Ы.алтынсарин-балалар әдебиетінің атасы

Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Қайназар ауылы
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Юсупова Г. Т.
Пәні: қазақ әдебиеті
9 сынып
Сабақ тақырыбы : Ы. Алтынсарин - балалар әдебиетінің атасы
Мақсаты:
Білімділік: Ы. Алтынсарин шығармаларымен тереңірек таныстыру, әңгімелер мазмұнын ашу, талдау жолдарын үйренеді;
Дамытушылық : Оқушылардың ауызша, жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыруға, шығарма мазмұнын аша білу қабілетін дамытуға ықпал ету;
Тәрбиелік: оқушылардың әдебиетке, Ыбырай шығармаларына деген сүйіспеншіліктерін ояту, еңбексүйгіштікке, табиғатты аялауға, ұқыптылыққа тәрбиеленеді.
Көрнекілігі: суреттер, кестелер, шығармалар.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, әңгімелеу, мәнерлеп оқу.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, шаттық шебері: «Сәттілік тілеймін», топқа бөліну: «Даналар», «Жыраулар», «Ақындар»
ІІ. Үйтапсырмасын пысықтау
«Кел, балалар, оқылық» өлеңін оқып, авторын анықтау, жазушы өмірбаяны.
1 топ бастайды, келесі топ жалғастырады.
Қорытындылау
«Сиқырлы сандар» . Жазушы өмірбаянына арналған хронологиялық кестені толықтыру.
Әр топқа жазушы өмірбаянына байланысты жылдар беріледі. Тақтада ілінген кестеден жыл орнын анықтап, қатарына қояды.
IІІ. Сабақ мақсаты:
Ыбырай әңгімелерін оқып танысамыз, мазмұнын ашып, ой қорытамыз.
ІV. Жаңа сабақ.
Кіріспе:
- Ыбырай атамыз балалар туралы ғана жоқ, сонымен бірге үлкен кісілерге де арналған шығармалары бар екен. Бүгінгі сабағымызда осындай шығармаларымен танысып қана қоймай, сонымен бірге олардың мазмұнын ашып, талдау жасаймыз.
Әр топқа мәтіндер бөлініп беріледі:
І топ. «Даналар» тобы.
Ұсақ әңгіме ертегілер: «Аурудан аяған күштірек», «Мейірімді бала», «Полкан деген ит».
ІІ топ. «Жыраулар» тобы.
Үлкен кісілер турасындағы әңгімелер: «Ғалым кісі», «Сәттемір хан», «»Малды пайдаға жарату».
ІІІ топ. «Ақындар» тобы.
Әртүрлі өлең жырлар: «Ей, достарым, жігіттер», «Ей, жігіттер, үлгі алмаңыз», «Береке кеткен елдерде»
Әр топ шығармаларды оқып, өзара талқылап, танысады. Мазмұнын ашу мақсатында төмендегі кестені толтырып шығады:
V. Білімдерін бекіту:
Кластерлеріне суреттерін салып, қорғайды.
Әр топ парақтарын үшке бөліп, мәтін шығармаларын байланысты сурет салады, топтар алдында қорғайды.
VI. Қорытынды.
«Ыбырай шығармаларының тәрбиелік мәні» сызбасын толықтыру.
VII. Үйге тапсырма
Ыбырай Алтынсарин шығармаларын оқып, ойтолғау жазу.
VIII. Бағалау.
Топ бағалаушы топ мүшелерін бағалап шығады.
Рефлексия:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz