Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қысқы баспана ертегісі


Күні айы:___________

Білім беру саласы: «Қатынас».

Тақырыбы: «Қысқы баспана» ертегі.

Мақсаты:

Білімділік:_ Балаларға қыс мезгілі туралы түсінік бере отырып, балаларды
жыл мезгілдерін ажырата білуге үйрету. Қыстың ерекшіліктерімен қызықтыра
білу.

Дамытушылық: Балаларға ертегіні оқып,таныстыру арқылы ойлау қабілетін
дамыту.

Тәрбиелік : Бір-біріне қамқор болуға,адалдыққа,шыншылдыққа ,ормандағы
аңдарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс : тақтай.

Көрнекі -құралдар:интерактивті тақта,қалам,суреттер,үнтаспа,маска
жануарлар.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,әңгімелесу,көрсету.

Пәнаралық байланыс:көркем әдебиет, қоршаған орта танысу,музыка.

|Іс-әрекет сатылары |Тәрбиешінің басқару әрекеті |Балалардың іс әрекеті |
|Мотивациялық |Қайырлы күн, балалар!Алтын |Балалар шаттық |
|оятушылық |күн, жер анаға өзінің мейірлі|шеңберіне |
| |шуағын төгіп, біздің жан |тұрып,бір-біріне жылы |
| |дүниемізге жарық сәулесін |лебіздерін білдіреді. |
| |шашып тұр.Бізде | |
| |бір-бірімізге жүрек | |
| |жылуымызды сыйлайықшы. | |
| |Қане, балалар бәріміз | |
| |орнымыздан тұрайық. | |
| |Амансың ба, алтын күн! | |
| |Амансың ба, жер ана! | |
| |Амансың ба, достарым! | |
| |Сендерді көріп қуандым. | |
| |Үнтаспадан боран ,жел ызғар |Боран дауысын естиді. |
| |дыбысын естиді. | |
|Ұйымдастырушылық |-Балалар ненің дыбысы? |Денеміз |
|ізденушілік |-Естігенде өздеріңді қалай |түршігіп,денемізден |
| |сезіндіңдер? |суық өткендей болды. |
| |-Қазір қай жыл мезгілі? | |
| |-Қыс мезгілі екенін қайдан |Балалар ертегіні өздері|
| |білдіңдер? |құрастырып айтып |
| |-Ертегінің суретін тақтаға |көреді. |
| |көрсетіп,балалардан өз | |
| |ойларымен ертегіні | |
| |көріп,қалай аяқтауға болады? | |
| |-Бүгін біз сендермен «Қысқы | |
| |баспана» ертегісімен |Ертегіні үнтаспадан |
| |танысамыз. |тыңдайды. |
| |-Әліппе дәпертердегі суретке | |
| |назар аудару балалардың. | |
| |-Қазір балалар ертегіні | |
| |үнтаспадан,компьютердан |Жауап береді |
| |тыңдаймыз. |сұрақтарға. |
| |-Орманда қандай аңдар өмір | |
| |сүреді? |Ия. |
| |-Олардың үйлеріне нелер | |
| |келді? | |
| |-Қасқырлар неден қорықты? | |
| |-Балалар,сендер ормандағы | |
| |жануарларға үй тұрғызып | |
| |берейік пе? |Жұмбақтың жауабын |
| |-Ол үшін әртүрлі тапсырмалар |айтады. |
| |беріледі,соны орындаған сайын| |
| |,үйді құрастыра аламыз. | |
| |- 1 тапсырма.Жұмбақтар. | |
| |-Еріксе ,құйрығымен ойнайды, | |
| |Зеріксе,ұйқыға бір тоймайды. | |
| |-Қызыл бұжыр айдары бар, | |
| |Қоқилаған айбары бар. | |
| |-Жарайсыңдар,балалар! Өте |Өлең жолдарын бірге |
| |жақсы,тапқыр екенсіңдер. |айтып,қимыл-қозғалыспен|
| |-2 тапсырма. Балалар, біз |көрсетеді. |
| |үлкен жұмыс жасадық. Енді | |
| |өлең арқылы демалып, сергіту | |
| |сәтін жасайық. | |
| |Сергіту сәті: «Қар биі». | |
| |Жаттығудың түрлері: | |
| |(Музыкамен) | |
| |1.Басқа малақай киеміз. | |
| |2.Қолымызға қолғап киіп. | |
| |3.Аққала жасап бірге |Жануарлардың дауысын |
| |ойнаймыз, |ажыратып,айту. |
| |4. Бір-бірімізге ұлпақарды | |
| |атып. | |
| |5. Бетіміз тонды, жылытайық. | |
| |-3 тапсырма.Дидактикалық |Қысқы киімдерді |
| |ойын: «Қай жануардың |қаламсаппен апару. |
| |дауысы?». | |
| |Шарты:Үнтаспадан жануарлардың|Көрініс қояды. |
| |дауысы шығады,балалар табу | |
| |керек.Қалай дыбысталатынын | |
| |айтады. | |
| |-4 тапсырма.Қыс мезгілінде | |
| |киілетін киімдерді | |
| |реттеу.(қаламсаппен апару). | |
| |-5 тапсырма.Көрініс. «Қысқы | |
| |баспана». | |
| |-Міне, балалар біз сендермен | |
| |үй құрастырып бердік. | |
|Рефелексивтік түзету|-«Бірлік түбі –береке» деген |Мақал-мәтелдің |
| |мақал-мәтелдің мағынасын |мағынасын түсіндіреді. |
| |қалай түсінесіңдер? | |
| |-Біз қандай пішіндерден үй |Сұрақтарға жауап |
| |құрастырдық? |береді. |
| |-Үйіміз қалай | |
| |шықты?(әдемі,кең,) | |
| |-Балалар,сендерге жануарлар | |
| |ризашылығын білідіріп,тәтті | |
| |ұлпақарлар атты кәмпиттер |Себеттке салып қойыпты.|
| |беріп жіберіпті қараңдаршы. | |
| |-Кәмпиттерді қайда салыпты? | |
| |-Сендерге бүгінгі сабақ ұнады|Жауап береді. |
| | | |
| |ма ? | |
| |-Қай жері саған ұнады? | |
| |-Мадақтау балаларды. | |

Күтілетін нәтиже:Ормандағы аңдардың қысқы тіршілігін ұғыну.

Білу керек:Жануарлардың дауысын ажырата білу.

Үйрену керек: Сурет бойынша ертегіні құрастырып,толық жауап беруге.


Ұқсас жұмыстар
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
"Оқушының құқықтары мен міндеттері"
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Жылқы мәтінін оқу
Алтын сақа сайысы
Астана-Бәйтерек
АЯҚ КИІМ
Жылқының пірі
Табиғатта қонақта. 1 сынып
Астана тарихы
Пәндер