Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қысқа мерзімді жоспар
БҚО Жәнібек ауданы Е.Ниетқалиев атындағы ЖББОМ
қазақ тілі - 7 сынып
Мұғалімі: Гиззатова Райхан Амантаевна
1- Сабақ.Қысқа мерзімді жоспар
|Тақырыбы |Қиысу. |
|Мақсаты |-Қиысудың қалай байланысатынын меңгереді. |
| |-Сөйлемдерден қиысуды сұрақ қойып табуға үйренеді. |
| |-Қиысу әрі сөз байланысының бір түрі, әрі сөйлем болып |
| |саналатынын тәжірибеде іске асырады. |
| |-Оқушылар жұптық, топтық жұмыстар барысында ынтымақтастық |
| |ортасын қалыптастырады. |
|Күтілетін нәтиже |Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсініп, алған білімдерін |
| |іс-әрекет барысында қолданады және өздерін бағалайды |
| |(кейбіреуі) |
| |Топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. (кейбіреуі) |
|Сабақтың барысы |
|Кезең/уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |
|Кіріспе бөлім |Тренинг: «Атыңды әнге қосу» |3-4 |
|6 минут | |ұпай |
| | | |
| | |Қолдану |
| | |Сөз тіркесінің әрбір |
| | |сыңары қай сөз табынан |
| | |болып тұрғанын анықтау. |
| |Топқа бөлу: Смайликтерді теріс жағымен|5-6 |
| |партаның үстіне орналастырамын. |Ұпай |
| | | |
| | |Талдау |
| |Үй тапсырмасын сұрау. |Не себепті оқудан |
|Тұсаукесер |«Ыстық орындық» (стикерлерге «Ыстық |қайтқан баласын сағынып |
|7 мин |орындық» деп біреуіне жазылады да, |тұрған шешесі бас салып |
| |қалғандары бос бүктеледі.Сол сөз кімге|құшақтай алмады? |
| |түссе, сол ортаға шығып оқушылардың |7-8 |
| |сұрақтарына жауап береді.Әр топтан |Ұпай |
| |тек 2 сұрақтан берілуі тиіс) | |
| |Мыс: Сөздердің байланысуы дегеніміз |Жинақтау |
| |не? |Оқудан келген шәкірт |
| |Байланысу түрлеріне қарай сөз |Абай үйінің қасына |
| |тіркесінің құрылысын атаңдар. |жеткенде ең алдымен |
| | |шешесіне қарай жүрген |
| | |себебін түсіндіріңдер. |
| |Рөлдік ойын: (Алдымен тақтада қиысу |9-10 |
|Негізгі бөлім |туралы слайд шығып тұрады) Екі оқушыны|Ұпай |
|25мин |ортаға шығарамын. Біреуі бастауыш, | |
| |екіншісі баяндауыш ортада оқулық, доп,| |
| |қалам. |Бағалау |
| | |Ата-анаң, туған |
| | |–туысқандарың күтіп |
| | |түрғанда, кімнен бастап |
| |Іж. Мен (көріністі) көрдім |амандасар едіңдер? |
| |ІІж. Сен ... көрдің |Себебін айтыңдар. |
| |Сіз ... көрдіңіз |11-12 |
| |ІІІ ж.Ол ... көрді |ұпай |
| |Көпше түрде Кәне бәріміз ойланып | |
| |көрейік... | |
| | | |
| | |Тапсырманы өз беттерімен|
| |Жаңа сабақты ашуда оқушылардың |меңгергендіктерін |
| |Түсінгенін қол шапалағы арқылы |анықтау мақсатында |
| |берулері сұралады. Түсінбеген жағдайда|формативті сауалдар |
| |көрініс қайта орындалады. |қойылады (кері байланыс)|
| | |-Қиысу дегеніміз не? |
| | |Мысалмен дәлелде. |
| |Жеке жұмыс |-Қиысудағы сөздерді |
| |Оқулықтағы берілген ережені |жақ-жағын ажыратып |
| |мысалдарымен оқу тапсырылады. |көрсет. |
| |Жұптық жұмыс. |-Бүгін қиысу туралы нені|
| |Ережені бір – біріне түсіндіру |білдік?... |
| |тапсырылады. | |
| |Дарынды оқушымен жұмыс:Айнаға | |
| |шығармашылық тапсырма «Ана тілінің | |
| |қоғамдағы маңызы» | |
| |Тақтада орындалатын талдау жұмысы: | |
| |1-тапс. Талғатқа - Әр азамат өз ойын | |
| |ана тілінде білдіреді, білімнің | |
| |жемісін сол тілде таратады. | |
| |(Сөйлемнің негізін тап) | |
|Қорытынды бөлім |2-т. Назеркеге- Ана тілі-біздің өмір | |
|7 минут |бойы өзгелермен ұғынысатын негізгі | |
| |қатынас құралымыз. (Қиыса байланысқан | |
| |сөздердің құрамын анықта) | |
| |3-т. Даризаға -Ана тілі - тәрбие көзі.| |
| |(асты сызылған сөзге фонетикалық | |
| |талдау жаса) | |
| | | |
| |Түгел сыныпқа ой қозғау сұрақ: | |
| |Ана тілі жетік білу үшін... (ойды | |
| |өрбіту) | |
| | | |
| |Топтық жұмыс. | |
| |Блум өлшеміне сәйкес тапсырмалар | |
| |беріледі. Интерактивті тақтада | |
| |көрсетіліп қойылады. | |
| |Қадамы | |
| |тапсырмалар | |
| |ұпайы | |
| | | |
| |Білу | |
| |226-жаттығуды оқып шығу | |
| |1-2 | |
| |ұпай | |
| | | |
| |Түсіну | |
| |Сөйлемдегі сөздердің қиыса байланысқан| |
| |түрін көрсету | |
|Үй тапсырмасы: 1 – топқа 228-ж. 2-топқа 229-ж. 3-топқа 230-ж. |
|Жиынтық бағалау |Блум өлшеміне сай кестені тексеріп, | |
| |кері байланыста берілген жауаптарды | |
| |ескеріп, жеке жиналған фишкалар саны | |
| |есептеліп жиынтық баға қойылады. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz