіміз қалай | |
| |шықты?(әдемі,кең,) | |
| |-Балалар,сендерге жануарлар | |
| |ризашылығын білідіріп,тәтті | |
| |ұлпақарлар атты кәмпиттер |Себеттке салып қойыпты.|
| |беріп жіберіпті қараңдаршы. | |
| |-Кәмпиттерді қайда салыпты? | |
| |-Сендерге бүгінгі сабақ ұнады|Жауап береді. |
| | | |
| |ма ? | |
| |-Қай жері саған ұнады? | |
| |-Мадақтау балаларды. | |
Күтілетін нәтиже:Ормандағы аңдардың қысқы тіршілігін ұғыну.
Білу керек:Жануарлардың дауысын ажырата білу.
Үйрену керек: Сурет бойынша ертегіні құрастырып,толық жауап беруге.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz