Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қысқа мерзімді жоспар


БҚО Жәнібек ауданы Е.Ниетқалиев атындағы ЖББОМ

қазақ тілі - 7 сынып

Мұғалімі: Гиззатова Райхан Амантаевна

1- Сабақ.Қысқа мерзімді жоспар
|Тақырыбы |Қиысу. |
|Мақсаты |-Қиысудың қалай байланысатынын меңгереді. |
| |-Сөйлемдерден қиысуды сұрақ қойып табуға үйренеді. |
| |-Қиысу әрі сөз байланысының бір түрі, әрі сөйлем болып |
| |саналатынын тәжірибеде іске асырады. |
| |-Оқушылар жұптық, топтық жұмыстар барысында ынтымақтастық |
| |ортасын қалыптастырады. |
|Күтілетін нәтиже |Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсініп, алған білімдерін |
| |іс-әрекет барысында қолданады және өздерін бағалайды |
| |(кейбіреуі) |
| |Топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. (кейбіреуі) |
|Сабақтың барысы |
|Кезең/уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |
|Кіріспе бөлім |Тренинг: «Атыңды әнге қосу» |3-4 |
|6 минут | |ұпай |
| | | |
| | |Қолдану |
| | |Сөз тіркесінің әрбір |
| | |сыңары қай сөз табынан |
| | |болып тұрғанын анықтау. |
| |Топқа бөлу: Смайликтерді теріс жағымен|5-6 |
| |партаның үстіне орналастырамын. |Ұпай |
| | | |
| | |Талдау |
| |Үй тапсырмасын сұрау. |Не себепті оқудан |
|Тұсаукесер |«Ыстық орындық» (стикерлерге «Ыстық |қайтқан баласын сағынып |
|7 мин |орындық» деп біреуіне жазылады да, |тұрған шешесі бас салып |
| |қалғандары бос бүктеледі.Сол сөз кімге|құшақтай алмады? |
| |түссе, сол ортаға шығып оқушылардың |7-8 |
| |сұрақтарына жауап береді.Әр топтан |Ұпай |
| |тек 2 сұрақтан берілуі тиіс) | |
| |Мыс: Сөздердің байланысуы дегеніміз |Жинақтау |
| |не? |Оқудан келген шәкірт |
| |Байланысу түрлеріне қарай сөз |Абай үйінің қасына |
| |тіркесінің құрылысын атаңдар. |жеткенде ең алдымен |
| | |шешесіне қарай жүрген |
| | |себебін түсіндіріңдер. |
| |Рөлдік ойын: (Алдымен тақтада қиысу |9-10 |
|Негізгі бөлім |туралы слайд шығып тұрады) Екі оқушыны|Ұпай |
|25мин |ортаға шығарамын. Біреуі бастауыш, | |
| |екіншісі баяндауыш ортада оқулық, доп,| |
| |қалам. |Бағалау |
| | |Ата-анаң, туған |
| | |–туысқандарың күтіп |
| | |түрғанда, кімнен бастап |
| |Іж. Мен (көріністі) көрдім |амандасар едіңдер? |
| |ІІж. Сен ... көрдің |Себебін айтыңдар. |
| |Сіз ... көрдіңіз |11-12 |
| |ІІІ ж.Ол ... көрді |ұпай |
| |Көпше түрде Кәне бәріміз ойланып | |
| |көрейік... | |
| | | |
| | |Тапсырманы өз беттерімен|
| |Жаңа сабақты ашуда оқушылардың |меңгергендіктерін |
| |Түсінгенін қол шапалағы арқылы |анықтау мақсатында |
| |берулері сұралады. Түсінбеген жағдайда|формативті сауалдар |
| |көрініс қайта орындалады. |қойылады (кері байланыс)|
| | |-Қиысу дегеніміз не? |
| | |Мысалмен дәлелде. |
| |Жеке жұмыс |-Қиысудағы сөздерді |
| |Оқулықтағы берілген ережені |жақ-жағын ажыратып |
| |мысалдарымен оқу тапсырылады. |көрсет. |
| |Жұптық жұмыс. |-Бүгін қиысу туралы нені|
| |Ережені бір – біріне түсіндіру |білдік?... |
| |тапсырылады. | |
| |Дарынды оқушымен жұмыс:Айнаға | |
| |шығармашылық тапсырма «Ана тілінің | |
| |қоғамдағы маңызы» | |
| |Тақтада орындалатын талдау жұмысы: | |
| |1-тапс. Талғатқа - Әр азамат өз ойын | |
| |ана тілінде білдіреді, білімнің | |
| |жемісін сол тілде таратады. | |
| |(Сөйлемнің негізін тап) | |
|Қорытынды бөлім |2-т. Назеркеге- Ана тілі-біздің өмір | |
|7 минут |бойы өзгелермен ұғынысатын негізгі | |
| |қатынас құралымыз. (Қиыса байланысқан | |
| |сөздердің құрамын анықта) | |
| |3-т. Даризаға -Ана тілі - тәрбие көзі.| |
| |(асты сызылған сөзге фонетикалық | |
| |талдау жаса) | |
| | | |
| |Түгел сыныпқа ой қозғау сұрақ: | |
| |Ана тілі жетік білу үшін... (ойды | |
| |өрбіту) | |
| | | |
| |Топтық жұмыс. | |
| |Блум өлшеміне сәйкес тапсырмалар | |
| |беріледі. Интерактивті тақтада | |
| |көрсетіліп қойылады. | |
| |Қадамы | |
| |тапсырмалар | |
| |ұпайы | |
| | | |
| |Білу | |
| |226-жаттығуды оқып шығу | |
| |1-2 | |
| |ұпай | |
| | | |
| |Түсіну | |
| |Сөйлемдегі сөздердің қиыса байланысқан| |
| |түрін көрсету | |
|Үй тапсырмасы: 1 – топқа 228-ж. 2-топқа 229-ж. 3-топқа 230-ж. |
|Жиынтық бағалау |Блум өлшеміне сай кестені тексеріп, | |
| |кері байланыста берілген жауаптарды | |
| |ескеріп, жеке жиналған фишкалар саны | |
| |есептеліп жиынтық баға қойылады. | |


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Басбармақпен бағалау
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Мақсат үстеулері
Сабақ жоспарларының түрлері
Өлең мазмұнын суреттеу
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Оқу жоспары
Пәндер